MotĂśrizer Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 asta e motocicleta care vroiam sa o cumpar eu (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 asta e motocicleta care vroiam sa o cumpar eu (( Am un amic de se gandeste sa vanda una 2008, un pic sub 20000 dar full accesorizata, power commander etc. Urmareste bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 daca avea bani sa o iau acum eu eram cel care se mandrea pe topicul asta daca vand fz6-le poate daca nu...... ma duc in spania la capsuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 11, 2010 Autor Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Revin cu impresii din ultima tura...aprox 850km... In weekend-ul asta am fost la Ticleni-Gorj via Transalpina...si am avut ocazia sa verific modificarile facute, adica un pinion mai mic pentru mai mult cuplu... Pe autostrada am avut 135km/h la 5000 rpm, iar pe un drum secundar liber si bine asfaltat am prins vit max de 177km/h, deci sunt multumit cu comportamentul de pe asfalt... Faptul ca am schimbat pinionul cu unul mai mic m-a ajutat, adica se simte ca trage altfel la urcarile pe serpentine unde mi s-a parut ca a devenit mai elastica (cutia de viteze)...cine a mers cu monocilindru stie ca daca mergi subturat incepe sa tremure... Din pacate nu am putut sa verific comportamentul pe linga asfalt...dar cu siguranta sa imbunatatit... Editat Octombrie 11, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Pe autostrada am avut 135km/h la 5000 rpm, iar pe un drum secundar liber si bine asfaltat am prins vit max de 177km/h, deci sunt multumit cu comportamentul de pe asfalt... pe bord? sau gps? in caz ca ai pinionu schimbat, bordul iti arata mai eronat decat eroarea standard... intreb pt ca in jur de 130 la 5000 are cu raportul normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 11, 2010 Autor Share Postat Octombrie 11, 2010 Pe bord...dar cum poate influenta pinionul viteza indicata de ceas?...lamureste-ma si pe mine...stiam ca daca schimbi cauciucurile sau jentile iti da eroare...nu am studiat cum citeste la motorul asta vitezometru...citeste la roata fata sau cumva turatia pinionului de atac? Eu am facut doar o constatare, dar daca citeste la pinion s-ar putea sa ma pacaleasca... Lamuriti-ma si pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Pe bord...dar cum poate influenta pinionul viteza indicata de ceas?...lamureste-ma si pe mine...stiam ca daca schimbi cauciucurile sau jentile iti da eroare...nu am studiat cum citeste la motorul asta vitezometru...citeste la roata fata sau cumva turatia pinionului de atac? Eu am facut doar o constatare, dar daca citeste la pinion s-ar putea sa ma pacaleasca... Lamuriti-ma si pe mine... Pune-o pe cricu central, bag-o in viteza si da-i drumu... iti mere si kilometrajul si vitezometrul. Nu are cablu de kilometraj / melc pe roata fatza ci doar "citeste" turatia pinionului de atac. Estimeaza viteza in fct de raportul standard... Daca schimbi raportul ai eroare mai mare la viteza si in plus creste kilometrajul inregistrat este mai mare daca ai pus pinion mai mic. Editat Octombrie 11, 2010 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 12, 2010 Autor Share Postat Octombrie 12, 2010 Inteleg...deci vitezometru continua sa ma pacaleasca...si acum si kilometrajul a inceput... Voi face comparatii cu alte motociclete, adica am sa merg in paralel sa vad diferenta... Oricum se simte mai bine ca inainte...eu sunt multumit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Oricum se simte mai bine ca inainte...eu sunt multumit... Si eu eram tentat sa incerc. Acum, nu stiu, dupa ce am mai adunat km, vad ca o data incalzita nu mai tuseste asa rau cand o las in ture mai mici. Cred ca o sa incerc si eu foaie mai mare daca e cand schimb kit-ul. De pinion mai mic am o jena ca mi se pare ca trebuie mult mai multa atentie cu lantul daca micsorezi pinionul sa nu ajunga sa manance din bascula. Plus ca mai mare implica uzura mai mica, mai mic inseamna uzura mai mare. Ma mai gandesc... Poti sa pui o poza de undeva de deasupra rotii, unde era toba originala? Un avantaj la schimbat tobe ar fi pt mine un spatiu in care se pot baga sculele acolo in ceva daca e, sunt curios cam cum arata dupa ce se scoate toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 13, 2010 Autor Share Postat Octombrie 13, 2010 (editat) Toba originala e ca o cutie...cu doi