Nyt Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Corsa III sunt gume tari si cu toate astea gasesti pe multe mobre SS aceste anvelope.Daca vrei sa incepi sa mergi mediu tare pe curbe si nu doar linie dreapta incerca un Supercorsa SC 1 si 2 ,Metzeler Racetek K2 etc. gume cu compozitie moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Corsa III sunt gume tari si cu toate astea gasesti pe multe mobre SS aceste anvelope.Daca vrei sa incepi sa mergi mediu tare pe curbe si nu doar linie dreapta incerca un Supercorsa SC 1 si 2 ,Metzeler Racetek K2 etc. gume cu compozitie moale. Stiu ca sunt tari, dar nu sunt resurse pentru metzler (inca depind financiar de parinti)...Nu vreau si nici nu cred ca pot sa pun genunchiu jos, dar daca e sa intru intr-o curba mai tare sa nu imi fie frica sa o inclin mai mult.As vrea practic sa stiu daca merge dusa pana aproap de capat,adica mai mult decat pot eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Trebuie incalzita extrem de bine anvelopa si chiar si atunci e cu risc. Eu unul nu as face asta cu guma aia. Mai bine ma axez pe sh-uri moi decat pe gume tari ca cea zisa de tine. Pretul probabil te atrage,stiu ca era o promotie pe la 890 ron sau ceva de genul dar mai bine nu. Parerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Nu, asa am luat-o...Probabil ca o sa o iau usurel pe curbe si in cel mai rau caz iau niste sh-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Plus ca nu iti face un scop in a pune genunchiul jos. Sunt multi care fac asta si merg prost,doar de dragul de a tarsaii ceva . Poti sa mergi tare si fara genunchi jos. Bafta si apropo..sa stapesti sanatos mobra Raga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 17, 2011 Autor Share Postat Iunie 17, 2011 @K-2: Trebuie sa sti exact ce vrei de la gume. Din pacate la alegerea lor exista compromisuri care trebuie facute. Daca vrei sa te arunci cu incredere pe curbe, fara sa fi surprins de vreo gluma proasta din partea anvelopelor, atunci trebuie sa sti ca "sportul" asta este costisitor. Nu numai pretul de achizitie este mare dar si cadenta cu care va trebui sa schimbi gumele este mare. O anvelopa moale se uzeaza mult mai repede si nu vei scoate km multi din ea. Anvelopele sh din punctul meu de vedere nu sunt cea mai bune optiune, chiar si Dot 2010-2011. Nu sti prin cate cicluri de incalzire/racire au trecut, mici deteriorari interne, etc. Anvelopele dure iti vor oferi multi km si preturi de achizitie mai mici dar ca sa "iti permiti" astfel de gume trebuie sa inveti "sa mergi pe sfoara". Crede-ma ca daca sti cum sa faci fata la micile surprize pe care ti le ofera anvelopa si daca inveti sa le exploatezi vei fi surprins cat de mult poti sa tragi de ele pe curbe. Cum scriam pe la inceputul topicului, motoreta am luat-o cu slick-uri. Creda-ma ca faceam ce vroiam cu ele dar distractia asta s-a lungit doar pe 3000 km. Au sfarsit repede, mai ales ca daca folosesti mai mult in oras motoreta, uzura lor este inegala. Dupa ce mi-am luat Diablo-urile, crede-ma ca atrebuit sa invat cu adevarat sa merg cu motoreta.Am invatat sa iau curbele cum trebuie, mai ales cele in forta unde am invatat sa ma aplec eu mai mult, iesind din gabaritul motoretei astfel tinand-o mai dreapta pe curba si avand suprafata de contact mai mare. Am invatat sa plec in forta, am invatat sa franez in forta. Am invata sa simt motoreta si unde este limita ei din cauza gumelor. Ramane sa alegi ceea ce vrei de la tine, de la ea si probabil vei face o alegere care iti va fi potrivita. PS: Mersi Nyt. Sper sa mai am parte de ea mult timp de acum incolo. Cel putin sa isi merite munca depusa sa o readuc la viata. Aseara tractorasul a facut o vizita la "doftorii" de la GoRacing. S-a cam lasat lantul dupa una mie km Dupa "operatia" extrem de complicata si grea care a durat 1 min , respectabili "doftori", au inceput un consult minuntios. Si uite asa a mai suferit un reglaj furca fata pana a fost pe placul doftorului docent neuroghirurg the one and only: Stefan, ceva reglaje pe la ambreiaj, presiunea in anvelope(care era din alt film). Nota de plata: zero. Nu imi venea sa cred. Eram sigur ca am gresit planeta. Sa nu ma intelege-ti gresit, nu este vorba de bani, este vorba de principiu. De fiecare data cand ajung pe la "clinica" celor de la