Sari la conținut

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


cristache
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu impresii din ultima tura...aprox 850km...

 

In weekend-ul asta am fost la Ticleni-Gorj via Transalpina...si am avut ocazia sa verific modificarile facute, adica un pinion mai mic pentru mai mult cuplu...

 

Pe autostrada am avut 135km/h la 5000 rpm, iar pe un drum secundar liber si bine asfaltat am prins vit max de 177km/h, deci sunt multumit cu comportamentul de pe asfalt...

 

Faptul ca am schimbat pinionul cu unul mai mic m-a ajutat, adica se simte ca trage altfel la urcarile pe serpentine unde mi s-a parut ca a devenit mai elastica (cutia de viteze)...cine a mers cu monocilindru stie ca daca mergi subturat incepe sa tremure...

 

Din pacate nu am putut sa verific comportamentul pe linga asfalt...dar cu siguranta sa imbunatatit...

 

post-7547-1286782896_thumb.jpg

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe autostrada am avut 135km/h la 5000 rpm, iar pe un drum secundar liber si bine asfaltat am prins vit max de 177km/h, deci sunt multumit cu comportamentul de pe asfalt...

 

pe bord? sau gps? in caz ca ai pinionu schimbat, bordul iti arata mai eronat decat eroarea standard... intreb pt ca in jur de 130 la 5000 are cu raportul normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bord...dar cum poate influenta pinionul viteza indicata de ceas?...lamureste-ma si pe mine...stiam ca daca schimbi cauciucurile sau jentile iti da eroare...nu am studiat cum citeste la motorul asta vitezometru...citeste la roata fata sau cumva turatia pinionului de atac?

 

Eu am facut doar o constatare, dar daca citeste la pinion s-ar putea sa ma pacaleasca...

 

Lamuriti-ma si pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bord...dar cum poate influenta pinionul viteza indicata de ceas?...lamureste-ma si pe mine...stiam ca daca schimbi cauciucurile sau jentile iti da eroare...nu am studiat cum citeste la motorul asta vitezometru...citeste la roata fata sau cumva turatia pinionului de atac?

 

Eu am facut doar o constatare, dar daca citeste la pinion s-ar putea sa ma pacaleasca...

 

Lamuriti-ma si pe mine...

 

Pune-o pe cricu central, bag-o in viteza si da-i drumu... iti mere si kilometrajul si vitezometrul. Nu are cablu de kilometraj / melc pe roata fatza ci doar "citeste" turatia pinionului de atac. Estimeaza viteza in fct de raportul standard... Daca schimbi raportul ai eroare mai mare la viteza si in plus creste kilometrajul inregistrat este mai mare daca ai pus pinion mai mic.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg...deci vitezometru continua sa ma pacaleasca...si acum si kilometrajul a inceput...

 

Voi face comparatii cu alte motociclete, adica am sa merg in paralel sa vad diferenta...

 

Oricum se simte mai bine ca inainte...eu sunt multumit...

 

post-7547-1286867703_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum se simte mai bine ca inainte...eu sunt multumit...

 

Si eu eram tentat sa incerc. Acum, nu stiu, dupa ce am mai adunat km, vad ca o data incalzita nu mai tuseste asa rau cand o las in ture mai mici. Cred ca o sa incerc si eu foaie mai mare daca e cand schimb kit-ul. De pinion mai mic am o jena ca mi se pare ca trebuie mult mai multa atentie cu lantul daca micsorezi pinionul sa nu ajunga sa manance din bascula. Plus ca mai mare implica uzura mai mica, mai mic inseamna uzura mai mare. Ma mai gandesc...

 

Poti sa pui o poza de undeva de deasupra rotii, unde era toba originala? Un avantaj la schimbat tobe ar fi pt mine un spatiu in care se pot baga sculele acolo in ceva daca e, sunt curios cam cum arata dupa ce se scoate toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba originala e ca o cutie...cu doi craci...acum daca a disparut, a ramas loc liber, este loc sa faci o cutie de aluminiu...

Uite niste poze...nu stiu cit sunt de bune...poate ne vedem o data sa schimbam idei...

 

post-7547-1286968711_thumb.jpgpost-7547-1286968719_thumb.jpgpost-7547-1286968727_thumb.jpg

 

 

Cutia ar veni intre tobe pina sub sa si prinsa de pinderea tobelor si de undeva de sub sa...

