uzunu Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 In primul rand, aia nu e guma de cross, ci guma de adventure. Mai mult decat atat, e guma de 80% strada, 20% macadam. Ar trebui sa tina cel putin 15.000km. Apoi, guma aia de strada e suficient de brazdata ca sa nu-ti faci probleme de evacuare a apei. In schimb, aderenta pe ploaie nu e data neaparat de procentul "land-sea" (cat de dese sunt santurile), cat de compozitia cauciucului. Aparent, mult siliciu ii da o aderenta mai buna pe ud, dar il consuma mai repede (vezi gumele de iarna pentru masini). Iar daca Vee-Rubber se asemana in vreun fel cu Mitas, producator care are de departe cea mai proasta reteta de cauciuc pe care am mers pana acum, atunci poti sa uiti de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 adevarul e ca si la 100-130 ron cat costa unul,ce pretentii de calitate sa am...dar uneori cand abordezi o curba cu ceva viteza stai si te gandesti: daca opinca mea ma lasa tocmai acum? de asta intrebam,parca n-am chef sa-mi fuga roata din cauza cauciucului... P.S. multumesc pt explicatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 ma gandeam eu la un scuter de enduro si nu am putut sa dorm! greseala mea am crezut ca l-am vazut pe toate! Mesaj completat dormi ! scuze! rezultatul este acelasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 ce incerci sa spui ca nu inteleg nimic...ai insomnie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.