Georgian03 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Un mic sondaj:d Intrebarea este adresata celor care detin motoare in 2T (50-125). Cat ati mers cel mai mult cu ele? Ma refer la ce distanta ati parcurs fara oprire si cu ce viteza. De ex: 100 Km parcuri cu 80Km/h constanta. Ceva de genul. Intreb asta pentru ca am auzit ca nu poti merge prea mult la viteza aproximativ maxima cu un motor in 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) Eu am mers int-o zi 500 km cu aprilia rs 125.90% din drum a fost parcurs in powervalve iar 50% in viteza maxima.Am mers 100 km fara oprire si viteza medie a fost 120-130 km/h. Poate exista o mica marja de eroare.. Editat August 30, 2010 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgian03 Postat August 30, 2010 Autor Share Postat August 30, 2010 Eu am mers int-o zi 500 km cu aprilia rs 125.90% din drum a fost parcurs in powervalve iar 50% in viteza maxima.Am mers 100 km fara oprire si viteza medie a fost 120-130 km/h. Poate exista o mica marja de eroare.. Si nu ai avut nici o problema cu ea sa inteleg:-? Alte povesti? Cineva cu Rs50 '07? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 daca motorul e intretinut nu-ti pica totusi nu e bine sa o arzi cu top speed ul drujbei la drum lung app de rs50 n-asi putea avea rabdare sa fac un drum mai lung cu el , daca ai merge in medie cu 80kmh nu cred ca ar muri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 nu am avut nicio problema tehnica cu ea niciodata pana s-a calat.Motivul a fost blocarea pompei de ulei....deci nu a avut legatura forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) nu am avut nicio problema tehnica cu ea niciodata pana s-a calat.Motivul a fost blocarea pompei de ulei....deci nu a avut legatura forja Brăila-BucureÂşti (200km) la "blană" 110-120, după vânt cu o singură "oprire" de un minut sau cât mi-a luat să mă piÂş (să fugă mai tare nu de altceva). A mai fost Brăila-BraÂşov(vreo 600-700km cu mici ocoliÂşuri) mers tot pe la 100km/h, mai puțin pe serpentine unde mergeam în ture mai mari, mai puțin la întoarcere când m-a plouat ca dracu`. Tura asta a fost cu o pauză după vreo 150km Âşi apoi opream la peco, după care o pauză la braÂşov Âşi la întoarcere pauză iar la ciolanu`, ~200km de braÂşov, trebuia să mă usuc. Contează turațiile, nu viteza. A mea nu fuge mai mult de 120, deci 120 e maxim Âşi la 120 am vreo 7000turații. Drujba încă merge, mai are vreo 1500km Âşi face 60.000km. Deobicei faci pauză după 150km, apoi din sută în sută Âşi pauzele le faci pentru că o să te doară curu/spatele/mâinile, nu pentru motor. Editat August 30, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgian03 Postat August 30, 2010 Autor Share Postat August 30, 2010 Ceea ce am citit mai sus din cate vad sunt la categoria 125, dar nu cred ca cea de 50 e la fel de "durabila", chiar si cu un set de 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Sa zicem cam 360-400 km ,oprire de doua ori.Si asta era cu rs full power,cu kit de 180cc..viteza medie cam undeva 120-130-140 km/h..aveam momente cand simteam ceva "high" si saream putin :"> de 140.. Dar nu recomand la nimeni sa plece cu rs la drum lung fara sa aiba baterie la telefon,fara sa`si anunte prietenii ,fara sa aibe credit,si revizia facuta la motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgian03 Postat Septembrie 2, 2010 Autor Share Postat Septembrie 2, 2010 Interesant )) dar vad ca nimeni nu sa aventurat cu 50 )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 E plictiseală mare. Eu mă plictisesc de moarte Âşi pe 125 la drum. Porțiunea Brăila-Buzău e al naibii de plictisitoare Âşi tre' s-o faci neapărat dacă mergi spre vest. E doar drum drept Âşi atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Eu am mers int-o zi 500 km cu aprilia rs 125.90% din drum a fost parcurs in powervalve iar 50% in viteza maxima.Am mers 100 km fara oprire si viteza medie a fost 120-130 km/h. Poate exista o mica marja de eroare.. offtopic : cum ai facut tu un 90% din drum in pw si inca 50% din acelasi drum in 50% ? 100% la tine are 140% ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 offtopic : cum ai facut tu un 90% din drum in pw si inca 50% din acelasi drum in 50% ? 100% la tine are 140% ? L-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 offtopic : cum ai facut tu un 90% din drum in pw si inca 50% din acelasi drum in 50% ? 100% la tine are 140% ? S-a exprimat gresit:)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 100 km fara oprire mers 120-130 (power valve on) absolut nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 100 km fara oprire mers 120-130 (power valve on) absolut nici o problema. =)) trebuie sa`l crezi..) 140% mai mult k sigur..! Mesaj completat 100 km fara oprire mers 120-130 (power valve on) absolut nici o problema. =)) trebuie sa`l crezi..) 140% mai mult k sigur..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Deci rs 125 2001 Bucuresti - Tulcea( Dunavatu de jos ) 430 de km o singura oprire ma rupea la oase , motorul a mers EXCELENT viteza maxima 120 media d fost de 90l la ora. Apoi Tulcea - Eforie Nord mers 90 de km din drum peste 100 , nici o problema.. apoi de la Eforie inapoi la Tulcea si Tulcea - Bucuresti . Total undeva la 1500 de km NICI O PROBLEMA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Deci rs 125 2001 Bucuresti - Tulcea( Dunavatu de jos ) 430 de km o singura oprire ma rupea la oase , motorul a mers EXCELENT viteza maxima 120 media d fost de 90l la ora. Apoi Tulcea - Eforie Nord mers 90 de km din drum peste 100 , nici o problema.. apoi de la Eforie inapoi la Tulcea si Tulcea - Bucuresti . Total undeva la 1500 de km NICI O PROBLEMA !!! Marfă aÂşa. Este că te simți mai mândru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Marfă aÂşa. Este că te simți mai mândru ? Am auzit de tine ca te`ai intalnit cu un prieten de`al meu si i`ai cerut sfaturi incotro sa o iei spre Tulcea.. (jumara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Am auzit de tine ca te`ai intalnit cu un prieten de`al meu si i`ai cerut sfaturi incotro sa o iei spre Tulcea.. (jumara) Daa Robert nu mai nimeream drumu.... Mi-a sarit in ochi rs-u lui si m-a scos pe bulevardu' tomis de acolo m-am descurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Marfă aÂşa. Este că te simți mai mândru ? DA tu treci la ceva mai mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 DA tu treci la ceva mai mare ? Da, mâine vin după unu` mai mare, după un Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Da, mâine vin după unu` mai mare, după un Hornet. Bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgian03 Postat Septembrie 8, 2010 Autor Share Postat Septembrie 8, 2010 Interesante povestile, se pare ca nimeni nu sa aventurat cu un 50 -70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Interesante povestile, se pare ca nimeni nu sa aventurat cu un 50 -70 Sunt multi care s-au aventurat cu 50cc , dar citeste ce scrie sus "Tineri si nelinistitit ... la clasa 125cc" . Cauta in alte parti...scuteristi.ro , scuterclub , sau aici la scootermania;).Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 offtopic : cum ai facut tu un 90% din drum in pw si inca 50% din acelasi drum in 50% ? 100% la tine are 140% ? Nu m-am exprimat deloc gresit , 50% din aia 90% au fost in viteza maxima...e destul de logic , cand ai viteza maxima sa fii si in pw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.