euhxt Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Am o problema: sunt posesorul unui suzuki gsx750f (1996), am fost la service facut sincronizarea,schimbat consumabile,fltru si ulei,cam tot(anul trecut)a mers f bine....., acum am vrut sa o pornesc si nu reusesc,am incercat sa scot bujiile dar nu am reusit cu o cheie potrivita,am verificat sigurante,benzina,cam tot ce cred ca ar fi problema,invarte electromotorul si atat, vine curent peste tot si atat,nu porneste,ajunge benzina in carburatie si nimic,nici rateuri,NIMIC va rog ajutati-ma macar cu o parere,un sfat. MUltumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 De cand nu ai mai pornit-o?Daca de anult trecut e problem,desfa susuburile de sub carburatoare cele de scurgere si goleste din fiecare benzina strange inapoi si dai la automat cu choke-ul tras sa vina benzina proaspata daca nu o ia da jos bujiile si spalale cu diluant nimic altleva dai putin la automat cu bujiile scoase sa arunce ce are pe acolo le pui inapoi si tre sa mearga .Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Am o problema: sunt posesorul unui suzuki gsx750f (1996), am fost la service facut sincronizarea,schimbat consumabile,fltru si ulei,cam tot(anul trecut)a mers f bine....., acum am vrut sa o pornesc si nu reusesc,am incercat sa scot bujiile dar nu am reusit cu o cheie potrivita,am verificat sigurante,benzina,cam tot ce cred ca ar fi problema,invarte electromotorul si atat, vine curent peste tot si atat,nu porneste,ajunge benzina in carburatie si nimic,nici rateuri,NIMICva rog ajutati-ma macar cu o parere,un sfat. MUltumesc frumos In primul rand iti recomand sa iti cumperi o cheie de bujii. Eu de la Louis am luat o cheie cu articulatii la care nici carenele nu trebuie date jos. Cum stii tu ca, citez "vine curent peste tot" daca nu ai reusit sa dai bujiile jos sa vezi daca dau scanteie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 a venit un mecanic, dat jos bujiile,da scanteie buna,dat carburatoarele,curatate ,curatat rezervorul,bagat benzina noua............NIMIC invarte si nimic dupa cateva secunde bune de tot invartit se aude o bubuitura puternica, incecat si bagat benzina pe furtune fara rezervor,scos bujiile erau putin umede, dateau scanteie ,iar la automat ..........iar bubuitura puternica,chiar mi-a dat de furca motorul asta,nu stiu ce sa ii mai fac.......... dupa o zi de munca la ea rezultat ...... ZERO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 a venit un mecanic, dat jos bujiile,da scanteie buna,dat carburatoarele,curatate ,curatat rezervorul,bagat benzina noua............NIMICinvarte si nimic dupa cateva secunde bune de tot invartit se aude o bubuitura puternica, incecat si bagat benzina pe furtune fara rezervor,scos bujiile erau putin umede, dateau scanteie ,iar la automat ..........iar bubuitura puternica,chiar mi-a dat de furca motorul asta,nu stiu ce sa ii mai fac.......... dupa o zi de munca la ea rezultat ...... ZERO Si vrei sa te credem ca de la ora 1 (estimam dupa postul tau) pana acum ai facut toate astea ? Mie imi ia doar curatarea corecta a carburatoarelor o zi intreaga + o zi in care le tin in solutie. Asigura-te ca nu ai puse fisele invers. Daca totusi sustii ca n-a umblat nimeni si brusc n-a mai mers, are scanteie, are benzina, macar rateuri trebuia sa dea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 Si vrei sa te credem ca de la ora 1 (estimam dupa postul tau) pana acum ai facut toate astea ? Mie imi ia doar curatarea corecta a carburatoarelor o zi intreaga + o zi in care le tin in solutie.Asigura-te ca nu ai puse fisele invers. Daca totusi sustii ca n-a umblat nimeni si brusc n-a mai mers, are scanteie, are benzina, macar rateuri trebuia sa dea. deci chiar am stat 4 ore acolo langa ea,da-mi si mie te rog o idee cu fisele sa fiu sigur ca sunt puse corecte,ca altceva nu mai stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Am o problema: sunt posesorul unui suzuki gsx750f (1996), am fost la service facut sincronizarea,schimbat consumabile,fltru si ulei,cam tot(anul trecut)a mers f bine....., acum am vrut sa o pornesc si nu reusesc,am incercat sa scot bujiile dar nu am reusit cu o cheie potrivita,am verificat