Jump to content

damager

Super Membru
  • Content Count

    593
  • Joined

  • Last visited

About damager

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Maramures(Bucuresti)
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1
  • Numar Moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr

Recent Profile Visitors

625 profile views
  1. Feedback-ul pilotilor este extrem de important. inginerii nu au cum sa inteleaga ce ai facut, daca cineva nu le da un feedback corespunzator. vezi mai jos pedrosa + ktm
  2. Un impuls la 16 grade de rotatie pe MM. pb e ca tc-ul nu are feeling :). Sa ii lasa exact cat au nevoie. Da-mi si mie articolul ala daca-l gasesti. Nu te contrazic, dar sunt putin nedumerit cum sa actioneze pe accelerare in timp de face cornering. deschidere gazului, muta greutatea pe spate si descarca fata. Daca asta s-ar intampla inainte de apex....le-ar pleca fata... am experimentat pe propria piele.... eu din ce am citit, ei folosesc putin frana ca sa duca mai repede si mai in scurt botul motoretei in apex....ducati fiind mai lung folosesc asta mai des... se vede in trasele ascutite care le folosesc. totusi, as vrea sa citesc articolul repectiv ca poate am eu o idee gresita
  3. :).. bine.... ideea e nu sa se blocheze, cat sa rupa aderenta, sa plece in slide.... pe intrarea in viraj. si se face chiar fara ambreaj Da. A mers bine Mir. nu la fel de bine ca Qua :).... just kidding
  4. Poate conteaza mai putin ca la Ducati care vireaza cu frana, dar fara frana spate nu ai ce cauta acolo. Smecheria este cat de tare poti sa franezi cu spatele fara sa blochezi.... si acolo se folosesc diferite smecherii, placute uzate, aer in conducta, si d-zeu stie ce mai folosesc ei acolo. Ideea e ca dc ai blocat spatele.... pa .....
  5. Xt600, e o diferenta intre Yamaha Corporation si Yamaha Motor corporation. sunt companii diferite in care Yamaha Corporation a pierdut majoritatea acuma cativa ani... cam de cand a inceput declinul....am mai avut atunci niste posturi. pachetul majoritar a fost preluat de niste banci si un fond de investitii care in spate spate sunt aceeasi. Poti sa vezi pe net shareholderi de la yamaha. nu e un producator mic, dar nu e honda. Si tot atunci, bugetul la racing a fost redus.... nu neaparat ca lumea nu ar vrea, dar cand CEO vine un contabil, atunci poti sa ii ceri bani dosr cu calcule.... nu cu
  6. Altfel se desfasura cursa daca erau 4-5 la bataie acolo. Rins, care de felul lui este f calculat probabil ca astepta bataia in fata si greseala sau scoatere din ritm. nu vom sti niciodata, dar Rins mi-i s-a parut f puternic. Si viteza de top la suzuki parea destul de apropiata de ducati.... deci mult mai mare decat la yamaha. Cred ca daca era o bataie intre yamaha si ducati ( viraje va linii drepte) Rins ar fi speculat. Dar na, e doar parerea mea...
  7. Mai rau, Pachetul majoritar a fost vandut la un fond de investiii impreuna cu o banca japoneza
  8. Am vazut o schimbare la Vinales in de-a lungul week-endului. A lucrat mult mai mult la ritmul de cursa si nu s-a mai concentrat sa scoata cate un tur rapid. Mai tot week-endul a fost jos in clasament si a avut 3-4 tururi rapide de-a lungul week-endului. Totusi, la ce viteza de tot avea Yamaha ma indoies ca ar fi castigat, chiar dc ramaneau in cursa. lorenzo probabil ca ar fi avut un inceput de cursa mai bun, apoi ai fi cazut in pluton din cauza gumelor. Lui ii tb timp sa invete sa menajeze gumele de-a lungul unei curse. Nu Dovi i-a inchis acolo trasa ci Marquez care s-a bagat sa-l depaseasc ape Dovi si Lorenzo s-a trezit cu el in fata. Pb ca se termina cu MM, Dovi, iar pe 3 era bataie intre Rossi, Rins, Vinales, Quartararo si Petruci. Merg pe mana lui Rossi ca si fan al lui, dar realist vorbind, cred ca Rins avea cele mai mari sanse in fata lor, parerea mea
  9. In prima linie, cel putin 2 din preferatii lui @Method :).
  10. Constructorii incearca sa construiasca mobrele sa se preteze la cat mai multi piloti. Si au nevoie de feedback-uri diferite ca sa ajunga la un compromis. probabil ca si de aia l-au adus pe Lorenzo, care are un alt stil decat MM. ce s-ar intampla cu Honda dc MM se accidenteaza sau se retrage, sau pleca la Ducati. ca si ex vezi in WSBK, ducati l-a dat afara pe Melandri si au declarat ca stilul lui extrem nu ii ajuta la dezvoltarea motoretei. Vezi Yamaha, care a facut o motoreta pt Lorenzo si acuma nu mai e in stare nimeni sa mearga cu ea. Intresant e la Yamaha ca vin astia din moto2 si merg tare, pt ca inca sunt obisnuiti cu trasele mai largi de la moto2 si sa pastreze viteza pe viraj....dar, cand vine MM pe frana si se baga sub tine in viraj, sau cand pleaca de langa tine pe linia dreapta.... iti dai seama ca e cam degeaba viteza pr viraj. doar opinia mea......
  11. Noroc cu Zarco ca a facut spectacol, acolo in spate... ca altfel era boring cursa. acuma sunt si eu hater....
×
×
  • Create New...