maryoos Postat Iulie 16, 2010 Autor Share Postat Iulie 16, 2010 Belbody Da-mi voie sa te citez: Rubrica SERVICE este service-ul nostru, al forumistilor, aici punem intrebari despre probleme tehnice ale motocicletelor si asteptam raspuns de la cei care au mai intalnit problemele respective sau cei care stiu cum se remediaza.Eu, ca utilizator, cand pun o intrebare aici ma astept sa primesc raspunsuri nu sa fiu trimis la firma de reparatii, daca aveam de gand sa fac asta ma duceam din capul locului, nu mai intrebam aici, nu?Logic. Cand cititi numele SERVICE al sectiunii va rog sa va ganditi la PROBLEME TEHNICE - DISCUTII - INTREBARI SI RASPUNSURI. Asta e rostul acestei sectiuni. Deci, va rog: - nu discutati despre firme de reparatii moto - nu faceti reclama. In ultima instanta, cand problema expusa nu are rezolvare imediata se poate sugera "acest lucru nu se poate face acasa, nu ai scule, nu ai ce-ti trebuie, mergi la un service calificat". Imi cer scuze daca am suparat pe cineva , dar am crezut ca pot rezolva asta cu ajutorul unor amici care au avut o experienta de genul asta Daca in alte topicuri este descrisa schimbarea garnituri de chiulasa , este incadrata intr-un alt topic cu o alta denumire. Crede-ma ca am dat search , inainte sa deschid acest topic.Ideea era sa ne ajutam reciproc , pentru ca asta este rolul unei comunitati.Daca aveam manualul haynes , i-as fi dat share aici , impreuna cu explicatiile de rigoare Daca as fi gasit un topic in care sa fie explicat acesta problema (si nu 100 de Off si caterinca ) , ne-ar fi mult mai usor Asa ca ne vedem peste cativa ani la un Off (poate atunci merit sa fiu bagat in seama) Puteti considera topicul inchis sau inutil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 bai, citiva oameni ti-au zis de Haynes, nu e offtopic. Cesar ti-a dat niste sfaturi bune, dar sa stii ca verificarile oricarei piese peste care treci ca sa ajungi undeva sint recomandate in acelasi Haynes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 (editat) Maryoos, cu rabdare si munca de cercetare pe ici pe colo o vei duce la capat. Invata sa tratezi viata pe forum cu umor desi uneori nu-ti vine pentru ca sunt colegi care uneori raspund altfel decat ti-ar fi convenit. Nu inseamna ca sunt toti javre, desi sunt si javre destule Asa-zisul offtopic, nu e chiar atat de anti-constructiv pe cat crezi. O discutie si un topic au nevoie mai mult decat de sare si piper (aici esti tu specialist) ca sa "curga" asa cum trebuie. Ala care nu-ti zice tehnic nimic valoros, il va determina pe altul istet si cu experienta sa vina sa umple groapa de potential ramasa dupa un post cu valoare tehnica zero. vezi tu deci, lucrurile nu-s intamplatoare. Desigur, exista si exagerari dar alea sunt rare de tot. Ok acum ca ne-am lamurit cu problema comunicarii, scrie din aproape in aproape ce-ai mai facut, ce-ai mai lucrat, unde ai mers cu scartaieli, une a mers usor. Lucrurile pe care le faci tu acum pot fi de ajutor altora pe viitor. Deci in final ai sanse zero sa intri la categoria javre Asa, si daca ai dileme, dificultati sau fundaturi, scrie aici. Combinand cercetarile tale online cu experienta unora dintre colegi, va iesi treaba buna. Acu' gata, la cratita cu tine! Editat Iulie 16, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Bine zis @Cesar. @Maryoos, sa stii ca printre toate caterincile sunt o multime de useri bine intentionati care te-ar ajuta cu un sfat daca ar sti. Eu ti-am dat cateva sfaturi generale pentru ca nu stiu in speta cum se schimba garnitura de chiulasa la CBR F3 sau ce ai tu.. daca as fi facut-o in trecut ti-as fi dat mai multe detalii, daca nu stiu detalii nu scriu sa nu te induc in eroare. Daca m-ai fi pus sa descriu pas cu pas schimbarea garniturii de chiulasa la Honda Transalp 600 ti-as fi povestit in detaliu de la surubul 1 pana la turnatul antigelului in radiator la final, pot sa umplu pagini intregi descriind procedura alaturi de cele conexe schimbarii in sine. Legat de tips&tricks.. mai e o chestie, cei care te-ar putea ajuta nu au de unde sa stie care e nivelul tau, sunt chestii care poate lor li se par banale dar tu sa nu le stii, sau invers, chestii care ti le vor spune dar tu deja le stii. Mai bine intreaba concret ce nu stii, la obiect si cine stie exact probabil iti va raspunde. Asa tu sari direct si intrebi cum se face schimbul de garnitura de chiulasa si nu asa oricum... tutorial! Stiu ce am scris acolo de-mi scoti ochii cu ele .. dar tot eu iti zic ca nu pot obliga userii sa raspunda, iar daca nu raspund probabil ca nu au timp. Nimeni nu s-a nascut invatat, eu tot ce stiu am invatat prin practica proprie alaturi de manual + multe alte idei si sugestii citite aici pe forum sau auzite de la prieteni care chiar sunt mecanici si au experienta. Asa ca ai putina rabdare si poate o sa primesti si raspunsurile pe care le cauti. In plus, cum zicea si @Cesar, asa e forumul asta, mai "caterincos". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryoos Postat Iulie 16, 2010 Autor Share Postat Iulie 16, 2010 Legat de tips&tricks.. mai e o chestie, cei care te-ar putea ajuta nu au de unde sa stie care e nivelul tau, sunt chestii care poate lor li se par banale dar tu sa nu le stii, sau invers, chestii care ti le vor spune dar tu deja le stii.Mai bine intreaba concret ce nu stii, la obiect si cine stie exact probabil iti va raspunde. Asa tu sari direct si intrebi cum se face schimbul de garnitura de chiulasa si nu asa oricum... tutorial! Ideea este ca nu am deschis acest topic numai pentru mine , ci pentru multi alti ca mine care poate nu au bani sau mecanici buni in zona lor(ex , un PM primit : ### iti urez bafta la schimbarea garniturei.si eu am probleme cu ea si eventual dupa ce termini imi poti da niste indicii la problemele care le-ai intalnit sau alte obstacole.eu am un cbr f2 care a fost dus la mecanic dar mia luat banu si nu cred ca ia facut mai nimic k tot asa face.eu sunt din timisoara si aici sunt ff putini mecanici ok si nici in aia nu pot avea incredere nici daca merg printr-o cunostiinta.unul de ex mia cerut 250 de euro numai k imi desface motorul-m-am uitat la el si nu imi venea sa cred.oricum as vrea sa incerc eu sa il repar numai ca imi este frica la supape.in rest cred ca m-as descurca.iti urez bafta in continuare si sper sa imi raspunzi dupa ce ai rezolvat treaba. Si-ti garantez ca mai sunt multi alti care ar vrea sa-si repare motorul cu mana lor . Nivelul meu este 2 , de la o scara de 0-10 dar asta nu inseamna ca sunt "batut in cap" si cu manualul in fata si ceva trucuri in buzunar , nu m-as descurca Am ramas la stadiul de desfacut chilasa (inca nu a venit garnitura), deabea atunci incolo voi avea nevoie de sfaturi si sugestii(adica la reasamblare). Ti-am spus la scuter am plecat de la nivelul -0 si acum am ajuns la 7 , deci se poate. Iar tutorialul il fac eu cu poze si alte alea , dar tips-urile imi trebuiesc de la voi (cei cu experienta in spate ) Am pus putine poze la desfacere , pentru ca este mai simplu , dar dupa ce schimb garnitura , voi pune fiecare pas. Mesaj completat Am gasit un alt manual (inca nu-l gasesc pe cel Haynes , GRATIS ), care este un pic mai explicit decat cel care il am eu: Mesaj completat A venit si garnitura Mai multe poze: Am gasit 3 furtune care ies din chiuloasa si au un surub in cap??? Care stie care este rolul lor si daca este normal asa??? Mesaj completat A venit si g Mesaj completat A venit si g Mesaj completat Am reusit sa aflu "buba" (pasta alba din instalatia de racire) In circuitul de racire al uleiului , acesta trece printr-un radiator (racit cu apa) Etansarea era foarte proasta , de aceea cand se forma presiune de ulei , acesta iesea pe la garnituri (proaste) si se amesteca cu apa, de aici dilema , de ce aveam ulei in apa si nu si apa in baia de ulei . Am rezolvat cu putin silicon Asa ca am desfacut motorul degeaba.Partea buna este ca mai verific si eu semeringurile , planeitatea chiulasei,starea culbutorilor, curatat pistonii si canalele de racire, verificati sa nu aiba vreo fisura...etc Atentie amatorilor: Curatati bine suprafata chilasei de rezidurile vechii garnituri (provoaca neetanseitate perfecta si duce la arderea garnituri) Inainte: Dupa: Voi reveni cu montajul axei cu came Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 MARYOOS : Azi mi`am luato si eu in gura . Tot uleiul m`i la bagat in radiator .. borcanelu` cu apa ... etc. Din motor am scos un lichid vascos cafeniu deci e garnitura de chiuloasa. De unde ai cumparat`i si la ce pret ? Eu am gasit`o la cluj undeva cu 243 lei . Daca mai pun si uleiul cu filtrele ( 200 lei ) deja m`am dus in cap.Asta in cazul in care o repar eu ( Sunt praf la capitolul asta ) Cum fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.