yo4hgx Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Buna treaba, nimeni altcineva nu cred ca ar fi avut atata timp si mai ales determinare sa faca atatea teste. Sunt curios cum se simte si in sarcina, la drum. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Buna treaba, nimeni altcineva nu cred ca ar fi avut atata timp si mai ales determinare sa faca atatea teste. Sunt curios cum se simte si in sarcina, la drum. Toate bune! revin si eu cu cateva rezultate..am ridicat acele de dozaj cu inca o treapta , acum nu mai moare motoru nu mai ramane peste 2000rpm la revenirea din accelererare insa revine ceva mai lin de la 2000rpm decat normalul se tureaza binisor are cuplu bun acum sa vad si bujiiel deseara. totusi am senzatia ca pleaca cilindrii pe rand pana la 3000rpm . deci sarpe sa inteleg ca modificarile tale su fost la nivel si surubu de amestec sunt curios gum arsta bujiile tale si cum se comporta in mers....astept rsspunsurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 1, 2011 Autor Share Postat Iunie 1, 2011 am facut un video. pana la urma setarea cea mai ok este 2 ture sau 2,25.. multumesc tuturor ptr sfaturi! http://www.youtube.com/watch?v=Aeo3Og4Puh4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 am facut un video. pana la urma setarea cea mai ok este 2 ture sau 2,25.. multumesc tuturor ptr sfaturi! http://www.youtube.com/watch?v=Aeo3Og4Puh4 fain revine frumos in turatie... eu am reglat 2.50 pe exterior si 2.25 pe interior , plutitoare reglate 14,6 la precizie rezultatul bujiile pe 1-4 cafenii nu caramizii, 2 alba ,3 neagra.Am coborat acul de dozaj la toate cu o linie,,,,acu este la linia 2 la toate. Ce sfaturi imi dati la 3 mereu este neagra bujia.. ce ajustari sa mai fac? relantiu este oscilant chiar si cu motoru cald trebuie sa tin tras de gaz ca sa porneasca alfel nu mere.. are momente cand dupa accelerare relantiul se schimba ramane in 2000 sau mai sus .. daca o opresc si o pornesc iar, relantiul este normal.... ASTEPT SFATURILE VOASTRE ce reglaje sa mnai fac ? fara sfaturi da-i foc... sau de genu.... caci pana nu o fac sa mearga uns nu ma las chiar daca demontez de 3 ori pe zi carenele si rstu.. fain revine frumos in turatie... eu am reglat 2.50 pe exterior si 2.25 pe interior , plutitoare reglate 14,6 la precizie rezultatul bujiile pe 1-4 cafenii nu caramizii, 2 alba ,3 neagra.Am coborat acul de dozaj la toate cu o linie,,,,acu este la linia 2 la toate. Ce sfaturi imi dati la 3 mereu este neagra bujia.. ce ajustari sa mai fac? relantiu este oscilant chiar si cu motoru cald trebuie sa tin tras de gaz ca sa porneasca alfel nu mere.. are momente cand dupa accelerare relantiul se schimba ramane in 2000 sau mai sus .. daca o opresc si o pornesc iar, relantiul este normal.... ASTEPT SFATURILE VOASTRE ce reglaje sa mnai fac ? fara sfaturi da-i foc... sau de genu.... caci pana nu o fac sa mearga uns nu ma las chiar daca demontez de 3 ori pe zi carenele si rstu.. ce este mai indicat sa mai ridic plutitoarele si sa readuc acele de dojaj la pozitia initiala de mijloc??? cu plutitoarele la14‚6 mm si acele de dozaj pozitie initiala la mijloc‚ suruburile de amestec la 2.5 ture cilindri 1|4 si 2.25 la cil.2|3 bujiile aratau amestec sarac albe ca ca cele a lui snake ||| 2. incercare cu suruburile de amestec date stranse fiecare jumate de tura innapoi si acele de dozaj ridicate o treapta bujii cafenii pe cilindrele 1|4 pe2 alb 3 indiferent de ajustari este neagra bujia. Ce se intampla la 3???? ce sfaturi imi dati pentru restu setarilor??? MENTIONEZ PORNESTE BINE DAR CU SOCUL TRAS SE RIDICA UNDEVA LA 5-6000 RPM, SE TUREAZA BINE , RELANTIUL NU TINE MAI JOS DE 1400RPM , MULTUMESC ANTICIPAT... