Sari la conținut

Ktm 525 Vs Husaberg Fe550e


Postări Recomandate

Vreau sa vand Adventure-ul si nu stiu la ce sa ma opresc KTM sau Husaberg.

Am mers un weekend intreg cu Husa si rupe. Mi-a cam zdruncinat parerea despre KTM. Aveam impresia ca power ca la KTM nu mai gasesc. Pana cand m-am dat cu surioara ei mai tanara. RUPE.

Sunt beton ambele. Mult mult prea mult decit pot eu sa scot din ele.

Acum am o nelemurire. Nu stiu pe care sa o aleg.

 

Posesori sau documentati, o parere se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit! Chiar ma intrebam cat mai stai deoparte :crack:

Mergi si cu un 525, vezi care e diferenta de pret si alege.

 

Eu cred totusi ca nu ai ce sa faci cu atata putere si ti-as recomanda sa iei 450 (KTM sau Husa, ce-ti place tie). Dilema 525/450 am avut-o si eu acum un an si ma bucur tare ca am ales 450. Are suficienta putere sa ma suie oriunde. La rally, cu transmisie de enduro 15/50 la 100km/h intr-a 6-a mai ai o gramada de gaz (daca te tine sa mergi mai tare :crack:). Intre 525 si 450 diferenta e intre a fi obosit dupa 3 ore de enduro sau dupa 5. Dupa 2 ani de 450 iei mai mare daca simiti ca nu-ti mai ajunge.

 

Eu mai tin 450 si la anu si apoi imi iau 250 sau 300 in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit! Chiar ma intrebam cat mai stai deoparte :crack:

Mergi si cu un 525, vezi care e diferenta de pret si alege.

 

Eu cred totusi ca nu ai ce sa faci cu atata putere si ti-as recomanda sa iei 450 (KTM sau Husa, ce-ti place tie). Dilema 525/450 am avut-o si eu acum un an si ma bucur tare ca am ales 450. Are suficienta putere sa ma suie oriunde. La rally, cu transmisie de enduro 15/50 la 100km/h intr-a 6-a mai ai o gramada de gaz (daca te tine sa mergi mai tare :crack:). Intre 525 si 450 diferenta e intre a fi obosit dupa 3 ore de enduro sau dupa 5. Dupa 2 ani de 450 iei mai mare daca simiti ca nu-ti mai ajunge.

 

Eu mai tin 450 si la anu si apoi imi iau 250 sau 300 in 2 timpi.

 

Multumesc, multumesc. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un om destept inot asta,urmatoarea alegere pe acre o vei face nu o vei regreta,alegand 2T

 

un om destept ionut asta,urmatoarea alegere pe acre o vei face nu o vei regreta,alegand 2T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge foarte bine pe toate genurile de teren si este mai stabila ,are cuplu si puterea mai de jos dar daca ai probat cred ca ai observat.daca vrei sa mergi la rally sau off-road este indicat un 450 daca vrei mai mult enduro atunci un 250 sau si eu as alege 4 timpi deoarece la 2t ai probleme cu pistonu care are putine ore de functionare si trebuie schimbat si la fiecare iesire mai lunga toata lumea cara apa numai tu ulei de amestec..sper ca vei face o alegere dupa cum simti tu nu dupa ce sugesti iti ofera fiecare.BAFTA :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

am si eu o intrebare... dak aveti ktm-uri sau alte enduro-uri mari... (ma refer la ionut acum) de ce zici ca vrei sa-ti iei unul mai mic de 250 sau 300? Am auzit ca-s mai fiabile si se strica mai greu motoarele in 4 timpi decat cele in 2 timpi!

Eu dupa multe razgandiri m-am cam oprit la dominator... imi place cum arata si am inteles ca este super motor chiar si pentru incepatori... ca n-o sa am probleme cu el... E mai bun un ktm la aceeasi capacitate decat dominatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare... dak aveti ktm-uri sau alte enduro-uri mari... (ma refer la ionut acum) de ce zici ca vrei sa-ti iei unul mai mic de 250 sau 300? Am auzit ca-s mai fiabile si se strica mai greu motoarele in 4 timpi decat cele in 2 timpi!

Eu dupa multe razgandiri m-am cam oprit la dominator... imi place cum arata si am inteles ca este super motor chiar si pentru incepatori... ca n-o sa am probleme cu el... E mai bun un ktm la aceeasi capacitate decat dominatorul?

 

 

Un raspuns simplu si rapid:

Dominatorul are aprox 200Kg, Ktm 640 Adventure are 150Kg

Dominatorul este mai orientat catre on road, Ktm este mai off road.

Nici unul nu este mai bun decit celalalt. Doar tu trebuie sa sti ce vrei. La inceput nu ai sa sti clar dar pe parcurs ai sa te luminezi.

 

Referitor la motoare in 2 sau 4 timpi este mult de povestit, dar atunci cand alergi in concursuri 10Kg in minus la o moto conteaza pentru efortul pe care il depui( la 2 timpi greutate mai mica la aceiasi capacitate cu 4 timpi). Motoarele in doi timpi sunt mai putin fiabile decit cele in 4 timpi, dar nervul este altul (mai bun la 2 decit la 4). Aici incepe povestea lunga si din pacate nu am timp.

