Lungu Edward Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 Salut ,Eu am un kawasaki KLR 650. Am fost cu aceasta mobra cu un pasager de 80 si ceva de KG in Poiana Brasov respectiv varful Postavarul , deci vreau sa spun ca motocicleta rupe cu 2 persoane. Are racire pe apa, acest lucru mi-a demonstrat ca este mare diferenta intre cele 2 raciri la viteza mica ( le-am avut pe amandoua ). Are 168.0 kg , destul de bine pentru soft enduro si nu prea carenta ca sa ai ce sparge. Locuiesc in Codlea la baza muntelui Magura, am facut cu ea si hard enduro ) si nu ma prea dezamagit . Se comporta bine si la asfalt, am mers si cu 120 destul de lejer. Am mers si cu dominator ... numai stiu cum e ca a fost demult ) Se incadreaza in buget . O gasesti la 1100 - 1300 , cu cate ceva de facut pe la ea dar o gasesti. Consumabilele sunt destul de ieftine. un video de prezentare pe care il l-am facut mobrei, Interesant, suna bine, mersi mult de parerea clara si concisa. Voi mai astepta niste pareri dupa care voi lua decizia finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 am inteles acum ce vrei, asa ca te poti orienta spre xt/klr/domi sau lc4. eu te-as sfatui sa mai strangi niste banuti si sa nu te arunci la toate cojile sub 1000, e drept ca e criza dar asta nu inseamna ca a disparut fenomenul TZEAPA asa ca ai mare grija ce iti alegi. eu prefer sa dau un pic mai mult pe o motoreta care pare ok(ca acum n-ai cum s-o verifici ce are in motor decat asa dupa ureche) decat sa ma bucur ca mi-a lasat unu la pret doua trei sute si sa ma apuc de investit cand ajung acasa si o desfac. oricum e loterie cu motoretele cumparate sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 am inteles acum ce vrei, asa ca te poti orienta spre xt/klr/domi sau lc4. eu te-as sfatui sa mai strangi niste banuti si sa nu te arunci la toate cojile sub 1000, e drept ca e criza dar asta nu inseamna ca a disparut fenomenul TZEAPA asa ca ai mare grija ce iti alegi. eu prefer sa dau un pic mai mult pe o motoreta care pare ok(ca acum n-ai cum s-o verifici ce are in motor decat asa dupa ureche) decat sa ma bucur ca mi-a lasat unu la pret doua trei sute si sa ma apuc de investit cand ajung acasa si o desfac. oricum e loterie cu motoretele cumparate sh. Sunt constient de cele enumerate de tine sa vad pana ma hotarasc ce va mai aparea si poate voi mai pune si ceva de-o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Intentionez sa achizitionez unul din aceste modele(dupa 90 ) si intrebarile mele ar fi urmatoarele:-Cat de scumpe sunt consumabilele? -Care este mai usuoara? -Care prezinta o rezistenta mai mare? -Care consuma mai putin? Si care din aceste 2 modele o recomandati?Mentionez ca intentionez sa fac majoritatea plimbarilor impreuna cu pasager pe drumuri cu noroaie,mici dealuri si prin padure,fara chestii extreme. Ce parere mai aveti de kawasaki klr? Multumesc anticipat. Honda e mai buna de 74 de ori la orice capitol, mai putin la viteza de varf. Mesaj completat nu stiu cum e sa mergi prin noroaie si prin padure cu pasager si vorbeste cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 Honda e mai buna de 74 de ori la orice capitol, mai putin la viteza de varf.Mesaj completat si vorbeste cineva... Bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 de 1000 euro cit vrei sa dai pe mobra de noroaie cumperi 10 seturi de plastice pt LC4, iar in plus ai certitudinea ca nu mergi cu o coaja de mobra pe coclauri sa te lase cine stie pe unde. (pareea mea ) (posibil chiar sa gasesti ceva gume mai cramponate chiar pentru jantele de sm pe care le ai acum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 de 1000 euro cit vrei sa dai pe mobra de noroaie cumperi 10 seturi de plastice pt LC4, iar in plus ai certitudinea ca nu mergi cu o coaja de mobra pe coclauri sa te lase cine stie pe unde. (pareea mea ) (posibil chiar sa gasesti ceva gume mai cramponate chiar pentru jantele de sm pe care le ai acum) Nu mersi,problema este ca daca stii cum sa alegi nu ai probleme. Va rog incetati sa imi mai expuneti varianta cu prepararea KTM-mului pentru coclauri. Astept in