wawessh Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Cine nu ar vrea asa ceva? Cred ca o sa imi iau o duba anul asta.Daca ma si decid la un model ca asta e problema. Dar cred ca vreau sa aibe 7+1 locuri si marfa.Avand in vedere ca nu ma gandesc sa fac bani cu ea, ma bate un gand si la sprinter 4x4. Dar nu sunt convins ideea de 4x4 la o duba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Eu am ales varianta pickup extra cab. Masina de oras, masina de offroad si masina de carat mobra. Spre deosebire de duba, care se incadreaza doar la masina de carat mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Duba se incadreaza si la garaj daca stai la bloc. Tie iti incape motocicleta cu bena inchisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Eu am ales varianta pickup extra cab. Masina de oras, masina de offroad si masina de carat mobra. Spre deosebire de duba, care se incadreaza doar la masina de carat mobra. Pai spune-ne si ce fel de pickup ai. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Duba se incadreaza si la garaj daca stai la bloc. Tie iti incape motocicleta cu bena inchisa? Duba nu prea intra pe un loc normal de parcare. Incape pe diagonala. Pai spune-ne si ce fel de pickup ai. Merci! Nu e prea relevant, am dus mobra in Hilux double cab cu bena deschisa, am vazut L200 double cab cu 2 mobre in spate, tot cu bena deschisa. Varianta pickup este mult mai versatila decat varianta duba. Daca vrei doar ceva pentru carat mobre si atat, duba se potriveste mai bine. Desi cu pickup-ul poti sa ajungi "mai sus", faci si economie la benzina in felu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Varianta pickup este mult mai versatila decat varianta duba. Daca vrei doar ceva pentru carat mobre si atat, duba se potriveste mai bine. Haide man... te incurajezi tu ca ai una din asta. Fiind in tara lui "n-ai pick-up, nu existi", ma tot gandeam si eu la unul, insa, pana la urma nu i-am vazut utilitatea. Mai ales ca si conduc la munca un rahat din asta Ram 2500 Hemi 5.7 V8 si am ajuns sa il urasc. Tu l-ai ales ca iti si place si intr-o mica masura iti e si util. Sa vezi ce plina e autostrada de rahaturi de sar din pick-up-uri de genul, de la galeti, scari, pana la roabe si alte prostii. La carat 'safe', la descarcat, la incarcat, duba e ce trebuie. Dar nu e un adevar universal valabil. Desi cu pickup-ul poti sa ajungi "mai sus", faci si economie la benzina in felu asta. Poti ajunge mai sus ca duba clasica (nu cu un 2wd normal), desi sa vezi si pe aici ce variante de dube offroad sunt, dar economie de benzil... cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 (editat) E cu dus si intors pick-up vs duba.Am analizat si eu varianta asta. E adevarat ca un pick-ul 4x4 urca mai sus ca o duba. Dar pe mine unul nu ma fascineaza enduro in masina. Viteza e foarte mica pentru masinile nemodificate spre extrem. Sau poti sa dai span cu un pick-up normal dar nu ramane intreaga prea mult timp. Pick-ul e inghesuit la interior, nu ai loc unde sa pui bagajele daca ai si 2 motoare in bena sau daca ai loc de ele trebuie sa stai cu grija ca le ploua.Pui motoarele in bena si peste noapte stai cu frica ca ramai fara ele. Se urca destul de greu un motor in bena, mult mai greu decat intr-o duba.In pick-up nu poti sa dormi decent la nevoie.In duba poti sa te schimbi de echipament cand e lume in jur.Cu o duba poti sa faci mai usor un ban daca dai de greu. E naspa si cu duba cu parcatul, iti cade si un c*i,un pic mai greu prin oras.... Pentru mine o duba e mai utila, oricum n-am nicio pasiune pentru masini. Si sunt si dube mai mici, la fel de lungi ca un pick-ul, gen TRAFIC/VIVARO 8+1 locuri. Iti intra si motorul, ai la nevoie de 8+1 locuri, loc garla de bagaje, se gasesc si 1.9 autoturisme..... Fie vorba intre noi, solutia cu cele mai putine batai de cap.......tot remorca ramane. Daca e si inchiriata in 3 oameni, deja e aproape pe moca. Editat August 6, 2017 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Mai e si varianta auto rulota modificata sa bagi mobra in ea. La cat de lata e probabil ca o poti baga pe latime cu roata bracata. Sau un VW T4 doka cu tractiune integrala si cutie facuta in bena. La fel, bagi mobra pe latime si ai spatiu foarte mult. Montezi