Sari la conținut

Smulge Aiurea


Postări Recomandate

fratilor...help!

am mers azi vreo 50 km pe forestier cu pasager( vezi la excursii pe 2 roti) si la intoarcere a inceput sa faca draci

adica in treapta 4 pe la 3-4000 ture merge cumva intrerupt de parca ar fi roata spate ovalizata sau pinionul

m-am gandit la varianta ca s-a slabit lantul ( maine il intind iar) dar m-am uitat la el si e in limite

de facut asa mai facea dar slab tare.....dar acum zici ca intrrupe din electric ci toate ca nu e de acolo

la relanti toarce foarte frumos

scoasa din viteza isi ia ture frumos

singura chestie la care ma gandesc este transmisia finala sau roata spate

a patit cineva ceva de genul asta?

aveti idee ce ar putes fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca apatit nimik la transmisie...... daca nu se aude nici un zgomot ciudat cand zmuceste... nu are nimik..... vezi la bujii sa nu fie vreo problema sau din carburatie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca apatit nimik la transmisie...... daca nu se aude nici un zgomot ciudat cand zmuceste... nu are nimik..... vezi la bujii sa nu fie vreo problema sau din carburatie....

 

 

corect

din transmisie nu-i

a mers azi un prieten cu ea si a confirmat ideea

am reglat iar lantul si nu e cum aproape stiam sigur

urmeaza sa vad furtunele daca is infundate sau carburatorul

am observat ca dupa 3500-4000 ture intrerupe indiferent de treapta de viteza

ma gandesc ca nu se alimenteaza suficient

in linie dreapta merge el cum merge dar in sarcina face figuri mai mari

la reLANTI sta frumos, isi ia ture frumos....... doar ca am observat ca imi scoate fum negru la inceput mai mult si dupa mai putin

adica daca tineam mana la toba o innegrea instant si asta nu facea inainte

de pornit porneste normal

zgomote din motor nu se aud

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica filtrul de aer este probabil infundat..

:banana:

 

este si asta o posibilitate...afuma bujia si da scanteia prost, incearca sa o cureti sau sa bagi una noua si daca merge ok cativa km si dupa aia iar face figuri , de acolo e . Se inneaca pe la jumatea plajei de turatie si trebuie sa o urci in ture sa-si mai revina. Din cate am observat , un filtru nou se colmateaza in max 7000 km in conditii de RO , pana una-alta sufla-l cu aer comprimat pe asta , in sens invers fata de curgerea aerului, o sa-ti mai dea ragaz sa cauti altul, fie standard fie un K&N.

 

Daca nu e din filtru mai verifica valva de soc de la carburator sa nu se blocheze, nu strange tare piulita de plastic de peste ea ca poate avea tendinte de blocaj. Daca nici de acolo nu e si bujia e deja schimbata si face la fel, poti incepe sa suspectezi CDI-ul, e buba de model si pana la urma tot crapa. Don't worry, se repara , nu e musai sa iei altul.

 

 

:smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se mai poate sa mai fie o problema dar... daca spui ca scoate fum negru inseamna ca merge inecat... eu am patit la un shadow ca la reklanti merge frumos dupa care cand urca in ture in sarcina mergea doar un piston pana pe la vreo 3000 4000 de ture dupa care smucea si pleca si al doilea dar a fost un vacum spart... l-am lipit si merge.... la tine daca scoate fum merge inecat..... cum spunea si colegu.....vezi sa nu ramana socul deschis sau filtrul de aer sa fie imputit.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspectandu-le pe toate intreb acum....poate fi si din distributie? desi nu prea cred

cel mai probabil e cdi-ul ca a facut probleme cam deodata

o sa incerc sa schimb bujia si filtrul de aer

mi se pare ca acu e si relantiul un pic cam instabil fata de cum era dar nu-i diferenta mare

spuneti-mi cate ture tre sa dau la surubul de aer? parca pana la 4 ture max.

 

 

PS. MULTAM DE SFATURI

VA TIN LA CURENT CU LUCRARILE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la aer nu ar trebui sa umbli daca a mers inainbte bine..... cam 3jum 4 ture trebuie maxim... de la distributie nu are cum sa fie pt ca alfel nu mergea rotund sau nici makr nu pornea

Editat de duc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi cate ture tre sa dau la surubul de aer?

 

vezi ca surubul de aer (pilot screw) e de fapt de ... benzina, in sensul ca strangandu'l amestecul devine mai sarac, iar desfacandu'l amestecul devine mai bogat!

 

acest surub influenteaza cel mai mult turatiile mici si mijlocii, daca merge bine la "idle", n'are rost sa te joci cu el. de regula, daca motorul balbaie si nu "trage" din idle, amestecul e prea bogat (incerci o jumate de tura mai STRANS), daca relantiul nu revine si motorul "se gandeste" putin, sta turat, atunci se zice ca amestecul e sarac (mai DESCHIZI surubul).

 

in general intre 2-4 ture

 

din ce povestesti tu alta'i beleaua - vezi ce zice "duc" ca imi pare ca zice bine, verifica de ce merge "inecat" -prea bogat: mebrana(e), plutitor, niveluri...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia era afumata, am dat surubul la 3 ture....dar am gasit filtrul de aer inbacsit de praf

ma duc azi sa il suflu pana vine cel nou?

sa dea Dumnezeu sa fie din cauza asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout:

 

 

domnilor multumesc pentru sfaturi

am schimbat filtrul si merge ca o domnisoara

am reglat iar carbul .....de fapt este inca in reglaj.....na stiti voi pentru o buna functionare tre sa pigulesti incetu' cu incetu'

inca o data multumesc

dau de baut

:cheers: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa-mi dai motorul sa-i dau peste 130 sa vedem daca trage ca tu n-ai sange in tine.

Faza tare e ca te-ai ambalat atat si era doar un filtru de aer cu porii astupati de mizerie, ai spart si airbox-ul de disperare :cheers: Traiasca poxipol!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor multumesc pentru sfaturi

am schimbat filtrul si merge ca o domnisoara

am reglat iar carbul .....de fapt este inca in reglaj.....na stiti voi pentru o buna functionare tre sa pigulesti incetu' cu incetu'

inca o data multumesc

dau de baut

:D :burnout:

 

 

:burnout: Bai noi nu suntem normali la cap oricum, avem sechele din epoca comunistelor. Atunci daca parea ca s-a spart pistonul, chiar asa era :crack: si era normal sa sarim cu cheile pe motor si in cateva ore sa-l insiram tot piese-piesulici pe masa. Plictiseala mare cu japonezele astea, nu ? :cheers: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Bai noi nu suntem normali la cap oricum, avem sechele din epoca comunistelor. Atunci daca parea ca s-a spart pistonul, chiar asa era :burnout: si era normal sa sarim cu cheile pe motor si in cateva ore sa-l insiram tot piese-piesulici pe masa. Plictiseala mare cu japonezele astea, nu ? :cheers: :burnout:

:crack:

eu ma lamentez repede si imi trec prin gand o gramada de chestii si incep sa judec...aiurea poate

faza cu capacul de la air box e pe bune.....au intrat suruburile alea in plastic si neam nu mai vroiau sa se desfileteze si am recurs la metoda ciobanului si anume am crapat-o......dupa care am bagat sfantul POXIPOL

acu o sa o etansez ca lumea ca ieri nu prea am avut rabdare .....eram curios daca merge....si amers

asta e ....chiar nu stiu daca reusea cineva prin metoda ortodoxa sa scoata dracul ala de capac

o sa torn altul

sa fie asta singura mea problema la motor!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...