Sari la conținut

Rateuri cand tai gazul.. De ce?


claudiu-r
 Share

Postări Recomandate

E normal, nu te mai ingrijora.

Eu am motor in V, la honda transalp, tot de 600.. si la fel face. La fel fac toate transalpurile.

La fel fac toate motoarele cu putini cilindri.. monocilindre sau cu 2 in V..pocnesc pe decelerare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E normal, nu te mai ingrijora.

Eu am motor in V, la honda transalp, tot de 600.. si la fel face. La fel fac toate transalpurile.

La fel fac toate motoarele cu putini cilindri.. monocilindre sau cu 2 in V..pocnesc pe decelerare..

Putin gresit!

Pocneste ca are amestec sarac pe decelerare!

Ca si cauze sunt destule:

Reglaj incorect suruburi amestec

Aer fals in admisie(galerii crapate,neetansate,ax carb si clapete uzate)

Aer fals in evauare (galerii neetanse,P.A.I.R )

Pentru injectie harta incorecta cu amestec foarte sarac.

ETC :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin gresit!

Pocneste ca are amestec sarac pe decelerare!

Ca si cauze sunt destule:

Reglaj incorect suruburi amestec

Aer fals in admisie(galerii crapate,neetansate,ax carb si clapete uzate)

Aer fals in evauare (galerii neetanse,P.A.I.R )

Pentru injectie harta incorecta cu amestec foarte sarac.

ETC :goodposting:

 

Omule, te cred ca e asa, dar in cazul Transalpurilor cam 99% din ele fac asa si nu se mai intampla nimic.

Chiar e o caracteristica a ... motocicletei.

M-am mai documentat si eu ca nu scriu din burta... eu mai am putin si-mi dau lucrarea de diploma in transalp. In cazul ei exista pe carburatoare doua membrane mai mici in lateral numite "air-cut-off valves" care au rolul de a reduce cantitatea de aer la relanti. In multe cazuri aceste membrane sunt fisurate iar multi proprietari nici nu stiu ca exista..

In cazul hondei VT600 banuiesc ca motorul este oarecum asemanator cu cel de Transalp deci pot sa presupun ca face oarecum la fel..

Pocnituri pe decelerare am auzit de la V-uri mari pana la monocilindre de cross, toate fac asa..

Nu zic ca e normal.. dar multe motorete fac asa si nu mai moare nimeni, nu e neaparat defectul defectiunii..

 

 

http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#backfire

Mesaj completat

pe ce te bazezi?

Am stabilit in alt episod ca acele suruburi regleaza cantitatea de amestec la relanti si nu dozajul aer/benzina dar unii oameni nu o sa priceapa in veci... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am si eu o africana si la fel face pe deccelerare.Nici nu ii dau importanta atata timp cat merge normal,porneste usor si trage foarte bine.Nu cred ca este o problema grava mai ales daca consumul este normal. Daca le suflam prea mult in c_r atunci o sa stam toata ziua cu mana in ele(ma rog cine se pricepe cine nu ....la service).de cand am cumparat motocicleta asa mi-a facut.rateuri la deccelerare ceea mi s-a parut foarte normal.Repet este o parere personala care la ora asta nu ii dau importanta.Daca o sa se modifice ceva in privinta consumului atunci am sa ii dau importanta.Pana atunci asfalt uscat cat o mai fii anul asta :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma gindesc asa.

surubul de aer si toate jicloarele sint calculate sa dea amestec optim la turatii constante si accelerari. la decelerari regimul e diferit si probabil s-ar complica foarte mult constructia carbului daca ai face un sistem sa mearga bine si atunci. eu de exmplu nu am supapa aia de aer pe Keihinuri.

 

PS: la masini carburatoarele erau mult mai complexe, ma gindesc ca nu degeaba

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin gresit!

Pocneste ca are amestec sarac pe decelerare!

Ca si cauze sunt destule:

Reglaj incorect suruburi amestec

Aer fals in admisie(galerii crapate,neetansate,ax carb si clapete uzate)

Aer fals in evauare (galerii neetanse,P.A.I.R )

 

Pentru injectie harta incorecta cu amestec foarte sarac.

ETC :goodposting:

 

E normal sa ai amestec sarac pe deccelerare....altfel ai avea si un consum macar cu 25% mai mare, aproape ca de masina serioasa pe benzina....totusi cred ca, pocniturile respective mai sunt si de la avansul pe care il da CDi-ul la scanteie o data cu cresterea turatiei, care tre sa fie corelat cu amestecul, amestec, care influentiaza destul de mult si compresia(presiunea la sfarsitul comprimarii) la motoarele turate cum sunt cele de motocicleta. Treaba totusi cred ca e si mai complexa, mai intra in parametrii si temperatura aerului, a motorului, si spun asta, pt ca am vazut cateva motoare noi(la ridetesturi si expozitii chiar, deci sub 100km sau 2h de functionare) care pe deccelerare rapida, si din ture mari, tot dadeau 2-3 cox-uri in evacuare, majoritatea mai nou sunt absorbite de catre tobe, dar daca esti atent tot le poti sesiza.

 

La injectie pe deccelerare pana la o turatie apropiata de relanti(putin peste) injectoarele sunt inchise, si eventual daca sunt mai uzate "pisha" putin combustibil, facand un amestec foarte sarac, care predetoneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La injectie pe deccelerare pana la o turatie apropiata de relanti(putin peste) injectoarele sunt inchise, si eventual daca sunt mai uzate "pisha" putin combustibil, facand un amestec foarte sarac, care predetoneaza.

 

La masini asa e, dar spre surprinderea mea, la CBR F4i nu e asa. Doar se deschide mai mult supapa regulatorului de presiune cand creste vacuumul in galeria de admisie si saraceste amestecul prin scaderea presiunii benzinei. Injectia la motociclete e cu ceva ani in urma celei de la masini.

La carburatoare trage amestec si in decelerare. Probabil la turatie mare trece mai mult aer pe langa clapetele de acceleratie si circuitul de mers in gol nu poate da suficienta benzina, rezultand un amestec sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...