craci...acum daca a disparut, a ramas loc liber, este loc sa faci o cutie de aluminiu... Uite niste poze...nu stiu cit sunt de bune...poate ne vedem o data sa schimbam idei... Cutia ar veni intre tobe pina sub sa si prinsa de pinderea tobelor si de undeva de sub sa... O problema ar fi daca pui acolo o cutie este ca acea cutie, de fapt, va fi un mare shaker...pe drumuri proaste... Editat Octombrie 13, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Chiar ramane loc berechet intre tobe... Partea cu zdranganitul nu e o problema, oricum ai baga un roll cu sculele sau sculele invelite in ceva in cutie. Dar e loc acolo macar de ceva sa intre leviere de roti, o camera si ceva scule. Singura problema care o vad ar fi de acces facil la ce-i acolo. Pe xt660 era unul priceput in ale fibrei de sticla si fara jene de a taiat aripa si a facut un fel de chestie din fibra de sticla ramas de la scos toba originala. Plus, banuiesc ca sub sa nu mai e cuptor dupa ce mergi 10 minute, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Ar trebui sa se poata face o trapa de acces pe sus pe la sha -- doar se poate da jos, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Ar trebui sa se poata face o trapa de acces pe sus pe la sha -- doar se poate da jos, nu? Tipu' de care ziceam a facut ceva de genul asta dupa inlocuirea tobelor: Nu e chiar foarte aratoasa treaba dar e o idee. O alta idee e un tool tube sau tool box prins direct pe aripa si usor de scos cu totul. PS: Am postat pozele pt ca pe forumul original e nevoie de login. Dar link-ul e http://www.xt660.com/showthread.php?p=115392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 14, 2010 Autor Share Postat Octombrie 14, 2010 Misto lucratura...eu cred ca o sa ma orientez catre o cutie de scule legata intre tobe...e cea mai simpla solutie pt moment... Intradevar intre tobe e cam cald, mai ales in oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s!ck Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Toba originala e ca o cutie...cu doi craci...acum daca a disparut, a ramas loc liber, este loc sa faci o cutie de aluminiu...Uite niste poze...nu stiu cit sunt de bune...poate ne vedem o data sa schimbam idei... Cutia ar veni intre tobe pina sub sa si prinsa de pinderea tobelor si de undeva de sub sa... O problema ar fi daca pui acolo o cutie este ca acea cutie, de fapt, va fi un mare shaker...pe drumuri proaste... sal! ce ai pus in locul tobei ca sa nu iti mai arunce mizerie sub șa?....la mine se tot umple cu mizerie aruncata de roata prin rostul ramas dupa scoaterea tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 15, 2010 Autor Share Postat Octombrie 15, 2010 Am decupat un carton si l-am invelit in scoci, dar am un cauciuc pe care am sa-l aranjez frumos sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Am decupat un carton si l-am invelit in scoci, dar am un cauciuc pe care am sa-l aranjez frumos sub sa. Pentru operatiuni din astea eu folosesc cauciuc de camera. Am vreo doua camere stricate pe acasa si cauciucu ala de 2mm e numai bun. Taiat la ochi, crestat ici-colo cat sa bag un zip-tie serios si fixat cu zip-tie-urile respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Voi face comparatii cu alte motociclete, adica am sa merg in paralel sa vad diferenta... Pentru exactitate, foloseste un GPS. Ala indica viteza cel mai "curat". Mesaj completat ...deasemenea am schimbat si cuplajul la roata, cauciucurile (bucsi) alea erau uzate si aveam joc mare... Te referi la bucatile alea din cauciuc care intra in tamburul spate si amortizeaza socurile dintre foaie si roata? Daca da, cati km are motorul de a trebuit sa le schimbi? Cat a costat setul? Mesaj completat In alta ordine de idei, faceti si voi, unul care aveti tenere d-asta nou, un topic dedicat modelului la categoria "enduro, touring & adventure". E ceva acolo despre tenere dar cred ca se refera mai mult la modelul ala vechi. Tenereul asta nou e un model care chiar ma intereseaza si cred c-ar fi util pentru multi un topic dedicat. L-as face eu dar mi se pare mai oportun ca topicul sa fie dechis de un posesor. Cristache, hai, baga-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Te referi la bucatile alea din cauciuc care intra in tamburul spate si amortizeaza socurile dintre foaie si roata? Da. Despre alea e vorba. Daca da, cati km are motorul de a trebuit sa le schimbi? Un set nu tine 10K. Cat a costat setul? Pai setul costa undeva sub 30E... dar se poate rezolva si cu bucati de camera... nu trebuie chiar set nou de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 19, 2010 Autor Share Postat Octombrie 19, 2010 Motorul are acum 35.000 km...da, alea sunt piesele de cauciuc...la mine erau duse si capatase joc...au costat 130 de lei...iar chestia aia cu indesat niste camera de cauciuc ar fi doar ceva temporar... In legatura cu GPS-ul, eu am inteles ca nu este asa de sigur...asa a fost facut sa nu iti dea valoarea exacta...gps este pt hobby...nu are precizie militara...