megamotoreta Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 sa fie vb de asta? oricum,dilatarea nu se observa nici la moto nici la auto...vasul de expansiune e aproape plin,la semnul de maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) sa fie vb de asta? oricum,dilatarea nu se observa nici la moto nici la auto...vasul de expansiune e aproape plin,la semnul de maxim. Deci tu chiar nu intelegi... Un exemplu de urmat : Pune intr-un ibric apa normala de la chiuveta. Pune asa de mult incat sa ai un deget mic pana la plin ochi. Pune pe foc si lasa pana la fierbere. Explica-mi de ce iti da pe afara fix inainte de punctul de fierbere ( deci nu scoate bulbuci ) . Exemplificare placuta. Iti zic eu sigur ca lichidul de racire de la orice motor va creste in vas cand motorul este incins. P.S. Ca tot nu intelegi si nu stii - scuza-ma ca ti-o spun in fata : mai du-te pe la scoala, se pare ca ai lipsit la orele alea. Editat Iunie 14, 2010 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 bine,se dilata,dar eu unul nu am obsevat.... ma dau batut...in privinta scolii e cam tarziu pentru mine,cand eram mic scoala s-a renovat,apoi au intrat profesorii in greva si fizica am facut-o cu femeia de serviciu. ..lasa ca ma documentez aici pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 pe canicula. La circuit unde motorul e fortat aproape 100% temperatura trece rar de 95grd. Depinde si de motor. R1 09 statea ieri, pe Siriu, la 102. Pana m-a prins torentiala cu grindina si s-a racit pana pe la 70 Ah, mai conteaza si daca ai sau nu catalizator si finalele stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Depinde si de motor. R1 09 statea ieri, pe Siriu, la 102. Pana m-a prins torentiala cu grindina si s-a racit pana pe la 70 Ah, mai conteaza si daca ai sau nu catalizator si finalele stoc. Fara caterinca, da-i si tu un pic mai tare si nu o sa se mai incinga atit . La circuit cind te hotarasti sa iesi de pe pista, ai viteza mare, temp e maxim 95. Cum intri pe bretea reduci mult, intri in zona boxelor, 60/h, ajungi la cort, boxa si ai surpriza sa fie 105grd.Ideea e ca moto e proiectata sa functioneze bine la un raport optim intre turatie si viteza de deplasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.