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 tati, ai acele de dozaj prea sus, cobocrale o treapta si lasa aerul la 2,5 surubelul ala are valoare doar pe relanti si pornire mai departe permite intrarea unui volum de aer prea mic pentru a fi luat in comsiderare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 DIN EXPERIENTA am observat ca surubelele de amestec nu au rol doar pentru relanti.... se cunoaste considerabil si in viteza trage ori mai prost ori de-ti intinde mainile ,.Asta am observat cand aveam motorul la reprezentanta suzki... dupa ce umbla meseriasu cu surubelnita in 90 de grade mai dadeam o tura cu motoru..si am facut asa pana tragea cum trebuie si nu mai murea in mers sau la relanti ...deci din punctul meu de vedere conteaza enorm si in mers reglajul la pilot scew Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 15, 2011 Autor Share Postat Iunie 15, 2011 nu caut sa contrazic pe nimeni, dar in manual scrie clar ca suruburile pilot screw influenteaza ralantiul si 1/4 din acceleratie. acum daca nu sunt reglate cum trebuie sau nici macar pe aproape e logic ca atunci cand vei accelera motorul se va balbaii initial, de acolo si senzatia ca'nu trage'. si daca nici japonezii nu stiu ce fac, cum pot romanii sa contrazica producatorii consacrati?! la ce discutii s-a ajuns pe forumul asta....fiecare zice ce crede, dar in mare fara nici o baza, nimic..... succes-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 ideea este ca au fost doar pareri si nu indicatii sau ceva de genu... oricum te rog incaodata poate postezi toate setariel facute de tine la plutitoare ,suruburi amestec.... am o mica banuiala ca motoarele noastre au cam aceeasi uzura si cred ca o mare parte din reglajele facute de tine mi-ar usura munca considerabil. Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Salutare tuturor! Am un suzuki gsx600f din 90, am cautat o carticica dar fara rezultat,un sfat vreau si anume care este inaltimea pe care trebuie sa o aiba plutitorul,avand in vedere anul? Si legat de cat trebuie stranse sau desfacute suruburile de ameste, unde este specificat anume in carte, sunta afisate 2 poze(yo4hgx) dar nu-mi dau seama unde se specifica acest lucru!Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 suruburile de amestec se regleaza de la motor la motor in mod diferit. chiar si de noi. in manual ai doar un punct de plecare, nu o litera de lege! la katana parca erau 2.5 ture 1 si 4 si 2.75 2 si 3. dar repet, doar ca punct de plecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 suruburile de amestec se regleaza de la motor la motor in mod diferit. chiar si de noi. in manual ai doar un punct de plecare, nu o litera de lege! la katana parca erau 2.5 ture 1 si 4 si 2.75 2 si 3. dar repet, doar ca punct de plecare! Multumesc pentru sfat, ma interesa si cum se regleaza nivelu, de fapt cum se masoara si care este distanta(gsx600f din 90).Poti sam sugerezi unde anume este specificat in carte distanta dintre plutitr si carburator, este specificat cat se regleaza suruburile ptr. ameste? Este postat de yo4hgx la pagina 7 cu 2 poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 sa nu mai deschid alt topic, fiind vorba tot de carburatoare postez aici....cine a schimbat o-ringurile din carburatoare si unde le-a gasit? am cateva dimensiuni gasite pe katriders, dar nu am gasit prin zona mea nimic dimensiunile sunt acestea Emulsion tube 1.3 X 11 Float #1 (valve) 1.5 X 8 Float #2 1.2 X 5.5 Vacuum port (synch port) 1.2 X 3 - 3.5 sa cumpar un kit de carburator e scandalos de scump pentru cateva o-ringuri amarate.. daca e cineva care stie unde pot gasi o-ringurile astea, sau ma poate ajuta,il rog sa posteze... Salut, eu am vrut sa schimb o-ringurile, preturile date de diversi comercianti ma ajungeau pe la 300 euro(parca ar fi anvelope de masina, sau materiale compozite pentru rachete). Am luat un carburator cu mine, si tot ce are o-ring pe el si am mers la diverse magazine auto. Sunt rezistente la hidrocarburi si temperaturi de 120 de grade Celsius. M-au costat 23 RON. Motorul e un CBR F4. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) Salut, eu am vrut sa schimb o-ringurile, preturile date de diversi comercianti ma ajungeau pe la 300 euro(parca ar fi anvelope de masina, sau materiale compozite pentru rachete). Am luat un carburator cu mine, si tot ce are o-ring pe el si am mers la diverse magazine auto. Sunt rezistente la hidrocarburi si temperaturi de 120 de grade Celsius. M-au costat 23 RON. Motorul e un CBR F4. Bafta pretul corect este 1 leu / buc sau 300 euro / kg Editat Noiembrie 5, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.