EDUARD 13 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Am o problema la motor,mi sa aduna ulei in bazinul de ulei si il arunca afara si nu stiu de ce.Daca stie cinva va rog sa ma ajutati si spuneti cu ce sa incep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Am o problema la motor,mi sa aduna ulei in bazinul de ulei si il arunca afara si nu stiu de ce.Daca stie cinva va rog sa ma ajutati si spuneti cu ce sa incep. Modelele Tenere de la Yamaha au ungere cu carter uscat. Au un rezervor pentru ulei situat pe una din lateralele motocicletei in functie de model. Are 2 circuite de ulei, unul din acest rezervor spre motor si altul de retur. Putin peste jumatatea cantitatii totale de ulei sta mereu in acest rezervor. Carterul uscat este folosit pentru a aproviziona cu ulei motocicleta chiar si atunci cand ea ruleaza constant pe urcare si pentru a ridica garda la sol. Daca inteleg eu bine tu pierzi ulei prin zona acestui rezervor. Nu inteleg insa daca prin gaura de scurgere a uleiului (se foloseste atunci cand schimbi uleiul), pe la dop sau pe la conductele de ulei. Concluzia: - Fii mai explicit. Anul de fabricatie al motocicletei (sau poze cu ea) + poze detaliate ale problemei pe care o ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iunie 24, 2010 Autor Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) Prin capacul de la bazinul de ulei,pornesc motorul si ma uit in bazin si incet (1-2 min)se umple si il arunca afara.Pana acum nu am avut probleme da itro zi m-am plimbat doar prin oras si era caldura forte mare si de atunci face figuri.anul 89.mode xt 600 z. Editat Iunie 24, 2010 de EDUARD 13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 s-o fi "astupat" partial turul(poate trece printr-o garntura) iar returul aduce in rezervor mai mult ulei decat pleaca. Cand ai schimbat ultima data filtrul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 Uleiul si filtru de vro 500 km a fost schimbat dar am incecat si cu filtru scos si tot se aduna uleiul in bazin,iar daca ar fi ifundat turu nu ar mai veni asa tare pe retur ma gindesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 s-o fi "astupat" partial turul(poate trece printr-o garntura) iar returul aduce in rezervor mai mult ulei decat pleaca. Cand ai schimbat ultima data filtrul de ulei? Haida-de... da' ce, are puț de ulei în carter? Returul aduce uleiul ce ajunge în baie prin tur ... no more, no less! Probabil a fost refăcut nivelul de ulei în rezervor înainte de pornirea motorului, ajungându-se la excedent de ulei .. se golește motorul și se reface umplerea conform manualului (sistemul de ungere este de tip dry sump, nu se face nivelul ca la Dacie, la rece, dimineața la plecare ... life sucks!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iulie 4, 2010 Autor Share Postat Iulie 4, 2010 Si atunci sa las tot uleiul jos si sa fac schimb de ulei s-au sal las sa arunce cat ulei vre si sa ii verific verific dupa vro 10 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 pune ulei cat scrie cartea si vezi cum se comporta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 pun uleiul la nivel,pornesc si peste 30 sec. se umple bazinul si il arunca afara Mesaj completat ar putea fi garnitura de chiulasa(dupa spusele cuiva)? pun uleiul la nivel,pornesc si peste 30 sec. se umple bazinul si il arunca afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 pun uleiul la nivel,pornesc si peste 30 sec. se umple bazinul si il arunca afaraMesaj completat ar putea fi garnitura de chiulasa(dupa spusele cuiva)? 1. una vorbim, alta ne înțelegem... se golește motorul COMPLET, se pune cantitatea necesară.. sintagma ''umplere la nivel'' la schimbul de ulei nu există! 