Sari la conținut

Simson


Hadess
 Share

Postări Recomandate

Azi l-am operat din nou fara anestezie. Si cred ca am identificat care e buba. Dadea mult fum afara, printre chiulasa si cilindru si printre cilindru ai carter cand acceleram(pe bune!!! m-am uitat atent). Si am crezut ca e garnitura impuscata, dar:

mai hadess ai pus prea mult silicon ...mai bine spus ai inecat garnituira in silicon

cind il montezi dupa ce ai chiuloasa rectificata pune silicon mai cu simtul raspunderii

sfatul meu

ceau roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitandu-ma mai bine la foto, am senzatia ca ceva nu-i in regula la cilindrul tau... vad eu bine? cilindrul are doi umeri? unul mai mic exterior si unul mai mare interior? in mod normal trebuie sa fie numai unul. oricum, in poza unde apare si garnitura se vede clar ca ea nu ajunge pana la umarul culindrului. garnitura trebuie sa intre perfect pe umarul ala. la tine gaura cara ar trebui sa se potriveasca pe cilindru este mult prea mare. se vede chiar cum garnitura este rupta langa gaurile pt. prezoane. nu-i bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e rupta, se vede asa din cauza inelului de tabla. Si intra bine pe umar.

Nu stiu unde ai vazut tu doi umeri? Mai e o buza mica jos, intre umar si gaura de prezoane, dar cred ca aia asa e din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de buza aia mica vorbeam si eu... nu are ce cauta acolo! buza aia e mai periculoasa decat faptul ca chiulasa e stramba! fiindca are asa ceva, sunt sigur ca cilindrul nu e original. el a mai fost inlocuit. buza trebuie sa fie umarul care nu permite cilindrului sa intre mai mult in camasa, si cil. nu a fost presat pana la capat, sau umarul este prea lat. fiindca exista umarul ala, in afara suprafetei lui garnitura nu poate fi presata suficient - motiv din care curge ulei (canalele de alimentare cu ulei sunt in afara suprafetei buzei)... mai pune si faptul ca chiulasa e stramba, si... iti dai seama de ce motorul tau pisha... tot din cauza buzei aleia atunci cand strangi chiulasa probabil ca nu o faci uniform: buza, fiind intre prezoane, are rol de punct de sprijin si atunci cand strangi un prezon intr-o parte, chiulasa se ridica in cealalta (lucru pe care nu-l poti sesiza cu ochiul liber) - iaca de ce pierzi compresie! mai pune si faptul ca motorul e in rodaj si se infierbanta ca dracu' - iti dai seama ce iese...

 

succes la reparatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza poate fi inselatoare, s-ar putea sa fie doar diferentza de culoare.

Totusi, Hadess, daca tu zici ca acolo sunt doua buze... - una intre cilindru de fonta si camasa de aluminiu si inca una intre buza aia de aluminiu si suprafatza majoritara a cilindrului (cu gaurile de ungere), atunci asta e sursa de indoit chiulasa... :( ... Sa-ti zic cum am facut eu o planeizare (mai mult verificare si finisare) a chiulasei si cilindrului (suprafatza de etansare).

Pentru chiulasa, pui smirghel pe geam si incepi sa plimbi chiulasa pe smirghelul ala asa, cat te uitzi la un film la televizor. Lasi chiulasa pe loc si te plimbi cu geamul, ai grija sa feresti cotul de la evacuare, ca iese din planul chiulasei. Cand incep sa se vada urme abrazive pe toata suprafatza schimbi granulatzia smirghelului, pui din ce in ce mai fin. La sfarsit de tot pui apa pe smirghel si-i dai "catifelare". La cilindru am folosit o bucata de parchet laminat din care am decupat un cerc o leaca mai mare decat cilindrul (ala de fonta) si aceeasi manevra cu smirghelele. Totusi, nu stiu daca merge manevra asta la cilindru, pentru ca gulerul ala intermediar este tot din fonta :)(( Tot ce ai putea face este cum am sugerat eu, garnituri cu grosimi diferite - mai subtzire pe buza de etansare la compresie si mai groasa in zona gaurilor de ulei. Altfel nu are cine cum sa-ti apese cilindrul de fonta in camasa la loc....

