s-kidu' Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 fratilor...help! am mers azi vreo 50 km pe forestier cu pasager( vezi la excursii pe 2 roti) si la intoarcere a inceput sa faca draci adica in treapta 4 pe la 3-4000 ture merge cumva intrerupt de parca ar fi roata spate ovalizata sau pinionul m-am gandit la varianta ca s-a slabit lantul ( maine il intind iar) dar m-am uitat la el si e in limite de facut asa mai facea dar slab tare.....dar acum zici ca intrrupe din electric ci toate ca nu e de acolo la relanti toarce foarte frumos scoasa din viteza isi ia ture frumos singura chestie la care ma gandesc este transmisia finala sau roata spate a patit cineva ceva de genul asta? aveti idee ce ar putes fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 nu cred ca apatit nimik la transmisie...... daca nu se aude nici un zgomot ciudat cand zmuceste... nu are nimik..... vezi la bujii sa nu fie vreo problema sau din carburatie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 24, 2006 Autor Share Postat Iulie 24, 2006 nu cred ca apatit nimik la transmisie...... daca nu se aude nici un zgomot ciudat cand zmuceste... nu are nimik..... vezi la bujii sa nu fie vreo problema sau din carburatie.... corect din transmisie nu-i a mers azi un prieten cu ea si a confirmat ideea am reglat iar lantul si nu e cum aproape stiam sigur urmeaza sa vad furtunele daca is infundate sau carburatorul am observat ca dupa 3500-4000 ture intrerupe indiferent de treapta de viteza ma gandesc ca nu se alimenteaza suficient in linie dreapta merge el cum merge dar in sarcina face figuri mai mari la reLANTI sta frumos, isi ia ture frumos....... doar ca am observat ca imi scoate fum negru la inceput mai mult si dupa mai putin adica daca tineam mana la toba o innegrea instant si asta nu facea inainte de pornit porneste normal zgomote din motor nu se aud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Verifica filtrul de aer este probabil infundat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Verifica filtrul de aer este probabil infundat.. este si asta o posibilitate...afuma bujia si da scanteia prost, incearca sa o cureti sau sa bagi una noua si daca merge ok cativa km si dupa aia iar face figuri , de acolo e . Se inneaca pe la jumatea plajei de turatie si trebuie sa o urci in ture sa-si mai revina. Din cate am observat , un filtru nou se colmateaza in max 7000 km in conditii de RO , pana una-alta sufla-l cu aer comprimat pe asta , in sens invers fata de curgerea aerului, o sa-ti mai dea ragaz sa cauti altul, fie standard fie un K&N. Daca nu e din filtru mai verifica valva de soc de la carburator sa nu se blocheze, nu strange tare piulita de plastic de peste ea ca poate avea tendinte de blocaj. Daca nici de acolo nu e si bujia e deja schimbata si face la fel, poti incepe sa suspectezi CDI-ul, e buba de model si pana la urma tot crapa. Don't worry, se repara , nu e musai sa iei altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 se mai poate sa mai fie o problema dar... daca spui ca scoate fum negru inseamna ca merge inecat... eu am patit la un shadow ca la reklanti merge frumos dupa care cand urca in ture in sarcina mergea doar un piston pana pe la vreo 3000 4000 de ture dupa care smucea si pleca si al doilea dar a fost un vacum spart... l-am lipit si merge.... la tine daca scoate fum merge inecat..... cum spunea si colegu.....vezi sa nu ramana socul deschis sau filtrul de aer sa fie imputit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 suspectandu-le pe toate intreb acum....poate fi si din distributie? desi nu prea cred cel mai probabil e cdi-ul ca a facut probleme cam deodata o sa incerc sa schimb bujia si filtrul de aer mi se pare ca acu e si relantiul un pic cam instabil fata de cum era dar nu-i diferenta mare spuneti-mi cate ture tre sa dau la surubul de aer? parca pana la 4 ture max. PS. MULTAM DE SFATURI VA TIN LA CURENT CU