xt600 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Salutare tuturor! Stie cineva cum se prezinta Transalpina de la Ciocadia pana la Ranca? Eventual, as dori mai multe informatii actualizate despre intregul traseu, de la Ciocadia pana la Sebes, inclusiv cu posibilele puncte de alimentare, ca sa pot sa imi stabilesc etapele. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Salutare tuturor! Stie cineva cum se prezinta Transalpina de la Ciocadia pana la Ranca? Eventual, as dori mai multe informatii actualizate despre intregul traseu, de la Ciocadia pana la Sebes, inclusiv cu posibilele puncte de alimentare, ca sa pot sa imi stabilesc etapele. Multumesc anticipat. Lumea s-a cam plictisit sa raspunda la aceleasi intrebari prin mai multe locuri, asa ca baga un ochi pe topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) nu te supara ca te intreb, ce alimentare ? ce etape ? unde-i ciocadia ? gata am gasit-o, pai e simplu, din ciocadia pana la ranca ai asfalt mai ceva decat pe autostrada, poti sa pui genunchiul jos lejer, ma rog, talpa in cazul nostru , de la Ranca la Obarsia Lotrului ai drum pietruit, pregatit pt. asfaltare, mai putin o portiune de vreo 7 km unde poti da de putin noroi, dar e lejera si in caz de ploaie dupa parerea mea, iar de la obarsie spre sebes 90% asfalt ! sunt 100 de km in pana mea de corb, deci sper ca nu te referi la alimentare cu benzina si nici s-o faci in mai multe etape, ca faci mobra aia din semnatura de ras. bafta ! Editat Iulie 22, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 23, 2010 Autor Share Postat Iulie 23, 2010 Lumea s-a cam plictisit sa raspunda la aceleasi intrebari prin mai multe locuri, asa ca baga un ochi pe topicul asta Multam fain! Mesaj completat nu te supara ca te intreb, ce alimentare ? ce etape ? unde-i ciocadia ? gata am gasit-o, pai e simplu, din ciocadia pana la ranca ai asfalt mai ceva decat pe autostrada, poti sa pui genunchiul jos lejer, ma rog, talpa in cazul nostru , de la Ranca la Obarsia Lotrului ai drum pietruit, pregatit pt. asfaltare, mai putin o portiune de vreo 7 km unde poti da de putin noroi, dar e lejera si in caz de ploaie dupa parerea mea, iar de la obarsie spre sebes 90% asfalt !sunt 100 de km in pana mea de corb, deci sper ca nu te referi la alimentare cu benzina si nici s-o faci in mai multe etape, ca faci mobra aia din semnatura de ras. bafta ! Da, multumesc pentru informatii. Din ceea ce spui, destul de mult asfalt pe ruta asta, ceea ce nu ma bucura neaparat. Noroiul si macadamul nu ma sperie, dimpotriva, imi place. De mobra nu mai zic... Cu etapele treaba sta in felul urmator: mai intai trebuie sa ajung 2-3 zile pe la mare. Abia de aici plec spre Transalpina. De aceea vorbeam de planificarea etapelor. Normal ca nu am de gand sa o fac in mai multe etape. Ar fi ridicol. Cred ca si cu bicicleta o fac intr-o zi. Evident, nu am de gand sa merg ca la rally raid.. am sa mai opersc pentru o fotografie, doua... Inca odata multumiri si sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Multam fain!Mesaj completat Da, multumesc pentru informatii. Din ceea ce spui, destul de mult asfalt pe ruta asta, ceea ce nu ma bucura neaparat. Noroiul si macadamul nu ma sperie, dimpotriva, imi place. De mobra nu mai zic... Cu etapele treaba sta in felul urmator: mai intai trebuie sa ajung 2-3 zile pe la mare. Abia de aici plec spre Transalpina. De aceea vorbeam de planificarea etapelor. Normal ca nu am de gand sa o fac in mai multe etape. Ar fi ridicol. Cred ca si cu bicicleta o fac intr-o zi. Evident, nu am de gand sa merg ca la rally raid.. am sa mai opersc pentru o fotografie, doua... Inca odata multumiri si sa auzim numai de bine. pai zi domnule asa, etapele calatoriei nu ale transalpinei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 De la Ranca pana in varf este asfaltul ca in palma, curbe o gramadaaaa si zone de urcus destul de accentuate, doar cateva zone unde este taiat asfaltul pe o lungime de 2-3 metri, iar la coborare