Si la mine cilindrul de fonta iese foarte putzin (foarte, foarte putzin, cred ca 0.05mm) din planul camasii de aluminiu, dar cred ca e un lucru bun, sporeste strangerea pe "inelul de foc" - acelasi efect il au si gulerele din tabla de cutie de bere (0.1mm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va referiti la buza asta, aia asa a fost. Eu credeam ca e bine ca strange mai tare garnitura acolo. Credeam ca asa e din fabrica. Voi nu aveti asa ceva? E mica oricum, nu stiu cat dar mica. Se simte la unghie.

post-8-1081284457_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda... e clar... buza aia nu are ce cauta acolo!!!!! eu n-am vazut nici un cilindru sa aiba acea buza. aia e cauza necazurilor tale! fa ceva sa dispara. nu cred ca vei reusi sa o indepartezi prin metode de casa... trebuie sa mergi la meshter...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci. Buza aia e de aluminiu (din camasa cu aripioare) sau de fonta (din cilindrul propriu-zis) ? Eu zic ca este din fonta cilindrului (la mine asa e, dar e neagra, nu lucitoare). Si intr-adevar, mareste fortza de strangere pe "inelul de foc" iar diferentza de 0.1mm nu e cauza problemelor. Oricum, ramane necesar si inelul din tabla de cutie de bere. Totusi... Hadess, cum ai facut tu inelul ala si de ce zici ca garnitura arata perfect ? In prima poza se vede garnitura impuscata in dreptul prezonului din dreapta jos. In general exact acolo, in dreptul prezoanelor se impusca garnitura, daca e sa se impuste, pentru ca acolo e cea mai subtzire. Si cred ca trebuie sa faci rost neaparat de clingherit cu insertzie metalica.

La mine uite ce s-a intamplat - eu am clingherit obisnuit, de 1,2mm, fara insertzie. Compresie am beton (de cand am pus inelul metalic nu s-a mai puscat pe-acolo), in schimba garnitura se vede, dintr-o parte, rupta in bucatzi, care au inceput sa "migreze". Deci cat mai degraba ar trebui sa umblu sa-i refac garnitura, de data asta din clingherit cu insertzie si inel de tabla.

Hadess, eu zic ca tu o rezolvi cum ti-am zis cu geam si smirghel - rezolvi chiulasa. Buza aia de la cilindru, daca zici ca e doar la unghie simtzibila, nu cred ca face rau. In schimb garnitura de chiulasa, chiar cred ca trebuie facuta din clingherit cu insertzie - asa a avut Demostene si nu i s-a puscat niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In desenul de mai jos e cilindrul, camasa si garnitura (desenate la modul grosier). Cilindrul e cu negru, camasa cu gri si garnitura cu rosu. Din desen va puteti da seama de unde este buza aiaâŚ

Ma repet: buza nu are ce cauta acolo!!! Nu treâ sa iasa din camasa nici cu 0,1 mm, nici cu 0,0000000000000000001 mm!!!!!!! umarul respectiv pe pe lateralul cilindrului e facut ca acesta sa nu intre mai mult in camasa. Cu oricat ar iesi din suprafata de presare a garniturii, deranjeaza.

post-8-1081348137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Eh, am facut testul de rigoare cu simsonachele. Si normal ca au intervenit probleme. :scratch:

Sa incep cu vestile bune: trage super. Are zvac, ce mai. Si compresie destula.(am patiti si eu ca demo, la inceput nu aveam deloc).

Vesti proaste:

1.dupa vreun km a inceput sa imi dea compresia afara pe langa garnitura de chiulasa. Mi-a mai impuscat-o odata. Am folosit si ideea moshulik cu inelele de tabla.

2. scoate fum mult si alb pe esapament

3. scoate si ulei pe esapament

4. bujia e neagra. am carb de minsk luat nou de la tunaru. acul dozajului e la jumatate.

 

Acum astept rezolvarile de la voi mesterii mai mari. Cum se regleaza consumul la carb de minsk?

1. sau garnitura nu a fost buna sau nu a fost bine stransa chulasa.

2;4 . Bujie neagra amestec prea bogat ( cred ca daca ai rulat numai un Km. culoare bujiei nu conteaza deoarece motorul nu se putea incalzi sa lucreze la parametri normali), Ulei pe toba numai de la supapa de evacuare probabil nu este bun ghidajul

3. Amestec bogat si fum alb nu cred.

Eurefolosesc si garniturile vechi insa la lipesc cu pasta siliconica si merg grozav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...