Dl_Doctor Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Trebuie sa imi schimb lantul. Intrebarea este adresata celor care au pe motoare (de viteza... pt ca eu am yamaha fzr...) lanturi CU siguranta. A patit cineva ceva de la un asemenea lant sau nu? Eu nu am experienta la acest capitol. Personal am incredere intr-un lant inchis de fabrica. Sunt la fel de OK si lanturile desfacute sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 noi am montat lanturi regina si cu za de siguranta si prin niturie si nu am vaut probleme cu niciunul. ramane la latitudinea ta. cred ca e doar o problema de pitici pe scufita, dar e optiunea clientului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 Nu ma refer la inchidere prin nituire, ci la cheitza... cum au lanturile de bicicleta. Mersi de post! Mai astept si alte pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Din ce am citit pe site-urile producatorilor de lanturi, pina in jur de 30-40 CP se accepta cheita (si astea sint de 2 feluri), dar peste puterea asta, sint doar nituite (de fabrica sau cu za speciala care se nituieste, mai ales la choppere unde e mai greu de dat jos bascula). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 Iar eu daca am 91 cai.... presup0un ca iese din discutie cheitza? Lizu-ka? Ce zici? Nu ai precizat daca ai montat si pe motoare de putere mare lantz cu cheie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 Trebuie sa imi schimb lantul. Intrebarea este adresata celor care au pe motoare (de viteza... pt ca eu am yamaha fzr...) lanturi CU siguranta. A patit cineva ceva de la un asemenea lant sau nu? Eu nu am experienta la acest capitol. Personal am incredere intr-un lant inchis de fabrica. Sunt la fel de OK si lanturile desfacute sau nu? FARA cheie! singura "pain in the ass" e ca trebuie sa desfaci bascula la montaj... dar merita tot efortul, crede'ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 Clar fara siguranta,mie la ij imi tot cadea siguranta si cadea lantul,acum am cardan am scapat de o grija in plus.La 91 de cai sigur nu tine siguranta aia mult si iti poate sarii lantul,poate iti bloceaza si roata spate (am patit de 2 ori asa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Clar fara siguranta,mie la ij imi tot cadea siguranta si cadea lantul,acum am cardan am scapat de o grija in plus.La 91 de cai sigur nu tine siguranta aia mult si iti poate sarii lantul,poate iti bloceaza si roata spate (am patit de 2 ori asa) Ca-ti sare lantul si se blocheaza roata nu-i nimic chestia e sa nu te "scarpine" pe carca aia e mai nasol si la 91 de HP nu e indicat e chiar MORTAL!!! Si nu e nevoie sa desfaci bascula cand montezi poti sa-l nituiesti si pus sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 (editat) la mine in service se fac majoritatea motorete de curse : sbz racing team , tavi vrajitoru. raspunsul pt tine este DA, am montat pe motorete de mare putere, inclusiv pe cea cu care merg eu zx 10 r. majoritatea sunt puse cu za de legatura. Editat August 18, 2006 de Lizu-ka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Nu trebuie sa te sperie demontarea basculei, cu ocazia asta vezi in ce stare sunt "rulmenti" de la bascula si asiguri si ungerea lor. Singur am facut asta pt motorul meu si mi-a luat 4 ore cu tot cu schimbat cauciucuri la vulcanizare. Nu e mare inginerie, doar curaj si putin timp. PS doar la remontarea basculei ai nevoie de ajutor sa impinga axul prin cadru si bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat August 18, 2006 Autor Share Postat August 18, 2006 Nu ma sperie pe mine datul jos de bascula, ca am mai facut-o la un alt motor, tot pentru schimbat chitul de lant. Ideea era ca cineva mi-a zis ca imi aduce kit de lant, care nu e inchis. Ramane de vazut ce si cum e, ca daca e cu cheitze, o sa dau jos juma de za si il inchid eu. Sper numa sa mai imi ajunga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Din ce am citit pe site-urile producatorilor de lanturi, pina in jur de 30-40 CP se accepta cheita (si astea sint de 2 feluri), dar peste puterea asta, sint doar nituite (de fabrica sau cu za speciala care se nituieste, mai ales la choppere unde e mai greu de dat jos bascula). Cheita max 600 cm3 si max 50 CP www.louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Nu ma sperie pe mine datul jos de bascula, ca am mai facut-o la un alt motor, tot pentru schimbat chitul de lant. Ideea era ca cineva mi-a zis ca imi aduce kit de lant, care nu e inchis. Ramane de vazut ce si cum e, ca daca e cu cheitze, o sa dau jos juma de za si il inchid eu. Sper numa sa mai imi ajunga! nu'i vorba numai de cheitza in sine ci si de faptul ca la renituire, daca lantzul e cu o,x...etc - ringuri, se pierde si un pic din lubrifiantul original de la boltzuri - in general la o viatza de lantz se schimba 2 cheitze (la motoare peste 100cp) . nu'i mare nenorocire, fi doar atent sa fie cat de cat aceeasi presiune pe garnituri. insist, lantzul dintr'o bucata, inchis de la mama lui ramane "sfant"...insa, dupa posibilitatile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.