RaduI Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 asta ajuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 Nu prea. Uite aici am eu problema, nu reusesc sa asez gheara aia ca sa mute piesa aia cilindrica si sa bage in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 salut te ajut eu maine cu niste poze. eu azi mi-am asamblat motorul si am reusit sal fac functional inafara ca nu l-am pornit inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 salut te ajut eu maine cu niste poze.eu azi mi-am asamblat motorul si am reusit sal fac functional inafara ca nu l-am pornit inca. Multam frumos ! Deabia astept maine poze cat mai detaliate , cum trebuie sa vina mecanismul ala acolo , sa ii dau de cap, ca m-am chinuit astazi o gramada ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 sau........mai bine iti fac un filmulet poate il si pun pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 sau........mai bine iti fac un filmuletpoate il si pun pe youtube fa poze , din mai multe unghiuri , dar sa faci cu , cutia pe liber , ca sa am punct de reper , sa stiu cum trebuie sa calce acele gheare cand cutia este pe liber, sa vad pe ce caneluri trebuie sa calce cand este pe liber. Si cum vin arcurile puse . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 scuze ca am intarziat atata cu pozele sper ca o sati dai seama cum vin puse arcurile a si niste poze cu dihania mea la care nu reusesc sa-i reglez aprinderea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Decembrie 29, 2010 Autor Share Postat Decembrie 29, 2010 arata chiar bine dihania ta , daca ii retapitezi saua , ar arata foarte bine ! Multumesc de poze. chiar acum am sa incerc sa potrivesc mecanismul ala . Mesaj completat arata chiar bine dihania ta , daca ii retapitezi saua , ar arata foarte bine ! Multumesc de poze. chiar acum am sa incerc sa potrivesc mecanismul ala . Mama lui de mecanism ! Problema era de la spiritul meu de observatie , mecanisum il potriveam eu , dar arculetul ala mic NU . De acolo era problema , ca nu impingea arculetul ala sa-mi bage in viteza. mult mi-a mai trebuit sa-mi dau seama. Fara pozele alea, mai trecea multa apa pe dunare pana puneam eu alea cum trebuie. Multumesc alex ! Am reusit , acum schimba perfect vitezele. Mai am de montat prezoanele, cilindrul , pistonul , chiuloasa, de strans piulite , pus aprinderea si astept primavara sa il sui pe cadru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 sa pui niste poze cu motorul terminat acuma ma duc sa-mi mai bat capul cu almeu.nici cum nu reusesc sa potrivesc aprinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 nu te supara ...si mie imi place mobra....dar trebuia sa nu te grabesti la vopsea pacat de munca ta...s-a scurs prin unele locuri ..si ai multe impuritati pe ea. trebuia sa vopsesi undeva fara praf si cu mai multa atentie in rest e ok ,astept si eu sa vad cum iese...eu mai lucrez la ijul meu in casa acum ca nu am nici eu rabdare pana la primavara! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Decembrie 30, 2010 Autor Share Postat Decembrie 30, 2010 nu te supara ...si mie imi place mobra....dar trebuia sa nu te grabesti la vopsea pacat de munca ta...s-a scurs prin unele locuri ..si ai multe impuritati pe ea. trebuia sa vopsesi undeva fara praf si cu mai multa atentie in rest e ok ,astept si eu sa vad cum iese...eu mai lucrez la ijul meu in casa acum ca nu am nici eu rabdare pana la primavara! bafta! Nu ma supar deloc ! Rezervorul a iesit in cel mai rau hal posibil . s-a scurt peste tot ! Asa ca rezervorul il refac. Dar restul pieselor au iesit bine . Impuritati nu prea au fost , doar la rezervor . pe restul pieselor nu am gasit impuritati. Oricum, e facut de mana mea, tot , de la curatat, vopsit , mecanica, instalatia electrica. Chiar daca nu iese perfect , mie tot o sa-mi placa , poate am sa mai iau un hoinar , si la ala o sa lucrez cu mai multa grija , si in timp mai indelungat . Pana atunci , eu sa-l vad pe asta gata si sa-i dau o peda ! Succes la refacerea ij-ului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Nu ma supar deloc ! Rezervorul a iesit in cel mai rau hal posibil . s-a scurt peste tot ! Asa ca rezervorul il refac. Dar restul pieselor au iesit bine . Impuritati nu prea au fost , doar la rezervor . pe restul pieselor nu am gasit impuritati. Oricum, e facut de mana mea, tot , de la curatat, vopsit , mecanica, instalatia electrica. Chiar daca nu iese perfect , mie tot o sa-mi placa , poate am sa mai iau un hoinar , si la ala o sa lucrez cu mai multa grija , si in timp mai indelungat . Pana atunci , eu sa-l vad pe asta gata si sa-i dau o peda ! Succes la refacerea ij-ului ! nu poti sa te bucuri asa de mult daca nu muncesti tu la el...daca il iei pe tava...nu prea e dragoste asa mare!..rezervorul nu-i bai...poti sa il cureti cu nitro sai cu smilgher si iar acceasi procedura dar cu atentie...stai linistit se intampla si la case mai mari,parerea mea ca merita sa il mai faci odata ca nu mai stii daca o sa il mai faci vreodata sau daca il vei face va fi peste ani buni daca ai grija de el! in rest spor ps: am vazut si o cutie laterala scursa sau mi-sa parut! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Martie 13, 2011 Autor Share Postat Martie 13, 2011 Profitand de vremea buna din ultimul timp , am tot mesterit la mobra , pana fu' aproape gata. Astazi nu am mai rezistat tentatiei de a ii auzi glasul, am montat cabluri, reglat ambreiajul, bibilit carburatorul, improvizat un rezervor dintr-o sticla de jumate' o peda, doua si la a 3 a , a luat-o , eram in culmea fericirii, dar... nu prea o vroia cu viteza, am reglat iarasi ambreiajul si bag in viteza, merge in a 1 a , dar restu nu, opresc motorul , invart roata cu mana bag in viteza , intra perfect , dar cand vreau sa bag in viteza cu motorul pornit nu vrea ... mi-a scos peri albi astazi asa ca am strans totul si am lasat-o balta. e si maine o noua zi , sper sa reusesc sa-mi dau seama ce are. Aveti totusi pareri de la ce poate fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 hoinarule fa un mic filmulet cu Mobra si poate o sa ne dam seama mai usor.eu inca nu am pornit mobra ma si sar putea sa am si eu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 hoinarule fa un mic filmulet cu Mobra si poate o sa ne dam seama mai usor.eu inca nu am pornit mobra ma si sar putea sa am si eu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Martie 13, 2011 Autor Share Postat Martie 13, 2011 hoinarulefa un mic filmulet cu Mobra si poate o sa ne dam seama mai usor.eu inca nu am pornit mobra ma si sar putea sa am si eu problema asta. eu suspectez ca este din cauza furcii care schimba vitezele, acolo unde-i arculetul ala bucuclas , si acolo nu am cum sa filmez fara capacul ala pus, ca imi curge uleiul... o sa incerc maine sa schimb piesele alea toate de acolo, poate poate .... Mesaj completat A trecut mult timp de cand am rezolvat problema vitezelor , de vre-o luna motoreta ma cara zilnic pe unde am nevoie , si uneori la plimbari, doar asa... de dragul de a ma plimba cu Hoinarul . Intre timp , am mai rupt ceva cabluri de ambriaj, schimbat platina , reparat plaina noua care am pus-o pentru ca a doua zi s-a rupt piciorului , invatat minte sa am mereu sub sea minim 1 cablu de ambreiaj, ulei si 2 platine ... Dar ca sa vedeti cum arata motoreta , in stadiul final , am facut ceva poze ! Hopa sus cu pozele ! Dar inainte de asta sa mai spun 2-3 cuvinte , vopseaua a mai sarit pe ici pe colo, in special pe cadru, din cauza frecusului de la sa, si am mai atins-o eu cand am montat motorul, nu am avut timp sa corectez, dar voi face asta. Toba am dat-o jos pe cea originala pentru ca era infundata si mai mult de 3O la ora nu prindeam , am pus alta , tot originala , dar putin modificata , cotul se desface ca la mobra , si se poate curata foate usor. Dupa ce mi-a rupt 3 cabluri de ambreiaj , aveam puse dealea de frana de bicicleta , m-am hotarat sa rezolv serios problema, asa ca am pus la ambreiaj , cablu de frana de mana de oltcit ! Scuzati namolul dupa ea , dar este vehicolul meu zi de zi, si cum in ultimele zile ploua , la mine pe strada este un namol de toata frumusetea, asa ca pana ies la sosea, fara sa vreau , fac enduro , de aceea am ridicat aripa fata mai sus ! Hoinar Daca se poate , rog pe cineva sa-mi urce si mie topicul sus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 (editat) Sus! Caut si eu sa cumpar o mobra ieftina, functionala. Editat Mai 22, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 pt. @hoinarul In poze se vede toba ta, modificata. Dar e bine ? adica ai facut prinderea pe bascula, care NU E FIXA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Mai 22, 2011 Autor Share Postat Mai 22, 2011 da caline , stiu, intre timp am modificat-o ... aia a fost asa prinderea de urgenta, acum prinderea tobei este facuta cu colier din platbanda si este prinsa de surubul basculei , cel care trece prin bascula si cadru, deci acum este prinsa de punct fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 La Mobra Hoinar cum schimbi vitezele? E ca la orice motocicleta? Intreb pt ca in carateristici zice "Cutia de viteze în 5 trepte comandate cu selector la picior" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Mai 23, 2011 Autor Share Postat Mai 23, 2011 La Mobra Hoinar cum schimbi vitezele? E ca la orice motocicleta? Intreb pt ca in carateristici zice "Cutia de viteze în 5 trepte comandate cu selector la picior" da , este ca la marea majoritate a motocicletelor , exceptie facand cele cu suicide shift si a a1-a in sus. Deci la mobra hoinar , a 1-a este in jos si restul de 4 trepte in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petry10 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 ce acte iti trebuie ca sa poti circula pe drumurile publice, vad ca tu ai inmatriculat la primarie nu la politie poti circula asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loky Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Salut! Vreau sa achizitionez si eu o mobra Hoinar, cine ma poate ajuta il rog sa ma contacteze la nr. 0766809011. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat August 9, 2011 Autor Share Postat August 9, 2011 Salutare ! A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe aici ! Intre timp Hoinarul meu a mai suferit ceva reparatii si modificari... Am montat amortizoare reglabile de jawa pe spate , am montat toba originala din care am mai scos 2 site . Si am montat motorul de rezerva , pentru ca la cel pe care il aveam pe motoreta au inceput rulmentii de la ambielaj sa aiba joc si imi pornea greu la cald si tot nu gaseam problema. Zilele astea vreau sa schimb rulmentii la motorul de rezerva si trebuie sa gasesc o solutie , pentru ca imi freaca lantul de bascula ,deoarece s-a modificat unghiul basculei din cauza amortizoarelor mai inalte. In rest motoreta merge bine , aproape zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.