Marmotzell Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 S-o luam cu inceputul! Am un Minsk (evident). A stat pe bara cam un an de zile (benzina in rezervor, cu toate cele). Azi l-am scos, l-am pornit, am mers cu el....toate bune. Doar ca la semafor tre sa stai cu urechea pe toba si cu mana pe gaz. Am ajuns acasa: am demontat carburatorul, l-am suflat, demontat si curatat toate jicloarele. Filtrul de aer este nou (aproape). Am si filtru de benzina. Carburatorul este de tip K2401, original (cel rotund, asemanator cu pacco). Mi-am prins urechile in reglaje!!! Va rog frumos sa-mi spuneti si mie cum se regleaza (aer, nivele, amestec, toate cele legate de carburator) deoarece cartea tehnica originala este scrisa in chirilica iar manualul de reparatii de pe internet....e de reparatii si cam atat! . Evacuarea nu e infundata, vine benzina, trage in toate treptele de viteza, n-are relanti. Am inaltat si cablul de acceleratie de acolo de sus de unde intra in carburator, nu e nici o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Primul lucru: pune benzina "proaspata". Apoi scoate bujia si verifica cum arata electrodu ca sa itzi dai seama daca amestecul este optim. Um amestec bogat, inseamna lipsa relanti si bujie neagra. Verifica si cum este scanteia. Poate ca de la stat s-a oxidat sau ruginit un contact si ai scanteie slaba la turatii mici. Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 si daca strangi surubul de relanti la maxim, ce se intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Cei din Coltul Comunistelor sunt familiarizati cu probleme de genu asta. Posteaza aici> /index.php?showforum=8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Am avut Minsk mai mult de un an de zile. Ce pot sa-ti zic este ca nu ai mare lucru de reglat la carburator, e banal. Exista un surub de relanti, unul de amestec la relanti si acul de dozaj are parca 3-4 pozitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.