ALT_ZOLA Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) Ideia de a imi face un boberas pe care sa il alerg pe strazile bucurestiului stand cu dosul lipit prcatic de roata din spate mi-a venit anul trecut cei drept abia dupa cea am vazut ca pe batranul meu "dragon" tahion nu prea il mai pot scoate la plimbare din pricina spatelui si a piciorului ''robotizate '' de ceva ani . Zis , facut planuri apoi facut , de la inceput am vrut un motor micut rotunjor ce sa spun frumusel , primadata m-am gandit sa imi ''omor'' mobrita dar cum ea sarmana este in familie de mai mult timp ca mine si in plus si pe cale de disparitie si cu pipota mica mica , am renuntat repede la ideie . Am cautat ceva mai mare tot rotunjor tot retro, am gasit un motor de jawa tip 355 , ba chiar si un cadru donator . Am inceput sa fac planuri , planuri peste planuri , cand sa ma apuc de ceva , plici o palma peste ochi nu am avut medie de intrat la stat , bani nici atat , ce sa fac ce fac , imi iau servici : gandesc ; strng bani cumpar piese , mestreresc in weekand ... nu prea a fost asa , 8-10 ore pe zi alergat prin bucuresti , dupa clienti nu era chiar floare la ureche , iar weekandurile referam sa ma odihnesc decat sa fac ceva in mini atelierul meu ... Acum insa sunt liber liber ca pasarea cerului , si dupa ce am mesterit cam tot ce se putea mesterii sau organizat /rceorganizat prin casa mi-am adus aminte de micutul meu bobber care ma astepta in subsol . Cobor , imi amintesc ca nu era chiar atat de ok motorasul , il caut , era pus in patru cutii doua ventricule si doua auricule , il asamblez , evident nu mai este ce a fost dar macar acum este relativ intreg . Cam asta este povestea lui , acum insa vreau sa ma ajutati sa trec prin chinurile facerii , tin sa spun de la inceput ca este un proiect cu buget mic , practic daca nu sunt atent il pierd , in plus de asta nu nici nu vreau sa pun ceva nou . modern sau vreun briz-briz pe el . tin enorm de mult la treba asta ( garnitura dintre cartere am facut-o din piele si am lipito de ele cu vopsea ''duqo'' ca pe vremea pionierilor ) . Calutul v-a fi unul extraordinar de simplu , fara bascula oscilanta , fara cutii de scule portbagaje iar daca gasesc un magnetou pe care sa il pot adapta nici macar cutie pentru baterie . Ca ori ce organism decent El-bobber are nevoie de un schelet , iar cu scuzele de rigoare fata de Adrian posesorul cadrului din imaginile de mai jos am sa postez cateva desene arhaice in speranta ca ma hotarasc pana la urma in cel fel sa il peticesc ... Sper sa nu se supere Adrian ca i-am zmalgalit pozele ... Astept urari sfaturi. idei constructive si pietre (astea din uma nu prea multe am in fata blocului destule )... Editat August 22, 2010 de ALT_ZOLA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 eu ma gandeam ca daca ar fii vreodata timp as incerca sa fac o mica taietura a cadrului chiar sub rezervor o sectiune de 5cm si apoi indoi partea dinspre furca pana cand sectiunea se apropie si sudez la loc... astfel obtii un unghi al furcii placut si iti coboara si nivelul sei. nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 22, 2010 Autor Share Postat August 22, 2010 (editat) Nu prea merge , stresezi douwn tubul mult in plus se va modifica trail-ul si o sa cada in mai in spatele axului , deci precizie mai slaba in directii , efort mai mare , iar daca pica mai mult o sa ai chiar punct mort adica ghidounl o sa aiba un gol .... Editat August 22, 2010 de ALT_ZOLA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIRO Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Nu prea merge , stresezi douwn tubul mult in plus se va modifica trail-ul . Lumineaza-ne, caci saintem in umbra, Alti fac rachete si tu te impiedici de un cadru?Pune mana pe-un flex si rezolvi totul. Drobuleeeeeee, ai cuvantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) eh... nici sa exagerezi cum erau springerele alea din 70 cu roata la 2m de ghidon, dar totusi fiind pentru plimbare presupunem ca nu te mai strecori grabit printre masini sa ajungi la munca si nici nu rupi serpentinele... try it! si pune-i un drag bar neaparat si poate un dark-side P.S. Daca apelezi la dark-side iti donez eu o anvelopa+janta pe 17- 255/40parca Editat August 22, 2010 de lestatlioncourte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 22, 2010 Autor Share Postat August 22, 2010 (editat) Mesteru' Ciro ce nu ai inteles . 1 daca tai din top-tube , si il fortezi pana taieturile sunt apropiate incat le poti suda , down tubul este stresat , se intinde ca un arc , deci in cazurile '' de forta majora '' ori se rupe top-ul ori se fisureaza down tubul , ceace mie nu o sa imi placa . 2 In poze se vdere ca modificariele sunt facute decat la bascula si top-tube , in consecinta asta ar fi treaba care ma intereseaza .... 3 Nu imi plac furcile aplecate . 