Sari la conținut

Dominator sau yamaha xt 600?


Postări Recomandate

Intentionez sa achizitionez unul din aceste modele(dupa 90 ) si intrebarile mele ar fi urmatoarele:

-Cat de scumpe sunt consumabilele?

-Care este mai usuoara?

-Care prezinta o rezistenta mai mare?

-Care consuma mai putin?

Si care din aceste 2 modele o recomandati?Mentionez ca intentionez sa fac majoritatea plimbarilor impreuna cu pasager pe drumuri cu noroaie,mici dealuri si prin padure,fara chestii extreme.

Ce parere mai aveti de kawasaki klr? :)

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 83
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut ocazia sa merg pe domi si klr, pe xt nu am mers dar am incercat ttr de la yamaha.Cea mai buna mi-sa parut Domi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pana la noroaie ai de mers pe asfalt eu zic ca e mai bun Dominatorul (are carene si un fel de parbriz). Daca noroaiele sunt aproape, mai bun ar fi XT-ul fiind mai usor (motor mai mic si lipsa accesorii touring - carene, etc). Ambele cred ca stau la fel de bine la fiabilitate, consum, piese, etc.

Vad ca ai sau ai avut DR600. Mi se pare similar cu XT600. Poate mai putin fiabil dar mai vanos.

Eu as alege XT sau XR.

Asa. Vad ca ai si LC4. Deci te intereseaza detaliile strict legate de firma. Atunci sa scrie strict posesorii de XT si Domi.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune roti de enduro pe lc-4 ala si da-i bice, ti-e mila de ea sau ce?pana la urma pentru asta e facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai cumva si un LC4? Daca da, de ce sufletu vrei Domi sau XT?

Nu ma indur sa bag lc4 prin noroi,doresc o motoreta speciala pentru asa ceva,pe care sa o pot varzi nefiindu-mi mila .

Mesaj completat

Daca pana la noroaie ai de mers pe asfalt eu zic ca e mai bun Dominatorul (are carene si un fel de parbriz). Daca noroaiele sunt aproape, mai bun ar fi XT-ul fiind mai usor (motor mai mic si lipsa accesorii touring - carene, etc). Ambele cred ca stau la fel de bine la fiabilitate, consum, piese, etc.

Vad ca ai sau ai avut DR600. Mi se pare similar cu XT600. Poate mai putin fiabil dar mai vanos.

Eu as alege XT sau XR.

Asa. Vad ca ai si LC4. Deci te intereseaza detaliile strict legate de firma. Atunci sa scrie strict posesorii de XT si Domi.

Ok mersi mult,prin bine aceste informatii.

Mesaj completat

Pune roti de enduro pe lc-4 ala si da-i bice, ti-e mila de ea sau ce?pana la urma pentru asta e facut.

Da exact,dar s-a lipit de mine si nu ma indur din dorinta de a-l avea pentru o buna vreme de timp.

Stiu ca sunt mai ciudat ... dar fiecare are bazadacii lui pe creier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Intentionez sa achizitionez unul din aceste modele(dupa 90 ) si intrebarile mele ar fi urmatoarele:

-Cat de scumpe sunt consumabilele?

-Care este mai usuoara?

-Care prezinta o rezistenta mai mare?

-Care consuma mai putin?

Si care din aceste 2 modele o recomandati?Mentionez ca intentionez sa fac majoritatea plimbarilor impreuna cu pasager pe drumuri cu noroaie,mici dealuri si prin padure,fara chestii extreme.

Ce parere mai aveti de kawasaki klr? :)

 

Multumesc anticipat.

 

Enduro + pasager = enduro turism sau very softis enduro.

 

Dominator si XT. Same bullshit, ambalaje diferite.

 

* Consumabilele sunt cam la fel la pret. Intra si tu pe Louis sau alte site-uri ce le comercializeaza si fa-ti o idee. Nu multa lume are modelele astea in acelasi timp ca sa stie clar preturile

* Greutatea fiecareia o gasesti pe net.

* Ce inseamna o "rezistenta mai mare"? La pasageri peste 150 de kg ambii sau? Ia manualele si uita-te la sarcina utila.

* Diferenta de consum la niste monocilindre de 600 este irelevanta.

XT - 4 % pe autostrada, constant 300 km la 120-130. Maxim - 5,5 abuz urban la limita nesimtirii. La Domi nu stiu dar pun pariu ca tot acolo.

 

Dominator - mai mic (inaltime, volum, etc) si, aparent, mai fasnet, mai usor de scapat printre picioare si scamatorit in incercari de endureala (datorita rezervorului mai ingust + rezervorului si carenei asezate la o inaltime mai mica fata de ghidon decat la XT).