sigurante,benzina,cam tot ce cred ca ar fi problema,invarte electromotorul si atat, vine curent peste tot si atat,nu porneste,ajunge benzina in carburatie si nimic,nici rateuri,NIMICva rog ajutati-ma macar cu o parere,un sfat. MUltumesc frumos Motorul nu a fost pornit de anul trecut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 Motorul nu a fost pornit de anul trecut? de anul trecut din primavara,nepornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 posibil sa fi inversat fisele, am patit-o si eu si imi dadea rateuri puternice cand incercam sa o pornesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat Iulie 31, 2010 Autor Share Postat Iulie 31, 2010 posibil sa fi inversat fisele, am patit-o si eu si imi dadea rateuri puternice cand incercam sa o pornesc.... stii ordinea lor? ,ma poti ajuta?(incerc sa vad toate cauzele ), multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) eu am gsxf 600...cilindrii numarati de la dreapta la stanga, cum stai pe motor 4-3-2-1....bobina din dreapta, fisa de sus vine la cilindrul 2, fisa de jos la cilindrul 3,...... bobina din stanga, fisa de sus cilindrul 4, fisa de jos cilindrul 1! asa este la 600 nu stiu exact la 750 dar cred ca sunt tot la fel( nu am avut timp sa ma uit pe manualul de reparatii)! bafta! Editat Iulie 31, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Bobina de sus (dreapta) duce la 2 si 3, iar cea de jos (stanga) la 1 si 4. Vezi si ordinea firelor la bobine. Nu se vede exact in poze dar poti sa iti faci o idee. Facusem poza respectiva cu alt scop (era un fir dezlipit la o bobina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 deci, se pare ca ordinea este aceeasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 stii ordinea lor? ,ma poti ajuta?(incerc sa vad toate cauzele ), multumesc frumos ordinea la bujii 1 cu 3.... 2 cu 4 miem dadea rateuri si idem greu am pornito i nu statea turata mai jos de 2000 si... dupa ceam inversat fisele cum trebe a luato din prima eu am gsx600 f e acelasi motor in principiu ...... treaba cu pornitu e de la carburi asa pateam eu dimineatza invartea si greu pornea pana le-am facut sincronizarea de baza adica date jos si reglata deschiderea la ochi dupa ce le-am montat nu mai am probleme daca nu e east e de la supape.....dar cel mai bine vb pe mess la tel.... iustinian_1st e id meu... ride save Mesaj completat ordinea la bujii 1 cu 3.... 2 cu 4 miem dadea rateuri si idem greu am pornito i nu statea turata mai jos de 2000 si... dupa ceam inversat fisele cum trebe a luato din prima eu am gsx600 f e acelasi motor in principiu...... treaba cu pornitu e de la carburi asa pateam eu dimineatza invartea si greu pornea pana le-am facut sincronizarea de baza adica date jos si reglata deschiderea la ochi dupa ce le-am montat nu mai am probleme daca nu e east e de la supape.....dar cel mai bine vb pe mess la tel.... iustinian_1st e id meu... ride save daca invarte e ok inceraca sa o pornesti cum it zic eu poate mere .....tine acceleratia la max aproape si dai pornire daca o ia nu o lasa sa moara tine-o pan se incalzeste ca dupaia nexam sal pornesti buba asta e ori carburi ori supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 daca invarte e ok inceraca sa o pornesti cum it zic eu poate mere .....tine acceleratia la max aproape si dai pornire daca o ia nu o lasa sa moara tine-o pan se incalzeste ca dupaia nexam sal pornesti buba asta e ori carburi ori supape Interesanta metoda dar eu din testele mele nu as recomanda-o. Eu daca incerc sa trag de acceleratie cand e rece timp de 20sec nu mai da nici un semn sa porneasca. Ca si cum se inneaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 iti recomand daca vrei sa incepi - sa incepi cel mult pe una de 600 dar nu super sport parerea mea RR-ul nu e de tine - ai sa dai cu ea de pamant in primii 50 km - defapt da ea cu tine de asfalt gandeste bine inainte sa alegi - aprilia - este (vorba lui ady) pistol cu apa - pe langa un CBR 600 RR ordinea la bujii 1 cu 3.... 