 

post-7547-1286969165_thumb.jpg

 

O problema ar fi daca pui acolo o cutie este ca acea cutie, de fapt, va fi un mare shaker...pe drumuri proaste...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ramane loc berechet intre tobe... Partea cu zdranganitul nu e o problema, oricum ai baga un roll cu sculele sau sculele invelite in ceva in cutie. Dar e loc acolo macar de ceva sa intre leviere de roti, o camera si ceva scule. Singura problema care o vad ar fi de acces facil la ce-i acolo. Pe xt660 era unul priceput in ale fibrei de sticla si fara jene de a taiat aripa si a facut un fel de chestie din fibra de sticla ramas de la scos toba originala.

 

Plus, banuiesc ca sub sa nu mai e cuptor dupa ce mergi 10 minute, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa se poata face o trapa de acces pe sus pe la sha -- doar se poate da jos, nu?

 

Tipu' de care ziceam a facut ceva de genul asta dupa inlocuirea tobelor:

 

post-40741-1286991795_thumb.jpg

post-40741-1286991821_thumb.jpg

post-40741-1286991809_thumb.jpg

 

Nu e chiar foarte aratoasa treaba dar e o idee. O alta idee e un tool tube sau tool box prins direct pe aripa si usor de scos cu totul.

 

PS: Am postat pozele pt ca pe forumul original e nevoie de login. Dar link-ul e http://www.xt660.com/showthread.php?p=115392

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto lucratura...eu cred ca o sa ma orientez catre o cutie de scule legata intre tobe...e cea mai simpla solutie pt moment...

Intradevar intre tobe e cam cald, mai ales in oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba originala e ca o cutie...cu doi craci...acum daca a disparut, a ramas loc liber, este loc sa faci o cutie de aluminiu...

Uite niste poze...nu stiu cit sunt de bune...poate ne vedem o data sa schimbam idei...

 

post-7547-1286968711_thumb.jpgpost-7547-1286968719_thumb.jpgpost-7547-1286968727_thumb.jpg

 

 

Cutia ar veni intre tobe pina sub sa si prinsa de pinderea tobelor si de undeva de sub sa...

 

post-7547-1286969165_thumb.jpg

 

O problema ar fi daca pui acolo o cutie este ca acea cutie, de fapt, va fi un mare shaker...pe drumuri proaste...

 

sal! ce ai pus in locul tobei ca sa nu iti mai arunce mizerie sub șa?....la mine se tot umple cu mizerie aruncata de roata prin rostul ramas dupa scoaterea tobei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am decupat un carton si l-am invelit in scoci, dar am un cauciuc pe care am sa-l aranjez frumos sub sa.

Pentru operatiuni din astea eu folosesc cauciuc de camera. Am vreo doua camere stricate pe acasa si cauciucu ala de 2mm e numai bun. Taiat la ochi, crestat ici-colo cat sa bag un zip-tie serios si fixat cu zip-tie-urile respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi face comparatii cu alte motociclete, adica am sa merg in paralel sa vad diferenta...

 

Pentru exactitate, foloseste un GPS. Ala indica viteza cel mai "curat".

Mesaj completat

...deasemenea am schimbat si cuplajul la roata, cauciucurile (bucsi) alea erau uzate si aveam joc mare...

 

Te referi la bucatile alea din cauciuc care intra in tamburul spate si amortizeaza socurile dintre foaie si roata?

Daca da, cati km are motorul de a trebuit sa le schimbi?

Cat a costat setul?

Mesaj completat

In alta ordine de idei, faceti si voi, unul care aveti tenere d-asta nou, un topic dedicat modelului la categoria "enduro, touring & adventure". E ceva acolo despre tenere dar cred ca se refera mai mult la modelul ala vechi.

Tenereul asta nou e un model care chiar ma intereseaza si cred c-ar fi util pentru multi un topic dedicat. L-as face eu dar mi se pare mai oportun ca topicul sa fie dechis de un posesor.

Cristache, hai, baga-te :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la bucatile alea din cauciuc care intra in tamburul spate si amortizeaza socurile dintre foaie si roata?

 

Da. Despre alea e vorba.

 

Daca da, cati km are motorul de a trebuit sa le schimbi?

 

Un set nu tine 10K.

 

Cat a costat setul?

 

Pai setul costa undeva sub 30E... dar se poate rezolva si cu bucati de camera... nu trebuie chiar set nou de fiecare data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are acum 35.000 km...da, alea sunt piesele de cauciuc...la mine erau duse si capatase joc...au costat 130 de lei...iar chestia aia cu indesat niste camera de cauciuc ar fi doar ceva temporar...

