diaconescu.andy Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 am si eu o problema, poate ma poate ajuta cineva cu o idee. becul din spate (pozitie si frana) mi se arde f des. am avut surpriza sa il vad ars si dupa jumatate de ora. alta data m-a tinut cateva saptamani. se arde ba pozitia, ba frana, ba amandoua. sa am cava probleme cu curentul? atunci s-ar arde si alte becuri, presupun, nu doar acelasi. sa fie becurile de asa proasta calitate? mentionez ca nu am gasit bec de aceeasi putere ca cel initial(care m-a tinut un an si ceva de cand am motorul) si am pus de masina. ar trebui sa caut o firma anume sau anumite specificatii pentru becul de care am nevoie? va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Da, tre sa pui bec de putere ca si ala de fabrica, il iei din benzinarie. Nu mai retin exact cati W are, pozitia 5 parca si frana 10 sau 21 era? Chiar nu mai stiu pe de rost. Vezi si firele sa nu se atinga pe undeva. Si soclu sa fie curat, da cu WD40 daca e murdar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 aceiasi pb am intilnit la un 636 ! becurile intrau "in contact" cu plasticul lampii spate provocand arderea lor. initial am suspectat becurile dupa aia am crezut ca mi intra apa in lampa.darrrr marele "inginer"care si a bagat vreascu p'acolo inaintea mea a montat gresit "bulbii" din plastic din interiorul lampii becul se incingea si in contact cu plasticul ceda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 nu exista "bec de masina". iar daca pui de putere mai mare sau mai mica se va aprinde mai tare sau mai putin. e ca si cum ai zice "daca pui bec de 100W in sufragerie se arde". ce omoara becurile cu incandescenta e pornirea. cind filamentul e rece rezistenta e mult mai mica si pentru fractiuni de secunda prin el trece curent mult mai mare decit cel nominal. daca se ard numai unele becuri ar putea sa fie de la un contact imperfect comun pe undeva, la sigurante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 sau pur si simplu becurile sunt de calitate slaba. vezi ca nu cumva sa aibe joc in soclu si sa vibreze pentru ca se poate scutura filamentul si asta mai este o bosibilitate de ardere a becurilor. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Ia unul cu LED-uri din piata, e 10 Ron. Long live China powah! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Pentru orice eventualitate, fa rost de un multimetru si masoara tensiunea de la bornele basteriei si incarcarea in instalatie. Sa n ai surprize ca s a dus releul si ti baga tensiune prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 nu exista "bec de masina". iar daca pui de putere mai mare sau mai mica se va aprinde mai tare sau mai putin. e ca si cum ai zice "daca pui bec de 100W in sufragerie se arde". ce omoara becurile cu incandescenta e pornirea. cind filamentul e rece rezistenta e mult mai mica si pentru fractiuni de secunda prin el trece curent mult mai mare decit cel nominal. daca se ard numai unele becuri ar putea sa fie de la un contact imperfect comun pe undeva, la sigurante? Daca pui bec mai mare s-ar putea sa ai surpriza sa se topeasca un plastic prin jur. Electric poti sa pui orice bec atata timp cat duc firele si siguranta. La cel putin dublu ca putere tin toate, dar e problema cu racirea. Verifica daca becul sta fix in soclu, vibratile pot sa il arda, si daca face bine contact (praf alb / oxizi pe soclu ? ) si baga un spray de curatat contacte pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 mi s-a ars becul cu halogen. H4 12v35w, scrie in manual. cand il scot sa-l inlocuiesc,supriza...12v55-60w,aproape dublu la putere-consum..de aceea se incingea farul cand avea un drum mai lung...oricum nu batea grozav,faza scurta era cam lesinata...culmea e ca acum am pus unul de 18w, sa vedem cum lumineaza si cat rezista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 mi s-a ars becul cu halogen. H4 12v35w, scrie in manual. cand il scot sa-l inlocuiesc,supriza...12v55-60w,aproape dublu la putere-consum..de aceea se incingea farul cand avea un drum mai lung...oricum nu batea grozav,faza scurta era cam lesinata...culmea e ca acum am pus unul de 18w, sa vedem cum lumineaza si cat rezista... mai bine pui xenon consuma mai putin dupa pornire, nu se mai arde asa des si lumineaza mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen B Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 am si eu o problema, poate ma poate ajuta cineva cu o idee. becul din spate (pozitie si frana) mi se arde f des. am avut surpriza sa il vad ars si dupa jumatate de ora. alta data m-a tinut cateva saptamani. se arde ba pozitia, ba frana, ba amandoua. sa am cava probleme cu curentul? atunci s-ar arde si alte becuri, presupun, nu doar acelasi. sa fie becurile de asa proasta calitate? mentionez ca nu am gasit bec de aceeasi putere ca cel initial(care m-a tinut un an si ceva de cand am motorul) si am pus de masina. ar trebui sa caut o firma anume sau anumite specificatii pentru becul de care am nevoie? va multumesc! Am avut si eu problema asta.S-a rezolvat .Contactul masa(-) imperfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.