MotĂśrizer Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 de fapt nu e scuter este R1 dar oricum tot 2 roti are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Il inteleg daca e asa... Daca tie iti fura un scuter de 100 mill lei vechi, si abia cumparat, cum erai... ? Daca mi`l fura 1 data ... eram negru de suparare ! Dar de 2 ori ? hmm... as fi ramas pe ganduri .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) Eu nu inteleg cum adica"te smuceste"?? Scutura.. sau pleaca de pe loc dintr-o data..?? daca pleaca dintr-una e normal.. e ambreaj centrifugal, dupa o anumita turatie cupleaza si o ia de pe loc dintr-una. Cauza ca pleaca la turatie mai mare e ca s-a mai uzat cureaua.. daca scutura.. ori cureaua e ori ambreajul aluneca.. sau fulia are o imperfectiune sau nu e uzat uniform..si aluneca acolo cureaua, am mai vazut cazuri.. Editat Septembrie 12, 2010 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Da, e mai greu dupa ce iti fura un scuter de 90 milioane. Incepi sa fi mai "cu capul" Am sunat la service si mi-au spus ca s-ar putea sa fie rolele. La plecare de pe loc, se accelereaza si nu se misca, dupa ce intorc maneta mai mult si e deja accelerat cupleaza brusc si pleaca brusc. Ii lipseste plecarea lina, de la 0 de pe loc. E ca si cand ai tine ambreiajul la masina, ai accelera-o si ai da drumul brusc la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Salut!!! Problema pe care o ai iti zic sigur poate 100% este de la cele 2 sau 3 arculete de la ambreiaj.....unde sunt sabotii(2 sau 3 deobicei)......poate fi si variatorul sa fie stiftuite canturile de role....Dar sigur este le la arculete....ca sa mearga mai usor desfa arculetele si schimba-le sau trage un pic de ele sa mai le iei din tarie...cam atata ar fi....ASFALT USCAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Da, e mai greu dupa ce iti fura un scuter de 90 milioane. Incepi sa fi mai "cu capul" Am sunat la service si mi-au spus ca s-ar putea sa fie rolele. La plecare de pe loc, se accelereaza si nu se misca, dupa ce intorc maneta mai mult si e deja accelerat cupleaza brusc si pleaca brusc. Ii lipseste plecarea lina, de la 0 de pe loc. E ca si cand ai tine ambreiajul la masina, ai accelera-o si ai da drumul brusc la ambreiaj. verifica cureaua,ambreiajul,rolele. Editat Septembrie 20, 2010 de *adytza* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
premiumfaraplumb Postat Septembrie 21, 2010 Autor Share Postat Septembrie 21, 2010 Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Eu m-am chinuit sa il fac pe al meu sa smuceasca la plecare si voi vreti sa plece incet ) Poa' sa fie de la ambreiaj..s-a consumat si cupleaza mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 de ce ai da 90 de milioane pe un scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GJ 00 VEX Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 de ce ai da 90 de milioane pe un scuter? Probabil nu gasea la 30 in stare impecabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.