catre Obarsia Lotrului e portiune de endureala, cu drum tasat si pregatit pentru asfaltare, dar mai dai si de o zona de 3-4 km de drum asfaltat, iar prin zona de padure o sa gasesti cateva zone si de namol si shleauri, de la rauletele de pe versant si baltile de la ploi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 26, 2010 Autor Share Postat Iulie 26, 2010 De la Ranca pana in varf este asfaltul ca in palma, curbe o gramadaaaa si zone de urcus destul de accentuate, doar cateva zone unde este taiat asfaltul pe o lungime de 2-3 metri, iar la coborare catre Obarsia Lotrului e portiune de endureala, cu drum tasat si pregatit pentru asfaltare, dar mai dai si de o zona de 3-4 km de drum asfaltat, iar prin zona de padure o sa gasesti cateva zone si de namol si shleauri, de la rauletele de pe versant si baltile de la ploi. Se pare ca nu a mai ramas prea mult loc de endureala pe traseul asta. In fine, am sa ma bucur de peisaj si sper sa fac macar cateva fotografii. Multumesc pentru informatii si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Se pare ca nu a mai ramas prea mult loc de endureala pe traseul asta. In fine, am sa ma bucur de peisaj si sper sa fac macar cateva fotografii. Multumesc pentru informatii si asfalt uscat! Dupa ce parcurgi traseul te rog sa spui citeva cuvinte despre itinerar, calitatea drumuli, obiective, de mult incerc sa fac acest traseu si anul asta sper sa reusesc, am un K 1100 si nu stiu daca am sanse sa trec, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) - Transalpina este de mult o autostrada. Cu XT-ul o faci mergand cu o mana. Cand a fost Sonisphere-ul, a traversat-o un prieten de-al meu cu Intruder 1600 si pasagera. - Yamaha XT-ul daca nu ma inseala memoria are autonomie de aproximativ 300 de km. - Marea majoritate a localnicilor fug de statia Peco din Novaci. De alimentat mai toti alimenteaza de la un Petrom de pe european, situat undeva inainte de Baia de Fier, sau intre Baia de Fier si Polovragi (nu imi mai amintesc exact). Editat Iulie 27, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Dupa ce parcurgi traseul te rog sa spui citeva cuvinte despre itinerar, calitatea drumuli, obiective, de mult incerc sa fac acest traseu si anul asta sper sa reusesc, am un K 1100 si nu stiu daca am sanse sa trec, multumesc. ITI garantez ca ai cele mai mari sanse sa treci pe acolo , bine inteles trebuie sa ai umpik de curaj si nebunie . Au trecut o gascha de vitezane de la un cap la altul , CBR 900 rr , ZX-7 R ninja , Hayabusa gsx-r , si mai stiu si o gramada de chopere care au facut acest treseu , asa ca nu mai sta pe ganduri , alimenteaza , si drumuri fara ppli sa ai . NOI AM FACUT TRASEUL , dar cu enduro , deci nu am simtit mare lucru , dar este foarte practicabil dupa cum spuneam mai sus . cel putin portinunea de la sebes - obarsia lotrului = exact drumurile din romania pe care mergi in fiecare zi + asfalt impecabil . LA NOVACi , este cea mai scumpa benzina din Romania . ATENTIE RESPECT Editat Iulie 27, 2010 de ACHIMOTO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Se pare ca nu a mai ramas prea mult loc de endureala pe traseul asta. In fine, am sa ma bucur de peisaj si sper sa fac macar cateva fotografii. Multumesc pentru informatii si asfalt uscat! Gasesti zeci de trasee de endureala (de mare distanta) in imediata vecinatate a Transalpinei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 am fost in perioada 15 iun daca nu ma insel am facut transalpina cu v-strom fara probleme fata de acum 4-5 ani cand era drumu inca rupt acum chiar daca nu e tot asfaltat e tras cu lama pe drum am vazut si mercedes sprinter care cara muncitorii la treaba peisajele au ramas la fel de frumoase, insa drumu nu:P cum zicea si raul se poate devia din traseul principal si se pot face alte trasee frumoase dupa transalpina am facut valea uzului care o recomand pt cei cu enduro-enduro touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 ITI garantez ca ai cele mai mari sanse sa