Sari la conținut

Ducati la lupa


motormaniac1
 Share

Postări Recomandate

Nu ca as fi eu carcotas in ceea ce priveste marcile italiene, dar am constatat cu o oarecare stupoare calitatea indoielnica a asamblarii si executiei motocicletelor Ducati prezente nu de mult la salonul MotoVelo de la Cluj. Mai studiasem un Ducati 999S inainte iar acuma m-ma convins cu un 749S ca italienii cam neglijeaza calitatea executiei bazandu-se probabil pe calitatea tehnica si performantele motoarelor. Am constata realizarea de toata bafta a rezervorului (linia de jos, langa cadru) care parca e facut la bunica in gradina. Pe urma sudura cadrului care parca e gandit sa poate fi la nevoie sudat de catre client daca cumva se rupe si sa arate la fel cu cel din fabrica... ;) Mai apoi, vopsitoria "coaja de portocala" autentica, de cea mai buna calitate, cei drept :) Jocul firav al manetelor si scaritelor, care parca se regleaza automat dupa fiecare utilizator. Imbinarea farurilor din fata (suprapuse) cu carenajul... pe unde poate scapa o pisica linistita... :) Pe sub teava de esapament de sub sa trece un tubuletz metalica care contine firul pentru becul stopului. Intrebarea e oare cat rezista la temperatura aia... Asta ca sa nu mai intreb cat rezista pasagerul cu fundul pe toba (chiar daca e izolata termic... nu stiu cat de bine e realizata). Cel mai fain mi-i s-a parut amplasarea bobinei, care este pusa direct in bataia gratioasa a apei de pe roata fata a motorului, fara sa fie protejata nici macar cu un plastic ieftin... Si asta va rezista mult cred.

Lasand acuma glumele deoparte, cred totusi ca pretul la care se comercializeaza aceste motociclete de top considerate, ar trebui sa satisfaca si cerintele celor ce for sa si vada nu numai sa simta... :)

Eu stiu ca multe componente de pe Ducati sunt de firme mari si de calitate buna, dar pacat de "firma in cap" data de restul atmosferei...

Pe mine unul ma dezamagit si nu mi-a lasat decat aceeasi parere pe care o aveam si inainte. Sorry

Sper ca posesorii de Ducati de pe-aici isi vor apara marca preferata si ma vor lamurii cum sta treaba cu italienii astia...

Sa n-o mluati numai in nume de rau, ca n-am nimik cu nimeni... :( :)

post-6-1080679581_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma.... acum tu poate ai dreptate, am vazut ceva exemplare din astea dar nu am dat importantza pentru ca motoarele nu erau noi (ma refer la imbinari). Dar pe partea ailalta cine stie poate ai vazut vre-un model cu influente retro (si ca sa fie cat mai credibil l-au facut dupa tehnologia anilor 50) :) Nu stu ce sa zic da sudura cadrului seamana mult cu aia de Nipru :)

Si apropo... uite o poza..... :(

post-6-1080686195_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ... eu sunt posesor de Ducati 749 ... de aprox 2 saptamani .. shi am 1.200 km

 

Mentionez ca nu sunt sunt un fan ducati in special ... ci un fan al motocicletelor in general

 

Am citit cu atentzie postul tau ... in general tu ai dreptate ... nu am de ce sa ma supar ... sau ce sa apar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS - este superba ... shi merge la fel de bine :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar, exista vreun motiv pentru care sa se faca sudura "lacrima" si nu alt tip mai estetic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ............

Pe mine unul ma dezamagit si nu mi-a lasat decat aceeasi parere pe care o aveam si inainte. Sorry...........

Eu tot nu inteleg cum te-au dezamagit , pt. ca asa cum zici aveai oricum o parere proasta despre macaronari. Te "dezamageau" doar daca pana acum ai fi fost pro-italieni si acum ai fi descoperit ce prost lucreaza.

In privinta sudurilor, am acasa un ZZR din 2002 si o Yamaha mai batrana sudura este acelasi "gen" ca la Ducati care l-ai vazut; se pare ca "exista o explicatie" :( tehnica, pe care as fi si eu curios sa o aflu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai.. as putea sa va dau eu o explicatie.... asa cum e sudura aia.. se vede clar ca e pe o supraf mare de contact.. tinand cont ca la moto... exista vibratii mari.... si in anumita mom...nasoale.. socuri puternice.. la o sudura normala.. cum e aia electica, sau aia cu autogen.. sau care or mai fi.... supraf de contact e mica.. daca o maresti.. la un soc.. risti sa cada bucata de sudura cu totu... adica surpluul de sudura sa atraga dupa ea si prindeerea propriu zisa....

 

La motociletele de putere micanu e nevoie.. dar la un mastodont de 100 de cai.. sau mai mult.... la 7-9000 de ture..... si cu un drum usor denivelat..... s-ar duce naibi dupa 1000 de km.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu dezamagitul asa e... Dar oricum, ideea e ca nici nu mi-au schimbat parerea intr-una mai buna ;)

Cat despre lacrima si alte suduri de genu', parerea mea e ca daca japonezii au reusit sa produca cadre excelente fara sa sudeze asa de "barbar", oare italienii de ce nu pot ?! :( Sau nu vor... :) Poate stiu ei vreun secret pe care noi nu-l stim...

