Sari la conținut

Alternator 12v IJ sau Magnetou Minsk ?


SgcTm
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut

si eu tot schita asta pt flansa am folosit`o pt IFA BK 350 ,SIMSON SPORT / AWO , IJ56. si banuiesc ca merge si pt MZ ES 175/250 cmc

am tot vrut sa o postez eu schita, dar nu o gaseam pe calculator, ca sa mai reinstalat windowsul de n`spe mii de ori. :)

de data asta am sa o stochez pe un CD :D

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Alte doua necunoscute:

 

ALTER-1.jpg

 

Si bănuiesc ca undeva trebuie sa vina un plus ( + ) de la baterie la alternator, de unde vine curentul la platina și mai departe pentru pornire sau poate greșesc eu ???

Si unde trebuie legat dacă totuși acest plus ( + ) vine ???

 

Mesaj completat

Tot căutând informații pe acest forum am găsit într-un post ceva mai vechi schița corecta a flanșei pentru adaptarea alternatorului 12v de IJ ( Planeta si/sau Jupiter ) pe IJ56:

 

Flansaadaptarealternator12VptIJ56.jpg

 

Asta pentru cei care au aceeasi problema ca mine pentru ca nu as vrea sa primească informații greșite deși menționez ca aceasta ultima schema care am postat-o acum încă nu este testata.

 

 

aia este flansa.

 

platina vine pe -, nu pe +.

 

+ vine pe unul dintre carbuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

REGULATOR ALTERNATORA 12V - TYP RA2/12 V PAL

 

Cine știe exact cum trebuie legat Releul Regulator tensiune din imagine ?

ReleuRegulator.jpg

DF <---> Peria colectoare (+)

 

D+ <---> Punte Diode (+) & Becul Martor

 

B- <---> Masa (-)

 

54 <---> ??? ( asta unde vine legat ??? )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

REGULATOR ALTERNATORA 12V - TYP RA2/12 V PAL

 

Cine știe exact cum trebuie legat Releul Regulator tensiune din imagine ?

ReleuRegulator.jpg

DF <---> Peria colectoare (+)

 

D+ <---> Punte Diode (+) & Becul Martor

 

B- <---> Masa (-)

 

54 <---> ??? ( asta unde vine legat ??? )

 

54 nu-l conectezi nicaieri,il lasi liber

 

PS

Am testat schema propusa de cristi57,si este perfect functionala.

In plus am masurat incarcarea comparativ cu schema clasica...nu am gasit diferente..

E drept ca testele nu le-am facut pe motor,din cauza vremii...ci am folosit un alternator de Dacia,antrenat de un strung

Mi se pare normal sa-mi recunosc deci greseala , foloseste schema fara nici-o retinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci schema se modifica asa: ???

2.jpg

Thx for help !!!

Mesaj completat

.......antrenat de un strung.............

Nu imi poti face si mie o flansa de adaptare daca tot e vremea cum e si nu ai altceva de lucru :angryfire:)

Flansaadaptarealternator12VptIJ56.jpg

PS: chiar are probleme forumul asta nici "Replay-ul" nu il face unde trebuie...

Editat de SgcTm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci schema se modifica asa: ???

2.jpg

Thx for help !!!

Mesaj completat

 

Nu imi poti face si mie o flansa de adaptare daca tot e vremea cum e si nu ai altceva de lucru :angryfire:)

Flansaadaptarealternator12VptIJ56.jpg

PS: chiar are probleme forumul asta nici "Replay-ul" nu il face unde trebuie...

 

Nu ma prea pricep,strungul e micut..(un Einhell..),dar o sa incerc..

Problematica o sa fie si gasirea unei bucati de dural,la diametrul necesar ,chiar nu stiu unde as putea gasi dural la diametrul necesar

Daca piesa poate fi facuta din otel,iti recomand un strung serios...si nu in ultimul rand ..un meserias

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are vreo legătură amperajul bateriei cu amperajul alternatorului ?

Adică din informațiile mele alternatorul de IJ 12v are (dezvolta) 10A asta înseamnă ca și bateria trebuie sa fie de 12V-10A ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci schema se modifica asa: ???....

Nu, este gresita din start, nu ve-i avea curent de initiere! In D+ trebe +15(plus de contact). Nu cred ca regulatorul acesta mai are nevoie de cele 3 diode 1N4007, renunti la ele sau le lasi acolo ca nu cer de mancare.

 

Scuze, n-am mai intrat aici de mult timp, abia acum am vazut schema ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Are vreo legătură amperajul bateriei cu amperajul alternatorului ?

Adică din informațiile mele alternatorul de IJ 12v are (dezvolta) 10A asta înseamnă ca și bateria trebuie sa fie de 12V-10A ???

Daca releul regulator isi face treaba nu conteaza . In timp bateriile mai pierd din capacitate am avut si baterie de 4 A/h si nu au fost probleme

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...