XT - mai inalta, creand o aparenta de agresivitate. Avantaj foarte mare? Din 1983 pana in 2002 in afara de plastice, rezervor si sa nu s-a schimbat mai nimic la motocicleta asta. Concluzia? Mii si mii de piese de schimb, ieftine, SH, pe Ebay.

Kawasaki KLE - motor 500 cmc, de pe GPZ. Motor mult mai rutier.

 

Parerea mea?

Ia mai bine in calcul Transalpul. Sta mai bine pe soseaua de pana la padure si pasagerul iti va multumi pentru surplusul de confort (va scapa de saua ingusta a Domiului si XT-ului si de scuturaturile la accelerare deranjante si imprevizibile doar pentru ea).

Pentru ce vrei tu - as pune pe ea Continental TKC80, Michelin Desert, etc.

 

Daca tot ai DR de 600 de ce mai vrei XT sau Domi?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impostorul cred ca se refera la XT simplu. Nu la varianta Z zisa si Tenere. Deasemenea intreba de KLR. Nu de KLE. Are DR dar cred ca nu e multumit de ea si vrea ceva similar de la celelalte firme japoneze. De aceea ar trebui sa se intereseze de XR. Nu de Domi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro + pasager = enduro turism sau very softis enduro.

 

Dominator si XT. Same bullshit, ambalaje diferite.

 

* Consumabilele sunt cam la fel la pret. Intra si tu pe Louis sau alte site-uri ce le comercializeaza si fa-ti o idee. Nu multa lume are modelele astea in acelasi timp ca sa stie clar preturile

* Greutatea fiecareia o gasesti pe net.

* Ce inseamna o "rezistenta mai mare"? La pasageri peste 150 de kg ambii sau? Ia manualele si uita-te la sarcina utila.

* Diferenta de consum la niste monocilindre de 600 este irelevanta.

XT - 4 % pe autostrada, constant 300 km la 120-130. Maxim - 5,5 abuz urban la limita nesimtirii. La Domi nu stiu dar pun pariu ca tot acolo.

 

Dominator - mai mic (inaltime, volum, etc) si, aparent, mai fasnet, mai usor de scapat printre picioare si scamatorit in incercari de endureala (datorita rezervorului mai ingust + rezervorului si carenei asezate la o inaltime mai mica fata de ghidon decat la XT).

XT - mai inalta, creand o aparenta de agresivitate. Avantaj foarte mare? Din 1983 pana in 2002 in afara de plastice, rezervor si sa nu s-a schimbat mai nimic la motocicleta asta. Concluzia? Mii si mii de piese de schimb, ieftine, SH, pe Ebay.

Kawasaki KLE - motor 500 cmc, de pe GPZ. Motor mult mai rutier.

 

Parerea mea?

Ia mai bine in calcul Transalpul. Sta mai bine pe soseaua de pana la padure si pasagerul iti va multumi pentru surplusul de confort (va scapa de saua ingusta a Domiului si XT-ului si de scuturaturile la accelerare deranjante si imprevizibile doar pentru ea).

Pentru ce vrei tu - as pune pe ea Continental TKC80, Michelin Desert, etc.

 

Daca tot ai DR de 600 de ce mai vrei XT sau Domi?

Cand am zis rezistenta mai mare , ma gandeam la cat de rezistente sunt la trante...DR nu mi s-a parut asa stralucit.

Am mers si pe xt si pe dominator si pana acuma concureaza la egalitate,mai este si acel kawasaki la care ma atrage racirea pe lichid...

Transalpul depaseste cu mult bugetul :)

 

Mesaj completat

Impostorul cred ca se refera la XT simplu. Nu la varianta Z zisa si Tenere. Deasemenea intreba de KLR. Nu de KLE. Are DR dar cred ca nu e multumit de ea si vrea ceva similar de la celelalte firme japoneze. De aceea ar trebui sa se intereseze de XR. Nu de Domi.

Da pai la acela ma gandeam :)

XR era si acesta o optiune dar e cam piperat depasind bugetul alocat acestei nebunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uit la matale in semnatura si vad ca mai ai un lc4 si un dr 600. tie ori iti place al naibii categoria asta de struto-camile, ori te dau banii afara grav din casa.

 

oricum, la ce zici tu acolea, mai bine pui mana si iti iei un drz, la modu sa te duci mai enduro. ca de altceva, deja te descurci cu ce ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uit la matale in semnatura si vad ca mai ai un lc4 si un dr 600. tie ori iti place al naibii categoria asta de struto-camile, ori te dau banii afara grav din casa.

