Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.131
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4
  • Numar Moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4

Vizitatori Recenți Profil

1.903 citiri profil

damager's Achievements

  1. Sa mai avem un pic de rabdare, sa se incinga batalia si sunt convins ca il vom vedea pe vechiul MM. acolo, cum zice si Acosta, nu cred ca a fost pb de pompa, era mai la interior si pb ca a prins ceva denivelare sau pata cum zice Acosta pentru ca a cazut de sus. Eu o pun pe greseala personala, poate a vrut sa se apere acolo, dar parerea mea este ca inca are obiceiuri de honda, de aia a si avut trasa mai stransa fara reper in fata. Toti erau pe trasa mai larga, doar el a inchis virajul mai repede, exact cum facea cu honda. in rest, o cursa buna facuta de el pana la cazatura. Adica exact cum facea si MM cu honda nu? Cand era mai lent ceda imediat nu? aici e o schimbare anul asta, nu mai se arunca aiurea odata depasit. Dar sunt destul de convins ca acele zile se vor intoarce
  2. un mediocru.. in 2007 vine la ducati si castiga campionatul in primul an. In 2011 pleaca la honda si ce sa vezi, castiga si atunci campionatul. in alta ordine de idei, discutia era despre talent, nicidecum despre riderul suprem. Nici eu nu am fost un fan al lui, dar asta nu inseamna ca nu a fost un talent.nu sunt nici fan a lui MM, dar nu ai cum sa nu apreciezi ceea ce a facut si ce face in continuare
  3. Si eu sunt de aceeasi parere...daca lua un ktm sau aprilia si facea asta era mult mai clar. Eu il consider al doilea, all time, dupa Stoner ca talent... Si totusi, este pe mobra campioana de anul trecut, iar GP24 inca e in faza de setari, diferentele mai mari se vor vedea pe la jumatatea campionatului, cand GP24 va fi net superioara la GP23. A mers bine aici, dar si in anumite circumstante, doar e King of Cota. Si in Germania o sa mearga bine, dar nu mai e la acel nivel in care era o clasa peste toti. Ceea ce e mai bine pentru spectacol.
  4. in interviu a spus ca au avut de dimineata pb cu ambreajul, dar echipa de ingineri nu au vrut sa modifice nimic. Ce zic este, ca greseala de ambreaj nu l-a aruncat pe 11, poate cel putin pe 3, faptul ca Bag l-a scos larg l-a proiectat pe 11, altfel raamnea cu cei din fata pe 3-4. Clar a plecat mai prost ca in sprint unde a ramas pe 1 in primul viraj parca. MM, daca nu cadea, eu cred ca termina pe 4, venea si Vin si Acosta pe medium, si cred ca si Bas il depasea, avea gume mai proaspete, nu a fost angajat in bataliile din fata in prima jumatate de cursa.
  5. in primul viraj intrase pe locul 3. Problema e ca a fost scot larg de Bag care a fost impins de Martin. Toti 3 au zis ca JM a intrat f agresiv la interior acolo. De aia a cazut pe 11. Nu debraierea a gresit-o .... la start nu prea debraiezi Avea un ritm de cursa cu 0.4 mai rapid decat toti din fata, nu avea nici o sansa MM azi. Cota, pe langa faptul ca ii place lui Vin e si un circuit care avantajeaza Aprilia pe zona virajata. S-a vazut clar in spatele lui JM ca avea un plus mare de viteza pe zona virajata. In schimb pierdea la iesirile din virajele lente. Insa pe franari, Vin a fost superior aici. Pana si pe Bag l-a depasit pe franare. insa, vine Jerez, un circuit unde Aprilia o sa sufere, cel putin in virajele lente, cel putin in viraje 6, 10 si 13. Aprilia are un puls pe tractiune in treptele 3-4, dar pierde pe iesirile de treapa 1-2 fata de ducati si de ktm. S-a vazut si ieri cand Acosta a revenit dupa prima depasire in acul de par. Vedem acolo daca isi pastreaza forma, pana la urma si la Portimao a fost competitiv si daca nu se strica mobra pb ca lua si acolo podium. Binder din ce am inteles eu era accidentat. Ceva accident la motocros, pe langa Dovi si Petrucii cu clavicule rupte
  6. nu e chiar asa, startul e inca unul din putinile lucruri care nu tine in totalitate de soft. Pilotul tb sa moduleze eliberarea ambreajului, softul doar limiteaza turatiile. din declaratiile lui, guma spate a facut overspinning, ceea ce l-a facir sa mai atinga odata ambreajul ca sa-l descarce de tractiune, de unde si pierderea pozitiilor.
  7. Aprilia are reportedly in talks to sign Enea Bastianini. deci, daca ei se inteleg, eu zic ca merge la Aprilia. Vedem ce o fi
  8. Discutiile sunt ca ducati vrea sa ia o mobra factory de la pramac si sa o dea la vr45. De aia cred eu ca intarzie ctr cu pramac, ca ducati vrea sa le dea o mobra gp25 si una gp24. pronosticul meu: JM la ducati, MM la pramac pe gp25, bez la vr46 pe gp25 si Bas la aprilia.
  9. Sunt si eu curios. O sa fie dificil, zona virajata cu ducati o sa fie o provocare. Chiar el zicea ca la bataie incepe sa mearga ca si pe honda, iat pe zona aia vieajata cu honda era f rapid. Ramane de vazut cu ducati cum o sa fie da, minunea o sa fie sa intre in puncte.
  10. Dau Bez...daca reuseste sa convinga anul asta. Dupa inceput pare ca nu reuseste.
  11. JM merita un titlu. Si nu il va lua cu Aprilia in urmatorii 2 ani. Eu sper sa ajunga la uzina
  12. si cu o mobra un pic mai fiabila, nu una la care ori nu merge ambreajul, ori ramane blocat sistemul pe spate, ori se blocheaza franele. NU cred ca e inconstanta e numai problema pilotiilor, pur si simplu nu cred ca reusesc sa o seteze cum trebuie tot timpul cand o nimeresc si nu se strica ceva se bat la podium, poate chiar la victorie, cand nu o nimeresc sunt anonimi in pluton. Nu ca nu mi-ar fi placut sa-l vad pe Q la Aprilia sau la Ktm....ktm pare mai fiabila oricum. Pana la urma s-a spus un singur lucru...ca sunt discutii, nu am auzit ca i-a pus pe masa Aprilia o oferta si el a refuzat nu? Cum zicea colegul, poate Aprilia il asteapt pe JM ca tot sunt prieteni la catarama AE cu JM. In alta ordine de idei, e o mare diferenta intre cat a strans MM si cat a strans Q in carierele lor :)...
  13. Good money, good money. Acuma, daca o gandesti la rece, pana in 2027 nu vad alta motoreta inafara de ducati sa castige titlul. Te duci la Aprilia pe 2 lei ca sa ce? Sa dezvolti motoreta nu vad, pt ca vine imediat 2027 cand se schimba, e clar ca vor incetini dezvoltarea la motoarele actuale. Si atunci ce faci, ramai aici pt mai multi bani, si cu speranta ca vor mai evolua. In 2027 p vor lua mai toti de la acelasi nivel si atunci vom vedea cine s-a miscat mai bine...(tind sa cred ca tot ducati va avea un avantaj tehnic )
×
×
  • Creează nouă...