GoRacing, raman uimit de cum se comporta cu tine si cu agregatul din dotare. Imi exprimam intr-un post ceva mai sus, dezamagirea pe care am avut-o cu alte service-uri specializate bla bla bla care nu au inteles ca tu esti client si nu un neajutorat afon. Baietii astia si-au facut temele, se pricep si sunt la polul opus fata de multe service-uri. Nu am scris postul pentru a le face reclama, nici nu cred ca mai au nevoie, l-am scris pentru ca sunt putine momentele in care reusesc sa ma bucur de un service bun. PS: va dati seama ca nu am putut sa plec cu mainile in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 "O anvelopa moale se uzeaza mult mai repede si nu vei scoate km multi din ea." ceea ce TREBUIE sa ne/te intereseze in motociclismul actual mai ales pe strada ...este feedbackul/confidentul transmis de cauciuc nu km facuti cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 21, 2011 Autor Share Postat Iunie 21, 2011 "O anvelopa moale se uzeaza mult mai repede si nu vei scoate km multi din ea." ceea ce TREBUIE sa ne/te intereseze in motociclismul actual mai ales pe strada ...este feedbackul/confidentul transmis de cauciuc nu km facuti cu el. Fara suparare si cu tot respectul cuvenit dar inainte sa scrii mare si bold-uit, nu ai citit tot postul?! Chiar nu se vede ca discutia era intre 2 tipuri diferite de anvelope, 2 stiluri de mers, smd... si mai exact de alegerea intre acestea. Am scris undeva pe acolo: "Ramane sa alegi ceea ce vrei de la tine, de la ea si probabil vei face o alegere care iti va fi potrivita." Asta inseamna ca las omul sa hotarasca, nu i-am impus eu un tip anume. Exemplele pe care le-am dat sunt din mica experienta pe care o am. Si tot din mica si putina experienta pe care o am, parca stiam ca feedback-ul dat de anvelope ma intereseaza mai ales pe circuit/pista/etc, pentru ca acolo incerc sa-mi ating limitele sau pe cele ale motoretei... sau limitele se ating pe strada? Vezi tu, draga coleg, amandoi avem puncte de vedere diferite. Ideea este ca eu nu incerc sa il impun. Ar fi gresit sa fac asta. Banuiesc ca toti useri acestui forum au varsta necesara sa hotarasca pentru ei. Daca vrei sa le fi de ajutor ca un adevarat prieten, poti scrie mare si bold-uit variante din care sa aleaga, nu ce sa aleaga. PS: pe mine ma intereseaza si cati km pot scoate de la un set de anvelope atata timp cat sunt adegvate stilului meu. Din pacate nu am o sursa inepuizabila de bani si trebuie sa ma gandesc si la aspectul financiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 16, 2012 Autor Share Postat Iunie 16, 2012 (editat) Dupa mult timp revin cu un update Din pacate sezonul 2011 l-am inchis un pic fortat prin luna octombrie multumita unui nene de o varsta mult prea inaintata pentru a mai avea vreo legatura cu covrigul de la conserva. Si momentul acela a inceput sarabanda remedierii utilajului pe baza asiguraii RCA a respectabilului si distinsului conducator de conserva. Am tins sa cred ca la un moment dat toate planetele s-au aliniat impotriva mea, vrajitoarele au dat in carti la drum de seara sa nu imi iasa mie socotelile si uite asa dupa aproape 7 luni imi vad si eu motoreta din nou la culoare. Pe langa devizul asiguratorului s-a mai inlocuit cate ceva din finante propii, imbunatatiri pe ici pe colo. Aici ii raman dator lui Radu (Bardak) pentru ajutorul dat ca totul sa iasa cat mai ok. Rezultatul ar fi acesta: Editat Iunie 16, 2012 de Raga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 16, 2012 Autor Share Postat Iunie 16, 2012 Superb motorul! Ce daune ti-a provocat nenea ala? Multi kilometri fara accidente iti doresc! Mersi. La capitolul daune au intrat capacele de motor de pe partea dreapta dreapta, carenele laterale, carena frontala, manetele de ambreiaj si frana, scaritele, crash-padurile, toba si alte cateva nimicuri plus m-a "shifonat" pe mine pe partea stanga, umar, cot, genunchi, tot nimicuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 16, 2012 Autor Share Postat Iunie 16, 2012 Ma bucur sa aud ca nu ai patit nimic grav! Multumesc, am schiopatat o vreme dar mai rau ma durea de gixxer la vremea respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 salut,fata de ce ai avut(cum arata inainte) arata extraordinar acum pe cuvant ,imi place, foarte frumos a iesit,unde ai facut/vopsit