Jump to content

damager

Super Membru
  • Posts

    1,501
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Maramures(Bucuresti)
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1
  • Numar Moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr

Recent Profile Visitors

1,423 profile views

damager's Achievements

  1. pai ca sa ai spectacol trebuiesc animate lucrurile, niste depasiri la limita, niste batalii, etc... dar acuma, cand orice chestie este penalizata cu long-lap, double etc....toti se gandesc de 2 ori inainte de a face. uite Bag, daca il atingea pe Qua sunt convins ar fi luat long lap cursa viitoare, daca nu double long-lap. el a incercat sa depaseasca fiind adversari directi, dar altfel statea in banca lui. cursele de sprint s-ar putea sa fie mai animate, nu cred ca vor avea strategii de conservare a gumelor.
  2. Circuitul este unul abraziv dar fara grip. De unde si pozitia lui Binder pe podium, Miller care are un talent special in conditii de low-grip castiga detasat. hai sa mai asteptam urmatoarele 2 curse si apoi sa vedem. MM merge bine in conditii de low-grip ca poate sa pivoteze honda aia in jurul rotii fata, lucru care nu poate sa-l faca in conditii de grip pt ca pune prea mare presiune pe fata si o pierde. MM defila cu 4 etape inainte cand singurul adversat era Dovi. Acuma sint 8 ducati-uri + 4 aprilia. Nu o sa ii fie usor.
  3. Pai astia nu oot sa schimba hartile in timpul cursei? Sau fuel map tb dezactivata din laptop. anyway, italieni tot italieni buna cursa lui MM. Ma astept la o victorie pana la finalul campionatului. Sau macar un podium. Sigur ca ma incurca itele la varf. @frigider, parerea mea e ca anul viitor iese MM campion doar daca se duce la ducati. Anul viitor honda va tb sa vina cu un model schimbat probabil radical. Am mai zis pe la F1, sunt 50% sanse ca in prima parte a campionatului sa se chinui un pic. Dar, are 50% sanse sa se adapteze si mobra sa mearga si sa avem iar plictiseala. Yamaha, cu motor nou si fara echipa satelit e la gata, suzuki dispare, ramane Ducati iar favorita...vedem daca la anu Bag si Bes vor reusi sa fie mai constanti.
  4. Pai nu a incercat Bag? Ca nu i-a iesit e alta treaba. in general, este mult mai greu sa depasesti decat sa te aperi. Si Q e bun rau pe frana iar viteza lui pe viraj face destul de grea depasirea. dar na, ce spun eu si ce vrei tu sa intelegi. Cred ca se motiva singur. E f buna daca e prima. cursa asta nici macar daca era primul nu facea mare lucru, nu a avut ritmul celor din fata. Noroc ca Bag si Bes au avut un ritm mai slab decat el, iar Esp continua seria de ghinioane tehnice :(.
  5. Pfiu ce ghinion. Si speram la o victorie Aprilia. Nu stiu dc reusea la cum a mers Miller azi. Slaba Yamaha, se confirma iar cat de greu e sa depasesti cu yamaha, daca nu greseste cel din fata, nu ai sanse sa depasesti. Q inteligent, bag si esp era in spate, nu a fortat peste limita sa-l depaseasca pe Vinales. .
  6. Cursa plictisitoare... cum zicea @Method, o sa se mai intample ghinioane din astea pana la sfarsit. Surprinzatoare greselela lui Bag. Inca 1m si era cam la fel ca cea intre Q si Esp de la Assen. mai e mult pana la Q campion. Vin niste curse f grele. ce o fi patit Esp de a schimbat mobra?
  7. nu spanzur pe nimeni, cel putin eu. Am zis in singur lucru... ca poti sa te tarasti la boxa si in afara trasei. Ca pot lasa chestii p'acolo. Zarco zice ca era regim de cursa, tu zici ca se tara. Pe cine sa cred? daca ii daseau steag negru era obligat sa elibereze trasa. Ma rog, oricum nu conteaza ce credem noi. Eu mi-am zis parerea si altii ma intreaba dc m-am uitat la cursa. Adica, daca ai alta parere, ori nu ai vazut cursa, ori habar nu ai. si nici macar nu il haitersc pe MM cum fac unii p'aici, si nici nu il ridic in slavi.
  8. Hai ca devine amuzant....asa-i, nu se poate ajunge la boxe decat pe trasa. Am multe discutii cu @Method din parere diferite, dar aici are dreptate...pur si simplu se gandeste doar la el cand e in pista. nu zic ca e gresit sau nu, poate asta e mentalitatea care tb sa o ai ca sa fi de 8 ori campion. Dar, asta nu inseamna ca eu tb sa fiu decord cu ea, sau sa o sustin.
