sorcer Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Spuneti-mi si mie va rog care din astea 3 este releu de incarcare (sau regulator de tensiune )! ps. Este vorba de un suzuki gsx 600 f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Spuneti-mi si mie va rog care din astea 3 este releu de incarcare (sau regulator de tensiune )! ps. Este vorba de un suzuki gsx 600 f ce'ti trebuie de fapt? regulatorul de tensiune e in interiorul alternatorului...uite acilea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matea_bogdan Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 pai de fapt pe mine ma intereseaza da' omu de nota 10 se intereseaza el pt mine... de fapt imi incarca can 15,2 v in relanti si 15,9 in turatie ciudat e ca in momentul in care aprind farurile incarca mai mult deci are sau nu releu ? e de vina doar magaria aia de regulator ? asta e de fapt pb imi poti spune? merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat August 8, 2006 Autor Share Postat August 8, 2006 pana la urma din alternator e toata treaba ! am studiat schema electrica si nu are nici un releu ! totul se face din alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 (editat) pai de fapt pe mine ma intereseaza da' omu de nota 10 se intereseaza el pt mine... de fapt imi incarca can 15,2 v in relanti si 15,9 in turatie ciudat e ca in momentul in care aprind farurile incarca mai mult deci are sau nu releu ? e de vina doar magaria aia de regulator ? asta e de fapt pb imi poti spune? merci mult la probleme de electrica nu se merge pe vorbe ci pui manutza (unde se poate) si masori in cazul tau, ar trebui scos regulatorul de tensiune si introdus intr'un montaj de test ca in poza de mai jos se conecteaza un bec (3-5w/12v) la o sursa variabila de tensiune contiuna (cu regulatorul montat ca in circuit). la 12v, se inchide contactorul iar becul ar trebui sa se aprinda. se creste tensiunea iar in jurul a 14.5v, daca regulatorul e ok ar trebui ca becul sa se stinga. desi arata ca un regulator de tensiune obisnuit (gen LM7812 TO-3) nu stiu configuratia pinilor si nici caracteristicile termo-electrice. daca ai putea vedea ce scrie pe el am putea incerca sa'i aflam "datasheet"ul. daca e in regula de'abia apoi cautzi in alta parte Editat August 8, 2006 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 pana la urma din alternator e toata treaba ! am studiat schema electrica si nu are nici un releu ! totul se face din alternator E TARE ASTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 Nici unul din alea nu e releu de incarcare (rectifier). Cu siguranta este sub sea (sus, sub codita) si e cam cit palma de mare, cu aripioare de racire. Urmareste cele 4 fire de la alternator si dai de el. Daca baga prea mult, ia altul. Nu prea se poate repara. BAIETI, nu confundati alternatorul auto cu cel moto. Mai bine va lasati de sfaturi de-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat August 9, 2006 Autor Share Postat August 9, 2006 gsx600f nu are releu de incarcare ! modelu 89-90 Pun pariu cu oricine . Singura treaba ce o are este un regulator de tensiune in interioru alternatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 Bai, tu faci cu noi "Vrei sa fii miliardar?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Sub sea in partea din spate nu pe partea cu sigurantele(partea dreapta) dincolo e un releu patrat cu 4fire in el ( trei galbene unu rosu ,si unu verde la masa) porneste motoru` si vezi cat de tare se incalzeste ...tre` sa se incalzeasca da nu exagerat. este metalic cu aripioare de racire.Daca e bulit ala(ce e f. probabil) si nu gasesti pe la tine prin zona,da`mi un telefon ca am eu o gramada. 0740559316 (bistrita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat August 12, 2006 Autor Share Postat August 12, 2006 Sub sea in partea din spate nu pe partea cu sigurantele(partea dreapta) dincolo e un releu patrat cu 4fire in el ( trei galbene unu rosu ,si unu verde la masa) porneste motoru` si vezi cat de tare se incalzeste ...tre` sa se incalzeasca da nu exagerat. este metalic cu aripioare de racire.Daca e bulit ala(ce e f. probabil) si nu gasesti pe la tine prin zona,da`mi un telefon ca am eu o gramada. 0740559316 (bistrita) te invit sa te uiti la gsx600f sa vezi ca nu este cum spui tu ! E TARE ASTA!!! si sincer nu inteleg ce e asa amuzant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.