un troliu mic sa o traga si rezolvi problema inaltimii de incarcare. Ca varianta ieftina e Fiat Doblo Maxi. Confort si consum cat decat de autoturism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Fie vorba intre noi, solutia cu cele mai putine batai de cap.......tot remorca ramane. Daca e si inchiriata in 3 oameni, deja e aproape pe moca. Eu nu sunt musai negativist, insa gasesc si la asta neajunsuri... Insa daca vrei sa o detii, nu doar inchiriezi, pozitiv ar fi ca nu costa mult si poti adauga la ce troaca ai deja. Insa unde o tii, daca n-ai garaj? Am vazut pe la noi o gramada legate de stalpi, dar de parcat in mod obisnuit... tot mai bine bagi o duba Ca varianta ieftina e Fiat Doblo Maxi. Confort si consum cat decat de autoturism. Bingo! Eu voiam un rahatel din ala de renault kangoo maxi. Ieftin, consum decent, ii mai tragi un gpl... chiar ca te doare la basca dupa. Doar ca te inghesui un picut un el. Pe aici vad ca le mai plimba prin mini-van-uri. Mai era un video chiar cu unii care furau o mobra cu un mini-van Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 (editat) Haide man... te incurajezi tu ca ai una din asta. Fiind in tara lui "n-ai pick-up, nu existi", ma tot gandeam si eu la unul, insa, pana la urma nu i-am vazut utilitatea. Mai ales ca si conduc la munca un rahat din asta Ram 2500 Hemi 5.7 V8 si am ajuns sa il urasc. Tu l-ai ales ca iti si place si intr-o mica masura iti e si util. Sa vezi ce plina e autostrada de rahaturi de sar din pick-up-uri de genul, de la galeti, scari, pana la roabe si alte prostii. La carat 'safe', la descarcat, la incarcat, duba e ce trebuie. Dar nu e un adevar universal valabil. Poti ajunge mai sus ca duba clasica (nu cu un 2wd normal), desi sa vezi si pe aici ce variante de dube offroad sunt, dar economie de benzil... cum? Hemi V8 de 5.7? Domne, tu traiesti visul american p-acolo. Ce lucrezi? Pe aici la noi greu gasesti V8, si mai e si problema ca benzina se vinde la litru, nu la galon. Eu nu l-am ales ca "intr-o mica masura mi-e util", ci ca mi se pare cea mai versatila solutie. Am deja un Logan cu care imi duc caiacu aproape peste tot. Am vrut sa iau un Pajero din ala scurt ca sa ma dau pe offroad. Mi-ar mai trebui o duba ca sa plimb mobra, si o masina de oras care sa aiba A/C. Dar cum nu am loc de 4 masini si nici timp sa le intretin, am mers pe varianta pick-up, care acopera in mod decent toate scenariile. Faptu ca sar galeti si scari din bena nu e o problema inerenta a pickup-ului, ci a proprietarului de pickup. Economie de benzen ma refeream ca cele 2 mobre pe care le duci in bena au un consum cumulat mai mare decat al masinii. » Post actualizat in 07 Aug 2017 07:18 E adevarat ca un pick-ul 4x4 urca mai sus ca o duba. Dar pe mine unul nu ma fascineaza enduro in masina. Viteza e foarte mica pentru masinile nemodificate spre extrem. Sau poti sa dai span cu un pick-up normal dar nu ramane intreaga prea mult timp. Pick-ul e inghesuit la interior, nu ai loc unde sa pui bagajele daca ai si 2 motoare in bena sau daca ai loc de ele trebuie sa stai cu grija ca le ploua.Pui motoarele in bena si peste noapte stai cu frica ca ramai fara ele. Se urca destul de greu un motor in bena, mult mai greu decat intr-o duba.In pick-up nu poti sa dormi decent la nevoie.In duba poti sa te schimbi de echipament cand e lume in jur.Cu o duba poti sa faci mai usor un ban daca dai de greu. Nu e vorba neaparat de enduro in masina. Un rezervor de EXC s-ar putea sa nu-ti ajunga sa faci traseul pe care vrei sa-l faci fara sa cari benzina in spate. Urcand cu masina pe macadam / forestier, extinzi range-ul mobrei. Pickup-ul single cab e intr-adevar inghesuit la interior, si nu recomand. Dar intr-un double cab sau chiar extended cab ai loc destul pentru bagaje, daca merg numai 2 persoane. Editat August 7, 2017 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Nu-ti pun poze ca e NIGHTMARE De fapt junghiu asta de masina ) drept e ca prin romanica sunt si destul de putine variantele, insa la spatiu util cred ca gaseai si in alt format, insa nu te invinovatesc. Si eu am luat troacele luand in calcul si aspectele astea: look si ceva pesonalitate, plus utilitate, fiabilitate etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.