Razvy Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 Eu zic , ca nu merita. F12 mai are si lupe si lumineaza destul de slab ... am un prieten cu NRG , noaptea mai bine lumineaza cu telefonu eu zic ca se merita cu pleoape sau fara , tot slab se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Din cate vad eu pleoapele alea stau bine si nu ar sta prea mult in calea farurilor , asa ca SPOR LA TREABA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 se pot face manual?? ca oricum se vede foarte slab macar aspectu sa il mai schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-=DnY=- Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 se pot face manual?? ca oricum se vede foarte slab macar aspectu sa il mai schimb la un tinichigeriu le fac...mersi de pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 le poti face acasa... cu tabla + kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 cu fibra ba , ce tabla visezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 la un tinichigeriu le fac...mersi de pareri nu prea are treaba tinichigiu cu fibra,in schimb un vopsitor s-ar putea sa te ajute daca nu te descursi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Salut ! La un Scuter cu 4 viteze si motor de 97 cc as putea sa ii pun un carburator mai mare? sau sa ii fac ceva la cel actual.. pentru ca am observat ca raspunde greu la acceleratie chiar si cand este pe liber... cu acceleratia la jumata ar trebui sa ajunga la turatie maxima.... insa abia cu acceleratia la maxim.. dupa cateva secunde ajunge undeva la 9-10 mi de rotatii... ma gandeam ca poate nu este alimentat suficient... si ar trebui un carb mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 de unde stii ca iti trebuie carburator mai mare? daca nu iti raspunde la acceleratie..curata carbu, filtru de aer, schimba bujia cu una noua, rregleaza amestecu aer/carburant. tati faceti asa....daca nu raspunde la acceleratie gata..puneti carbu mai mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 de unde stii ca iti trebuie carburator mai mare? daca nu iti raspunde la acceleratie..curata carbu, filtru de aer, schimba bujia cu una noua, rregleaza amestecu aer/carburant. tati faceti asa....daca nu raspunde la acceleratie gata..puneti carbu mai mare . Frate stiu sa reglez un carburator... sa'l demontez sa'l curat etc... Motocicleta mea e noua. Poate ca nu m-am facut destul de inteles. O sa o spun mai pe intelesul vostru: vreau ca motocicleta mea sa fie turata in blana cu acceleratia la jumate. Pot face chestia asta doar regland nivelul la plutitor? sau trebuie un carburator mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Frate daca sti sa reglezi un carburator cum de nu sti ca, daca ai ce scrie la profil, ai un motor 4T care poti sa-i dai si foc si tot asa raspunde la acceleratie. Poti sa-i schimbi motorul in 2t si atunci va raspunde eventual la comenzi cum vrei tu. Plus de-asta de ce ai schimba ceva daca e nou, acum merge cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Frate stiu sa reglez un carburator... sa'l demontez sa'l curat etc... Motocicleta mea e noua. Poate ca nu m-am facut destul de inteles. O sa o spun mai pe intelesul vostru: vreau ca motocicleta mea sa fie turata in blana cu acceleratia la jumate. Pot face chestia asta doar regland nivelul la plutitor? sau trebuie un carburator mai mare? "fratiorul meu" nu cred ca poti ajunge ca motocicleta ta(care nu este ci scuter..dupa profil)sa fie turata in blana cu acceleratia la jumate. daca vrei turatie..cum o zis si rolly..i`ati un motor in 2 timpi..pune`i o toba sport, filtru de aer, schimba rolele etc si o sa zbori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 intradevar scuterele in 4t se tureaza ceva mai greu de cat cele in 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 totusi nu vi se pare ceva exagerat sa ii schimb motorul? adica.. de unde iau unu in 2 timpi? cat costa? cum si dupa ce criterii il aleg? + ca nu suport sunetul si fumul motoarelor in 2T. Ma gandeam ca ar fi carburatorul pentru ca am si un consum mic.. undeva la 2%. daca as scoate putere mai mare nu m-ar interesa consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 daca vrei putere ...ia`ti ceva de 125 sau 200 si o sa ai un consum mic si putere mai multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) totusi nu vi se pare ceva exagerat sa ii schimb motorul? adica.. de unde iau unu in 2 timpi? cat costa? cum si dupa ce criterii il aleg? + ca nu suport sunetul si fumul motoarelor in 2T. Ma gandeam ca ar fi carburatorul pentru ca am si un consum mic.. undeva la 2%. daca as scoate putere mai mare nu m-ar interesa consumul. e adevarat, la sunet nu ai ce ii face dar la fum poti rezolva problema. asta depinde de ce ulei folosesti. daca o sa pui un ulei mineral o sa iti scoata un fumalau cat toata strada. am pus odata mineral intr-un motor de 125. era uleiul pe care il dadea pompa+ce i-am mai pus eu in rezervor. scotea un fum cand intra power valva, nu se mai vedea nimic in spate. mirosul de fum nu prea il simti tu ca deobicei esti in fara, toba e in spate.. Editat Ianuarie 23, 2009 de chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 frate ia-ti r1 si gata. Ce nu poti si tu intelege? Asta inseamna un motor de 4T. Si sti ce e grav? Ca tu nu te-ai interesat inainte sa-l iei. Eu si daca ma duc sa-mi iau un bec ma interesez inainte daca e bun sau nu. La categoriile astea 50-125 si putin mai sus diferentele sunt foarte mari. Ori mergi pe fiabilitate, comfort, consum redus si optezi pentru un 4T, dar unul lent si lenes, ori mergi pe viteza si forja dar pe sunet de drujba respectiv 2T. Daca esti asa pretentios ia-ti masina sau motor calumea. Si in privinta fumuli poti sa reglezi din carburator, sa-i schimbi toba, etc. Chiar sa-i pun ulei cu miros de capuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 salut ....am si eu un speedfight 1 care e in stadiu de tunat ...intrebarea mea este : cate grame trebuie sa aiba rolele pt a avea si demaraj si viteza? stiu k alea originale sunt de 9 grame ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Deci pentru a avea si viteza si demaraj trebuie sa fie din aur alb cu densitatea speciala de 1231 kg/m3, si sa aiba greutatea de 3,45213 grame. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Pune role de 6 gr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Deci pentru a avea si viteza si demaraj trebuie sa fie din aur alb cu densitatea speciala de 1231 kg/m3, si sa aiba greutatea de 3,45213 grame. puteai sa-mi raspunzi frumos ...zimi te rog ce gramaj trebuie sa aiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) puteai sa-mi raspunzi frumos ...zimi te rog ce gramaj trebuie sa aiba uitate mai sus , ti-a spus sorin.bc ce role sa pui Editat Ianuarie 30, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Lasa-l razvy , ca sa aibe de unde alege . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Stiu ca mi-ai zis frumos, si iti raspundeam apoi Dar: 1. s-a mai discutat de o mie de ori. 2. e doar un SCUTER. Nici la o masina de raliu nu exista echilibru viteza demaraj...ori viteza ori demaraj. Asa ca trebuie sa alegi. Plus de-asta ai avut o exprimare copilareasca rau si asta inseamna ca nu prea ar trebui sa ai de-a face cu traficul. EU VREAU SI ACTION MAN SI HOT WHEELS SI LEGO. Alegerea rolelor conteaza destul de mult de ce ai in scuter. Daca vrei demaraj optezi pentru ceva de 6.5-7-7.5, si nu 6 cum a zis gilerik sau daca vrei viteza ceva de 10-10.5. Daca scazi sub o sa ai comportari ciudate al scuterului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Intradevar este diferenta mare intre 6 si 6,5 sa mor eu ! Juma de kil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.