continuare sfaturile voastre in legatura cu marcile prezentate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Honda e mai buna de 74 de ori la orice capitol, mai putin la viteza de varf simpatic tipu' da-ne si noua 10 exemple te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Honda e mai buna de 74 de ori la orice capitol, mai putin la viteza de varf.Mesaj completat si vorbeste cineva... Normal....Honda e honda. Pana una alta recomand XT,ca motorizare sunt la fel ambele modele zici ca sunt copiate,nu stiu cine pe cine. Greutatea difera,aici e in avantaj xt-ul, alt avantaj ar fi mai putine plastice pe xt, in rest,eu iti recomand sa te sui pe ambele si sa vezi care iti place mai mult la pozitie si la cum se comporta,motoarele oricum trag cam la fel. De mers prin delta eu personal mi-as lua barca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 Normal....Honda e honda.Pana una alta recomand XT,ca motorizare sunt la fel ambele modele zici ca sunt copiate,nu stiu cine pe cine. Greutatea difera,aici e in avantaj xt-ul, alt avantaj ar fi mai putine plastice pe xt, in rest,eu iti recomand sa te sui pe ambele si sa vezi care iti place mai mult la pozitie si la cum se comporta,motoarele oricum trag cam la fel. De mers prin delta eu personal mi-as lua barca ) M-am suit pe ambele dar nu pe distante mari si nu am apucat sa realizez exact , doar ca XT parea mai inalt . Nu e nevoie de barca deoarece sunt portiuni numeroase pe care te poti plimba. Mersi mult domnule Seby! Inca doua pareri(concise) si ma decid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 M-am suit pe ambele dar nu pe distante mari si nu am apucat sa realizez exact , doar ca XT parea mai inalt .Nu e nevoie de barca deoarece sunt portiuni numeroase pe care te poti plimba. Mersi mult domnule Seby! Inca doua pareri(concise) si ma decid. Eu zic sa o iei pe cea mai ingrijita dintre cele care se incadreaza in buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 Eu zic sa o iei pe cea mai ingrijita dintre cele care se incadreaza in buget. Si eu ma gandeam dar aici mai este vorba de ceva factori .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Eu zic sa o iei pe cea mai ingrijita dintre cele care se incadreaza in buget. bun sfat, asa as face si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Recomandare: baga LC4 in namoale fara mila. De bugetul tau sub 1000e il poti repara DACA iti crapa ceva. La sub 1000e, fie el XT, fie el Domi, KLR sau XR-L (sau XR vechi), fiabilitatea si durabilitate sunt in cel mai bun caz dubioase. Motoarele alea au vazut deja destule. Un LC4 in mintile lui va manca Enduro pe paine (mai ales soft, unde merge singur) si daca o fi de un ghidon de inlocuit si din cand in cand schimbat carenajul, gandeste-te doar ca din aia 1000e poti face reparatii estetice capitale de 3-4 ori. Dintre ele, alege dominator daca il iei fara partea frontala (oricum aia e prima care crapa in offroad) sau XT daca nu. E cam aceeasi mancare de peste dar domiul nu are ce pati daca are ulei (dpdv tehnic). Atentie daca vrei sa te dai pe-o roata: NU lua domi: dupa cateva secunde pe o roata, nu se mai face ungerea (deci implicit racirea) in zona evacuarilor (flanse, supape, culbutori, tacheti, decompresor). La XT habar nu am cum sta treaba, dar la domi stiu ca le omori cu datul pe-o roata. Editat Decembrie 28, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 name='stulewa%0D%0Asimpatic%20tipu' da-ne si noua 10 exemple te rog mai glumeste omul ca sa nu se supere concurenta , o zicem si pe asta ca fiind gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Recomandare: baga LC4 in namoale fara mila. De bugetul tau sub 1000e il poti repara DACA iti crapa ceva. La sub 1000e, fie el XT, fie el Domi, KLR sau XR-L (sau XR vechi), fiabilitatea si durabilitate sunt in cel mai bun caz dubioase. Motoarele alea au vazut deja destule. Un LC4 in mintile lui va manca Enduro pe paine (mai ales soft, unde merge singur) si daca o fi de un ghidon de inlocuit si din cand in cand schimbat carenajul, gandeste-te doar ca din aia 1000e poti face reparatii estetice capitale