TomCat Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Flansa asta a fost testata de multi. Daca e facuta exact la cotele indicate se potriveste fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) salut si eu tot schita asta pt flansa am folosit`o pt IFA BK 350 ,SIMSON SPORT / AWO , IJ56. si banuiesc ca merge si pt MZ ES 175/250 cmc am tot vrut sa o postez eu schita, dar nu o gaseam pe calculator, ca sa mai reinstalat windowsul de n`spe mii de ori. de data asta am sa o stochez pe un CD Editat Decembrie 9, 2010 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Alte doua necunoscute: Si bănuiesc ca undeva trebuie sa vina un plus ( + ) de la baterie la alternator, de unde vine curentul la platina și mai departe pentru pornire sau poate greșesc eu ??? Si unde trebuie legat dacă totuși acest plus ( + ) vine ??? Mesaj completat Tot căutând informații pe acest forum am găsit într-un post ceva mai vechi schița corecta a flanșei pentru adaptarea alternatorului 12v de IJ ( Planeta si/sau Jupiter ) pe IJ56: Asta pentru cei care au aceeasi problema ca mine pentru ca nu as vrea sa primească informații greșite deși menționez ca aceasta ultima schema care am postat-o acum încă nu este testata. aia este flansa. platina vine pe -, nu pe +. + vine pe unul dintre carbuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SgcTm Postat Decembrie 11, 2010 Autor Share Postat Decembrie 11, 2010 REGULATOR ALTERNATORA 12V - TYP RA2/12 V PAL Cine știe exact cum trebuie legat Releul Regulator tensiune din imagine ? DF <---> Peria colectoare (+) D+ <---> Punte Diode (+) & Becul Martor B- <---> Masa (-) 54 <---> ??? ( asta unde vine legat ??? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 54 este "martor incarcare"(indicator light) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 REGULATOR ALTERNATORA 12V - TYP RA2/12 V PAL Cine știe exact cum trebuie legat Releul Regulator tensiune din imagine ? DF <---> Peria colectoare (+) D+ <---> Punte Diode (+) & Becul Martor B- <---> Masa (-) 54 <---> ??? ( asta unde vine legat ??? ) 54 nu-l conectezi nicaieri,il lasi liber PS Am testat schema propusa de cristi57,si este perfect functionala. In plus am masurat incarcarea comparativ cu schema clasica...nu am gasit diferente.. E drept ca testele nu le-am facut pe motor,din cauza vremii...ci am folosit un alternator de Dacia,antrenat de un strung Mi se pare normal sa-mi recunosc deci greseala , foloseste schema fara nici-o retinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SgcTm Postat Decembrie 12, 2010 Autor Share Postat Decembrie 12, 2010 (editat) Atunci schema se modifica asa: ??? Thx for help !!! Mesaj completat .......antrenat de un strung............. Nu imi poti face si mie o flansa de adaptare daca tot e vremea cum e si nu ai altceva de lucru ) PS: chiar are probleme forumul asta nici "Replay-ul" nu il face unde trebuie... Editat Decembrie 12, 2010 de SgcTm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Atunci schema se modifica asa: ??? Thx for help !!! Mesaj completat Nu imi poti face si mie o flansa de adaptare daca tot e vremea cum e si nu ai altceva de lucru ) PS: chiar are probleme forumul asta nici "Replay-ul" nu il face unde trebuie... Nu ma prea pricep,strungul e micut..(un Einhell..),dar o sa incerc.. Problematica o sa fie si gasirea unei bucati de dural,la diametrul necesar ,chiar nu stiu unde as putea gasi dural la diametrul necesar Daca piesa poate fi facuta din otel,iti recomand un strung serios...si nu in ultimul rand ..un meserias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SgcTm Postat Decembrie 12, 2010 Autor Share Postat Decembrie 12, 2010 Nu cred ca trebuie neaparat duraluminiu merge si din fier sau bronz sau altceva .... poate reusesti cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Pe fier nu prea pot lucra,strungul e mic...are 400w... Iar bronz la diametrul asta...nici macar n-am vazut.. Daca rezolv ceva te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SgcTm Postat Decembrie 17, 2010 Autor Share Postat Decembrie 17, 2010 Are vreo legătură amperajul bateriei cu amperajul alternatorului ? Adică din informațiile mele alternatorul de IJ 12v are (dezvolta) 10A asta înseamnă ca și bateria trebuie sa fie de 12V-10A ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 poti de la 6A pana la 12A linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Atunci schema se modifica asa: ???.... Nu, este gresita din start, nu ve-i avea curent de initiere! In D+ trebe +15(plus de contact). Nu cred ca regulatorul acesta mai are nevoie de cele 3 diode 1N4007, renunti la ele sau le lasi acolo ca nu cer de mancare. Scuze, n-am mai intrat aici de mult timp, abia acum am vazut schema ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SgcTm Postat Ianuarie 18, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Are vreo legătură amperajul bateriei cu amperajul alternatorului ?Adică din informațiile mele alternatorul de IJ 12v are (dezvolta) 10A asta înseamnă ca și bateria trebuie sa fie de 12V-10A ??? Daca releul regulator isi face treaba nu conteaza . In timp bateriile mai pierd din capacitate am avut si baterie de 4 A/h si nu au fost probleme Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.