4 Treaba cu taiatu' si pe urma vedem ce facem e valabil doar pentru garduri si soproane . @ lestatlioncourte ... cei aia dark-side ? Editat August 22, 2010 de ALT_ZOLA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Superb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Dark-side este cand pui anvelopa auto pe moto, fie cu janta cu tot, fie doar anvelopa. Merge treaba la cruiserele mari si la moto gen power-cruiser unde fabrica oricum pune 225 sau ceva de genu', apoi propietaru pune 285 sau 300 auto. Am vazut acum multi ani cand se tinea targul la vitan pe cheiul dambovitei era un baiat cu un ij care avea dark-side facut si zicea ca "Se si apleaca frate " Singurul avantaj la treaba asta e ca arata bine... o chestie de gust. Astea sunt strict ce as face eu si ce mi-ar placea mie sa imi vada ochii fie in poze, fie pe viu, sper sa nu te superi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 (editat) Nu mă supăr, dom'le , ba dimpotrivă! Dacă alegi să smulgi măÂştile farului de-acolo, poți oricând să-i pui un alt far Âşi să-l cobori pe furcă vreun lat de palmă. Când abia asamblam motocicleta, avea pe ea niÂşte suspensii lungi, cam de cross. Dacă-i sudezi cadrul ca în poză, apăi poți urca mult roata din spate, până vrea să lovească în sus Âşi în față de fostele prinderi ale amortizoarelor. Normal că toată aripa va urca Âşi ea. Motorul de 125 cmc are cilindrul mai scund, aÂşa că poți să cobori țeava de sus a cadrului. Eu "mi-am dat drumul" într-o doară Âşi mi-a ieÂşit poza de mai jos. Scuză, te rog, calitatea jalnică a editării, dar am strâmbat din Âşapte poze până am scos chestia de-acolo. ÂŞaua aia e cam mare; am schițat o idee în linii mari. Vezi Âşi tu ce faci Âşi cum îți place. Cred că, în configurația asta, ghidonul loveÂşte repejor în rezervor. Eventual se poate pune un ghidon gen Pegas Âşi nu mai ai probleme. Bă, da' ce-mi mai dau cu părerea. Hai cele bune! Editat August 22, 2010 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Putem sa-i zicem si semi-close poject? Daca tot e semi-open.....Altfel mi-e foarte greu sa ma abtin , si sa nu povestesc despre pojectu' meu , semi-open , de a ma face cosmonaut , pe clasa a 2-a, cand am intermediat primul timbru cu Laika(stiti voi despre ce vreau sa spun...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 22, 2010 Autor Share Postat August 22, 2010 Nu ma incumet sa umblu la teava unde intra furca , imi este frica ca intaritoarele alea sunt alamite , si daca le tai se stramba ... Da se poate pune o roata auto ... dar e mult de munca , trebuie adaptata un butuc auto ca sa tina un pinion ... trebuie latit cadrul etc etc in plus , avand doar 125 cmc puterea motorului e mica turatia la fel , si m'as misca ca un melc ( jawa 355 noua are viteza maxima de 75km.h ) . Ma gandesc la solutia asta , dar trebuie vazut daca imi accepta o roata de 17 plus guma , nu prea cred , dar am sa ma multumesc cu una de 16 si o anvelopa ceva mai lata (poate un 3/3.5 ? ) furca o sa trebuiasca coborata si ea , caci daca urc roata din spate , se modifica si uncgiul motorului , si sta aplecat , ceace nu prea o sa ii placa . Mesaj completat Am gresit poza .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 am eu un cadru si un motor dasta ...cateva piese ! dak iti trebuiesc ne intelegem ! ghidon (original) ca sa nu iti atinga de rezervor !(parerea mea e sa pastrezi rezervorul original ,e destul de frumos )!far (trebuie schimbata lupa) bord, ! da-i bataie taie stramba si sudeaza ! pana la urma e un fier ! vrem sa vedem si noi niste poze ! in aceeasi situatie ma aflu si eu ! dar am un cz sport ! am taiat cadrul pt ca era stramb ! ma rog ..am pus o furca mai lunga ! de mz etz (asta am gasit ) ! bafta ! Mesaj completat uite ..arunca-ti un ochi pe topicul asta poate te ajuta cu ceva ! /index.php?showtopic=499392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 28, 2010 Autor Share Postat August 28, 2010 Uite spre ce m-am orientat eu , dar din pacate pentru mine nu este o solutie caci seat-tubul meu nu o sa tina in veci ''fortele'' genereate de ditamai bascula, decat daca mai este trasa o teava insprefurca , iar daca fac asta , nu mai pot monta motorul decat cu setul dat jos si suruburile scoase . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Uite spre ce m-am orientat eu , dar din pacate pentru mine nu este o solutie caci seat-tubul meu nu o sa tina in veci ''fortele'' genereate de ditamai bascula, decat daca mai este trasa o teava insprefurca , iar daca fac asta , nu mai pot monta motorul decat cu setul dat jos si suruburile scoase . Cu asta, pe drumurile noastre. dupa 50 km esti rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat August 28, 2010 Autor Share Postat August 28, 2010 Cam asa ceva .... in plus pe mine nu ma avantajeaza deloc pozitia ... (in cazul javrei ... este putin diferita ). @doinici daca sudezi cu electrod normal , iti recomad e7024 , ai o penetrare foarte buna insa este ceva mai scump dar merita fiecare banut (se folosea inainte de mig/mag si wig/tig ) daca pe urma ai nevoie de umplere vi cu un electrod cu topire mai lenta de exemplu 6010-6011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donici Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 l-am sudat demult cadrul ala ! Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.