de 3-4 ori. Dintre ele, alege dominator daca il iei fara partea frontala (oricum aia e prima care crapa in offroad) sau XT daca nu. E cam aceeasi mancare de peste dar domiul nu are ce pati daca are ulei (dpdv tehnic). Atentie daca vrei sa te dai pe-o roata: NU lua domi: dupa cateva secunde pe o roata, nu se mai face ungerea (deci implicit racirea) in zona evacuarilor (flanse, supape, culbutori, tacheti, decompresor). La XT habar nu am cum sta treaba, dar la domi stiu ca le omori cu datul pe-o roata. Va rog incetati a mai zice de acel KTM,am mai zis si sus. M-am decis aproape,dominatorul fiind finalistul. PS:Nu ma dau pe o roata. Editat Decembrie 28, 2010 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Gata, gata, sorry. Incercam doar sa te provoc sa explici care e faza cu KTMul ala. Scuze daca ai zic mai devreme si mi-a scapat mie. La domi, daca vrei de namol, recomand fie sa eviti anii 92-95 - carenajul cu semnalizatoare incluse; de ce? E foarte lat si la orice tranta se loveste cu coltul cu semnal de pamant - celelalte tipuri de carenaje nu au astfel de probleme. Cum ziceam si mai inainte, pentru enduro e bine sa eviti carenajul care in cazaturi pe suprafete non-plane va avea mult de suferit. E alegerea ta insa. E foarte fain modelul 89 cu kickstart, insa 95% din timp il vei porni la buton. O baterie de 110ron tine bine-mersi ani de zile si pe deasupra poti si abuza de ea. Deci nu te gandi la asta. Probabil nu e nevoie sa mentionez asta, da... nu cumpara motoru daca are bataie la motor (biela) sau daca are viteza a 3a fututa (stiu ca-s acu la vanzare doua astfel de bombe). In rest, spor la endureala si sa ai parte de alegerea ta! Editat Decembrie 28, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 Gata, gata, sorry. Incercam doar sa te provoc sa explici care e faza cu KTMul ala. Scuze daca ai zic mai devreme si mi-a scapat mie. La domi, daca vrei de namol, recomand fie sa eviti anii 92-95 - carenajul cu semnalizatoare incluse; de ce? E foarte lat si la orice tranta se loveste cu coltul cu semnal de pamant - celelalte tipuri de carenaje nu au astfel de probleme. Cum ziceam si mai inainte, pentru enduro e bine sa eviti carenajul care in cazaturi pe suprafete non-plane va avea mult de suferit. E alegerea ta insa. E foarte fain modelul 89 cu kickstart, insa 95% din timp il vei porni la buton. O baterie de 110ron tine bine-mersi ani de zile si pe deasupra poti si abuza de ea. Deci nu te gandi la asta. Probabil nu e nevoie sa mentionez asta, da... nu cumpara motoru daca are bataie la motor (biela) sau daca are viteza a 3a fututa (stiu ca-s acu la vanzare doua astfel de bombe). In rest, spor la endureala si sa ai parte de alegerea ta! Asa mai merge ,ms mult raman dator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 dominator 1990 vs tenere 1995 domi 75 mii km- tenere 29 mii km ambele ingrijite ca la carte, km si pe asfalt si pe bolovani schimbat pilotii pe motoare. avantaj dominator in laude, mai ales de proprietar de tenere urcat la 2100 m catre hard enduro: avantaj: dominator mers la 130 km/h - avantaj yamaha anti vant plecat tare de pe loc. avantaj dominator elasticitate motor- avantaj dominator greutate- avantaj dominator la enduro manevrabilitate printre masini - avantaj dominator. la 29 mii, ingrijita de doi proprietari exigenti, yamaha tenere scuipa ulei. la 75 mii dominatorul merge ca nou. nici o problema. doar consumabile schimbate. poate asa e norocul. cred ca s-a nimerit o honda buna din milioane facute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 dominator 1990 vs tenere 1995 domi 75 mii km- tenere 29 mii km ambele ingrijite ca la carte, km si pe asfalt si pe bolovani schimbat pilotii pe motoare. avantaj dominator in laude, mai ales de proprietar de tenere urcat la 2100 m catre hard enduro: avantaj: dominator mers la 130 km/h - avantaj yamaha anti vant plecat tare de pe loc. avantaj dominator elasticitate motor- avantaj dominator greutate- avantaj dominator la enduro manevrabilitate printre masini - avantaj dominator. la 29 mii, ingrijita de doi proprietari exigenti, yamaha tenere scuipa