bubaq Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 mi-am luat nipru si vreau sa ma laud, ma simt beton, de ani de zile ma uit la ele dar.... ma rog maine dimineata fac actele dar, daca nu vine un cutremur, ar trebui sa fie a mea. E MT 11 si o iubesc deja. O mica intrebare: stie cineva un ij 56 de vanzare? fratele meu s-a cam ofticat ca eu imi iau nipru si el nu are nimic (cei de pe forumul vw il stiu, e sabin, am observat ca sinteti multi) sau un nipru? Noape buna si vedem noi ce -o fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caty Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 mi-am luat nipru si vreau sa ma laud, ma simt beton, de ani de zile ma uit la ele dar.... ma rog maine dimineata fac actele dar, daca nu vine un cutremur, ar trebui sa fie a mea. E MT 11 si o iubesc deja. O mica intrebare: stie cineva un ij 56 de vanzare? fratele meu s-a cam ofticat ca eu imi iau nipru si el nu are nimic (cei de pe forumul vw il stiu, e sabin, am observat ca sinteti multi) sau un nipru? Noape buna si vedem noi ce -o fi am auzit ca e de vanzare unul..de fapt omu vrea un minsk..ceva mai mic,pt ca ii este dificil cu dnepr .un schimb ar face cu o dif de bani asta prin iasi..detalii nu cunosc abia am aflat scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 5, 2006 Autor Share Postat Septembrie 5, 2006 am auzit ca e de vanzare unul..de fapt omu vrea un minsk..ceva mai mic,pt ca ii este dificil cu dnepr .un schimb ar face cu o dif de bani asta prin iasi..detalii nu cunosc abia am aflat scuze merci oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 stiu un jup 5 de vanzare.merge bine si cere 350 euro.este al unui prieten. porneste si merge bine.nu prea este mers,in comparatie cu altele. /index.php?showtopic=59353 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 nipru usor iti dorim! ...ca altfel va trebui sa-ti faci un pic de abonament la ceva sala de forta, si poate si unul mai mic la ceva consiliere psiho-pupu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 nipru usor iti dorim! ca bine zici. de unde e luat? de pe forum? care e? poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 6, 2006 Autor Share Postat Septembrie 6, 2006 da, am luat-o de pe forum, aveti aici link-ul /index.php?showtopic=54340 , azi am mers cu ea (nu am inca carnet, incep scoala in zilele urmatoare) pe campurile din corbeanca (nu mi-am batut joc de ea) si e incantatoare, am imbolnavit trei oameni care cred ca nu o sa mai doarma bine noaptea de invidie . Am si eu pentru inceput 2 probleme: trebuie sa schimb carburatoarele, unu e varza rau, de unde le iau? (sa fie bune, vreau de alea k69 sper ca nu e gresit ce spun), si mai vreau ceva: sha pentru nipru din cele mai vechi, din piele si pentru o singura persoana, chestia asta o vreau neaparat, unde naiba sa il gasesc? Din cele 3 persoane care crapa de invidie uan este tata (m-a pus sa-i gasesc un nipru) si fratele meu despre care am scris mai inainte. Fratele meu nu mai vrea nipru, vrea ceva mai nobil si anume un model de ij din 49 (chiar a gasit pe cineva care are si s-ar putea sa-l vanda spre surprinderea mea) sa macar un ij 56, asa ca un jupiter nu prea il satisface, vrea sa fie retro. va multumesc pentru urari...si va las cu bine (e beton motocicleta mea, si sa stiti ca m-am descurcat cu ea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia afumata Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 unde l-ai gasit? e in stare buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 6, 2006 Autor Share Postat Septembrie 6, 2006 l-am gasit pe forum-ul asta, am spus mai sus, e si un link, iar daca in stare buna - eu sper ca e, daca nu e il fac eu sa fie buna. vad ca esti in clubul romantic bikers, cred ca il stii, a fost al lui cosmin niprul. mai doresc ceva- un manual , care are, am incercat sa fac download de la link-ul gasit pe forum dar nu merge (merge asa greu