2. NU, garnitura de chiulasă, atunci când se implică, poate trimite apă în ulei, apare aspect de ''maioneză'' 3. la sistemul de ungere de tip dry sump, nivelul de ulei se controlează imediat după oprirea motorului, NICIODATĂ la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iulie 17, 2010 Autor Share Postat Iulie 17, 2010 are racire pe aer si nu pe apa 1. una vorbim, alta ne înțelegem... se golește motorul COMPLET, se pune cantitatea necesară.. sintagma ''umplere la nivel'' la schimbul de ulei nu există! 2. NU, garnitura de chiulasă, atunci când se implică, poate trimite apă în ulei, apare aspect de ''maioneză'' 3. la sistemul de ungere de tip dry sump, nivelul de ulei se controlează imediat după oprirea motorului, NICIODATĂ la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 nivelul de ulei se verifica CORECT la CALD numai dupa ce s-a mers vreo 10 minute cu motoru in sarcina.daca tu verifici nivelul la rece e normal cand se incalzeste sa aibe un nivel mai mare decat cel normal. De curiozitate cat ulei ai bagat la schimbul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupan sorin Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 aceasi problema am si eu... motorul meu e un xt de 600 din 92 si imi scoate uleiul pe la filtrul de aer deci iese pe furtunul de surplus din carter si curge prin filreu de aer si din cate am vazut eu cred ca e de la pompa de ulei.... nu stiu nimik sigur dar asa zic... Mesaj completat aceasi problema am si eu... motorul meu e un xt de 600 din 92 si imi scoate uleiul pe la filtrul de aer deci iese pe furtunul de surplus din carter si curge prin filreu de aer si din cate am vazut eu cred ca e de la pompa de ulei.... nu stiu nimik sigur dar asa zic...eu zic ca nu baga pompa destul ulei sus in rampa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 aceasi problema am si eu... motorul meu e un xt de 600 din 92 si imi scoate uleiul pe la filtrul de aer deci iese pe furtunul de surplus din carter si curge prin filreu de aer si din cate am vazut eu cred ca e de la pompa de ulei.... nu stiu nimik sigur dar asa zic...Mesaj completat eu zic ca nu baga pompa destul ulei sus in rampa.... Oameni buni! Cauza este surplusul de ulei. Problema frecvent intalnita la cei care nu au mai servisat asa fel de motoare. Da-ti jos TOT ULEIUL DIN MOTOR. Apoi umpleti cat specifica manualul. Dupa aceea pornesti motorul, dupa cca 5 minute il opresti, motocicleta sa fie in poziti dreapta si verifica imediat nivelul uleiului. Uleiul in maxim un minut dispare din carter (carterul "uscat", rezervorul de ulei de sus) si se scurge in zona inferioara a motorului. Daca da uleiul afara sigur functioneaza pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iulie 19, 2010 Autor Share Postat Iulie 19, 2010 Oameni buni!Idea ii ca eu circul cu nivelul asta de ulei de vro 1000 km si face figuri de cand am circulat cu ea numai in oras si era caldura mare(la viteza mica"racire pe aer")in fine,maine o sa incerc si varianta cu lasatul uleiului.Stie cineva cat ulei specifica manualul?Cauza este surplusul de ulei. Problema frecvent intalnita la cei care nu au mai servisat asa fel de motoare. Da-ti jos TOT ULEIUL DIN MOTOR. Apoi umpleti cat specifica manualul. Dupa aceea pornesti motorul, dupa cca 5 minute il opresti, motocicleta sa fie in poziti dreapta si verifica imediat nivelul uleiului. Uleiul in maxim un minut dispare din carter (carterul "uscat", rezervorul de ulei de sus) si se scurge in zona inferioara a motorului. Daca da uleiul afara sigur functioneaza pompa de ulei. Mesaj completat Stie cineva cat ulei specifica manualul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 are racire pe aer si nu pe apa Mă scuzați, dom profesor ... atunci ar putea fi de la coeficientul de dilatare a uleiului, coroborat cu contracția aberantă a rezervorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat August 1, 2010 Autor Share Postat August 1, 2010 Ati avut dreptate,problema a fost surplusul de ulei.Multumesc de ajutor si sper ca in timp sa va pot ajuta si eu cu ceva.Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.