Sari la conținut

damager

Super Membru
  • Număr conținut

    2.464
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Maramures(Bucuresti)
  • Permis moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1, RSV4
  • Numar moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Informații profil

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr, Montesa, gsxr, africa twin, rsv4

Vizitatori Recenți Profil

2.400 citiri profil

damager's Achievements

  1. si mie omi plac circuitele mici si tehnice. Jerez e unul din preferatele mele. Problema aici este layout-ul lui. Foarte dezerchilibrat din punct de vedere al virajelor. In cazul unui grip mai precar se cade f mult. Drept dovada cursa de motogp. Sunt alte circuite poate mai misto decat asta, din pacate nu sunt in Germania. Dar cand ai 10 de stanga si 3 de dreapta..... e f intresant
  2. pentru ca e un circut tehnic, de mana a pilotului. pentru ca e dezechilibrat din punct de vedere al virajelor pentru ca in caz de conditii mai precare, aluneca fara avertizare. Parerea mea este ca ar trebui scos din calendar.
  3. Distanta nu iti spune nimic...doar tie cand iti sustine parearea. Daca nu ai in spate pe cineva la bataie, iar cel din fata este dus, nu prea ai motiv sa fortezi nu? Ca sunt 2 secunde sau 20 fata de locul din fata, nu inseamna nimic, decat risc sa cazi. Bag este clar departe si forta sa-l ajunga pe AM. in rest Q a controlat distanta fata de Aldeguer. Dar, ca de obicei, tu sucesti cum iti convine tie.
  4. de unde ai scos ca ii place sachsenring? in toate declaratiile lui spune, ca desi a castigat aici on 2021, nu este un circuit care ii place: "is certainly a circuit that i'm not particularly fond of"...
  5. Bicla lui Pogacar este estimataundeva intre 15k-20k euro. nu se stie exact ca foloseste niste roti de specificstie nou cu diferenta imensa de 200 grame mai usoare decat cele vechi. .
  6. .... un fel de MM al ciclismului. Cel putin in momentul asta.
  7. chiar daca nu sunt legate direct de motogp: 1. Esp participa la Turul Austriei la ciclism cu echipa Trek Lidl. 2. Pogacar a ajuns la 100 de victorii .
  8. Din cauza stilului de pilotaj, Bag foloseste f mult trailbrake ca sa intoarca motoreta, ceaa ce duce la uzarea gumei fata pe laterale. MM franeaza tare mai putin inclinat si intoarce motoreta din corp.
  9. 3 pole-uri pe 3 circuite semnificativ diferite inseamana un progress... nu este ceva izolat, gen locul 2 a lui Vinales, piedut pt presiune.
  10. eu zoc ca yamaha e mai aproape sa rezolve pb de grip decat ktm si aprile sa iti rezolve pb lor de vibratii, acceleratie, ambreaj, etc... la mugello eu zic ca yamaha o sa fie prima dupa ducati. Nu cred ca va reusi sa bata toate ducati-urile, dar va fi sus. La assen ar tb sa se bata cu ducati.
  11. Se pare ca in sfarsit vom avea niste detalii despre V4....
  12. auzi, daca iei ultimile curse, exceptand Aragon, unde yamaha a fost slaba ultimii 10 ani, dupa Ducati(24,25,29.. pt mine tot ducati e), cu ce ti-i se pare ktm, honda si aprilia peste yamaha? Doar asa ca sa imi dau si eu seama la ce te uiti tu? hai sa iti explic cum vad eu: ktm si aprilia nu au evolutat mai deloc in ultimii 2 ani, aprilia in continuare are probleme cu tractiunea din virajele de treapta 1 si 2. Mai mult, nici pb cu ambreajul nu au reusit nimic, vezi starturile lui Bez. ktm in continuare are vibratiile lor de care nu pot sa scape. In plus nu au venit cu absolut nimic nou sub soare, au noroc cu Vinales care mao scoate din palarie cate o cursa si Acosta care din cand in cand reuseste sa nu termine guma spate. cele mai evidente progrese se vad la yamaha si la Honda. Doar ca Honda il are doar pe Zarco... restul sunt la gara. La fel si yamaha, din 4 pilotii unul mai si merge. yamaha a facut un mare pas in fata in tururile rapide si s-a vazut, au testat de la inceputul anului 3 bascule, 2 cadre, 2 tipuri de carene. si incepe sa se vada progresul. Si parerea mea este caincepe sa ia fata celorlalti. Incepe sa aibe mai multa viteza de top, sa nu mai fie agresiva. Deci mie mi-a se pare ca e cea care a facut cel mai mare progres. vom vedem in cursele urmatoare unde este yamaha, mugello israsi nu e un circuit pt yamaha, ducati rules pe linia aia dreapta. dar, cum ziceam, e doar parerea mea.
×
×
  • Creează nouă...