pana se opreste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 vreau sa-i schimb carburatoarele si bujiile, poate sa-mi spuna cineva ce fel de bujii sa cumpar? mai vreau sa reglez aprinderea, poate sa-mi dea cineva valorile pentru reglaj? cica are aprindere electronica dar inca nu am reusit sa o pun in functie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 pai 2 carburatoare de Nipru K68 , 2 bujii Sinterom 14NP24, daca ai aprindere electronica gaseste-i cutiuta cu care a venit sa vezi cum se monteaza corect, platina 4-5, avansul il reglezi asa: cu motorul la PMS si o bujie scoasa la vedere, misti de platou pana cand da scanteie. acolo unde da scanteie e avnas 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 ..14NP24 sint ok.. Cu NP21, in zile fierbinti poti sa ai surpriza ca taind contactul , motorul nu se opreste!(fac autoaprindere la temperaturile la care ajung!) Si 2 K68 ar putea fi ok, daca ai suficienta rabdare sa le bibilesti sa numai curga, sa miste la fel....si sint simplu de intretinut. poti sa-i pui si ceva aditiv pe baza de bisulfat de molibden, ca la felul in care se incinge, numa bine-i face si un pic de ungere 'uscata'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Mie NP21 (ma rog, echivalent) nu mi-au facut niciodata autoaprindere. NP24 n-am reusit sa gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 imi pare rau dar am mai mult de cerut decat de oferit, poate ca intr-o zi o sa fie invers, am nevoie de o janta, la un din jentile mele s-a fisurat putin sudura si nu vreau sa mai merg cu ea, fie noua fie sh. va multumesc mult pentru ajutor. de unde as putea cumpara platou de aprindere? si inca ceva, sper sa nu va enervez. imi este greu sa ma expim daca nu am un manual...mai ales ca nu sint mecanic sau macar pe aproape.....la cardan bara care transmite miscarea de la cutia de viteze are un joc mare mare, m-am uitat acolo si este o articulatie... ma rog erau bucati de metal, pati din rulmenti, totul cam varza, de unde as putea lua piesa sa o inlocuiesc (tot de la cristi tunaru? ca am facut azi rost de nr de telefon). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia afumata Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 bubaq aprinderea nu are nimic. toata treaba e din carburatoare. in rest daca e reglat cum trebuie merge ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 (editat) Mie NP21 (ma rog, echivalent) nu mi-au facut niciodata autoaprindere. NP24 n-am reusit sa gasesc ...am avut de doua ori surpriza asta! face cau diesel, si se mai si tureza al' dreacu daca pisti putin acceleratia...(probabil detuna cu avans foarte mare). cardanul, crucea cardanica , rulmentii nasol! tunaru bucuresti sau gaspar botosani.Daca esti din bucuresti e bine ca poti sa le si vezi inainte de cumparare... Editat Septembrie 7, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia afumata Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Acesta este motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 din bucuresti sint, o sa fac maine niste poze, iar pana luni vreau sa cumpar toata lista de piese care mi-am facut-o si sper sa apara primele rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia afumata Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Motociclistii ,mai ales cei noi , sa vada clar asocierea dintre termeni ca VITEZA,FARA CASCA ,FARA ECHIPAMENT,FARA PERMIS si DECEDAT, FRACTURI, SPITAL,STARE GRAVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 8, 2006 Autor Share Postat Septembrie 8, 2006 am vorbit cu cineva pt o janta, mi-a cerut 500.000, cum vi se pare? pt restul de piese ma duc duminica in targ vitan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 Vinde-o frate la cite vrei tu sa schimbi de pe ea e grav . Mai ales ca are cardanul terminat asta arata ca a fost omorita rau . E primul semn de intrebare cind cumperi o motocicleta mai ales pe cardan . Pai