ulei. la 75 mii dominatorul merge ca nou. nici o problema. doar consumabile schimbate. poate asa e norocul. cred ca s-a nimerit o honda buna din milioane facute. Interesant argument,conteaza si felul in care este intretinuta o moto de-a lungul timpului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Interesant argument,conteaza si felul in care este intretinuta o moto de-a lungul timpului ambele intretinute aprox la fel. avand in vedere ca dominatorul avea peste dublul de km, inseamna ca a luat milioane de bolovvani mai mult decat cealalta. e doar un exemplu, poate sa fie si invers, desi nu am auzit. de era ktm cred ca dupa 3 ani era la reciclat... Mesaj completat ambele intretinute aprox la fel. avand in vedere ca dominatorul avea peste dublul de km, inseamna ca a luat milioane de bolovvani mai mult decat cealalta. e doar un exemplu, poate sa fie si invers, desi nu am auzit. de era ktm cred ca dupa 3 ani era la reciclat... de acelasi nivel nu zice de hard enduro, alea stiu ca se termina intr un an daca le dai gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) da-ne si noua 10 exemple te rog Dar ce vrei sa faci cu ele? le dezmebrezi? Dupa cite vad, tie iti trebe o motoreta sa teduci cu muierea sa te simti bine.Stringe un pic din buci si iati un transalp si ai scapat de orice lamurire. Nu uita ca la orice monociclindru dupa 35-40k, trebe lant de distr, intinzatoare de lant etc. Editat Decembrie 28, 2010 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Dar ce vrei sa faci cu ele? le dezmebrezi? Dupa cite vad, tie iti trebe o motoreta sa teduci cu muierea sa te simti bine.Stringe un pic din buci si iati un transalp si ai scapat de orice lamurire. Nu uita ca la orice monociclindru dupa 35-40k, trebe lant de distr, intinzatoare de lant etc. Nu stiu ce sa zic dar si transalpul imi face cu ochiul...voi mai cantari. Astept in continuare parerile voastre. Editat Decembrie 28, 2010 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Dar ce vrei sa faci cu ele? le dezmebrezi? Dupa cite vad, tie iti trebe o motoreta sa teduci cu muierea sa te simti bine.Stringe un pic din buci si iati un transalp si ai scapat de orice lamurire. Nu uita ca la orice monociclindru dupa 35-40k, trebe lant de distr, intinzatoare de lant etc. nu e chiar asa pedros. poti duce dominator la 100 mii fara schimb de lant. cum ai noroc sa o iei, ca noua nu o poti lua. iar africana ca noua la 350 mii am vazut io si era adevarat Mesaj completat Nu stiu ce sa zic dar si transalpul imi face cu ochiul...voi mai cantari.Astept in continuare parerile voastre. transalp e de strada si forestiere dominator e de strada mai scurta si forestiere mai hard xr 600 e de forestiere hard si de enduro hard , dar nu cand dai de coclauri si tre sa l ridici de jos de te ia dracu cat e de greu. adica fara tehnica prea multa xr 250 e de hard apai urmeaza crossu de la honda care nu e prea de tinut... la celalalte sa zica cine s -a dat mai mult despre ktm nu mai zic ca sar astia pe mine...doar ceva...6 buc de 2 ani de zile din 2008, praf motoarele agatate in cuier pe umeras la mecanic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 28, 2010 Autor Share Postat Decembrie 28, 2010 nu e chiar asa pedros. poti duce dominator la 100 mii fara schimb de lant. cum ai noroc sa o iei, ca noua nu o poti lua.iar africana ca noua la 350 mii am vazut io si era adevarat Mesaj completat transalp e de strada si forestiere dominator e de strada mai scurta si forestiere mai hard xr 600 e de forestiere hard si de enduro hard , dar nu cand dai de coclauri si tre sa l ridici de jos de te ia dracu cat e de greu. adica fara tehnica prea multa xr 250 e de hard apai urmeaza crossu de la honda care nu e prea de tinut... la celalalte sa zica cine s -a dat mai mult despre ktm nu mai zic ca sar astia pe mine...doar ceva...6 buc de 2 ani de zile din 2008, praf motoarele agatate in cuier pe umeras la mecanic... Nu te contrazic,dar la KTM e problema si de valul acela care te ia sa ii dai pana ii ies ochii...treaba soldandu-se cu moarte prematura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.