motomaniac Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 In primul rand as vrea sa stiu exact ce modele de ural au cutie in 5 trepte si cam la ce pret ajunge una second.Iar a doua ar fi dak se potriveste pe motorul de Nipru fara modificari majore........Rog cunoscatorii in ale Uralurilor sa-si spuna parerea...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 in momentul asta se testeaza in state o cutie de Ural in care aproape nimic nu mai e rusesc, dar si ea are 4 trepte + mers inapoi. cutiile de 4 se potrivesc intre ele. am pus ultima oara cutia de BMW R60/2 la motor de M. a mers. asa ca.. nu stiu de unde vei lua cutie cu 5.. zi ma Alekule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Slabe sanse deoarece abia la anul cica apar si pana vor fi modele second-hand va mai dura cred vreo 5 ani. Practic pretul unei cutii va fi enorm, daca ne ghidam dupa pretul unei cutii de 4, oricum va costa mai putin decat o cutie de japoneza. Pinioanele nu mai sunt facute in Rusia nici la cutiile de pe modelele actuale. Si cutie mai buna decat o cutie buna de Nipru nu stiu. Las-o asa ca degeaba, e Nipru nu te tine sa mergi repede, poti sa ai 6 viteze. Vrei sa fugi ia un M ia un Ural. Poti sa iei si o japoneza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 16, 2006 Autor Share Postat August 16, 2006 Pai nu e vorba de viteza neaparat......faza e ca la am roata de 15 pe spate si mi se pare ca merge motorul prea turat.....de fapt merge.......am si grup de fuga dar nu prea se simte.......am in schimb un cuplu nebum si cu a 4-a dar totusi as vrea o viteza de 80-90 si ture mai putine.........O varianta ar fi pinioanele de a4-a modificate.....is vreo 600.000 parca dar nu stiu dak ma ajuta prea mult.....si sa modific cutia si sa bag a 5-a in loc de retur chiar nu am chef...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 poate cutiile de bmw sa aiba rapoarte mai bune. si din nou, de unde iei una? greu de zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 am auzit povesti ca s-ar potrivi cutia de viteze de la bmw r80,dar nu bag mana in foc. ce stiu probat de prieteni sunt cutiile de m-72 puse pe nipru,1,2,3 mai nimic dar in a 4-a rupe,sunt concepute diferit,m-72 prindea suta la 4000 rpm pe cand niprul la 5200.asa ca castigul e evident matematic vorbind.daca am gresit la date rog oamenii de bine sa ma corecteze,dar nu cred ca am una mai mare de 200 rpm(ma refer la rpm motoarelor). numa bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 e clar ca singura solutie este o roata normala de 19 pe spate. Grupul de fuga a fost conceput ca grup normal pt roti de 18, dar tu cu 15!!! o sa mergi ca melcul. Nu a fabricat nimeni grup pe spate pentru roti de 15 cred. Clar are cuplu cu roata de 15... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 incearca sa-ti pui pinion de a 4-a intins in cutia ta de Nipru, cu roata pe 15 ar trebui sa nu deranjezi motorul deloc. Alta varianta ar fi sa-ti faci pinioane de grup custom, dar nu stiu daca ai unde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 17, 2006 Autor Share Postat August 17, 2006 Se pare ca pinioanele de a 4-a cu raport marit is singura varianta deocamdata....cat despre cutie de M....nu stiu dak as castiga mai mult fata de pinioanele modificate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 e clar ca singura solutie este o roata normala de 19 pe spate. Grupul de fuga a fost conceput ca grup normal pt roti de 18, dar tu cu 15!!! o sa mergi ca melcul. Nu a fabricat nimeni grup pe spate pentru roti de 15 cred. Clar are cuplu cu roata de 15... ba da...io am tot roata pe 15" pe spate, dar e cu tot cu grup,e de la un kawa vn. acuma...ramane de vazut cum se va comporta, io sper totusi sa-mi rezolv problema rotii mai mici, prin compensare cu grupul de vn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 17, 2006 Autor Share Postat August 17, 2006 la faza asta ma gandeam si eu zilele astea si cred ca nu o sa ai probleme cu grupul de Vn. faza e ca nu potrivesc eu grup de japoneza pe roata care o am acum prea curand..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 la faza asta ma gandeam si eu zilele astea si cred ca nu o sa ai probleme cu grupul de Vn. faza e ca nu potrivesc eu grup de japoneza pe roata care o am acum prea curand..... asa cred si io...m-am uitat la cupla aia care face legatura intre butucul rotii si grup, si e total diferita fata de cea de nipra...si oricum, iti trebe si roata, pentru ca e in spite turnate, si nu poti scoate butucul, decat daca distrugi o roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 am auzit povesti ca s-ar potrivi cutia de viteze de la bmw r80,dar nu bag mana in foc. am pus eu de la R60 la M, merge, si cum merge si cea de nipru la M, si cea de BMW va merge la nipru.. sau cam asa ceva. cauta undeva pe net rapoartele de la cutiile de bmw, poate faci ceva asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoLtZzPuB Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 totusi, din punctul meu de vedere cea mai ieftina varianta este sa umbli la viteza a4a sa-i schimbi raportu. Iar daca tot vrei sa-i faci ceva, cauta sa faci piesele undeva. Multa Bafat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 (editat) eu am roata de 15" pe spate shi pinioane de fuga in grup, dar am pus un cauciuc f inalt asha ca am compensat diferentza de la roata originale pe 19" la cea actuala pe 15". motorul merge foarte relaxat la 80-90km/h shi viteza maxima a crescut simtzitor. cauciucul este de 205/75R15 shi roata a ieshit chiar un pic mai mare decat cea pe 19" cu cauciuc original sovietic. atashez poza casa se vada marimea cauciucului. Editat August 18, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 @kerosen: ce facusi omule cu turbina aia? ai mai pus-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 am pus eu de la R60 la M, merge, si cum merge si cea de nipru la M, si cea de BMW va merge la nipru.. sau cam asa ceva. cauta undeva pe net rapoartele de la cutiile de bmw, poate faci ceva asa QUOTE(lucyfire_legion @ Aug 17 2006, 02:59 AM) am auzit povesti ca s-ar potrivi cutia de viteze de la bmw r80,dar nu bag mana in foc. Cutia de r80 nu merge la nipru decit daca schimbi si spatele cu totu(grupul).Lasind la o parte nepotrivirile de natura fizica(carcasa), cutia de r80 are la iesire acelasi sens de rotatie ca la intrare spre deosebire de cutia de nipru! Da ar fi interesant sa ai la mers (doar) cu spatele 4 viteze... Eu acuma pun o cutie de nipru pe un motor de bmw! Asa ca am o cutie de bmw de studiat... Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 pt. roata pe 15 incearca grupul de ural wolf, are roti pe 16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat August 20, 2006 Share Postat August 20, 2006 nu te mai lua dupa diametrul jantei, cel mai bine e sa masori diametrul total al rotzii-adica janta cu cauciuc montat pe ea shi umflat corespunzator: 2-2,5 bar. in acest caz, daca la roata ta modificata rezulta un diametru mai mic decat cel care il are o roata originala, e suficient sa cautzi un cauciuc cu talon mai inalt. asta e cea mai simpla rezolvare la problema cu mersul motorului prea turat. normal ca vei pierde la cuplu motor, dar o sa ai alte avantaje in mers: consum mia mic de benzina shi ulei, racire mai buna a motorului la aceeashi viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.