daca ala e varza iti dai seama cit a fost de omorit motorul ? Si in plus ca mai sunt si carburatoarele varza . Si eu am facut prostia asta si reparam la ea non stop (era un simson dar l-am luat omorit). Gindeste bine inainte sa cumperi piesele fa un calcul si vezi daca merita . S-ar putea ca cu suma pe care o investesti in ea sa iti cumperi ceva mult mai bun . In plus o sa pierzi o gramada de timp cu reparatiile in loc sa te plimbi cu motocicleta . In plus nu poti sa incredere niciodata in ea . Asa ca gindeste-te bine !!!!!!! Pana la urma nu conteaza aspectul pentru ca daca o tii mai mult prin garaj stricata oricum nu o vede nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 Cardanul se poate strica din cauza pieselor proaste, nu are legatura neaparat cu motorul. Tocmai pentru ca el preia socurile pornire de pe loc/acc/frana de motor, motorul e mai protejat. Dar totusi jocul ala de la cardan nu mi-e clar de unde este: de la cruce, de la cupla, de la cutie sau de la grup? Daca vrei sa nu repari iti trebuie cel putin 2000E pentru motor + bani din cand in cand sa mergi la service. Si in loc sa lucrezi 1 zi/saptamana (eu la nipru nici atata), tii motorul peste iarna in service pana vin piesele comandate si care costa 1 sfert din toata motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 8, 2006 Autor Share Postat Septembrie 8, 2006 nu e cazul sa discutam despre alta motocicleta, nu am luat niprul pentru considerente financiare, am luat-o pentru ca-mi place, asta vreau, in momentul cand am cumparat-o am avut in cap gandul de a schimba tot pe ea in urmatorul an astfel incat sa o duc la un nivel acceptabil. E greu sa faci o motocicleta buna din piese proaste dar a fost un fapt asumat. Eu sint absolut varza la mecanica insa sint serios, rabdator si nu asa pretentios, iar motocicleta asta e un bun pretext sa invat. Ma indoiesc ca o sa o vand vreodata, asa cum ma indoiesc ca o sa fie singura mea motocicleta. O vad ca un pas obligatoriu in evolutia mea ca motociclist. Si inca ceva e una din acele mici bucurii care duc la fericire (impreuna cu alte mici bucurii bineanteles). Deci nu se vinde, asta e categoric, ii cumpar piese. Sincer as fi vrut sa o repar mai serios la iarna, dar daca asta e situatia o sa abordez lucrurile esentiale acum ca sa pot sa prind si eu o luna de vreme mai buna pentru ca preconizez sa iau carnetul cam la inceputul lui octombrie (azi m-am inscris). Ca idee generala o sa abordez un sector intreg in reparatie, o sa-l schimb integral si dupa aia o sa trec mai departe. In funcie de pretul cardanului o sa vad daca o sa schimb toata transmisia, daca e scump cardanul o sa schimb tot, daca e ieftin o sa-l schimb doar pe el acum iar cand ma ocup de transmisie o sa-l schimb din nou. De ce vreau sa abordez sectoare intregi? ca sa nu existe componente a caror uzura sa le deterioreze pe cele puse nou. M-am uitat pe lista de preturi la piese si nu m-au speriat preturile de loc, e mult mai ieftin decat daca ai o masina (ma refer la o masina la care tii, nu la logan). Azi nu am fost al corbeanca (acolo o tin acum) asa ca nu am poze facute, dar mai mult ca sigur ca problema este la crucea cardanului. Grupul a fost schimbat de curand (asa mi-a spus cel care mi-a vandut-o, este grup de fuga). Cardanul este el rablagit, dar nu cred ca a fost schimbat vreodata, asta inseamna ca are are ceva ani si poate ca e de inteles. Va multumesc pentru ca va impicati, asta ma bucura mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 Vezi ca tocmai pentru ca a fost schimbat de curand, poate fi de la grup. Sunt niste saibe pe-acolo, si cand schimbi grupul nu se mai potrivesc jocurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 8, 2006 Autor Share Postat Septembrie 8, 2006 uite o poza ca sa fie mai expilicit ce spun, inca o dat ma scuz pentru lipsa mea de cultura in mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.