Jump to content

damager

Super Membru
  • Posts

    992
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=I5UxlAR3AGw

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Maramures(Bucuresti)
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Ktm, CBR, R1
  • Numar Moto
    B - 64- ...
  • Club
    Tase Racing

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    R1, super tenere, 990 adv, exc 250, F650GS, cbr f4, cbr 600 rr

Recent Profile Visitors

1,119 profile views

damager's Achievements

  1. Mor could join, dar ctr e cu Petronas. O sa urmeze o negociere, din care eu sper ca Petronas sa ramana fara Mor dar cu 2 modele factory specs... ca asa e in business......
  2. Si eu cred ca Rossi intuieste ceva....ca si pilot e agresiv, poate de aia nu se alineaza planetelw cu Yamaha... cine stie. poate o sa se alinieze cu ducati, habar nu am. eu as vrea sa-l vad la ducati. Acuma, pe grila daca se alineaza stelele, sunt maxim 2 piloti mai rapizi ca si el. Din pacate nu stie sa depaseasca...poate o sa reuseasca la ducati care se zice ca e mai bun pe frana decat yamaha:). iar cu tardozzi si ducati, sa nu uitam ca in spatele echipei nu e ducati, e Aramco, care nu cred ca da 2 bani pe ce zice Ducati dc ei vor un pilot, ala va fi. Asa e cu arabi:). Doar dc nu e specificst in ctr ca ducati are drept de veto la piloti.
  3. Maverick Viñales is appointed to VR46; Franco Morbidelli could join the factory team and Marco Bezzecchi at Petronas..... Fac pariu pe o lada de bere ca Vinales o sa performeze mai bine la Ducati decat la Yamaha... Cine se baga la pariu?:)
  4. am inteles. cred ca, spre deosebire de Zarco, Oliveira a inteles mai bine ktm-ul si scoate tot ce poate din el. un pilot care face ce face el cu ktm-ul, si care nu da cu bata in balta in declaratii, nu are cum sa se ingroape. sa nu uitam, Zarco a dat cu bata in balta de cateva ori(cel putin 2) si nu mi-i se pare ingropat. e pe locul 2 in campionat nu?
  5. vin e un pilot f rapid, cu un stil f bun de pilotaj. problema e ca tre sa se alinieze prea multe planete ca sa castige. Si azi, dc Bag nu lua long lap si naka nu gresea, nu ii depasea Vinales. si pb, din declaratiile lui nu a fost guma fost, ci viteza in mijlocul virajului a lui naka.
  6. n-are Vinales ritmul si sangele lui Qua sa-l incurce. e prea in forma acuma. Sper sa fie asa si dupa pauza de vara. Gerloff e subtire, dar e american.. dc vine cu bani seriosi, o sa prinda o echipa de uzina...de vreo 2-3 ani Dorna sustine AMA incercand sa aduca un pilot in motogp.
  7. e intresanta comparatia motogp ca sbk, dorna se fereste sa o faca. sunt 2 chestii care imi vin in cap, la Jerez Rea a mers la sub 1s se timpi motogp in conditii aproape similare. totusi, cand s-a dus Bautista in wsbk a maturat cu ei pe jos in primele curse. Nu inteleg exact de ce nu a luat campionatul, dar a avut parca 13 victorii la rand dc nu ma insel. diferentele sunt mari intre cele 2 competitii, din declaratiile lui Bautista, less, les...... power, gumele cu mai putina aderenta + electronica diferita. Cand zice diferita, pb ca vrea sa zica mult inferioara. pe de alta parte, Rabat.... slab in motopg, slab si in sbk.
  8. Colegu zicea de inlocuitor pt Vinales la yamaha. la vr46 si eu pariez pe 2 italieni, gen marini + Bezechi/diggia, dar in cele din urma si sponsorii au un cuvant de spus. Nu stiu nici un pilot arab, dar cine stie ce pretentiu au pus cei ee la Aramco...sunt destul de mari:))) faceau pe virginii ca inca nu discutasera "platile suplimentare":)
  9. dorna?:) in alta ordine de idei s-au bagat sauditii in MotoGp Aramco VR46 Ducati
  10. Daca e sa-l inlocuiasca(desi ma indoiesc ca au nevoie de un spaniol), as spera totusi sa fie Toprak. Stilul lui aduce cu cel al lui Qua si cred ca s-ar plia mai bine pe mobra. dar deh, sunt destul de convins ca va fi un spaniol, care sa aibe mai mult de a face cu sponsorii decat cu performanta.
  11. morbi s-a accidentat si nu va fi prezent la Assen. va fi inlocuit de Gerloff
  12. esti amuzant... te contrazici singur de multe ori:) faptul ca are o linie dreapta de 700m este un motiv pt care motoarele puternice nu au pus distanta. circuitul nu are prea multe curbe cu trase diferite sa zici ca avantajeaza yamaha pe viteza pe viraj. In plus 8 sau 9 viraje sunt deschise pe iesire, fapt care avantajeaza honda si ktm aici, motoare puternice. virajele sunt totusi de viteza mai mare, dezavantaj ducati care rupe gumele cand tre sa tii motoreta inclinata mult timp. una peste alta, exista circuite care avantajeaza unele motociclete si altele care avantajeaza alte motociclete. ce e amuzant este faptul ca conditiile in care un pilot din 6 performeaza cat de cat, expertii vin sa sustina cat de praf su t pilotii si ca de fapt motoreta e ceva mai buna.
  13. de fapt a fost declaratia lui Petrucci parca, cand a zis ca Yamaha e usor de blocat pt ca daca stai in fata pe viraj iesire o are mai buna ktm-ul. nu cred ca Qua a intrat greu in cursa, cred ca atat a putut.... ducati-urile au scazut ritmul dupa ce au distrus guma spate.
×
×
  • Create New...