(poate ma insel, dar stiu ca nu se potriveste cu nici un vitezometru...) Angi, din pacate suntem putini posesori de astfel de model...nu stiu daca va fi un post interesant...mai ales ca eu am mobra doar de f putin timp...voi continua sa scriu aici despre motocicleta mea, daca ceilalti posesori vor deschide un topic despre modelul 2008, voi scrie si acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) Cristache, ce alte probleme mai are sau stii ca a avut motocicleta pana la "varsta" asta? Mesaj completat Un set nu tine 10K. WTF????? Asa de putin??????? Mesaj completat Prima intrebare e si pentru ceilalti. Ce probleme ati avut cu motocicleta si la ce "varsta"(km)? Multumesc. Editat Octombrie 19, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) Inteleg...deci vitezometru continua sa ma pacaleasca...si acum si kilometrajul a inceput... Voi face comparatii cu alte motociclete, adica am sa merg in paralel sa vad diferenta... Oricum se simte mai bine ca inainte...eu sunt multumit... incearca si cu un gps sau daca vezi un golan cu girofar stand la panda roaga-i pe aia cu cashchete sa te integstreze in timp ce tu incerci sa menti achul de la kilometraj la 50 Editat Octombrie 19, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Motorul are acum 35.000 km...da, alea sunt piesele de cauciuc...la mine erau duse si capatase joc...au costat 130 de lei...iar chestia aia cu indesat niste camera de cauciuc ar fi doar ceva temporar... Am facut trick-ul cu camera in urma cu aproape 1500km. Nu a prins inca joc sesizabil... pe xt660.com sunt unii care zic ca merg de 20k cu padding de camera si nu s-a mai intamplat nic. In legatura cu GPS-ul, eu am inteles ca nu este asa de sigur...asa a fost facut sa nu iti dea valoarea exacta...gps este pt hobby...nu are precizie militara...(poate ma insel, dar stiu ca nu se potriveste cu nici un vitezometru...) Este precis. Mai ales la viteza... da, cu latenta, dar e precis. eroarea e ceva de genul 0.5% max pt viteza. Pt pozitionare exact, depinde de semnal, de ce receptor ai si multe altele, dar si acolo te poti baza pe chestiile comerciale in caz ca n-ai nevoie de procizie de juma de metru. Mesaj completat WTF????? Asa de putin??????? Dap, la mine a inceput sa se simta cam de pe la 8500km. La revizia de 10k le-am zis sa mi-i schimbe in garantie, inca astept sa ajunga si intre timp am pus camera o data cu schimbarea cauciucurilor. Din cate am vazut pe un forum de afara, lumea face in general inlocuire in garantie repetata pana cand expira garantia dupa care pune camera Ce probleme ati avut cu motocicleta si la ce "varsta"(km)? Eu am aproape 13K - nimic neasteptat in afara de tampoane. Pe xt660.com ( tre' sa-ti faci user ) e o sectiune cu mods, probleme etc... nu sunt probleme majore. mai mult chestii "italienesti": cablu care se freaca de cadru si se roade, etc. Mai e o problema legata de design-ul airbox-ului la modelele 2008 dar se pare ca a fost remediata cu inlocuire ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Daca e si Cristache de acord, domnilor moderatori, sunteti amabili sa mutati acest topic la "enduro, touring & adv"? Cum am mai spus, nu exista niciun topic cu acest model in sectiunea aceea si cred ca ar fi util pentru multi. Singura modificare ar fi in titlu, adica in loc de "2008" ar trebui "2008+", si totul ar fi perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Mi-as fi dorit sa le fi pus ABS de acu 3 ani cand le-au lansat Cred ca e singurul neajuns pe care i l-am putut gasi. S-a rezolvat. Oficial, citisem o stire mai demult dar acu' vad ca au pus si pe site - http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/mot...cles/index.aspx - ce ma intristeaza e ca a disparut de acolo wr250r... ori il ingroapa ori il inlocuiesc?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.