Despre explicatia "domnului toxic" cred ca nu stiu ce sa spun... Si poate e mai bine asa... :) :) :)

Oricum, italienii imi sunt simpatici, dar mai mult italiencele... si alea fara motor. :P :( :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis ceva aiurea? corecteza-ma te rog.. asta e parerea mea.... nu sunt specialist...

daca nu esti specialist nu mai da explicatii.

 

 

referitor la sudura..

cred ca este sudura in argon.. mult mai rezistenta si costisitoare decat autogenu sau electric ...mai exista si alte tipuri de sudura fiecare cu avantajele si dezavantajele lor.

 

ce preferi la o motocicleta.. esteticul sau functionalul???

 

pana una alta japonezii nu o sa scoata niciodata un ferrari :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pana una alta japonezii nu o sa scoata niciodata un ferrari :(

De unde esti !!?? Cand ne intalnim vreau sa-ti dau vreo zece beri!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, italienii imi sunt simpatici, dar mai mult italiencele... si alea fara motor.  :)  :)  :)

E clar ;ori nu ai fost in Italia si te iei dupa ce vezi la televizor(mare greseala), ori ai fost dar nu ai iesit din casa si te-ai uitat tot la televizor :) Coane italiencele "vero" sunt brunete cu nas tip "dorsala rechin" si cu curu' mare ce vezi mai misto sunt "corcituri"

Din nordul Italiei si pana la Vallelunga (mai jos de Roma) nu am vazut decat o tipa "trasnet" ba da "buna " rau de tot ...E...ce crezi?...era fata unor romani.

Ma pus dracu de faceam si comentarii cu fimiu; cand a venit varamiu si a intrebat-o ce mai face tac'su :( am intepenit( noroc ca nu s-a suparat "vipera")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sudura aia este intradevar folosita la mai toate modelele de cadru si asta pentru ca e mai rezistenta.

este sudura in flux continuu cu vibratii. acest tip de sudura asigura o legatura intima intre bucatille sudate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma fratilor... Pe mine stiti ce ma face sa rad??!! Ca voi din tot ce am insirat eu ca nu-mi place un ducati a-ti ales sa discutati doar despre sudura cadrului... care de fapt era problema mea cea mai mica. Mai deranjante sunt celelalte aspecte... De bobina ce zice-ti??? Da de rezervorul "din gradina"...???

Poza am pus-o doar ca era singura pe care o aveam de la un Ducati cu ceva detalii, nu ca ar reprezenta oful meu cel mai mare... :)

 

Cat despre italiencele vero... am fost si eu in Italia de cateva ori si chiar daca nu am iesit poate chiar asa de mult am apucat sa vad destule "bucati" bune, ce-i drept, probabil romance, unguroaice, poloneze, slovace si alte natii din astea sexoase... :) :) ;)

 

P.S.: Asteptam cu nerabdare sa apara si Tremelo pe-aici, si uite c-a venit... :)

 

Apropo... Azi noapte am visat ca am primit cadou un 999S si-l tineam in camera ca-mi placea cum arata :( :P :( Glumeam... Dar visul a fost adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...... Pe urma sudura cadrului care parca e gandit sa poate fi la nevoie sudat de catre client daca cumva se rupe si sa arate la fel cu cel din fabrica...  ..

Nu incerca s-o intorci ca la Ploiesti :( ....si ca sa-ti dau cateva exemple din "lumea motoarelor"... priveste, ultima poza este un Harley

post-6-1081022484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( ....EEEE.. si cu toate astea, pot sa spun ca pe mine nu m-au dezamagit "japonezele" sunt asa cum le stiu BUNE...dar nu sunt singurele...!!! mai sunt si "italiencele"

 

Asta de jos este Harley-ul

post-6-1081022877_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu observ in toate aceste poze niste cadre de "japoneze" foarte frumoase, cu tinuta, cu integrare in designul de ansmblu, chiar cu texturi si culori interesante... si cu o sudura (ca fara-i cam greu...) mai mult sau mai putin estetica. Dar macar e una, nu zece... :)

Adevarul e ca nu se poate spune exact care cadru e mai bun, ci e doar se pot scoate teorii legate de impresiile personale ale privitorilor, deci legate de partea estetica...

Mie unul cadrul de japoneza imi inspira forta si siguranta, compactitate si agresivitate, pe cand la Ducati mi-i se aplica ideea ca un ansamblu e cu atat mai fragil cu cat are mai multe impinari si legaturi si este realizat si mai multe parti componente. Si repet... este doar esetica treaba!!! Plus ca intreaga constructie, datorita probabil celor doi cilindrii in minus, este mult mai aerata (ca si ciocolata... :P ) si nu-mi da impreasi de compactitate si "muschi". Asta-i toata filosofia... nimic mai mult. :(

 

P.S.: nimik de bobina...??? :) :) :) ;)

Numai bine si stima maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...