Norian Postat Septembrie 16, 2010 Autor Share Postat Septembrie 16, 2010 @elikratos: ce-mi plac mie istetii astia ca tine, care se bat cu pumnul in piept pe modelele old-school, dar cand vine vorba sa-si aleaga motocicleta, cauta doar solutii moderne. Daca-ti plac asa mult nakedurile clasice, de ce nu ai luat o Jawa de 250? Super clasica, fara plastice. Ce cauti pe Fazer ? Ca sa nu mai vorbim ca tinteai un model S2 cu bord digital Norocul tau ca nu s-a potrivit, ca sa vezi atunci contradictii pe capul tau. Puteai alege un model cu carburatie, frane cu tambur pe spate si eventual kick-start It doesn't get more classy Cat despre mine, da recunosc NU am preferinte pentru Honda, nu ma misca la suflet, dar Hornetul a fost in finaliste. Pierzator din start, dar trebuia sa am termen de comparatie pentru Z750, sa nu fie "one horse race" Si daca va fi sa-mi schimb motocicleta, o sa strang din...fese si o sa fac pe dracu' ghem sa-mi iau Z 1000 model 2010. Asa cu plastice de cacao pe el, cu aspect de benzi desenate, dar va fi al meu ! Si o sa fiu foarte fericit sa ma dau cu el. E pe principiul: "fiecare cu p#$%a masii" @niko: Exista si fani Kawasaki, putini dar exista! Asta-mi tot ziceau colegii atv-isti cu Suzuki pe vremea cand ma dadeam cu un Kawa si vad ca ramane aceeasi situatie si la moto. Nu prea am leac, ce sa-i faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Cand mi-am luat prima data mobra am avut singurul moment de luciditate/logica. Am luat un GSR pe care il schimbasem la nici o luna dupa un M800 (cruiser & shit,no need) inca in acelasi imprumut. Adica exact ce-mi trebuia mie pentru commuting. Insa dupa 5 luni vindeam GSR-ul si imi luam iarasi un cruiser. Ideea este ca niciodata nu o sa gasesti mobra perfecta. Te bucuri cand face ce trebuie dimineata dar poate ca seara ai vrea sa ii dai bice spre munti. Altadata vrei sa mergi off si alta data vrei sa inghiti asfalt ca sa ajungi la mare. Daca ma uit in urma,singur mobra pe care nu as fi pastrat-o este,ironic, mobra cu care am avut cel mai mult fun : V65 Sabre. Pe restul le-as fi pastrat pe toate , fara exceptie. Hai,poate as fi renuntat la M800 pentru R1200C. Mesaj completat Cat despre mine, da recunosc NU am preferinte pentru Honda, nu ma misca la suflet, dar Hornetul a fost in finaliste. Pierzator din start, dar trebuia sa am termen de comparatie pentru Z750, sa nu fie "one horse race" CB100R vs Z750. Deci CB1000R a pierdut in fata lui Z750? Cum ai impartit punctele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 @Norian: Daca asa ceva iti doresti, nu pot decat sa iti tin pumnii ! review-urile ii sunt foarte favorabile si il numesc regele maxi-naked-urilor orientale. Nu este un mascarici, nu este un clown, este un motor dat dracului si cu adevarat reusit. Cele doua quote-uri sunt preluate din postari de-ale mele anterioare, de pe acest thread. Ca sa nu iti desenez (nu prea ma pricep la d'astea), voi incerca sa ma repet, cu cuvinte simple. Zed-ul de 1000 este un motor foarte reusit. Poate cireasa dupe (!) tort, astazi, intre miarele made in Japan. O spun mai multi, probabil (sigur!) mai calificati si avizati decat mine. Daca il vrei, vreau si eu sa ai asa ceva. Daca ai tu nevoie si eu de unde, te si imprumut cu bani ca sa faci din vis, realitate. Designul mobrei asteia este controversat spre kitsch. Controversat pentru ca este cam bulky si full de plasticaraie, kitsch pentru ca are finalele aurii. Unora nu le place asta (ex. eu), altora le place (ex. tu). Dar o dam in subiectivisme si prin urmare, corect, fiecare cu PZD lu' muma-sa PS. SEMIDĂCT, -Ă, semidocți, -te, adj., s.m. Âşi f. (Om) care are cunoÂştințe puține Âşi superficiale (dar se crede cult); (om) puțin instruit. – Semi- + doct. S2 beneficiaza de un instrumentar mixt, analogic & digital (similar cu Z750). FZ6 de dinainte de S2 (adicatelea pisica me') are bordul (as you named it) complet digital... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Cat de relevante sunt toate comentariile astea fata de titlul topicului? Noul Z1000 e urat? Old is better than new? Oricum, toti sunteti de acord asupra unui punct: nu numai ca japonezii au inventat naked-ul, dar ei il fac cel mai bine si mai esential. ...Yeah. Right. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Oricum, toti sunteti de acord asupra unui punct: nu numai ca japonezii au inventat naked-ul, dar ei il fac cel mai bine si mai esential. True words of wisdom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Cat de relevante sunt toate comentariile astea fata de titlul topicului? Noul Z1000 e urat? Old is better than new? Oricum, toti sunteti de acord asupra unui punct: nu numai ca japonezii au inventat naked-ul, dar ei il fac cel mai bine si mai esential. ...Yeah. Right. Grumpy Discutia a fost si a ramas in jurul lui Z1000 iar derapajele cu miros de 'istoria naked-ului' au plecat de la designul controversat al Zed-ului, cu siguranta inovator (adica nou, nu neaparat mai bun). Frumos sau urat, o sa decida fiecare pentru el, in functie de preferintele si sistemul de valori personale. Nu cred ca vechiul este mai bun / performant decat noul, atata doar ca vechiul starneste intotdeauna nostalgie si afectiune. Heart instead of brains Cat despre cine a inventat naked-ul, eu cu siguranta nu imi dau cu parerea, pentru simplul motiv ca nu detin (si nu caut) astfel de raspunsuri si adevaruri. Nota bene: dreamlist-urile anterioare zemuiau de modele europene - KTM, Triumph, Ducati. Deci? Daca am spus ca Z1000 este considerat de unii regele maxi naked-urilor japoneze, nu am spus ca ar fi regele tuturor naked-urilor sau ca japonezii fac cele mai tari naked-uri... De fapt, in mai toate testele comparative recente (naked 600 -> +1000 cmc), europencele au luat caimacul (Triumph, BMW, KTM...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.