Jump to content

damager

Super Membru
  • Posts

    1,539
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Maramures(Bucuresti)
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1
  • Numar Moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr

Recent Profile Visitors

1,515 profile views

damager's Achievements

  1. Nu e chiar asa simplu: 1. Q vine pe o mobra diferita, ramane de vazut cat de repede se adapteaza 2. MM vine pe o mobra care este sub Yamaha si mult sub Ducati, dar MM nu e Bag 3. Bag vine pe o mobra deja campioana si la care nu s-a modificat f mult..deci are sanse sa inceapa cu niste victorii....rmaane de vazut cate si daca mai recupereaza cineva. 4. Bes nu l-as baga in lupta, el inca face greseli si pb ca odata cu mobra noua, la inceput o sa greseasca Daca ma intrebi acuma, favorit anul acuma este Bag....dar eu tot pariez pe Q - MM in ordinea asta prin prisma faptului ca Bag este f conservator in stil. in timp ce Q si MM se duc la limita. cu un dram de noroc oricare din ei poate sa treaca peste Bag. Stiu, e un pariu riscant cu Q, mai ales ca yamaha are doar 2 mobre pe grila...as zice ca la final dau bere la toti daca castiga Q, si cred ca nu as pierde Nu am nici un feeling despre Aprilia in momentul asta, as vrea ca Oliveira sa mearga bine...stilul lui de pilotaj cred ca se potriveste pe Aprilia. MIr si RIns, mobre noi, nu cred ca vor conta, la fel cum inca nu vad revenirea lui Mor pe yamaha.
  2. anul trecut am intuit bine cu Bagnaia, desi toata lumea zicea la inceput ce slab e, etc....:) Anul asta as paria pe Qua/MM
  3. Ma indoiesc ca platesc 10 mil lui Vinales :)...doar gura presei. Toata lumea are de castigat din zvonuri de astea. Anul asta eu cred ca o figura frumoasa va face Oliveira la Aprilia. Sper sa se bata sus
  4. yamaha are echipa puternica anul asta. Cum au fost testele de la Jerez live IMG_6719.MOV
  5. https://www.roadracingworld.com/news/motogp-yamaha-quickest-on-day-one-of-shakedown-test-at-sepang/?fbclid=IwAR2zAS1adu3KzSnHcZRuC1AHrIO3zvYnxt-VkaIYXtmA8z_zQywxteJrhvo folosesc dry air. Min 5:30. s-a folosit azot, dar se pare ca aerul asta dry este apropiat de azot ca proprietati si mai poti sa-l si compresezi. Cu azotul nu poti. Si pb ca logistic e mai complicat sa-l transporti
  6. Unul care zice ca motogp-u ajuta https://www.motorcyclesports.net/articles/the-return-on-the-investment-on-motogp-is-a-really-good-one-hubert-trunkenpolz?fbclid=IwAR3oI5u9Na-E1f0bTo-4F_xes-5gt6tlYU_W9B--2jC38P6OZKaDR_omhDY
  7. Gs-uri am vazut o gramada. In Spania e plin frate, de gs-ul in adv... pb din cauza ca bmw promoveaza GS trophy, etc.... mongolia, tet, etc.... dar, chiar am vazut. ktm, bmw, honda
  8. vanzarile sunt pe europa. multistrada e slaba in categoria adventure. se vinde doar pt brand. In rest, am mers cu ea si electronica aia de curse nu prea se potriveste pe un adv. dar na, arata intr bine. doar ca nu prea le vezi mai pe langa sosea.
  9. Cele mai bune cifre la are Ducati, doar ca nu a intrat in top-ul asta ca ei vand mai putina bucati, dar ci marja mai mare de profit. 2022 a fost cel mai bun an pt ducati, au vandut peste 33.000 de bucati, pe primul loc fiind multistrada, o porcarie se motoreta in clasa ei.
  10. si o statistica intresanta de vanzari : Lider al vânzărilor după 11 luni este Honda, cu 217.791 unități (-3,4%), urmat de Piaggio cu 151.496 unități (-3,%), Yamaha cu 146.362 unități (-6,6%) și BMW cu 101.438 unități (-4,7%). La nivel de marcă cea mai bună performanță revine producătorului Aprilia, cu 33.624 unități, ceea ce reprezintă o creștere spectaculoasă de +49,6%, urmată de Zontes cu +41,3% și Royal Enfield cu +36,6%.
  11. Losail e un fel de Monaco :)...vine putini dar dotati :). Nu au nevoie de multi spectatori. in plus, regulile de acolo nu atrage lumea...la Mugello de exemplu, party-ul incepe joi seara si se termina duminica tarziu. non-stop
  12. din pacate la Brno asfaltul nu mai e pentru motogp. alunecos si valurit si statul nu mai baga bani sa-l asfalteze. Era misto rau, si spectaculos. Saptamanile trecute am fost cu un pilot de wsbk la adancata si primul lucru care mi-i la spus dupa ce a intrat a zis ca e "very bumpy" si nu ai cum sa fortezi. Cam asta e si la Brno, desi mult mai bun de Adancata.
  13. 3 din 3 pt Raz. din pacate la inceputul sezonului, yamaha a incercat sa schimbe electorncia cu una facuta in Italia si nu le-a iesit. la Donnington s-au intors la cea japoneza si a inceput si Top sa mearga cat de cat. https://www.crash.net/wsbk/news/1017033/1/razgatlioglu-sends-message-yamaha-i-couldn-t-do-more-we-need-more-power?fbclid=IwAR0U5HzNjzSw5VjirQRYnsEgyl6B44iWxcHF2-l0EnItDZvoq6AHMD5sHRs#lafei4hnzeht2g1ziuh
  14. cand toata lumea vorbeste de cat de greu se depaseste cu yamaha, tuvi si spui ca, cursa nu se castiga in primul tur. Sincer, habar nu ai despre ce vorbesti, o dai doar asa in haitereala ta specifica. Sunt oameni care fa strategii si au date, nu povesti. daca ar fi fortat sa zic sa castige si sa cada, da, ziceam ce a pierdut pe mana lui. Dar dupa Assen a gresit o singura data pe mana lui. Si ceva cu presiunea fata. dar, cum mai ziceam, modul tau simplist de a privi lucrurile le lasa sa invarti tu ideile, ca sa fie cum zici tu. e ocmare diferenta intre a mers prost Yamaha sau au evolutat cele 8 ducati-uri de pe grila. Analizeaza cursele si atunci poti sa discuti. In rest ramane impresia ta, una gresita, dar nu ma mai obosesc sa reiau discutia.
×
×
  • Create New...