Jump to content

Elikratos

Membru
  • Content Count

    381
  • Joined

  • Last visited

About Elikratos

  • Rank
    Ink My Kiss

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    BMW R1200R
  • Club
    n/a

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZ6N, Ducati ST2, Yamaha YZF-R1, Yamaha FZ6 Fazer S2
  1. Salut, Busonul - mai exact partea interioara, cea care contine cheia si pe care o deschizi / basculeaza cand alimentezi - ramane cel OEM. Schimbi, insa, inelul busonului, cel care realizeaza prinderea ansamblului pe rezervor. Inelul nou are gauri filetate pentru fixarea potcoavei. Vei muta partea interioara (vezi mai sus) de pe inelul OEM pe inelul nou. La "japoneze" este mai simplu intrucat folosesti - pentru montarea potcoavei - gaurile din inelul busonului prin care ansamblul se fixeaza de rezervor (folosesti niste suruburi mai lungi). Sper ca are sens explicatia mea. Asigura-te ca achizitionezi inelul compatibil cu motorul tau, din cate imi amintesc sunt vreo 2 variante. Bafta! Salutari lui Mircea! Ganduri bune si atent alese
  2. + 2 imagini cu motorul la scurt timp dupa achizitie. Se pot observa rack-urile Hepco & Becker pentru top case si hard case-uri, windshield-ul standard si evacuarea OEM (toate disponibile).
  3. Multumesc! Unladen weight 223 kg Permissible gross weight 450 kg Maximum payload 227 kg
  4. Multumesc. Mda, good point. Confirm ca motorul are ABS, ASC, ESA, RDC (monitorizare presiune pneuri), manere incalzite, indicator treapta viteza, indicator temperatura exterioara. Gentile soft au 22L (setul). Sistemul lor de prindere (C-Bow) nu poate coabita cu sistemul de prindere al topcase-ului / side case-urilor hard (am pus link-uri mai sus pentru a le putea vizualiza). Adica ori un sistem, ori celalalt (folosesc puncte de ancorare comune). Nu ca ar fi dificil de jonglat cu ele - estimez ca in 20 minute se poate face rocada completa. La cum vad eu lucrurile, softcase-urile sunt foarte ok pentru distante scurte / plimbari de o zi / eventual overnight si nu altereaza linia / imaginea motorului. Topcase-ul / side case-urile hard se preteaza la calatorii mai lungi unde practicul bate esteticul. Repet, insa, side case-uri nu am ci doar top case. @Z3US - am postat anuntul in aceasta dimineata. Momentan nu vand accesoriile separat, individual ci prefer sa le dau la pachet cu motorul.
  5. Da, si topcase. Nu e montat pe motor. Repet, vine insotit de talpa si tot sistemul de prindere care permite si montarea de hard case-uri laterale. https://www.louis.eu/artikel/hepco-becker-topcase-journey-50-48-l-volume/10023840?list=367b900efc93911f171ec246bd2be8cb https://www.louis.eu/artikel/hepco-becker-luggage-carrier-tubular-construction/10024933?list=00a4a9182a265830119025e8156b71f6 https://www.louis.eu/artikel/hepco-becker-side-carrier-lock-it-removable-fuer-bmw-r-1200-r/10023470?filter_bike_id=1777&filter_article_number=10066146&list=f4a26324a858a5db0cc0da7943821df4
  6. 6500 euro. Am editat post-ul initial, multumesc pentru observatie.
  7. Salut, Imi vand acaretul aka BMW R1200R - an 2009, acum la 49.913 km. Intr-o mana de cuvinte, l-as caracteriza ca fiind intr-o stare excelenta, rulat cu prea mult bun simt si bogat accesorizat. Adica - Anvelope Metzeler ROADTEC Z8 M INTERACT achizitionate in 2016, rulate max. 5.000 km; Evacuare GPR achizitionata de noua in 2016 (este disponibila si evacuarea stock); Rear wheel hugger Wunderlich Xtreme; Parbriz sport OEM dark smoke (este disponibil si parbrizul stock); Tankbag SW Motech QUICK-LOCK Daypack impreuna cu sistemul / inelul de prindere pe rezervor; Hepco & Becker Roystert Soft Bags impreuna cu sistemul de prindere C-Bow; Top case hard Hepco & Becker Journey TC50 impreuna cu sistemul de prindere aferent inclusiv pentru side cases hard; CTEK Comfort Indicator Eyelet (mufa pentru incarcarea acumulatorului cu indicator led RAG). Proprietar, toate actele in buna regula si fara surprize. Motorul provine din Germania, l-am achizitionat in 2016 de la bine cunoscutul user Adrian si a vazut servisare la John, in Brasov (reviziile anuale si respectiv toate fluidele la momentul achizitiei, exceptand antigel for the obvious reasons). Sunt unicul proprietar in Romania / in CIV. Eu am facut circa 5.000 km cu el, in total. Motorul nu a circulat deloc anul acesta si prin urmare necesita schimbul anual de consumabile. ITP expira in 26 iulie. RCA valabil in sezonul 2018. Locatie Brasov, tel. 0759 026 111 Pret 6500 euro.
  8. Celebrity (Woody Allen). Frumos si cu oleaca de talc. Bonus - distributia
  9. Am reusit sa urc cateva cadre in YT. Poate ajuta la vizualizarea starii drumului, in special pe urcarea dinspre Vama Buzaului catre Cimitirul Eroilor.
  10. Finalmente, am ajuns si eu. Pe 4 roti, cu Jimny. Cu urcare dinspre Vama Buzaului, coborat la Slon si retur pe asfalt via Cheia. Recomand traseul din toata inima, locul este splendid. Referitor la dificultate, singura portiune mai solicitanta este cea dintre X-urile rosii din imaginea de mai jos. Insa, daca terenul nu este excesiv de ud / imbibat de apa, nimic de netrecut. Pamant rosu, oarecum lutos, sleauri moderate si doar pe ici-colo. Tragand linie, as spune ca sectorul Vama Buzaului - Cimitirul Eroilor Tabla Butii (eventual inca o mana de km spre Slon, in gol alpin) reprezinta best in show din total traseu. Big like. Inca o data, recomand.
  11. Salut, un pret pentru astea livrate acasa (Brasov)? https://www.extremeterrain.com/teraflex-leveling-kit-jk-1155200.html Multumesc.
×
×
  • Create New...