ketemeu Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Vreau sa vand Adventure-ul si nu stiu la ce sa ma opresc KTM sau Husaberg. Am mers un weekend intreg cu Husa si rupe. Mi-a cam zdruncinat parerea despre KTM. Aveam impresia ca power ca la KTM nu mai gasesc. Pana cand m-am dat cu surioara ei mai tanara. RUPE. Sunt beton ambele. Mult mult prea mult decit pot eu sa scot din ele. Acum am o nelemurire. Nu stiu pe care sa o aleg. Posesori sau documentati, o parere se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ne-ktm Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 eu am ales husaberg dupa 5 ani cu ktm si sint foarte multumit de cum se compoarta pe teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 7, 2006 Autor Share Postat August 7, 2006 eu am ales husaberg dupa 5 ani cu ktm si sint foarte multumit de cum se compoarta pe teren. Mersi Nelu. La ce te referi cand spui ca este mai bun Husa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 In sfarsit! Chiar ma intrebam cat mai stai deoparte Mergi si cu un 525, vezi care e diferenta de pret si alege. Eu cred totusi ca nu ai ce sa faci cu atata putere si ti-as recomanda sa iei 450 (KTM sau Husa, ce-ti place tie). Dilema 525/450 am avut-o si eu acum un an si ma bucur tare ca am ales 450. Are suficienta putere sa ma suie oriunde. La rally, cu transmisie de enduro 15/50 la 100km/h intr-a 6-a mai ai o gramada de gaz (daca te tine sa mergi mai tare ). Intre 525 si 450 diferenta e intre a fi obosit dupa 3 ore de enduro sau dupa 5. Dupa 2 ani de 450 iei mai mare daca simiti ca nu-ti mai ajunge. Eu mai tin 450 si la anu si apoi imi iau 250 sau 300 in 2 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 7, 2006 Autor Share Postat August 7, 2006 In sfarsit! Chiar ma intrebam cat mai stai deoparte Mergi si cu un 525, vezi care e diferenta de pret si alege. Eu cred totusi ca nu ai ce sa faci cu atata putere si ti-as recomanda sa iei 450 (KTM sau Husa, ce-ti place tie). Dilema 525/450 am avut-o si eu acum un an si ma bucur tare ca am ales 450. Are suficienta putere sa ma suie oriunde. La rally, cu transmisie de enduro 15/50 la 100km/h intr-a 6-a mai ai o gramada de gaz (daca te tine sa mergi mai tare ). Intre 525 si 450 diferenta e intre a fi obosit dupa 3 ore de enduro sau dupa 5. Dupa 2 ani de 450 iei mai mare daca simiti ca nu-ti mai ajunge. Eu mai tin 450 si la anu si apoi imi iau 250 sau 300 in 2 timpi. Multumesc, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 un om destept inot asta,urmatoarea alegere pe acre o vei face nu o vei regreta,alegand 2T un om destept ionut asta,urmatoarea alegere pe acre o vei face nu o vei regreta,alegand 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ne-ktm Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 merge foarte bine pe toate genurile de teren si este mai stabila ,are cuplu si puterea mai de jos dar daca ai probat cred ca ai observat.daca vrei sa mergi la rally sau off-road este indicat un 450 daca vrei mai mult enduro atunci un 250 sau si eu as alege 4 timpi deoarece la 2t ai probleme cu pistonu care are putine ore de functionare si trebuie schimbat si la fiecare iesire mai lunga toata lumea cara apa numai tu ulei de amestec..sper ca vei face o alegere dupa cum simti tu nu dupa ce sugesti iti ofera fiecare.BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat August 8, 2006 Autor Share Postat August 8, 2006 .sper ca vei face o alegere dupa cum simti tu nu dupa ce sugesti iti ofera fiecare.BAFTA Hmm interesant... HUSAAAAAAAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 Gata. HUSABERG FE 550e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Gata. HUSABERG FE 550e. bravos! buna jucarica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 8, 2006 Autor Share Postat Septembrie 8, 2006 bravos! buna jucarica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreipac Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 am si eu o intrebare... dak aveti ktm-uri sau alte enduro-uri mari... (ma refer