LUCRARILE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 (editat) la aer nu ar trebui sa umbli daca a mers inainbte bine..... cam 3jum 4 ture trebuie maxim... de la distributie nu are cum sa fie pt ca alfel nu mergea rotund sau nici makr nu pornea Editat Iulie 25, 2006 de duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 spuneti-mi cate ture tre sa dau la surubul de aer? vezi ca surubul de aer (pilot screw) e de fapt de ... benzina, in sensul ca strangandu'l amestecul devine mai sarac, iar desfacandu'l amestecul devine mai bogat! acest surub influenteaza cel mai mult turatiile mici si mijlocii, daca merge bine la "idle", n'are rost sa te joci cu el. de regula, daca motorul balbaie si nu "trage" din idle, amestecul e prea bogat (incerci o jumate de tura mai STRANS), daca relantiul nu revine si motorul "se gandeste" putin, sta turat, atunci se zice ca amestecul e sarac (mai DESCHIZI surubul). in general intre 2-4 ture din ce povestesti tu alta'i beleaua - vezi ce zice "duc" ca imi pare ca zice bine, verifica de ce merge "inecat" -prea bogat: mebrana(e), plutitor, niveluri...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 27, 2006 Autor Share Postat Iulie 27, 2006 bujia era afumata, am dat surubul la 3 ture....dar am gasit filtrul de aer inbacsit de praf ma duc azi sa il suflu pana vine cel nou? sa dea Dumnezeu sa fie din cauza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 ..dar am gasit filtrul de aer inbacsit de praf ma duc azi sa il suflu pana vine cel nou? sa dea Dumnezeu sa fie din cauza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 27, 2006 Autor Share Postat Iulie 27, 2006 domnilor multumesc pentru sfaturi am schimbat filtrul si merge ca o domnisoara am reglat iar carbul .....de fapt este inca in reglaj.....na stiti voi pentru o buna functionare tre sa pigulesti incetu' cu incetu' inca o data multumesc dau de baut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Acum sa-mi dai motorul sa-i dau peste 130 sa vedem daca trage ca tu n-ai sange in tine. Faza tare e ca te-ai ambalat atat si era doar un filtru de aer cu porii astupati de mizerie, ai spart si airbox-ul de disperare Traiasca poxipol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 28, 2006 Share Postat Iulie 28, 2006 domnilor multumesc pentru sfaturi am schimbat filtrul si merge ca o domnisoara am reglat iar carbul .....de fapt este inca in reglaj.....na stiti voi pentru o buna functionare tre sa pigulesti incetu' cu incetu' inca o data multumesc dau de baut Bai noi nu suntem normali la cap oricum, avem sechele din epoca comunistelor. Atunci daca parea ca s-a spart pistonul, chiar asa era si era normal sa sarim cu cheile pe motor si in cateva ore sa-l insiram tot piese-piesulici pe masa. Plictiseala mare cu japonezele astea, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 28, 2006 Autor Share Postat Iulie 28, 2006 Bai noi nu suntem normali la cap oricum, avem sechele din epoca comunistelor. Atunci daca parea ca s-a spart pistonul, chiar asa era si era normal sa sarim cu cheile pe motor si in cateva ore sa-l insiram tot piese-piesulici pe masa. Plictiseala mare cu japonezele astea, nu ? eu ma lamentez repede si imi trec prin gand o gramada de chestii si incep sa judec...aiurea poate faza cu capacul de la air box e pe bune.....au intrat suruburile alea in plastic si neam nu mai vroiau sa se desfileteze si am recurs la metoda ciobanului si anume am crapat-o......dupa care am bagat sfantul POXIPOL acu o sa o etansez ca lumea ca ieri nu prea am avut rabdare .....eram curios daca merge....si amers asta e ....chiar nu stiu daca reusea cineva prin metoda ortodoxa sa scoata dracul ala de capac o sa torn altul sa fie asta singura mea problema la motor!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 Acum sa-mi dai motorul sa-i dau peste 130 sa vedem daca trage ca tu n-ai sange in tine. si mie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.