ThePrincipal Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 va rog pe acei posesori de VN1500 SA MA SFATUIASCA IN DIRECTIA CUMPARARI UNUI ASTFEL DE MOTOR eu am vn800 si am observat pe net ca in germania preturile la vn1500 sunt apropiate de cele de 800 as vrea sa stiu cam care e consumul nu ca ar conta prea mult,greutatea?etc taxele sunt putin mai maridar daca merita e ok. zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 iti recomand modelul pe care il are Harley. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 ce stiu de vn 1500 este ca-i in 4 trepte.fata de 750 care are 5.vezi sa nu-l iei legat cu sarma cum l-a luat un prieten de-al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 va rog pe acei posesori de VN1500 SA MA SFATUIASCA IN DIRECTIA CUMPARARI UNUI ASTFEL DE MOTOR eu am vn800 si am observat pe net ca in germania preturile la vn1500 sunt apropiate de cele de 800 as vrea sa stiu cam care e consumul nu ca ar conta prea mult,greutatea?etc taxele sunt putin mai maridar daca merita e ok. zaha Uita-te mai atent la preturi ca nu sunt chiar apropiate si apoi mai uita-te si la ani , km , etc , consumul variaza intre 6 si 10 % , depinde cum mergi cu ea ..., in rest trage ca nebunul , daca mai ai intrebari cu mare placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 va rog pe acei posesori de VN1500 SA MA SFATUIASCA IN DIRECTIA CUMPARARI UNUI ASTFEL DE MOTOR eu am vn800 si am observat pe net ca in germania preturile la vn1500 sunt apropiate de cele de 800 as vrea sa stiu cam care e consumul nu ca ar conta prea mult,greutatea?etc taxele sunt putin mai maridar daca merita e ok. zaha Dihania isi merita banii . Trage de rupe si simti puterea cum vibreaza sub tine, de mergi omeneste cu el iti ia cam 5,5-6,5. Foarte comfortabil la drum lung si usor de stapanit dupa ce te obisnuiesti cu el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 23, 2006 Admin Share Postat August 23, 2006 Da,confirm si eu,are cuplu grupa,este grea,stabila si foarte confortabila. Bine reglata nu consuma mai mult de 6.5% in orice regim,nicidecum 10 cum spunea cineva mai sus,mie nu mi-a luat mai mult de 6.5% niciodata. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat August 25, 2006 Autor Share Postat August 25, 2006 iti recomand modelul pe care il are Harley. B. stiu dar fat-boiul are un pret de te sperii13000 e prea mult pt mine zaha ce stiu de vn 1500 este ca-i in 4 trepte.fata de 750 care are 5.vezi sa nu-l iei legat cu sarma cum l-a luat un prieten de-al meu. modelul american are 4 viteze dar ala care seamana cu 800-tele clasic are 5 asa stiu eu zaha Dihania isi merita banii . Trage de rupe si simti puterea cum vibreaza sub tine, de mergi omeneste cu el iti ia cam 5,5-6,5. Foarte comfortabil la drum lung si usor de stapanit dupa ce te obisnuiesti cu el . cate viteze are si cum se comporta in oras zaha Da,confirm si eu,are cuplu grupa,este grea,stabila si foarte confortabila. Bine reglata nu consuma mai mult de 6.5% in orice regim,nicidecum 10 cum spunea cineva mai sus,mie nu mi-a luat mai mult de 6.5% niciodata. Luigi Vicol are vreun avantaj greutatea la franarea cu fata pt ca al meu cu roata subtire pe fata in curbele cu nisip il simt cum derapeaza zaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Pai si asta are roata subtire pe fata si e in 4 viteze dar sunt foarte diferite de cele in 5 pt ca sunt mai lungi si dupa ce esti in a 4 a nu mai ai treaba mergi si cu 50-60 si cu 160 fara sa mai ai treaba cu schimbatu, doar i dai gaz. In oras se incalzeste repede dar nu e o problema cu racirea pe lichid cu termocupla, turbina, etc. Ma rog adevaru e ca nu se compara cu astea de capacitate mai mica, e total diferit - cand i dai gaz se ridica efectiv suspensia fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.