la ionut acum) de ce zici ca vrei sa-ti iei unul mai mic de 250 sau 300? Am auzit ca-s mai fiabile si se strica mai greu motoarele in 4 timpi decat cele in 2 timpi! Eu dupa multe razgandiri m-am cam oprit la dominator... imi place cum arata si am inteles ca este super motor chiar si pentru incepatori... ca n-o sa am probleme cu el... E mai bun un ktm la aceeasi capacitate decat dominatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 8, 2006 Autor Share Postat Septembrie 8, 2006 am si eu o intrebare... dak aveti ktm-uri sau alte enduro-uri mari... (ma refer la ionut acum) de ce zici ca vrei sa-ti iei unul mai mic de 250 sau 300? Am auzit ca-s mai fiabile si se strica mai greu motoarele in 4 timpi decat cele in 2 timpi! Eu dupa multe razgandiri m-am cam oprit la dominator... imi place cum arata si am inteles ca este super motor chiar si pentru incepatori... ca n-o sa am probleme cu el... E mai bun un ktm la aceeasi capacitate decat dominatorul? Un raspuns simplu si rapid: Dominatorul are aprox 200Kg, Ktm 640 Adventure are 150Kg Dominatorul este mai orientat catre on road, Ktm este mai off road. Nici unul nu este mai bun decit celalalt. Doar tu trebuie sa sti ce vrei. La inceput nu ai sa sti clar dar pe parcurs ai sa te luminezi. Referitor la motoare in 2 sau 4 timpi este mult de povestit, dar atunci cand alergi in concursuri 10Kg in minus la o moto conteaza pentru efortul pe care il depui( la 2 timpi greutate mai mica la aceiasi capacitate cu 4 timpi). Motoarele in doi timpi sunt mai putin fiabile decit cele in 4 timpi, dar nervul este altul (mai bun la 2 decit la 4). Aici incepe povestea lunga si din pacate nu am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreipac Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 mersi... eu deocamdata nu stiu cum e, stiu ca vroiam cruiser si m-am razgandit ca n-am gabaritul necesar si m-am orientat catre enduro... plus ca-mi plac cum arata motocicletele de enduro... m-am suit pe dominator si pot sa-l tin... mi se pare putin cam mare dar... plus ca o sa merg mai mult prin oras, plecarile pe munte vor fi rare... si... dominatorul mi-l pot permite acum... ktm-ul este cam scump pentru buzunarul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Septembrie 8, 2006 Admin Share Postat Septembrie 8, 2006 @andreipac -> hotaraste-te ce vrei si nu mai umple forumul de aceleasi intrebari. Intrebi aceleasi lucruri peste tot si deviezi topicele. Aici se discuta despre KTM/Husaberg, nu despre Dominator, 2T vs 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreipac Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 @andreipac -> hotaraste-te ce vrei si nu mai umple forumul de aceleasi intrebari. Intrebi aceleasi lucruri peste tot si deviezi topicele. Aici se discuta despre KTM/Husaberg, nu despre Dominator, 2T vs 4T. iarta-ma si pe mine sunt nou... dar nu ma refeream neaparat la dominator... ma refeream la 2t sau 4t... incerc si eu sa fac o comparatie... intre ele, ca din cate am auzit ktm-urile rulez... ma retrag acum ca-i tarziu... P.S.: Husaberg-ul arata super tare, imi place (ca design) mai mult decat 525-ul... s-o stapanesti sanatos si s ate bucuri de ea... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 (editat) Salut am avut KTM 525 si acum am FS 550 .... doar ca ambele SuperMoto. Fac zilnic 50 - 80 km pe asfalt (la servici). Husabergul trage altfel decit KTM. Prima senzatie a fost ca KTM are putere mai multa, dar era falsa. In treapta 1 smucea fata de Husa, dar daca KTM in a 5-a nu mai avea suflu, Husa trage beton si in a 6-a. Repet, concluzii trase pe asfalt. Am observat si o uzura mult mai mica a pneului spate la Husa fata de KTM, probabil datorata modului diferit in care trage. PS la capitolul întretinere si uzura este cam aceeasi lucrare : ulei schimbat foarte des !!! revizii dese (mai des ca la LC 4 anyway) !!! Editat Septembrie 10, 2006 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Septembrie 11, 2006 Autor Share Postat Septembrie 11, 2006 Salut am avut