danielu Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 am povestit pe aici de problema cu furtunasul din carburator care pica ceva ulei, dupa ce am fost cu motorul la spalatorie. alta problema, si acum parca imi pare rau ca am fost la locul mai sus mentionat, e ca parca "bate lantul". la decelerare, aud citeodata cum "cade" lantul pe ceva metalic, de parca cind se detensioneaza e mai lung (cred ca pe piesa asta de la cric). poza 1: apoi, la viteze mici, I, II, smulge un pic, parca scapa un dinte. am verificat pinioanele (chestiile alea cu dinti? angrenajele de la roata spate si axul ala mic cu o rotita, din motor), nu au lipsa nimic. daca trag de lant, ca am auzit ca asa se verifica uzura, parca e cam mult, aproape trece de dinti (cu rigla, 8mm, cam mult). poza 2: la axul spate, cred ca exista un dispozitiv de reglare, pus pe maxim in acest moment, deci nu mai am ce intinde. poza 3: imho, cred ca exista ceva uzura, mascata initial de mizeria de la pinionul fata, deranjata de spalatura pe care i-am facut-o. poza 4: dupa spalare, am uns cu niste vaselina neagra, de la Mobil; inteleg ca de fapt trebuia sa degresez, sa curat cu motorina, sa ung cu spray... am mai curata odata cu cirpa si am dat cu ulei de motor. cum se da lantul jos? daca e sa demontez cricul (poza 1), pare dificil... pe de alta parte exista o za care pare sa fie prinsa in nituri, dar cum o mai pun la loc? de unde iau nituri "corecte". poza 5: o alta chestie, am auzit ca la schimbarea lantului trebuie sau e recomandat sa se schimbe si pinioanele. am tot auzit ca dual tours, dealer yamaha, aduce orice. corect? stiu ca sint multe intrebari, si "I really apreciate" rasunsuri concrete si la obiect. trebuie sa ajung si eu pe la un magazin de moto pentru ceva maruntisuri d'astea, consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 dupa cum se vede in poze pare sa fie mare uzura in pinioane si in lant.... pinioanele nu trebuie sa aiba dintii ascutiti ca de rechin adica trebuie sa fie un pit tesiti in cap..... altfel inseamna ca sunt uzati..... incearca sa comanzi un kit complet si schimbal... daca erai din cta te ajutam cu mare placere..... asa nu pot decat sa-ti urez multa bafta sau pot sa-ti dau un nr de tel de la un baiat din cta dar care este in bucuresti zilele astea 0740419904 andrei il cheam.... vb cu el poate te ajuta in vre-un fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 uzura foarte mare la lant. poate totusi merge intins. daca nu schimba-l urgent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Ca să schimbi lanțul de obicei dai jos bascula. După cum arată lanțul tău trebuie să schimbi kitul - lanț + pinioane. Poți comanda la Louis un kit, sunt câțiva băieți pe forum care ți-l aduc într-o săptămână. După ce îl pui pe cel nou, unge-l cam la 500 km. Spălarea se face cu motorină sau kerosen. Dacă mergi la spălătorie Âşi îl uzi îl usuci cu jet de aer, îl cureți cu motorină Âşi îl ungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Schimba urgent lantul, dupa cum arata e cam mort si devine periculos. La LOUIS gasesti kit de lant complet, cu pinioane cu tot. Iar pentru modelul tau, mic, lantul o sa vina mai mult ca sigur cu siguranta elastica, ca la bicicleta, deci scapi de demontat bascula. Intretinere: tensionarea presupune o "bataie" a lantului, in partea de jos, de vreo 3cm. Nu mai mult, dar in nici un caz mai putin. La fiecare 500 km se spala cu motorina (sau macar se sterge bine), si se unge cu ulei de cutie (80W90) sau spray de lant (preferabil cu teflon, gasesti tot la Louis). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Uzura mare, foaia spate e cel putin terminata, ma mir ca nu sare. Schimba kitul, baga lant cu o-ringuri sau o-ringuri profilate si daca il ingrijesti cum trebuie te tine mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 din poza se vede uzura f mare la foaia spate nici nu mai ai dinti doar niste cioturi...daca nu ai bani fa-ti o foaie spate si ai rez problema daca vrei sa faci o treaba buna schimba tot kitu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielu Postat Iulie 27, 2006 Autor Share Postat Iulie 27, 2006 multumesc pentru raspunsuri, m-am lamurit. singura problema este cu identificarea kitului necesar. daca iau de la dealerul yamaha, e mare diferenta de banuti? am gasit pe louis - cita germana pricep! DID si REGINA sint firme, nu? KETTENSATZ DID O-RING SR125/SE (120/14/49) (96E) KETTENSATZ REGINA O-RING SR 125 SE 95- (120/14/49) (90E) nu mi-e de bani, ca pentru mine dau, si cind o fi si-o fi, n-o sa-mi fie jena s-o dau mai departe. oferte de carausie, curind? zice dual tours ca prin septembrie, daca vreau... dar au o-ring separat, si poate foile se potrivesc... de la ei citire, ca nu le merge calculatorul sa verifice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 Da un search pe forum si o sa gasesti baieti care aduc de la Louis, in maxim 10 zile, comision cam 15%. Eu recomand DID, eventual cu O-ringuri, daca exista pentru modelul tau (e cam mic, si la astea uneori nu au decit lanturi simple). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.