bucurmarius Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 salutare, mai baieti, poate ati mai patit si voi asa cu motoarele voastre. de cateva zile incoace am o problema cu motoru. nu mai revine din turatie.ce se intampla: merg cu motoru in 5-6-7000 rot apoi daca il las in frana de motor, tot continua sa ramana accelerat si daca trag ambreajul, scade incet incet turatira pana pe la vreo 3000 rot apoi ramane acolo cam vreo 5-7 secunde dupa care revine la relati la 1100 rot.ce am incercat pana acum: cablurile is ok, revin perfect, socul functioneaza.i-am desfacut carburatoarele si le-am spalat si curatat si suflat, am reglat aeru dupa manual, am verificat nivelu de benzina la plutitor, tot dupa manual.normal ca l-as duce in service, dar momentan nu este buget.urmeaza sa si sincronizez carburatoarele, asta inca nu am incercat.si nu raspunde nici destul de repede la acceleratie mai rapida. asa ca, daca aveti vreo sugestie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 carburi desincronizate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 sincronizarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 13, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2010 nah, urmatorul lucru, o sa o duc la sincronizat.sper sa fie numai asta mersi mult baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 nah, urmatorul lucru, o sa o duc la sincronizat.sper sa fie numai asta mersi mult baieti! Ar fi necesar si un reglaj al suruburilor "de aer". Ele lucreaza fix in plaja ralanti- 2mii , 3 mii ture. Pt. asta trebuie o ureche instruita sau analizor gaze sau bujie transparenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 14, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2010 din pacate dupa sincronizare nu e mare diferenta , urmeaza sa o duc la un service....sper sa nu fie nush ce grav.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 eu am patiti asta cind aveam galeria de admisie impuscata si tragea aer fals, nu stiu daca la motorul tau are cum sa ia aer fals dupa carburator (sigur e din amaestec). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 15, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2010 rezolvat problema! roata fata e din nou cronic alergica la asfalt ce o avut: membrana de la carbu 2 nu functiona bine, trebuia pus ceva la loc,si de acolo era aerul fals, si eu am gresit acest lucru, plus de asta a mai fost reglat o data aerul si sincronizate mai bine. plus de asta am facut si un test de compresie.dar ii ok acum , merge ff bine, revine foarte frumos din turatie mare si destul de repede.mersi mult de sfaturi baieti! asfalt uscat si cald...cat mai tine vremea cu noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.