carenele sau cum ai procedat cu ele ? cel mai importat e ca te-ai recuperat si esti ok Doamne fereste numai bine Doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 16, 2012 Autor Share Postat Iunie 16, 2012 salut,fata de ce ai avut(cum arata inainte) arata extraordinar acum pe cuvant ,imi place, foarte frumos a iesit,unde ai facut/vopsit carenele sau cum ai procedat cu ele ? cel mai importat e ca te-ai recuperat si esti ok Doamne fereste numai bine Doamne ajuta Mersi mult, s-a muncit mult la ea. Setul de carene este Made in China dar de o calitate mai buna decat am gasit pe Ebay. Radu Bardak s-a ocupat de furnizarea lor. Carenele sunt manufacturate prin injectie de plastic si sunt elastice, plus ca prinderile au venit perfect. Tot ce este vopsit, este facut la Bardak. Motoreta are mai multe imbunatatiri, printre care m-am pricopsit si de un set de discuri wave. M-am folosit de ocazia asta si mi-am luat si Qualifier ll care vad ca sunt decente. Si bineinteles, i-am facut o verificare integrala si service-ul aferent la ridicarea din ei de la Bardak. M-au ajutat mult baietii astia si sunt cat se poate de profi. Recuperarea mea a fost ok, se pare ca nu am ramas cu sechele, mersi pt ganduri. Acum nu vreau decat sa ma bucur de ea. PS: am auzit ca ti-ai vandut 750-ul si te-ai pricopsit cu un miar. Felicitari, sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 multumesc raga,mai devreme am coborat de pe el,am cautat mult 6-7 luni pana am gasit in martie ceva sa-mi placa 100% ceva si sa fiu impacat si de atunci ne intelegem de minune,este altceva totul la superlativ mai ales ciclistica ei extraordinara,ceva diferit de 600 si 750 am avut si 600 prima motocicleta,discurile wave fac toti banii,cum sunt cauciucurile?am vazut din ce in ce mai multe motociclete incaltate cu qualifier || Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 17, 2012 Autor Share Postat Iunie 17, 2012 Am doar vreo 500 de km cu ele. Ce pot spune momentan este ca anvelopa fata este un profil V mai propuntat si se apleaca mai usor pe curbe iar ca si grip sunt superioare fata de Diablo-urile vechi. Cei drept iti dau un feedback mai bun si nu mai sunt asa elastice pe laterale. Am ales Qualifier ll pt ca sunt orientate mai mult catre strada si pot sa scot ceva km din ele, deci trb privite si tratate ca atare. PS: am dat cateva ture pe AMC cu qualifier ll si sunt cat se poate de ok pt fun, au grip bun pe benzile laterale. si inca o poza cu Gixxer-ul Reborn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Foarte misto gixer-ul. Vorba lui cmd, arata muuuuult mai bine decat inainte. Imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 cu toate ca am un ochi critic(asta o stiu toti ),asa este Bogdane aici este o schimbare MULT MULT MULT in bine,a iesit super ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 foarte aratoase crashurile de la roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 Mersi mult Bogdan, s-a muncit mult la ea si mai ales s-a muncit cu grija si curat iar aici nu am decat cuvinte de lauda la adresa celor de la Bardak. @little_wayne: nu stiu ce sa zic de crashpad-urile de la roti, nu sunt cele mai frumoase, nu sunt "cool", dau mai mult a "beginner" dar si-au facut atat de bine treaba pana acum incat am decis sa le pastrez. Mi-au salvat carenele si toba de vreo 3 ori pana acum pe AMC si odata pe Urziceni - Buzau cand am comis-o prosteste din cauza cauciucurilor vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Neneeaaaa,cat baga??? On topic acum,mobra arata foarte bine,e metamorfoza mecanica a unei pixde siliconate cu cracii foarte lungi.Balesti la ea Editat Iunie 18, 2012 de gianni_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raga Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 Neneeaaaa,cat baga??? On topic acum,mobra arata foarte bine,e metamorfoza mecanica a unei pixde siliconate cu cracii foarte lungi.Balesti la ea Alo, Alo ... usor cu mobila domne' c-o ciobesti . Bine ca i-am pus folia aia de protectie, stiam eu cum este cu balitul asta Ciudata imagine am acum in cap cu incercarea de a calari " o pixda siliconata cu cracii foarte lungi " undeva pe banda a 3a pe B-ul Nicolae Grigorescu PS: Gianni prietene, esti irecuperabil . GARANTAT LUCRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.