2 cu 4 miem dadea rateuri si idem greu am pornito i nu statea turata mai jos de 2000 si... dupa ceam inversat fisele cum trebe a luato din prima eu am gsx600 f e acelasi motor in principiu...... treaba cu pornitu e de la carburi asa pateam eu dimineatza invartea si greu pornea pana le-am facut sincronizarea de baza adica date jos si reglata deschiderea la ochi dupa ce le-am montat nu mai am probleme daca nu e east e de la supape.....dar cel mai bine vb pe mess la tel.... iustinian_1st e id meu... ride save Mesaj completat daca invarte e ok inceraca sa o pornesti cum it zic eu poate mere .....tine acceleratia la max aproape si dai pornire daca o ia nu o lasa sa moara tine-o pan se incalzeste ca dupaia nexam sal pornesti buba asta e ori carburi ori supape 1 cu 4 si 2 cu 3. 1-3 si 2-4 aveai de nu iti pornea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat August 1, 2010 Autor Share Postat August 1, 2010 eu am gsxf 600...cilindrii numarati de la dreapta la stanga, cum stai pe motor 4-3-2-1....bobina din dreapta, fisa de sus vine la cilindrul 2, fisa de jos la cilindrul 3,...... bobina din stanga, fisa de sus cilindrul 4, fisa de jos cilindrul 1! asa este la 600 nu stiu exact la 750 dar cred ca sunt tot la fel( nu am avut timp sa ma uit pe manualul de reparatii)! bafta! multumesc frumos Mesaj completat am incercat tot ce ati spus aici,rezultat zero......chiar am ajuns la capatul rabdarii...,incerc maine cu spray de pornire,vad eu rezultatul multumesc frumos,daca mai aveti pareri constructive va rog ajutati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) am incercat tot ce ati spus aici,rezultat zero......chiar am ajuns la capatul rabdarii...,incerc maine cu spray de pornire,vad eu rezultatulmultumesc frumos,daca mai aveti pareri constructive va rog ajutati-ma. Nici un rateu ? Nici un fel de zgomot de pornire ? asigura-te ca ai scanteie pe toate 4 fisele goleste carburatoarele (ideal ar fi sa le cureti /reglezi din nou dar ca la carte) sincronizeaza optic clapetele la carburatoare (asta poate sa fie o problema daca s-a umblat) curata rezervorul verifica compresia la rece asigura-te din nou ca ai fisele puse in formatul 1-4 2-3 pune caneaua rezervorului pe PRI si asigura-te ca, curge benzina in carburatoare ti se aprinde becul de neutru in bord ? verifica si senzorul de cric asigura-te ca ai toate capacelele pa porturile de vaccum la carburatoare. Editat August 3, 2010 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 Nici un rateu ? Nici un fel de zgomot de pornire ?-ARE O URMA DE PORNIRE URMAT DE O BUBUITURA PUTERNICA asigura-te ca ai scanteie pe toate 4 fisele- VERIFICAT INDIVIDUAL SI TOATE 4 goleste carburatoarele (ideal ar fi sa le cureti /reglezi din nou dar ca la carte) sincronizeaza optic clapetele la carburatoare (asta poate sa fie o problema daca s-a umblat)-SINCRONIZAT curata rezervorul-CURATAT,SPALAT,BAGAT 5 L DE BENZINA verifica compresia la rece-VERIFICAT IL INVART CU O BATERIE DE MASINA asigura-te din nou ca ai fisele puse in formatul 1-4 2-3 - VERIFICAT pune caneaua rezervorului pe PRI si asigura-te ca, curge benzina in carburatoare-PUS ti se aprinde becul de neutru in bord ? verifica si senzorul de cric SE APRINDE BECUL SE STINGE CAND IL INVART SI,RIDICAT SI CRICUL SI DAT LA AUTOMAT asigura-te ca ai toate capacelele pa porturile de vaccum la carburatoare.-ASTA NU AM VERIFICAT AM SA DAU CAPACUL DE LA DISTRIBUTIE JOS SA VAD DACA NU ESTE SARITA DE LA PUNCT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 AM SA DAU CAPACUL DE LA DISTRIBUTIE JOS SA VAD DACA NU ESTE SARITA DE LA PUNCT Verifica si jocurile la supape daca tot umbli acolo. 0.10mm admisie, 0.15mm evacuare. Mesaj completat noteaza cate ture ai la suruburile de benzina infiletand la maxim dar fara sa fortezi si scoate-le pe toate la 2.5 ture in afara. sincronizarea optica a clapetelor carburatoarelor se face aducand toate clapetele pe mijlocul celei de-a doua gaurele curata bujiile si asigura-te ca au 0.8 (parca, cauta pe net sa fi mai sigur) distanta la electrod. bujiile trebuie sa fie JR9C daca sunt NGK asigura-te ca se trage soclul la carburatoare cand dai de manetuta (tablia de-a lungul lor) nu incerca sa pornesti motorul fara airbox, se comporta ciudat si chiar s-ar putea sa nu iti porneasca din cauza lipsei vacumului trage aer cu gura din robinetul vaccumetric al rezervorului sa fi sigur ca nu este sparta