Sari la conținut

DOMNILOR O PROBLEMA.....la Afrika..


dodoktm
 Share

Postări Recomandate

am un rd o4 din 91 750 cu de toate.de 3 4 sapt dupa ce pornesc si sencalzeste,numai atunci,se opreste la relanti knd stau la un semafor sau altceve.se mai in timpla sin mers dar foarte rar pur si simplu se opreste 2 3 secunde dupa care porneste imadiat.pe loc la relanti se opreste brusc,toate luminile si bordul merg,nu se stindge numic.incarca,releul e bun,dar sentimpla chestia asta.in acel moment daca incerc sa pornesc nu vrea.daka stau 10 20 secunde porneste imadiat si gata.se repeta dupa 2 3 ore de mers in continuu.ultima oara a facut chestia asta dupa 70 de km in oras.ce poate fi??am tras de fire am desfacuto,tin sa spun k totul este impecabil laa ea.instalatie originala,are 73.000 de km si ieseam la ture da peste 1000 km! fara probleme.mentionez k garajul unde sta este foarte kldf in inter cca 50 de gr C!. pereri va rog. CDI-ul??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un rd o4 din 91 750 cu de toate.de 3 4 sapt dupa ce pornesc si sencalzeste,numai atunci,se opreste la relanti knd stau la un semafor sau altceve.se mai in timpla sin mers dar foarte rar pur si simplu se opreste 2 3 secunde dupa care porneste imadiat.pe loc la relanti se opreste brusc,toate luminile si bordul merg,nu se stindge numic.incarca,releul e bun,dar sentimpla chestia asta.in acel moment daca incerc sa pornesc nu vrea.daka stau 10 20 secunde porneste imadiat si gata.se repeta dupa 2 3 ore de mers in continuu.ultima oara a facut chestia asta dupa 70 de km in oras.ce poate fi??am tras de fire am desfacuto,tin sa spun k totul este impecabil laa ea.instalatie originala,are 73.000 de km si ieseam la ture da peste 1000 km! fara probleme.mentionez k garajul unde sta este foarte kldf in inter cca 50 de gr C!. pereri va rog. CDI-ul??

E o solutie sa cureti si carburatoarele (poti folosi un filtru de curatat carburatoare cu foarte mult succes). Dar si mai simplu decat atat, vezi sa nu se fi infundat (eventual partial) aerisirea de la rezervor - gaurica prin care trage aer pe masura ce se consuma benzina. In cazul in care este obturat orificiul respectiv, de obicei se depresurizeaza spatiul fara combustibil din rezervor si astfel se diminueaza debitul de benzina care vine in carburatoare, de unde rezulta oprirea motorului. Daca o lasi putin, se mai egalizeaza presiunea in rezervor si apoi iar ai debit suficient pentru o perioada.

 

Avand in vedere ca iti face destul de rar, ma gandesc ca orificiul respectiv poate fi doar partial obturat (aproape complet).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poate fi vorba de aerisirea rezervorului. Pompa de benzina de pe AT nu functioneaza decat daca motorul se invarte. Daca ramai fara gaz in carburatoare ai de dat ceva timp la demaror pana sa porneasca din nou. Ai sanse sa termini o baterie mai vechiuta inainte sa se umple carburatoarele.

 

Problema este cu siguranta de natura electrica. Orice de la un contact imperfect pana la CDI.

Verifica / curata:

- contactele sigurantei generale (cea de langa baterie), desi ar trebui sa nu mai ai curent deloc daca acolo ar fi problema

- butonul "Emergency stop"

- contactul cricului

daca problema persista... treci la cdi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un rd o4 din 91 750 cu de toate.de 3 4 sapt dupa ce pornesc si sencalzeste,numai atunci,se opreste la relanti knd stau la un semafor sau altceve.se mai in timpla sin mers dar foarte rar pur si simplu se opreste 2 3 secunde dupa care porneste imadiat.pe loc la relanti se opreste brusc,toate luminile si bordul merg,nu se stindge numic.incarca,releul e bun,dar sentimpla chestia asta.in acel moment daca incerc sa pornesc nu vrea.daka stau 10 20 secunde porneste imadiat si gata.se repeta dupa 2 3 ore de mers in continuu.ultima oara a facut chestia asta dupa 70 de km in oras.ce poate fi??am tras de fire am desfacuto,tin sa spun k totul este impecabil laa ea.instalatie originala,are 73.000 de km si ieseam la ture da peste 1000 km! fara probleme.mentionez k garajul unde sta este foarte kldf in inter cca 50 de gr C!. pereri va rog. CDI-ul??