 

oricum, la ce zici tu acolea, mai bine pui mana si iti iei un drz, la modu sa te duci mai enduro. ca de altceva, deja te descurci cu ce ai.

Depaseste bugetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Impostorul cred ca se refera la XT simplu. Nu la varianta Z zisa si Tenere. Deasemenea intreba de KLR. Nu de KLE. Are DR dar cred ca nu e multumit de ea si vrea ceva similar de la celelalte firme japoneze. De aceea ar trebui sa se intereseze de XR. Nu de Domi.

 

Da, nu-i bai. De XT-ul simplu am scris si eu. M-am dat ceva km si cu XT simplu si de-asta am scris de el.

Plus ca motorizarea este la fel cu Tenerele meu si de-asta am scris de piese si consum.

Cu KLR-ul ai dreptate. Le-am incurcat eu.

M-am dat si cu KLR si, sincer, mie mi-a placut vana din el.

 

@Impostorul:

Atat cat tine Dr-ul la trante, la fel si XT-ul si Domi.

Eu nu inteleg. Tu vrei mobra de dat cu pasager sau mobra de trantit in stil enduro?

 

Ca daca vrei prima, nu inteleg de ce ai mai face deja o achizitie. Este inutila daca ai Dr-ul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu-i bai. De XT-ul simplu am scris si eu. M-am dat ceva km si cu XT simplu si de-asta am scris de el.

Plus ca motorizarea este la fel cu Tenerele meu si de-asta am scris de piese si consum.

Cu KLR-ul ai dreptate. Le-am incurcat eu.

M-am dat si cu KLR si, sincer, mie mi-a placut vana din el.

 

@Impostorul:

Atat cat tine Dr-ul la trante, la fel si XT-ul si Domi.

Eu nu inteleg. Tu vrei mobra de dat cu pasager sau mobra de trantit in stil enduro?

 

Ca daca vrei prima, nu inteleg de ce ai mai face deja o achizitie. Este inutila daca ai Dr-ul.

Pai DR-ul nu prea mai este,au mai ramas doar ceva piese din el .

Mesaj completat

Si cum ziceai mai sus,doresc ambele(si de trante si pasager).

Mesaj completat

La dominator,treaba mi s-a parut mai sensibila cand m-am plimbat cu el , dar parerile sunt impartite ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

master, fi atent aici:

 

xt si domi= racire pe aer adica tre sa mergi mai tare un pic prin noroinsi daca ai si pasager e cam problema de aici rezulta ca lc4 rulez pt ca are racire pe apa si ventilator(eu am facut hardenduro cu lc4 si poate multe motoreta aia...)

avantaj domi pe strada e mai aerodinamic. dar si la lc4 se poate monta un deflector care sa te protejeze de vant un pic.

 

daca vrei sa faci un enduro mai taricel tre sa renunti la pasager(oricum o sa renunte el/ea pt ca socurile pe locul din spate sunt mult mai mari si dupa doua zile de zgaltaiala nu o sa mai aiba dinti in gura) si sa te orientezi spre gama exc/klx/xr(eu prefer exc pt ca e mult superior tehnologic si se lucreaza foarte usor la el+piese ieftine si repede)

 

asa ca ce vrei sa iti iei ca le am pe toate si fac si o reducere de sezon :) :http://www.catalin-mitachescu.com/bazar/bazar/

 

daca mai ai rabdare o sa mai apara si un ttr din 2000 la vreo 1600-1700, mai am un lc4 de 400supermoto la 1500, si un dt d-ala de ai dezmembrat tu dar e 200r

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

master, fi atent aici:

 

xt si domi= racire pe aer adica tre sa mergi mai tare un pic prin noroinsi daca ai si pasager e cam problema de aici rezulta ca lc4 rulez pt ca are racire pe apa si ventilator(eu am facut hardenduro cu lc4 si poate multe motoreta aia...)

avantaj domi pe strada e mai aerodinamic. dar si la lc4 se poate monta un deflector care sa te protejeze de vant un pic.

 

daca vrei sa faci un enduro mai taricel tre sa renunti la pasager(oricum o sa renunte el/ea pt ca socurile pe locul din spate sunt mult mai mari si dupa doua zile de zgaltaiala nu o sa mai aiba dinti in gura) si sa te orientezi spre gama exc/klx/xr(eu prefer exc pt ca e mult superior tehnologic si se lucreaza foarte usor la el+piese ieftine si repede)

 

asa ca ce vrei sa iti iei ca le am pe toate si fac si o reducere de sezon :) :http://www.catalin-mitachescu.com/bazar/bazar/

 

daca mai ai rabdare o sa mai apara si un ttr din 2000 la vreo 1600-1700, mai am un lc4 de 400supermoto la 1500, si un dt d-ala de ai dezmembrat tu dar e 200r

Nu am buget asa ridicat.

