matti_dragomir Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Ceva nu e bine. Ori n ai facut masuratorile bine(se intampla si la case mai mari), ori una din componente nu e ok. Bateria schimbata e noua? A fost tinuta pe redresor macar 2 ore inainte sa o montezi pe motor? Ai pus releu nou? Alt model, acelasi model, oem, aftermarket, chinezarie? Cat ti a dat tensiunea dintre infasuraririle generatorului? Ar mai fi un test pentru depistarea unor consumatori ascunsi, ceva scurturi sau defectiuni care papa curent> 1. legat in serie la una din borne un multimetru pe functia de amperi (bagi cablul rosu in mufa de 10 A). pui contactul si vezi cat suge "in gol"(practic consumul e reprezentat de bord, bobine de inductie, tci/cdi, senzori. Te uiti in manual si vezi ce putere au becurile din bord si aduni, calculezi rezistenta la bobine si vezi cat ar trebui sa pape (dupa legea lui OHM, sau mai simplu, scoti cate o bobina si vezi cu cat scade consumul). In orice caz, multimetru n ar trebui sa ti arate vre un consum enorm. Acu nush sa ti zic - 2-3 A, depinde de motor). 2. acelasi test dar cu motorul pornit. Tre sa ai grija sa nu dai la demaror cand e inseriat multimetrul ca ti l prajesti, ci numai dupa ce a pornit sa scoti borna la care e inseriat multimetru de la baterie(legi multimetru, pui borna, porneti motorul, scoti borna - practic ramane circuitul inchis prin multimetru). Normal, daca l ai legat corect, ar trebui sa ti arate o valoare pozitiva(curentul intra in baterie). Aprinzi consumatorii (becuri) si daca trece pe minus inseamna ca ti consuma din baterie. una care o sa te bucur : releul meu englezesc pe care am dat 300 de lei fara sa am nevoie de el, a cazut dupa nici 700 de km, am pus releul vechi si moto merge perfect, ba mai mult cu releul englezesc nu aveam incarcarea in parametri, cu asta este in parametri, problema era la mine bateria care acum este noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Nu ma bucur de nicio piesa pe care dai multi bani si se strica, indiferent de cine o pateste. E bataie de joc. Ma bucur insa ca ti ai rezolvat problema. Cat despre releul romanesc, e pe teava. Nu e home made, productia e 100% autohtona(mai putin piesele electronice). Probabil intr o luna termin si cu testele si daca totul e ok, o sa incep productia in serie. Daca nu, macar am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 nu prea are legatura cu problema de aici dar ma bag si io cu problema mea. motocicleta este suzuki vstrom 1000 din 2007. mi-a murit bateria in concediu. dupa citeva investigatii, o baterie noua si citeva probe a reiesit ca alternatorul nu dadea suficienta tensiune pentru a tine consumatorii. am reusit sa ajung acasa cu farurile fara alimentare (2 x 55W, parca); in aceasta configuratie bateria nu se descarca dar nici nu se incarca. la service concluzia a fost stator ars partial, o faza arsa din 3. am comandat stator nou. cind sa-l monteze adevaratul motiv al problemelor a iesit la iveala: magnetii s-au dezlipit de pe rotor si probabil au atins statorul sau s-a intimplat ceva electric (magnetii nu mai stateau echidistant pe interiorul rotorului) si s-a ars o faza din stator. innebunit de nervi ca stau de peste o luna fara motocicleta si nici nu mai am bani si pentru rotor nou (~350 de euro in romania) am cautat repede pe net si am dat de adezivul JB WELD pe forumuri. rezista la 300 grade celsius si odata uscat nu are probleme cu benzina si uleiurile. uscarea dureaza 24 de ore. azi sau miine se face lipirea magnetilor pe rotor. sper sa tina. peste 1-2 saptamini va anunt daca s-a rezolvat sau nu. ca sa nu stric statorul nou voi lasa initial statorul vechi pe motocicleta si abia dupa ce vad ca nu se dezlipesc magnetii voi monta statorul nou (la service, nu eu personal, toate operatiunile se fac la service). aveti alte solutii/idei pentru lipirea magnetilor in caz ca JB WELD nu tine? merci adrian ps JB WELD am gasit la praktiker, raionul auto nu cel de vopsele unde sint ceilalti adezivi. au si JB KWIK care se usuca in 4 ore dar tine la jumatate (temperatura, tarie) ps2 alta solutie ar fi un rotor sh de pe ebay (120 euro + transport). daca nu reuseste lipirea magnetilor probabil o sa iau de pe ebay. au fost verificati magnetii dupa aproape 6.000 de km de la lipirea pe rotor; sint pe pozitii, lipitura a tinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 au fost verificati magnetii dupa aproape 6.000 de km de la lipirea pe rotor; sint pe pozitii, lipitura a tinut. din pacate azi am constatat ca 2 magneti s-au dezlipit. probabil lipitura nu a tinut din cauza faptului ca oricit te-ai chinui sa cureti magnetii si rotorul inaintea lipirii nu poti sa-i aduci la starea de inainte de a fi in contact cu uleiul. miine caut rotor nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.