mdm Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 multumesc iarasi. ideea e ca am descoperit ca daca iti folosesti pur si simplu bunul simt pe drum si in afara lui, poti sa calatoresti frumos de-a binelea, fara sa fii mare motociclist am ce-i drept circumstante si atenuante si agravante din punct de vedere mobristic la capitolul agravante au fost lipsa mea de experienta pe doua roti, inexistenta aptitudinilor mecanice, plus adaptarea mea cu care pornesc greu in pante abrupte, trebuie sa execut niste miscari de finete pe 3 comenzi deodata. dar m-am descurcat. la atenuante: vacuta s-a comportat extraordinar, a tinut perfect smecheria cu tubeless pe roti cu spite, singurele chestii pe care le-am facut pe drum au fost sa ii desfac un pic surubelele de la carburator intr-o dimineata si la intoarcere sa ii ung si sa intind un pic lantul. iar drumurile au fost foarte misto, bine proiectate, bine intretinute, in afara de unele zone in lucru, cu pat de pietris in care te afundai si de traficul incredibil de la stanbul, care face ora 6 in centrul bucurestiului sa para o gluma trebe sa vad cum scap de lene sa scriu povestile de pe drum intr-amanunt Io, sper sa ai parte doar de rampe in cariera motociclistica si nu numai (incearca sa faci diferenta dintre panta si rampa, fiindca le confuzezi). Lasa lenea si continua povestea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Octombrie 19, 2010 Autor Share Postat Octombrie 19, 2010 Io, sper sa ai parte doar de rampe in cariera motociclistica si nu numai (incearca sa faci diferenta dintre panta si rampa, fiindca le confuzezi). Lasa lenea si continua povestea... am inceput. incet-incet. bai! urat scriu de mana, ma chinui sa descifrez povestea (si in viiitor povestile) se continua aici: www.windrides.blogspot.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mancusobogdan Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Jos palaria, Thorald, pentru calatorie, pentru determinare si incapatanare (impresionanta povestea cu obtinerea permisului - felicitari)! Ce poate sa faca pasiunea pentru doua roti din oameni. Ar trebui sa fii pus la panou la sectiunea "ASA DA". Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Io, sper sa ai parte doar de rampe in cariera motociclistica si nu numai (incearca sa faci diferenta dintre panta si rampa, fiindca le confuzezi). Lasa lenea si continua povestea... Off:Eu la scoala am invatat ca panta e si aia in sus si aia in jos. Asa, pentru conformitate. Adevarat e ca, pentru a nu mai sta sa explici daca drumul urca sau cobora, se foloseste rampa pentru urcare, dar in cazul de fata banuiesc ca nu-si inchipuia nimeni ca e vreo dificultate pornirea la vale... On: pai si cu blogul vechi ce faci, il omori? Mesaj completat LE Tare prima zi. Cate au fost in total, ca sa stiu cat o sa am de citit? Idee: baga cate o zi pe zi, ca sa zic asa. Mi se pare interesant asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Octombrie 19, 2010 Autor Share Postat Octombrie 19, 2010 nu, nu il omor dar ala o sa ramana tehnic, de adaptari moto. un glosar de informatii tehnice, legale si de experiente pentru oricine aflat intr-o situatie asemanatoare care se hotaraste sa isi ia carnetul de motor. n-avea rost sa amestec lucrurile. blogul nou e de calatorii. de scris o sa scriu fie pe zile (care au fost vreo doua saptamani) fie pe intamplari, insa in limita inspiratiei si a timpului disponibil dar sigur o sa fie mai mult de un post pentru fiecare zi din drumul asta. in alta ordine de idei tare bine mi-ar prinde sa imi iau un mini laptop, ca nu mai stiu sa scriu cu pixul p.s. nu e vorba deloc de panouri de perete, ci, parafrazand poetul national... ori suntem motociclisti ori nu mai suntem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdm Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Off:Eu la scoala am invatat ca panta e si aia in sus si aia in jos. Asa, pentru conformitate. Adevarat e ca, pentru a nu mai sta sa explici daca drumul urca sau cobora, se foloseste rampa pentru urcare, dar in cazul de fata banuiesc ca nu-si inchipuia nimeni ca e vreo dificultate pornirea la vale... http://dexonline.ro/definitie/panta Asa, pentru conformitate. Thorald, pragmatism, pragmatism...vis-a-vis de trimiterea catre blog, dar poate mai lasi si aici cate un semn cand mai scrii, unde mai scrii... Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omidel Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 unsprezece, doar atat !!! m-a uns pe suflet blogul tau si istorisirea. la mai mare si succese maxime ! \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 http://dexonline.ro/definitie/panta Asa, pentru conformitate. Thorald, pragmatism, pragmatism...vis-a-vis de trimiterea catre blog, dar poate mai lasi si aici cate un semn cand mai scrii, unde mai scrii... Felicitari! Pai da, tocmai ce ziceam si eu: "PĂNTĂ, pante, s. f. 1. Porțiune de teren cu suprafața înclinată față de planul orizontal, care formează de obicei versantul unei forme de relief; povârniș, coastă. ◊ Loc. adv. și adj. În pantă = înclinat, pieziș. ◊ Expr. A cădea (sau a aluneca) pe panta... (sau pe o pantă...) = a) a se lăsa prins, antrenat de...; a se îndrepta către..., a duce către... 2. Unghi ascuțit format de o dreaptă sau de un plan cu dreapta sau cu planul orizontal; tangenta trigonometrică a acestui unghi; înclinare față de orizontală. – Din fr. pente. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdm Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Pai da...nu ziceai/zici bine... Inclinarea se face tat catre vale...d-aia e panta si nu rampa. Maruntisuri... http://dexonline.ro/definitie/inclinare Nu-ti mai raspund pe asta tema. Ai dreptate, poate fi deal, vale, viraj nisipos si ce mai vrei... Cu aplecaciune (e in sus? ) pentru initiatorul topicului, pentru off-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Octombrie 20, 2010 Autor Share Postat Octombrie 20, 2010 bai, terminati! ca io am facut liceul la uman ) iaca update, si cu poza: http://windrides.blogspot.com/2010/10/ziua-ratacirilor.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) bai, terminati! ca io am facut liceul la uman ) iaca update, si cu poza: http://windrides.blogspot.com/2010/10/ziua-ratacirilor.html Gata, sorry. Ia sa vedem puozeee... Mesaj completat LE Frumoasa si ziua asta. Desi te-ai cam spucat la alcohol calare... Cred ca ai simtit suzeta aia de 330 ca pe apa vie. Editat Octombrie 20, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guty Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 felicitari.ai avut probleme mecanice?cum a fost la vama ?am auzit ca multe tari cer la intrare un fel de depozit ,o suma de bani, ca garantie ca nu vinzi motorul suma pe care ti-o restituie la iesire.e si cazul turciei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 felicitari.ai avut probleme mecanice?cum a fost la vama ?am auzit ca multe tari cer la intrare un fel de depozit ,o suma de bani, ca garantie ca nu vinzi motorul suma pe care ti-o restituie la iesire.e si cazul turciei? Nu. Dar daca utilajul nu e pe numele tau trebuie procura legalizata in limba turca si vizata de consulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 felicitari.ai avut probleme mecanice?cum a fost la vama ?am auzit ca multe tari cer la intrare un fel de depozit ,o suma de bani, ca garantie ca nu vinzi motorul suma pe care ti-o restituie la iesire.e si cazul turciei? nici cea mia mica problema mecanica, vacuta a mers ceas. intr-o singura dimineata a pornit greu, din cauza umezelii (campasem chiar me malul marii). iar la granita nu m-au intrebat de nimic, aveam talonul pe numele meu, aveam carte verde, mi-au zambit intr-o engleza aprozimativa si mi-au pus stampila, in timp ce pe urmatorul culoar ii ppuneau pe unii sa desfaca toate papornitele dintr-un autobuz. ce mi s-a parut foarte ciudat e ca la orice benzinarie nu mergea sa iti pui singur zeama, trebuia neaparat sa vina un nene, sa se uite la placuta ta de inmatriculare, sa iti scrie numarul acolo, apoi te duceai cu bonul de la pompa sa platesti. iar la casa aveau cam 5-8 cititoare de carduri, nu unul ca la noi mi s-a parut maximum de birocratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.