 

Repet inca o data:Urmaresc sa ma plimb impreuna cu sotia prin padurici,pe la pescuit,pe camp(dar nu hardenduro),poate putin prin ceva baltoci cu noroi(mai mult prin Delta).

Bugetul este sub 1000 euro .

Si problema oscileaza in jurul Dominatorului,XT,KLR,poate XR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XR-L e mai ieftin decat XR-R. E la pret de XT, DR....

Treaba cu sistemul de racire e de luat in consideratie. LC4 e Adventure? Sau Supermoto? De aceea iti este mila de el sa-l bagi la noroaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am buget asa ridicat.

 

Repet inca o data:Urmaresc sa ma plimb impreuna cu sotia prin padurici,pe la pescuit,pe camp(dar nu hardenduro),poate putin prin ceva baltoci cu noroi(mai mult prin Delta).

Bugetul este sub 1000 euro .

Si problema oscileaza in jurul Dominatorului,XT,KLR,poate XR.

 

Dintre cele care le-ai enumerat, XT-ul este cel mai ieftin si cred ca sunt cele mai multe la vanzare. Domi-urile in general am vazut ca sunt peste 1200-1300 euro cele care arata cat de cat ok. Ca idee, acum 2-3 luni imi cautam un XT 91-94 ieftin (pe la 1000e). Multe din motoarele care erau atunci pe la 1200-1300 euro (si proprietarii nu mai vroiau sa lase din pret) acum sunt sub 1000 la vanzare. Pana la urma mi-am luat un XTZ 660 foarte bine intretinut, cu 950 euro (initial a fost la 1300, dupa l-a lasat la 1100 si ne-am inteles la 950).

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XR-L e mai ieftin decat XR-R. E la pret de XT, DR....

Treaba cu sistemul de racire e de luat in consideratie. LC4 e Adventure? Sau Supermoto? De aceea iti este mila de el sa-l bagi la noroaie?

 

 

 

Este supermoto, in stare exceptionala, nezgaraiat.

Mesaj completat

Dintre cele care le-ai enumerat, XT-ul este cel mai ieftin si cred ca sunt cele mai multe la vanzare. Domi-urile in general am vazut ca sunt peste 1200-1300 euro cele care arata cat de cat ok. Ca idee, acum 2-3 luni imi cautam un XT 91-94 ieftin (pe la 1000e). Multe din motoarele care erau atunci pe la 1200-1300 euro (si proprietarii nu mai vroiau sa lase din pret) acum sunt sub 1000 la vanzare. Pana la urma mi-am luat un XTZ 660 foarte bine intretinut, cu 950 euro (initial a fost la 1300, dupa l-a lasat la 1100 si ne-am inteles la 950).

 

 

 

Problema este ca am gasit si ceva Dominatoare sub 1000 euro, de asemeni si Xt-uri, dar vreau sa iau o decizie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am buget asa ridicat.

 

Repet inca o data:Urmaresc sa ma plimb impreuna cu sotia prin padurici,pe la pescuit,pe camp(dar nu hardenduro),poate putin prin ceva baltoci cu noroi(mai mult prin Delta).

Bugetul este sub 1000 euro .

Si problema oscileaza in jurul Dominatorului,XT,KLR,poate XR.

 

 

Salut ,

Eu am un kawasaki KLR 650. Am fost cu aceasta mobra cu un pasager de 80 si ceva de KG in Poiana Brasov respectiv varful Postavarul , deci vreau sa spun ca motocicleta rupe cu 2 persoane.

 

Are racire pe apa, acest lucru mi-a demonstrat ca este mare diferenta intre cele 2 raciri la viteza mica ( le-am avut pe amandoua ).

 

Are 168.0 kg , destul de bine pentru soft enduro si nu prea carenta ca sa ai ce sparge. Locuiesc in Codlea la baza muntelui Magura, am facut cu ea si hard enduro :)) si nu ma prea dezamagit .

 

Se comporta bine si la asfalt, am mers si cu 120 destul de lejer.

 

Am mers si cu dominator ... numai stiu cum e ca a fost demult :))

 

Se incadreaza in buget . O gasesti la 1100 - 1300 , cu cate ceva de facut pe la ea dar o gasesti.

 

Consumabilele sunt destul de ieftine.

 

un video de prezentare pe care il l-am facut mobrei,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...