mihai_ghenu Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salutare, Detin o honda cbr 600f4 din 2000, am pus redresorul sa incarc bateria nestiind ca era dat pe 24V si am ars cdi-ul. Bun. Am cumparat alt cdi pentru modelul meu cu contact si cheie. Cand accelerez la 4000-5000 rpm se gatuie, la 6000-7000 rpm isi revine la normal si se accelereaza frumos iar pe loc relantiul nu oscileaza. Mentionez ca am curatat/sincronizat carburatoarele, am curatat filtrul de aer si am schimbat bujiile NGK 9EK cu aceeasi marca. Acest simptom de gatuire nu l-am avut inainte sa ard cdi-ul. O alta problema, bordul nu functioneaza (vitezometrul, turometrul, apa si afisajul km parcursi) in schimb becurile din bord pentru lumina, neutral si semnale functioneaza. Astept sfaturile voastre, multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Cum s-a ars CDI-ul? Ai incercat sa dai la automat cu redresorul pus? Din cate stiu eu, daca numa incarci bateria la 24, si nu incerci sa o pornesti, numa bateria se strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Cum s-a ars CDI-ul? Ai incercat sa dai la automat cu redresorul pus? Din cate stiu eu, daca numa incarci bateria la 24, si nu incerci sa o pornesti, numa bateria se strica nu se incarca la 24V. doar daca e sa o dai oleaca peste cap o pui la 24, risti sa bubuie. daca e de pornit o pui la 12 si ii dai cheie probabil ai ars si bordul cdi-ul inlocuit este exact la fel ca si cel vechi, poate are alta harta ?!? CDI-ul nu are harta, ci Power Commander-ul trebuie sa te duci la un service sa o verifice, dar cu siguranta nu e din CDI cat de bord verifica sigurantele sa nu fie arse ca orice e posibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 nu se incarca la 24V. doar daca e sa o dai oleaca peste cap o pui la 24, risti sa bubuie. daca e de pornit o pui la 12 si ii dai cheie Ai masurat vreodata sa vezi cat scoate un incarcator la un robot de pornire? Iti zic eu, scoate 18-21V. Cand il pui in sarcina, scade la 12 V si creste tensiunea pe masura ce robotu se incarca. Nu am inteles ideea cu "nu se incarca la 24". Ba ui ca s eincarca da strici bateria, la fel cum o strici daca incerci sa o incarci la 6V. CDI-ul nu are harta, ci Power Commander-ul trebuie sa te duci la un service sa o verifice, dar cu siguranta nu e din CDI cat de bord verifica sigurantele sa nu fie arse ca orice e posibi cdi-ul are si el harta, dar nu se poate modifica, cel putin eu asa stiu Are si CDI-ul harta daca e cumparat de la Ignitech Sau daca e de BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Orice CDI are harta - harta de avans. La unele se poate modifica, la unele nu, e built in. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.