KTM 525 si acum am FS 550 .... doar ca ambele SuperMoto. Fac zilnic 50 - 80 km pe asfalt (la servici). Husabergul trage altfel decit KTM. Prima senzatie a fost ca KTM are putere mai multa, dar era falsa. In treapta 1 smucea fata de Husa, dar daca KTM in a 5-a nu mai avea suflu, Husa trage beton si in a 6-a. Repet, concluzii trase pe asfalt. Am observat si o uzura mult mai mica a pneului spate la Husa fata de KTM, probabil datorata modului diferit in care trage. PS la capitolul întretinere si uzura este cam aceeasi lucrare : ulei schimbat foarte des !!! revizii dese (mai des ca la LC 4 anyway) !!! Aceiasi impresie am avut-o si eu. Husaberg trage mai tare. Sa fie oare de la diferenta aia mica de 25cmc? Oricum imi place mult. Alegerea am facut-o. Hai sa ne bucuram de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 (editat) Sal am si eu o intrebare pt. cei cu Husa sau KTM cat de greu este sa pui roti de Enduro pe un moto cu roti de Supermoto ce tre facut stiti ??? Thanks !!! Editat Octombrie 15, 2006 de Rinno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 (editat) KTM arata mai bine - are combinatia portocaliu/negru mai ca lumea decat galben/albastru (daca nu esti suedez) Cred ca este mai fiabil si are piese mai usor disponibile Probabil ca este mai tare Husa dar KTM-ul raspunde mai prompt la gaz - chiar si decat japonezele. Asta il face mai pretabil pentru enduro. Poate la supermoto Husa sa fie mai tare....dar un CRF cu chit Big Bore le bate pe ambele. Honda este un producator generalist care nu are suficiente modele pentru enduro. Daca s-ar apuca sa scoata mai multe variante ale CRF si ar pune niste electrostartere - poate ca ar conta mai mult la enduro. Japonezii au o obsesie - sa faca modelele de enduro mai domoale - ca sa nu te lase prin padure datorita excesului de putere si lipsei de fiabilitate caracteristice modelelor de motocross si supermoto. Oricum, poate ca stiti ca mai nou KTM patroneaza si Husaberg. Intelegerea este sa nu se amestece in strategiile de modele ca sa avem noi mai multe posibilitati de alegere in lupta cu generalistii japonezi..... Editat Octombrie 15, 2006 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Salut, zi-mi si mie te rog, mergi cu ea si pe starada sau numai in remorca? Daca da, cam care este cel mai lung drum facut pe sosea si cum a fost? Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geza.benedekfi Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 ... cam care este cel mai lung drum facut pe sosea si cum a fost? Salut ! Ma bag si eu putin... Am mers cu KTM 525 ( supermoto ) 1.200 km in doua zile . ( Odorhei - Costinesti - Odorhei ) Cu toate ca ne-am oprit foarte des ( nu am mai schimbat rezervorul si cu rezervorul de 7 litri alimentam cam la fiecare 100 km ) a fost o senzatie excelenta, mai ales pe portiunile de drum cu multe curbe... Pe serpentine nici vitezanele nu sunt adversari... Viteza maxima 180 km/h - si asta constant ( lungi km )... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Sal am si eu o intrebare pt. cei cu Husa sau KTM cat de greu este sa pui roti de Enduro pe un moto cu roti de Supermoto ce tre facut stiti ??? Thanks !!! de obicei motocicletele venite din constructie supermoto au jugurile furcii un pic mai late decat cele de enduro. asta inseamna ca daca vrei sa pui o roata mai suptire(de enduro) v-a trebui sa adaptezi niste distantieri pe ax si pe etrier ptr a centra roata si sistemul de franare. de asemenea trebuiesc modificate setarile amortizoatelor in momentul intrarii pe teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Nu tre sa-i faci motorul dupa o ghidusie ca asta? Cam cati km rezista in regim de viteza pe strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geza.benedekfi Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Nu tre sa-i faci motorul dupa o ghidusie ca asta? Cam cati km rezista in regim de viteza pe strada? ??? Schimb ulei la 20 ore functionare... ...in rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.