Sari la conținut

Ktm 250 Exc (2t)


stefan_bz
 Share

Postări Recomandate

Salut, ma tenteaza mult sa trec de la 4T la 2T. Si ma bate gandul sa iau un 250 EXC. M-am mai dat f putin cu un 200 si mi-a placut dar nu am avut timp sa=mi fac o parere clara. Cei care au sau se dau pe 2T eventual de la KTM, si mai ales cei care au trecut de la 4T la 2T, poate imi pot spune si mie cateva impresii, sugestii, ideii, pareri... referitor la tractiune, aderenta, felul in care urca si merge subturat, daca te oboseste sau nu, manevrabilitate, ... ????? mie singurul lucru care nu-mi place la 2T este zgomotul.

Mersi si toate bune,

Stefann

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma tenteaza un KTM 250 EXC 2T, este un motor destul de puternic, chiar prea puternic pt un incepator si ce imi place cel mai mult e ca motorul este foarte usor, ideal pt hardenduro. Nu stiu ce sa iti spun despre fiabilitate, e mai simplu decat un 4T dar ideea e ca se uzeaza mai repede. Acum depide si cat, cum tragi tu de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.eu am un ktm de 250 in 2t si e super motorul doar ca are unele minusuri in comparatie cu 4t.primu lucru e cu benzina pt ca consuma exagerat de mult al doilea lucru este ca te rupe la maini.in rest are un cuplu la roata extraordinar si power undeva la 56 de cai

post-11845-1153780007_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamnna consuma exagerat de mult, chiar m-ai facut curios, cat consuma? si de ce te rupr la maini, din cauza suspensiilor, sau a bicicletei in general, sau datorita reprizelor???

spune-mi, sa zicem ca esti in 2-a (sau a 3-a) intr-o urcare destul de tare si la un moment dat trebuie sa faci stg su dr tot in urcare, daca iei mana din gaz si esti subturat trage suficient, apoi urca repede in turatie???

si este greu de controlat motorul in turatii mari, am impresia ca este un pic cam brutal??

apropo tu te-ai dat si cu 4T, poti sa faci o comparatie???

mersi oricum de informatii,

stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamnna consuma exagerat de mult, chiar m-ai facut curios, cat consuma? si de ce te rupr la maini, din cauza suspensiilor, sau a bicicletei in general, sau datorita reprizelor???

spune-mi, sa zicem ca esti in 2-a (sau a 3-a) intr-o urcare destul de tare si la un moment dat trebuie sa faci stg su dr tot in urcare, daca iei mana din gaz si esti subturat trage suficient, apoi urca repede in turatie???

si este greu de controlat motorul in turatii mari, am impresia ca este un pic cam brutal??

apropo tu te-ai dat si cu 4T, poti sa faci o comparatie???

mersi oricum de informatii,

stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamnna consuma exagerat de mult, chiar m-ai facut curios, cat consuma? si de ce te rupr la maini, din cauza suspensiilor, sau a bicicletei in general, sau datorita reprizelor???

spune-mi, sa zicem ca esti in 2-a (sau a 3-a) intr-o urcare destul de tare si la un moment dat trebuie sa faci stg su dr tot in urcare, daca iei mana din gaz si esti subturat trage suficient, apoi urca repede in turatie???

si este greu de controlat motorul in turatii mari, am impresia ca este un pic cam brutal??

apropo tu te-ai dat si cu 4T, poti sa faci o comparatie???

mersi oricum de informatii,

stefan

 

scuze, nu stiu ce s-a intamplat de au aparut atatea copii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai consum exagerat inseamna 5 litri la aprox 40 de km.te rupe la maini din cauza reprizelor care le are pt ca e prea tare.daca eshti intr-o urcare si iei mana de pe gaz urca extraordinar in turatie chiar nu itzi vine sa crezi.comparatie intre 4t si asta este ca nu are acelasi cuplu dar se simte diferenta foarte mare intre motoarele in 2t mai mici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un 250 2T 2006 trecand de la un 525EXC. Consumul la mine este de cca. 6l/2.5-3h de mers hard enduro. Avantajul este ca la vale nu ai nevoie de motor deoarece nu ai frina de motor, esti ca pe bicicleta.

In privinta greutatii este usor ca un fulg, in momentele delicate ai impresia ca este mai usor de 100kg.

In functie de arcurile pe care le montezi la power-valve simti puterea progresiv sau brusc. Cu arcul standard nici nu realizezi diferenta deoarece trecerea este foarte lina, doar zgomotul se schimba.

Din punct de vedere al intretinerii am vorbit cu baietii lui Zolt si la 8000km nu reparasera nimic la motor.

Este insa foarte important ca motorul pe care-l iei sa fie nou sau cat mai nou (asa mi s-a recomandat si mie).

Este o motocicleta extraordinara de care sunt foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am auzit ca se "coace" la KTM un 2 timpi de enduro cu electrostarter la vreo 100kg.

Cu toate ca, din cate am vazut, KTM-urile noi in 2T pornesc imediat la pedala, electrostarterul e bun pentru noi astia mai batrani :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ktmu exc de 250 ii fain si merita cumparat da am si eu o intrebare.ktm 250 exc are acelasi motor cu ktm 250 sx??

 

Buna intrebare.

Eu stiu ca ala de cross are cursa mai mica si alezajul mai mare -> urca mai repede in ture.

Dar nu sunt 100% sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...