incearca si cu pipele de la bujii, verifica rezistentele din interior sa nu fie oxidate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un rd o4 din 91 750 cu de toate.de 3 4 sapt dupa ce pornesc si sencalzeste,numai atunci,se opreste la relanti knd stau la un semafor sau altceve.se mai in timpla sin mers dar foarte rar pur si simplu se opreste 2 3 secunde dupa care porneste imadiat.pe loc la relanti se opreste brusc,toate luminile si bordul merg,nu se stindge numic.incarca,releul e bun,dar sentimpla chestia asta.in acel moment daca incerc sa pornesc nu vrea.daka stau 10 20 secunde porneste imadiat si gata.se repeta dupa 2 3 ore de mers in continuu.ultima oara a facut chestia asta dupa 70 de km in oras.ce poate fi??am tras de fire am desfacuto,tin sa spun k totul este impecabil laa ea.instalatie originala,are 73.000 de km si ieseam la ture da peste 1000 km! fara probleme.mentionez k garajul unde sta este foarte kldf in inter cca 50 de gr C!. pereri va rog. CDI-ul??

 

 

Verifica in ordina urmatoarele

 

-carburator -curata-l de impuritati

-filtru de benzina

-contactele pompei de benzina

-curata cu vd 40 toate contactele -cric , butonul general , mufe releu etc.

A si nu ai mentionat asa ceva se intampla cu rezervorul plin sau cand ai doar 4, 5 litri .

 

Toate cele bune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manualul meu prezinta niste algoritmi de diagnosticare prin care se elimina cauzele intr-o anumita ordine, in general piesele costisitoare sunt la urma... prea multe cauze (buson rezervor pana la "pickup coil"), eventual sa-ti spuna cineva care a patit-o cu un model identic si simtome identice...

PS- benzina de proasta calitate afecteaza membranele din cauciuc ... jetul de relanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

releul de la pompa de benzina nu mai e ok.

am citit asta intr-un post. nu e obligatoriu sa ai aceeasi belea, dar simptoma e aceeasi pe care a avut-o "Galen"

asa descrie el ca a rezolvat problema undeva in bosnia. sper sa te ajute

 

 

"Demontez partea electrica de actionare a pompei cu platinile electromagnetului si constat impotriva a ceea ce ma asteptam, ca erau in buna regula si construite altfel decit la seriile urmatoare, adica cu imbucare in diagonala pentru autocuratare, deci nemuritoare. Pompa respectiva impinsese in cei 120 mii de km pe care ii avea africana la bord cam 7,2 tone de benzina si va mai impinge inca multe tone in carburatoare pina sa se strice ceva la ea. Atunci ce se intimplase oare?

 

Alimentez pompa din circuitul ei original dau la automat si masor cu multimetrul 2volti in loc de 12 la borne, asa ca ma lamuresc.Era clar ca defectiunea nu era la pompa ci la circuitul electronic de comanda care nu o lasa sa functioneze decit daca primeste impulsuri de la aprindere, adica daca motorul functioneaza, adica daca exista benzina in tank. O smecherie care face de fapt pompa nemuritoare asa ca in cazul africanei nu ai cum sa arzi pompa daca termini benzina complet.

O smecherie care insa imi facuse insa mie acum bucata. Deoarece nici macar nu aveam habar unde este pozitionat releul respectiv si oricum nu aveam altul la mine, solutia a venit simplu, voi alimenta pompa direct de undeva din + contact. Zis si facut, izolez firele originale si alimentez pompa cu firele de la veioza din masa si din borna +contact care venea la releul de incarcare. Normal ca tot asa merge africana si acum. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e -dupa parerea mea - complet electrica si pare a fi un contact imperfect. Intrucat nu ti taie toata alimentarea - semnalizari, bloc - inseamna ca e undeva in jurul CDI, bobine de avans, pompa benzina. P aici ar trebui sa cauti.

Eu am avut aceeasi problema, dar pe undeva pe langa baterie-siguranta centrala. Simptomele erau fix aceleasi, doar ca electric murea de tot. Dupa cateva secunde/minute, isi revenea. La fel pateam si n mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...