  9. si marmota invelea ciocolata. Ce vroiai sa zica? de altfel, Zarco a si zis in declaratie . Ca oricum e cuvantul lui contra MM si ca MM vrea doar sa acape de o penalizare. Nu ca ar fi avut pentru ca sa ii dea. dar, cum mai zicea un coleg p'aici, poate... daca era altcineva mai inventau astia o penalizare. repet, nu cred ca avea de ce sa ia penalizare pt cele 2 incidente. Doar faptul ca nu mai tb sa mearga pe trasa din virajul 8 pana in 16. Si asta se poate vedea si la tv. si , stai linistit ca am abonament la motogp de multa vreme dc vreau sa revad o cursa. Black flag dupa incidentul cu Taka. Cred ca s-a vazut destul de clar ca, cadeau resturi din mobra nu? din 8 pana "inainte" de 16, sunt totusi 7 viraje nu?
  10. Era exact scenariu la care ma gandeam, dar eu il vizualizam fie in virajul 1, stiind ca MM in general pleaca bine si in virajul 1 este bolovan, pri se sprijina de cineva, ori va matura totul pe exterior, fie la o incercare de depasire a lui Q la MM, pe revenire, stil MM, il impinge afara. pai, il priveste pe Zarco, ca e in pluton, se pot intersecta. Mai norocosi sunt Bes si Bag care in general nu au pb asta. Ma rog Bag, ca Bes mai cade prin pluton
  11. scriu de pe tel si uneori autocorectul o ia razna. tind sa ii dau crezare lui Zarco pt ca e un pilot echilibrat in declaratii. 2. Pentru ca imi este f greu sa cred ca MM nu a simtit nici o schimbare. 3. Taka l-a depasit in virajul 7 iar el a venit peste el argumentand ca Taka a iesit larg, in conditiile in care aman2 mai aveau cel putin 1m pana la vibrator. 4. Dupa contactul cu taka, avand in vedere ca el a declarat ca a simtit ca mobra vireaza stanga, el a continuat sa merga pe trasa in regim de cursa. care de altfel este sjngura greseala care i se poate imputa. El tb sa primeasca steag negru dupa impact cand au vazut ca, cad chestii. Ca nu aveau aia de unde sa stie dc sunt ale lui sau ale lui Q.
  12. sau dupa virajul 16 este iesirea la boxe. Deci, in virajul 16 MM era in ritm de cursa. Cel putin eu asa inteleg de la Zarco. Si il cred ca inainte de 16 e linia dreapta. Daca el mergea sa iasa la boxe, probabil ca restul era in virajul 5 pana ajungea MM in virajul 16. Adica a mers pe linia dreapta in regim de cursa, pe trasa, chiar dc a fost ultimul. iarasi, ce a zis Zarco e ca in virajul 16 el inca mergea in ritm de cursa pe trasa. Atat. Din punctul meu de vedere tb sa primeasca steag negru si sa nu mearga pe trasa fiind constient ca are ceva probleme. Pt ca pot lasa alte chestii pe trasa si vine turul 2 si se imprastie vreunul
  13. eu am vazut cursa dar tu nu vrei sa intelegi ce zice Zarco. El zice ca din virajul 5 avea ceva la mobra si a tras pana in virajul 16. el zice ca nu a simtit, eu nu il cred. n-are legatura cu taka. Are legatura cu faptul ca mie imi este greu sa cred ca, nu a simtit nimic schimbt in comportamenul mobrei, ca in alte conditii simt cand se schimba temperatura gumei cu 2 grade. nu are legatura cu pozitia lui Zarco. De ce zice Zarco de 16? Poate ca e ac de par si l-a vazut fiind in spate. Iar asta cu cine mai e in pericol, toti pilotii in urmatorul tu, dar tu lasi bucati de carbon pe trasa de exemplu.
  14. Nu avea de ce sa ia penalizare. Cf regulamentului, trebuia sa i se dea steag negru pt problema tehnica. Trebuia sa vada un marshal si sa anunte. Doar ca nu a vazut nimeni. problema este ca, vorba aia, Marc is back, sunt convins ca incidente o sa mai apara si atunci o sa vedem si masurile care se vor lua. Ce spune Zarco face sens. Mie cel putin imi este imposibil aa cred ca nu a simtit ca dupa contactul cu Q nu a simtit o schimbare in comportamentul mobrei. Totusi el a continuat sa traga. Na, mentalitate de pilot de motogp, multiplu campion mondial
  15. Am citit: "It's a way to find a reason for the accident and to not put all the blame on him. I don't want to say that all the blame is on him, but he had something on the bike. He already had it [part of Quartararo's bike fairing] at turn five. I thought he was going to slow down at turn five and try to figure out what was wrong with the bike, but he insisted - I think too much. At turn 16 he was still riding. Yeah, maybe it was this thing with the devices and things, but something was inside the bike at turn five." https://www.motorcyclesports.net/articles/johann-zarco-accuses-marc-marquez-it-s-his-word-against-mine-he-is-stronger-than-me-so-his-word-will-be-more-important
×
×
  • Create New...