membrana si trage aer fals pe acolo (furtunasul subtire care vine de la ultimul carburator). Mesaj completat si iar, asigura-te ca ai curatat carburatoarele perfect. Du-le la cineva care se ocupa cu asa ceva. Trebuiesc desfacute complet, verificate membranele, pozitia cuisoarelor, inmuiate in solutie speciala o zi, curatat tuburile emulsoare si fiecare canal. Au mai multe canale fine de tot care au obiceiul sa se infunde si se blocheze din cauza lipsei unui filtru bun de benzina (recomand sa pui doua filtre de scuter pe furtune) Mesaj completat daca tot umbli la carburatoare asigura-te ca ai plutitoarele la inaltimea corecta. Poti sa iti confectionezi o "scula" foarte simplu dintr-o bucata de carton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat August 4, 2010 Autor Share Postat August 4, 2010 Verifica si jocurile la supape daca tot umbli acolo. 0.10mm admisie, 0.15mm evacuare. Mesaj completat noteaza cate ture ai la suruburile de benzina infiletand la maxim dar fara sa fortezi si scoate-le pe toate la 2.5 ture in afara. sincronizarea optica a clapetelor carburatoarelor se face aducand toate clapetele pe mijlocul celei de-a doua gaurele curata bujiile si asigura-te ca au 0.8 (parca, cauta pe net sa fi mai sigur) distanta la electrod. bujiile trebuie sa fie JR9C daca sunt NGK asigura-te ca se trage soclul la carburatoare cand dai de manetuta (tablia de-a lungul lor) nu incerca sa pornesti motorul fara airbox, se comporta ciudat si chiar s-ar putea sa nu iti porneasca din cauza lipsei vacumului trage aer cu gura din robinetul vaccumetric al rezervorului sa fi sigur ca nu este sparta membrana si trage aer fals pe acolo (furtunasul subtire care vine de la ultimul carburator). Mesaj completat si iar, asigura-te ca ai curatat carburatoarele perfect. Du-le la cineva care se ocupa cu asa ceva. Trebuiesc desfacute complet, verificate membranele, pozitia cuisoarelor, inmuiate in solutie speciala o zi, curatat tuburile emulsoare si fiecare canal. Au mai multe canale fine de tot care au obiceiul sa se infunde si se blocheze din cauza lipsei unui filtru bun de benzina (recomand sa pui doua filtre de scuter pe furtune) Mesaj completat daca tot umbli la carburatoare asigura-te ca ai plutitoarele la inaltimea corecta. Poti sa iti confectionezi o "scula" foarte simplu dintr-o bucata de carton multumesc chiar astazi ma ocup de ceea ce ai sugerat tu,multumesc frumos,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Incearca sa pui alte bujii. Chiar si cele vechi care au fost pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Incearca sa pui alte bujii. Chiar si cele vechi care au fost pe mobra. incearka asa : pune buziile kum trebuie, trage soku si acceleratia f putin lega bateria la un opel astra fakt eu, pune Âşoferul sa accelereze constant kateva minute apoi dai la automat mai mult..kat dai u la automat trebuie accelerata masina ceva mai tare...eu asa am pornito d kateva ori ...E o varianta incearka asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euhxt Postat August 7, 2010 Autor Share Postat August 7, 2010 incearka asa : pune buziile kum trebuie, trage soku si acceleratia f putin lega bateria la un opel astra fakt eu, pune Âşoferul sa accelereze constant kateva minute apoi dai la automat mai mult..kat dai u la automat trebuie accelerata masina ceva mai tare...eu asa am pornito d kateva ori ...E o varianta incearka asa ms de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 La fel pateam si eu cu gsxf-ul. Sunt simptome clasice de primavara. Pornirea de primavara intotdeauna imi lua 30 de min si nu pornea nici de-a dracu de pe loc, ci numai din mers. Asa ca puneam pe prietena mea la treaba... cu mine in sa bineinteles, ambreiajul tras, socu tras, imprins vreo 30 de m iar cand aveam elan faceam urmatoarele, in max 1 sec... - apasat starter-ul (si mentinut apasat) + tras de acceleratie la juma + bagat a I-a (unii zis sa bagi a 2-a dar la mine n-a mers) + lasat brusc ambreiajul + tras de gaz si mai tare Nu o lua din prima.. asa ca mai stateam 5 min, dupa care reluam.. dupa vreo 5 incercari o lua. Mama ei de primavara! Incearca si asa... cine stie :> Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.