 

In legatura cu GPS-ul, eu am inteles ca nu este asa de sigur...asa a fost facut sa nu iti dea valoarea exacta...gps este pt hobby...nu are precizie militara...(poate ma insel, dar stiu ca nu se potriveste cu nici un vitezometru...)

 

Angi, din pacate suntem putini posesori de astfel de model...nu stiu daca va fi un post interesant...mai ales ca eu am mobra doar de f putin timp...voi continua sa scriu aici despre motocicleta mea, daca ceilalti posesori vor deschide un topic despre modelul 2008, voi scrie si acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristache, ce alte probleme mai are sau stii ca a avut motocicleta pana la "varsta" asta?

Mesaj completat

Un set nu tine 10K.

 

WTF????? Asa de putin???????

Mesaj completat

Prima intrebare e si pentru ceilalti.

Ce probleme ati avut cu motocicleta si la ce "varsta"(km)?

 

Multumesc.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg...deci vitezometru continua sa ma pacaleasca...si acum si kilometrajul a inceput...

 

Voi face comparatii cu alte motociclete, adica am sa merg in paralel sa vad diferenta...

 

Oricum se simte mai bine ca inainte...eu sunt multumit...

 

post-7547-1286867703_thumb.jpg

incearca si cu un gps sau daca vezi un golan cu girofar stand la panda roaga-i pe aia cu cashchete sa te integstreze in timp ce tu incerci sa menti achul de la kilometraj la 50 :laugh:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are acum 35.000 km...da, alea sunt piesele de cauciuc...la mine erau duse si capatase joc...au costat 130 de lei...iar chestia aia cu indesat niste camera de cauciuc ar fi doar ceva temporar...

 

Am facut trick-ul cu camera in urma cu aproape 1500km. Nu a prins inca joc sesizabil... pe xt660.com sunt unii care zic ca merg de 20k cu padding de camera si nu s-a mai intamplat nic.

 

In legatura cu GPS-ul, eu am inteles ca nu este asa de sigur...asa a fost facut sa nu iti dea valoarea exacta...gps este pt hobby...nu are precizie militara...(poate ma insel, dar stiu ca nu se potriveste cu nici un vitezometru...)

 

Este precis. Mai ales la viteza... da, cu latenta, dar e precis. eroarea e ceva de genul 0.5% max pt viteza. Pt pozitionare exact, depinde de semnal, de ce receptor ai si multe altele, dar si acolo te poti baza pe chestiile comerciale in caz ca n-ai nevoie de procizie de juma de metru.

 

Mesaj completat

WTF????? Asa de putin???????

 

Dap, la mine a inceput sa se simta cam de pe la 8500km. La revizia de 10k le-am zis sa mi-i schimbe in garantie, inca astept sa ajunga si intre timp am pus camera o data cu schimbarea cauciucurilor. Din cate am vazut pe un forum de afara, lumea face in general inlocuire in garantie repetata pana cand expira garantia dupa care pune camera :laugh:

 

Ce probleme ati avut cu motocicleta si la ce "varsta"(km)?

 

Eu am aproape 13K - nimic neasteptat in afara de tampoane.

 

Pe xt660.com ( tre' sa-ti faci user ) e o sectiune cu mods, probleme etc... nu sunt probleme majore. mai mult chestii "italienesti": cablu care se freaca de cadru si se roade, etc. Mai e o problema legata de design-ul airbox-ului la modelele 2008 dar se pare ca a fost remediata cu inlocuire ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e si Cristache de acord, domnilor moderatori, sunteti amabili sa mutati acest topic la "enduro, touring & adv"?

Cum am mai spus, nu exista niciun topic cu acest model in sectiunea aceea si cred ca ar fi util pentru multi.

 

Singura modificare ar fi in titlu, adica in loc de "2008" ar trebui "2008+", si totul ar fi perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Mi-as fi dorit sa le fi pus ABS de acu 3 ani cand le-au lansat :laugh: Cred ca e singurul neajuns pe care i l-am putut gasi.

S-a rezolvat. Oficial, citisem o stire mai demult dar acu' vad ca au pus si pe site - http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/mot...cles/index.aspx - ce ma intristeaza e ca a disparut de acolo wr250r... ori il ingroapa ori il inlocuiesc?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...