dupre Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Salutare, Momentan am Yamaha WR 400 si vreau sa trec la 2T din cauza greutatii. Exista momente in care sunt prea obosit s-o ridic de jos si sa dau la pedala asa ca m-am orientat catre EXC 200 sau 250. Problema e ca am vazut specificatiile tehnice si 250 e DOAR cu 5 kg mai usoara decat WR-ul. Ma asteptam sa fie mult mai usoara, mi se pare k pt o asemenea diferenta nu merita trecerea la consum mult mai mare si schimb de set la 2 sezoane. Astept enduristii cu experienta sa-mi dea ceva sfaturi, eu sunt in ceata total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 incepand cu 2003, 250-ul are 105 kg, deci foarte usoara, plus ca 2T pornesc muult mai usor la pedala, deci nu mai obosesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 începând cu 2008, 200 are 97kg iar 250 are 101kg din 2011 250 are 103kg intrucat i-au pus din fabrica e-starter'ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Octombrie 21, 2010 Autor Share Postat Octombrie 21, 2010 Va dau dreptate insa la bugetul meu sunt in zona anilor 2000-2003 maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Eu te sfatuiesc daca esti incepator sa te orientezi catre 125, 200 max. Pentru ce-ti trebuie un motor asa puternic ca 250-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Octombrie 21, 2010 Autor Share Postat Octombrie 21, 2010 Nu sunt incepator, am mers 2 sezoane cu Kawasaki 125 2T, am inlocuit-o fiindca fierbea din lipsa de putere. Am mers putin cu DR-ul 350 al tatalui meu si din septembrie 2009 am WR-ul 400. Vara asta am mers destul de putin fiindca ma solicita foarte mult si nu fac fata din punct de vedere fizic. Daca ajuta cu ceva, am 1.75 si 68 kg. Eu te sfatuiesc daca esti incepator sa te orientezi catre 125, 200 max.Pentru ce-ti trebuie un motor asa puternic ca 250-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Nu am mers cu vreunul din modele dar 250-ul cred ca-i mai brutal decat un 400F. Urmatorul pas mai jos ar fi 250F sau 125. Kawasaki-ul ala probabil era de motocross unde pantele se urca plecand de la viteze mai mari. In general vitezele sunt mai mari la motocross si, automat, racirea este mai eficace. Un 125 de enduro n-ar trebui sa fiarba la 68 de kg ale tale. Pt ceva cai in plus exista 125 big bore. Adica 200-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Octombrie 21, 2010 Autor Share Postat Octombrie 21, 2010 Kawa era de enduro dar avea numai 15 cp d-asta fierbea dupa o panta serioasa. Spre EXC 200 inclinam si eu dar nu prea gasesc pe bikeshop, in schimb sunt o gramada de EXC 250. Nu am mers cu vreunul din modele dar 250-ul cred ca-i mai brutal decat un 400F. Urmatorul pas mai jos ar fi 250F sau 125. Kawasaki-ul ala probabil era de motocross unde pantele se urca plecand de la viteze mai mari. In general vitezele sunt mai mari la motocross si, automat, racirea este mai eficace. Un 125 de enduro n-ar trebui sa fiarba la 68 de kg ale tale. Pt ceva cai in plus exista 125 big bore. Adica 200-le. Mesaj completat EXC 250 F poate fi o solutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madmack Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Kawa era de enduro dar avea numai 15 cp d-asta fierbea dupa o panta serioasa. Spre EXC 200 inclinam si eu dar nu prea gasesc pe bikeshop, in schimb sunt o gramada de EXC 250. Mesaj completat EXC 250 F poate fi o solutie? EXC 250 F , vb de 4t si aici greutatea e mai mare 116kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 250 exc-f, din 2008 încoace ... e la 106kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 250 exc-f, din 2008 încoace ... e la 106kg Cu fluide ajunge pe la 118Kg. Iar alea de peste 400 ajung pe la 126Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Care este cel mai usor motor de endureala, de min. 200 cc ? 2T, 4T, nu conteaza si care nici sa nu depaseasca un buget de 2500 euro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Octombrie 27, 2010 Autor Share Postat Octombrie 27, 2010 Care este cel mai usor motor de endureala, de min. 200 cc ? 2T, 4T, nu conteaza si care nici sa nu depaseasca un buget de 2500 euro ? Buna intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Raspunsul este simplu: cel mai usor motor de minim 200 cc este un motor de 200 cc, 2T, model de enduro. Si pana in 2500 euro inseamna un second-hand mai vechi. Singurul model pe care il cunosc este EXC 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktm_bv_mihai Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut ! Ai auzit de careva care dezmembreaza vre-un ktm 2T de 250 sau 380 cc de prin '98 - '99? Ma intereseaza partea electrica (partea de pornire ) mihaidutia@yahoo.com brasov@bilancia.ro Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 200 este mai sportiv, trebuie sa mergi mai turat, nu are cuplul unui 250 in ture jose. Eu iti recomand pentru inceput cel putin un 250 sau chiar 300 dar setat pentru cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 si eu iti recomand tot un 250. Am avut un 300exc (101kg, scos e-starter prima moto) iar acum am un yz450f (97kg), oboseala apare in special de la faptul ca yz nu e facut pentru enduro ci pt. circuit, motiv pentru care dupa cateva ore de mers ai mainile rupte datorita suspensiei fata, inafara de asta la 4t, chit ca greutatea este mai mica la yz fata de exc, centrul de greutate este mai sus si se simte asta cand incepi il ridici de joj. La urcari cu 4t nu trebuie sa faci nimic, poti sa stai in fund si sa tragi acceleratia, cuplu mare, la 2t se schimba matematica, motiv pt care iti recomand 250, nu 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.