Sari la conținut

quintrixman

Membru
  • Număr conținut

    51
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Slatina
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    SUZUKI GSF600
  • Numar Moto
    reflectorizant
  • Club
    solist

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GZ 250, GSF 600

quintrixman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. mai bine mai tarziu decat deloc. frumoasa plimbarea... dar 850 km intr-o zi... chiar maraton
  2. salut! eu am bandit de ceva timp si pot sa nu ti.l recomand pentru mers cu pasager, dar singur este cool...trage de jos si nu consuma prea mult...mie 6% te.ar ajuta mult in oras pentru ca este foarte manevrabil. recomadarea mea este maxiscuter suzuki gandeste.te ca in afara de comfort + consum ai sa mai vrei si ceva utilitate. la asta pe o motocicleta esti pedepsit...nu ai spatiu de depozitare mai deloc orice ai alege...ride safe !
  3. ma bucur ca inca exista oameni care stiu sa se bucure de calatorii low cost. felicitari ! multi km in 2014...pe v-strom
  4. Jawa ... este mai aproape de realitate. stii cum e aia...daca 3 spun ca esti beat...mai bine te duci la culcare o comunista te costa mai mult sa o folosesti decat sa o cumperi...in scurt timp dublezi investitia
  5. nu lua moto ce capacitate mica...regreti rapid...mai ales la chopper. mergi pe suzuki...intruder, marauder...vezi tu alege pe cardan, evita lantul orice ai alege...este enervant la intretinere...mereu sa.l cureti, mereu sa.l ungi, mereu se murdareste motoreta de la unsoarea de pe el (detalii) si are viata 30000 km...asa spun specialistii, deci o cheltuiala in plus
  6. ambreiajul uzat patineaza atunci cand tragi mai serios de gaz in zona de cuplu a motorului. te ridici pe o roata mai greu poate sa mai patineze si din cauza uleiului foarte incins (la motoarele racite cu aer) mie uneori imi patineaza la marauder gz250...cand sunt multe grade afara si circul mult in oras ca sa stai linistit poti sa il schimbi la intervalul rocomandat de manualul de service...dar daca e sa ne luam dupa manualul de service...decat ghidonul ramane neschimbat in 3 ani ) parerea mea este ca in functie de ce ambreiaj ai pus pe moto ai un numar de km garantat. acum in functie de cum mergi te orientezi in functie de ce garanteaza producatorul ambreiajului... la enduro se merge pe simtite
  7. imi place de el... un pret? accepti schimburi ?
  8. pacat de partea cu releul in rest...foarte, foarte frumos traseul, peisaje deosebite. felicitari si la cat mai multe alturi de 950...si fara evenimente neplacute
  9. de suzuki bandit ce zici. gsf 600 sau 750 pe injectie, sau mai vechiut pe carburator. eu am unul fabricatie 1997 are intretinere minima si e suuuper fiabil motorul. trage in ture joase si e destul de manevrabil. nu am testat nici hornet nici ducati, dar daca te gandesti sa alegi intre cele doua alege hornet... nu sunt specialist, dar din tot ce stiu eu, din ce am citit si din ce am auzit...motociceltele italiene lasa de dorit acum mai e o chestie si de gust...fiecare alege ce ii place
  10. Vedeti filtrele de aer. La injectie posibil necesar remapare, la carburatie posibil necesar curatare. De asemenea si bujiile trebuiesc vazute, daca una nu lucreaza corect pot aparea astfel de probleme. Ideal e la service...dar pt cine are posibilitatea sa mearga la unul si mai ales daca isi permite reparatia...oricum ar fi, motorul nu o sa stea in garaj in plin sezon
  11. Scoti bujiile si le verifici, le cureti, le usuci si le pui la loc. Dai la automat cu robinetul pe ON / RES si FARA SHOC. Miroase esapamentul...daca miroase a benzina e clar ca a fost innecata. Tragi shocul si dai la automat, apoi daca porneste o lasi sa mearga o perioada...5 min. Varianta 2 Daca nu miroase esapamentul a benzina... Pui robinetul pe PRI si cu shocul tras dai la automat. Trebuie sa porneasca, dar daca nici asa nu porneste intri in detalii cu catburatoarele si traseul de alimentare. Dc ai filtru de benzina baga ochiul si pe acolo. Nu arunca benzina ca e scumpa... Dar e foarte posibil sa ai apa in ea. Afara face condens...mai ales ca a stat cu rezervorul gol. In cazul asta trebuie golite carburatoarele+rezervor si pui "benzina proaspata"
  12. Termostat blocat...poti sa verifici asta iesind cu motorul din oras si mergand cu o viteza constanta. Temperatura trebuie sa scada imediat. Daca nu scade...sigur termostatul este blocat pe inchis. Din cate am citit in descrierea problemei am vazut ca nu iti porneste ventilatorul... Aici sunt cauze multiple pe care le-au spus si alte persoane mai sus si trebuie sa le verifici pe toate. Incepe cu partea electrica din circuit, ca sa nu te apuci sa demontezi prea multe fara rost. Siguranta, releu, termocuplu, ventilator. Bafta !
  13. felicitari pentru tura, admir curajul tau, imi place ca te descurci singura si mai ales apreciez faptul ca esti cu adevarat pasionata de motociclism. sotia mea a citit despre calatoria ta si printre alte fotografii extraordinare, a remarcat acea foto (la rasnov cred) unde este fotografiata casca pe fundalul orasului. mai exact, sotia mea este interesata de acea casca... daca poti sa imi dai cateva detalii te rog. pret? comfort? rentabilitate. multumesc anticipat si la cat mai multe ture! p.s. si noi suntem tot "solisti" cand plecam cu motocicleta...te intelegem perfect
×
×
  • Creează nouă...