treci pe acolo , bine inteles trebuie sa ai umpik de curaj si nebunie . Au trecut o gascha de vitezane de la un cap la altul , CBR 900 rr , ZX-7 R ninja , Hayabusa gsx-r , si mai stiu si o gramada de chopere care au facut acest treseu , asa ca nu mai sta pe ganduri , alimenteaza , si drumuri fara ppli sa ai . NOI AM FACUT TRASEUL , dar cu enduro , deci nu am simtit mare lucru , dar este foarte practicabil dupa cum spuneam mai sus . cel putin portinunea de la sebes - obarsia lotrului = exact drumurile din romania pe care mergi in fiecare zi + asfalt impecabil . LA NOVACi , este cea mai scumpa benzina din Romania . ATENTIE RESPECT Ce traseu imi recomanzi? din ce stiu eu accesul principal este prin Brezoi-Voineasa, da mai departe nu stiu incotro se poate merge. Mesaj completat ITI garantez ca ai cele mai mari sanse sa treci pe acolo , bine inteles trebuie sa ai umpik de curaj si nebunie . Au trecut o gascha de vitezane de la un cap la altul , CBR 900 rr , ZX-7 R ninja , Hayabusa gsx-r , si mai stiu si o gramada de chopere care au facut acest treseu , asa ca nu mai sta pe ganduri , alimenteaza , si drumuri fara ppli sa ai . NOI AM FACUT TRASEUL , dar cu enduro , deci nu am simtit mare lucru , dar este foarte practicabil dupa cum spuneam mai sus . cel putin portinunea de la sebes - obarsia lotrului = exact drumurile din romania pe care mergi in fiecare zi + asfalt impecabil . LA NOVACi , este cea mai scumpa benzina din Romania . ATENTIE RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 28, 2010 Autor Share Postat Iulie 28, 2010 - Transalpina este de mult o autostrada. Cu XT-ul o faci mergand cu o mana. Cand a fost Sonisphere-ul, a traversat-o un prieten de-al meu cu Intruder 1600 si pasagera.- Yamaha XT-ul daca nu ma inseala memoria are autonomie de aproximativ 300 de km. - Marea majoritate a localnicilor fug de statia Peco din Novaci. De alimentat mai toti alimenteaza de la un Petrom de pe european, situat undeva inainte de Baia de Fier, sau intre Baia de Fier si Polovragi (nu imi mai amintesc exact). Asta e bine de stiut. Multumesc frumos pentru informatii. Mesaj completat Dupa ce parcurgi traseul te rog sa spui citeva cuvinte despre itinerar, calitatea drumuli, obiective, de mult incerc sa fac acest traseu si anul asta sper sa reusesc, am un K 1100 si nu stiu daca am sanse sa trec, multumesc. Nu stiu daca iti mai sunt necesare aceste informatii, dar am sa le scriu aici pt. alti doritori. Eu abia ieri noapte m-am intors. Transalpina se prezinta asa cum a prezentat-o si Thorus ceva mai sus. Pana la Ranca este un asfalt tzipla, nou nout si o multime de curbe in serpentina, cu alte cuvinte un traseu foarte tehnic, un paradis pentru posesorii de motoare sport. Ranca este o statiune in plina dezvoltare. Peste tot se construiesc vile si pensiuni, iar peisajul este cu adevarat magnific. Mai sus de Ranca se termina asfaltul si vei avea parte de un drum de pamant tasat, pregatit pentru asfaltare. Nu este foarte dificil, dar e clar ca daca cu un enduro mergi dormind, cu alt gen de motor doar te transporti. Problemele mai mari apar in momentul in care vei trece prin portiunile mocirloase (si pline de sleauri), datorate izvoarelor de pe versant. Aici trebuie grija, nu de alta, dar daca o trantesti, te faci ca purcelul... O alta problema ar fi sectoarele de drum la care se lucreaza si unde pamantul este framantat de buldozere. In doua locuri am intalnit aceasta situatie, dar nu este vorba de sectoare lungi. De la Obarsia Lotrului, alterneaza sectoare perfect asfaltate cu altele de macadam, dar care nu ridica probleme deosebite. De altfel am si vazut pe traseu o trupa de posesori de sport-turing. Lasand la o parte starea drumului, ca obiective de interes, as mentiona lacul de la Oasa si lacul Tau-Bistra, ambele intr-un cadru natural superb, unde merita cautat un loc de popas, iar defileul Sebesului pana la Susag merita parcurs la pas, atat de frumos este. Sa ai asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.