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi... eu deocamdata nu stiu cum e, stiu ca vroiam cruiser si m-am razgandit ca n-am gabaritul necesar si m-am orientat catre enduro... plus ca-mi plac cum arata motocicletele de enduro... m-am suit pe dominator si pot sa-l tin... mi se pare putin cam mare dar... plus ca o sa merg mai mult prin oras, plecarile pe munte vor fi rare... si... dominatorul mi-l pot permite acum... ktm-ul este cam scump pentru buzunarul meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@andreipac -> hotaraste-te ce vrei si nu mai umple forumul de aceleasi intrebari. Intrebi aceleasi lucruri peste tot si deviezi topicele. Aici se discuta despre KTM/Husaberg, nu despre Dominator, 2T vs 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andreipac -> hotaraste-te ce vrei si nu mai umple forumul de aceleasi intrebari. Intrebi aceleasi lucruri peste tot si deviezi topicele. Aici se discuta despre KTM/Husaberg, nu despre Dominator, 2T vs 4T.

 

iarta-ma si pe mine sunt nou... dar nu ma refeream neaparat la dominator... ma refeream la 2t sau 4t... incerc si eu sa fac o comparatie... intre ele, ca din cate am auzit ktm-urile rulez... ma retrag acum ca-i tarziu...

 

 

P.S.: Husaberg-ul arata super tare, imi place (ca design) mai mult decat 525-ul... s-o stapanesti sanatos si s ate bucuri de ea...

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

am avut KTM 525 si acum am FS 550 .... doar ca ambele SuperMoto.

 

Fac zilnic 50 - 80 km pe asfalt (la servici).

 

Husabergul trage altfel decit KTM.

 

Prima senzatie a fost ca KTM are putere mai multa, dar era falsa. In treapta 1 smucea fata de Husa, dar daca KTM in a 5-a nu mai avea suflu, Husa trage beton si in a 6-a. Repet, concluzii trase pe asfalt.

 

Am observat si o uzura mult mai mica a pneului spate la Husa fata de KTM, probabil datorata modului diferit in care trage.

 

PS la capitolul întretinere si uzura este cam aceeasi lucrare : ulei schimbat foarte des !!! revizii dese (mai des ca la LC 4 anyway) !!!

post-4023-1157879254_thumb.jpg

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

am avut KTM 525 si acum am FS 550 .... doar ca ambele SuperMoto.

 

Fac zilnic 50 - 80 km pe asfalt (la servici).

 

Husabergul trage altfel decit KTM.

 

Prima senzatie a fost ca KTM are putere mai multa, dar era falsa. In treapta 1 smucea fata de Husa, dar daca KTM in a 5-a nu mai avea suflu, Husa trage beton si in a 6-a. Repet, concluzii trase pe asfalt.

 

Am observat si o uzura mult mai mica a pneului spate la Husa fata de KTM, probabil datorata modului diferit in care trage.

 

PS la capitolul întretinere si uzura este cam aceeasi lucrare : ulei schimbat foarte des !!! revizii dese (mai des ca la LC 4 anyway) !!!

 

 

Aceiasi impresie am avut-o si eu. Husaberg trage mai tare. Sa fie oare de la diferenta aia mica de 25cmc?

Oricum imi place mult.

Alegerea am facut-o.

Hai sa ne bucuram de ele. :angryfire:

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sal am si eu o intrebare pt. cei cu Husa sau KTM cat de greu este sa pui roti de Enduro pe un moto cu roti de Supermoto ce tre facut stiti ???

 

Thanks !!! :)

Editat de Rinno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM arata mai bine - are combinatia portocaliu/negru mai ca lumea decat galben/albastru (daca nu esti suedez)

Cred ca este mai fiabil si are piese mai usor disponibile

Probabil ca este mai tare Husa dar KTM-ul raspunde mai prompt la gaz - chiar si decat japonezele. Asta il face mai pretabil pentru enduro. Poate la supermoto Husa sa fie mai tare....dar un CRF cu chit Big Bore le bate pe ambele. Honda este un producator generalist care nu are suficiente modele pentru enduro. Daca s-ar apuca sa scoata mai multe variante ale CRF si ar pune niste electrostartere - poate ca ar conta mai mult la enduro. Japonezii au o obsesie - sa faca modelele de enduro mai domoale - ca sa nu te lase prin padure datorita excesului de putere si lipsei de fiabilitate caracteristice modelelor de motocross si supermoto.

Oricum, poate ca stiti ca mai nou KTM patroneaza si Husaberg. Intelegerea este sa nu se amestece in strategiile de modele ca sa avem noi mai multe posibilitati de alegere in lupta cu generalistii japonezi.....

Editat de univet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cam care este cel mai lung drum facut pe sosea si cum a fost?

 

Salut !

Ma bag si eu putin...

Am mers cu KTM 525 ( supermoto ) 1.200 km in doua zile . ( Odorhei - Costinesti - Odorhei )

Cu toate ca ne-am oprit foarte des ( nu am mai schimbat rezervorul si cu rezervorul de 7 litri alimentam cam la fiecare 100 km ) a fost o senzatie excelenta, mai ales pe portiunile de drum cu multe curbe...

Pe serpentine nici vitezanele nu sunt adversari...

Viteza maxima 180 km/h - si asta constant ( lungi km )...

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal am si eu o intrebare pt. cei cu Husa sau KTM cat de greu este sa pui roti de Enduro pe un moto cu roti de Supermoto ce tre facut stiti ???

 

Thanks !!! :)

de obicei motocicletele venite din constructie supermoto au jugurile furcii un pic mai late decat cele de enduro. asta inseamna ca daca vrei sa pui o roata mai suptire(de enduro) v-a trebui sa adaptezi niste distantieri pe ax si pe etrier ptr a centra roata si sistemul de franare. de asemenea trebuiesc modificate setarile amortizoatelor in momentul intrarii pe teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...