scafbikes Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ma gandesc sa fac din acest proiect prima mea motocicleta restaurata in adevaratul sens al cuvantului. Nu am avut cand, in "frageda" mea viata motociclistica, dar nu numai, sa iau in serios un proiect de o asemenea anvergura. Consider ca pentru a restaura o motocicleta, ai nevoie in primul rand de conditii si in al doilea rand de timp. Conditii pentru o restaurare, cred ca ma incadrez la acceptabil sau poate chiar mai jos, iar timp sunt dispus sa aloc cat e necesar, zic eu acuma, dar o sa vedem pe parcurs. Pana acum, in general m-am ocupat de reconditionari, repuneri in functiune sau in circulatie, am facut din asta un mod de viata si mi-am dedicat aprope tot timpul domeniului acesta. Sunt multumit, am satisfactii, dar sper sa ma autodepasesc cu acest proiect. Desi am multe proiecte notabile, care merita toata atentia, majoritatea din ele sunt in curs de completare al pieselor lipsa. Dar mai bine vorbim despre acele proiecte la timpul lor, adica probabil atunci cand o sa ies la "pensie". Din pacate, multi dintre noi nu o sa le mai prindeti ca mi-s tinerel rau. Revenind la subiect: Se iau diferite materiale: Fier, aluminiu, cupru, zinc, crom, piele, vopsea, etc, se amesteca in anumite proporti, se toarna in forme, ba chiar probabil ca se baga si la cuptor, se modeleaza, se vopseste, trec prin multe procedee si alte minunati si se obtine una bucata motocilcleta. Se obtin, printre altele, aproximativ 1000 bucati centimetri cubi si se folosesc o anumita perioada de timp. Trec aproximativ 75 de ani de la situatia pe care am descris-o mai sus, si eu, cu manutele mele, incep sa scarman in cea ce nu credeam vre-odata posibil. Trebuie sa il mentionez pe Aurelian, care de cateva zile tine coltul colectionarilor in prin plan si sper ca sa intram amandoi intr-un tandem de lucru la motocicletele noastre chiar daca nu au nimic in comun. Mie mi-au trebuit aproape 2 luni sa ma urnesc, caci atat a trecut de cand m-am hotarat sa ma apuc de treaba. Initial nu am reusit decat sa aduc motorul acasa si sa dau chiuloasele jos, dupa care m-am luat cu altele si am uitat complet de acest proiect. Ii urez succes si lui si sper sa ii dea inainte cu restauratul. Am repus chiloasele inapoi pentru poze, ca sa aveti idee despre ce e vorba si am reusit ca asta seara, fiind tarziu, sa scot capacul din stanga de la transmisie. Proiectul e foarte dificil mai ales din cauza ca nu se gasesc piese de nici un fel, iar orice stricaciune e foarte problematica. Ma gandesc bine de fiecare data cand trebuie sa fortez sau sa bruschez orice fel de piesa. Partea buna e ca motorul se invarte destul de usor, pare sa aibe un joc foarte mic la pinioanele transmisiei, dar deocamdata nu imi fac griji despre asta. Deocamdata motocicleta, din lipsa de spatiu, e depozitata in alta parte, avand doar motorul acasa, dealtfel doresc sa ma concentrez mai mult pe motor deocamdata. Trebuie sa mentionez ca: inafara de tobe si instalatia electrica nu imi lipseste nimic. Totodata sunt cateva piese care nu le am originale dar care am reusit sa le reproduc sau sa fac rost de ele reproduse si anume: pargia de actionare a ambreiajului de la motor, cea care o vedeti si in poze, parghia de actionare a franei spate (cea de la butuc), cricul de la roata fata si inca vre-o doua piesulici mici. Deasemena, nu am carburatoul original, dar am un carburator de Harley din aceiasi perioada pus deoparte pentru aceasta motocicleta care, zic eu, nu va fi o probelam asa de mare. Oricum, sper ca pe parcurs sa gasesc si aceste piese originale. Cunoscatorii stiu ce motocicleta este Am pus si o poza de pe net cu modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Sokol 1000. Superb.Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 (editat) Bafta multa, si "cascaval" in buzunar Tinerel sunt si eu , nu iti cunosc varsta dar vad ca ai permis din 2001, daca il ai de la 18 ani, suntem pe aproape, eu il am de la 18 ani , asta se intampla in 1999 Pot spune ca ai avantaje fata de mine , esti undeva unde poti gasi piese de calitate, sau poti reconditiona piesele tale la o calitate superioara fata de ce pot face eu pe aici, prin Romanica noastra Pune ceva poze si cu restul motocicletei, banuiesc ca nu e cea din ultima poza Cu riscul de a ma face de ras pun si eu o intrebare, ce motocicleta este? Dupa motorul in "v" inclin sa cred ca e ceva american, dar dupa inscrisurile de pe motor, nu spor la restaurare! Editat Septembrie 11, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Aurelian, e Indian polonez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Aurelian, e Indian polonez. intr-adevar Mihai si cadrul de HD. omu' asta are de gand sa ne bage in "boala" cu proiectul lui. succes @scafbikes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 (editat) intr-adevar Mihai si cadrul de HD. omu' asta are de gand sa ne bage in "boala" cu proiectul lui. succes @scafbikes ! u e cadru de wla .....e tot sokol 1000 si e poza pusa de pe google la wla e putin diferit spatele Editat Septembrie 11, 2010 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 11, 2010 Autor Share Postat Septembrie 11, 2010 Haoloo.... sper sa nu faca nimeni infart, chiar daca creez vre-o boala cuiva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Haoloo.... sper sa nu faca nimeni infart, chiar daca creez vre-o boala cuiva.... frumos, costisitor si migalos proiect. te "inhami" la ceva greu. stii ca firma producatoare a avut ceva istorie si in romania ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 12, 2010 Autor Share Postat Septembrie 12, 2010 Iaca, mai mult din plictiseala, astazi pe seara am continuat un pic cu "tocatul". Pana acum, totul se prezinta incredibil de bine. Ambreiajul, placile de ambreiaj, sunt inca cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 ...am continuat un pic cu "tocatul"....sunt inca cele originale. Intereseant, foarte interesant motor! Supape laterale... pioneratul motoarelor moderne. Mai pune poze cu el, in toate fazele de demontare si spor la treaba. Sa vedem ce iese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 foarte tare frate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.