xt600 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Indraznesc sa vin si eu cu cateva precizari la problema ta. Sunt posesor de XT600E si am sa fac referiri la acest model, dar ca si in cazul tau, si eu am avut de ales intre Dominataor si XT. Am luat XT-ul pe principiul "cel mai bine intretinut la pretul rezonabil" si sa stii ca sunt foarte multumit de el. Sunt convins ca la fel de multumit as fi fost daca as fi luat un Domi. Ok... sa incep.. La consumabile, nu cred ca sunt mari diferente de pret, intre aceste modele, dar din cate stiu piesele de schimb la Honda sunt mai scumpe decat la Yamaha. Stiu! Unii vor spune ca Honda nu se prea strica, dar nici Yamaha nu se prea strica, mai ales acest model. Cred ca la acest capitol, ambele modele sunt cam la fel. Bine ar fi sa faci un studiu de piata, pe cateva repere, ca sa vezi eventualele diferente de pret. In ceea ce priveste greutatea, clar, XT este mai usoara, 156 kg la gol, fata de 167 (daca nu ma inseala memoria), in cazul Dominatorului, ceea ce il face mai dezirabil in off road. De altfel in off road se vede factorul fun al acestei motorete. Are o ciclistica super si este foarte manevrabila, astfel ca poate face foarte multe, cu conditia ca si cel de la ghidon sa se priceapa. Poti face foarte bine si turing cu ea, mai ales pe drumuri neamenajate. Totusi are unele limite. In primul rand nu are protectie aerodinamica, astfel ca iei tot curentul de aer in piept. Vara cand fierbi in costum, orice adiere de vant e bine venita, dar toamna, la temperaturi mai scazute, cand vii din tura cu dintii inclestati, nu mai este la fel de ok... insa se rezolva cu echipament corespunzator. Plus ca la viteze de peste 100 km/h te face parapanta (mai ales daca ai dimensiuni mai generoase) si iti cam intinde mainile. O solutie ar fi sa ii montezi un parbriz, cand intentionezi sa faci astfel de ture. O alta limita la turele mai lungi pe asfalt, o reprezinta saua, care iti chinuie fundul, mai ales daca esti putin mai greu. Eu dupa o tura de vreo 1500 km, am evitat vreo doua zile sa stau pe scaun... . Bine, eu am vreo 110 kg.. asa ca... Pasager poti sa iei, cu conditia ca amandoi sa fiti mai maruntei, altfel este mai dificil, din cauza spatiului redus, mai ales daca ai si ceva bagaj. De altfel sarcina utila maxim admisa e in jur de 180 kg. La capitolul turing, Dominatorul cred ca este mai potrivit. Consumul este bun, in jur de 4 la suta, cu bagaj, dar mers cuminte, 95-110 km/h in afara localitatii. La capitolul fiabilitate nu vei avea probleme, daca iei de la inceput o mobra in mintile ei. Daca ii dai ulei, benzina, schimbi consumabile, te va duce mult si bine, fara sa simti la buzunar alte cheltuieli cu reparatiile. Este un model care poate indura multe si te aduce acasa. Racirea cu aer nu este o problema, contrar parerilor unora de pe aici. Nu trebuie uitat ca bunicuta modelului XT 600, XT 500, castiga primele editii ale Dakarului. Si avea racire pe aer... Motoarele astea sunt concepute sa functioneze mai "fierbinti", au anumite tolerante, etc, dar trebuie sa le dai un ulei adecvat, care sa nu se faca limonada la temperaturi mai mari. Eu de pilda folosesc un un ulei 10W50 si nu am avut probleme, chiar la temperaturi de 35 de grade. Ca sa concluzionez, daca vei opta pt un XT 600 E, vei avea o motocicleta funny, fiabila, ieftina la intretinere, care te va satisface, in special in escapadele pe drumuri neamenajate si in cele soft enduro. Altfel spus, este o foarte buna motocicleta de "adventure", care se descurca acceptabil spre rezonabil si in turingul pe sosea. Cam toate review-urile din revistele romanesti si straine sau de pe net, ii sunt favorabile. Chiar intr-un numar mai vechi din Motociclismo (nu mai retin care, dar il pot cauta) a fost publicat un comparativ intre xt600 si modelelele mai recente din seria XT (XT660 R si XTZ 660) si s-a tinut f. bine.. Pt. informatii despre XT-uri (intretinere, reparatii, etc) vezi si aici: http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum Indiferent ce vei achizitiona, dintre aceste doua modele, daca nu ai facut-o deja, nu o sa iti para rau. Iti doresc bafta si sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 Indraznesc sa vin si eu cu cateva precizari la problema ta. Sunt posesor de XT600E si am sa fac referiri la acest model, dar ca si in cazul tau, si eu am avut de ales intre Dominataor si XT. Am luat XT-ul pe principiul "cel mai bine intretinut la pretul rezonabil" si sa stii ca sunt foarte multumit de el. Sunt convins ca la fel de multumit as fi fost daca as fi luat un Domi.Ok... sa incep.. La consumabile, nu cred ca sunt mari diferente de pret, intre aceste modele, dar din cate stiu piesele de schimb la Honda sunt mai scumpe decat la Yamaha. Stiu! Unii vor spune ca Honda nu se prea strica, dar nici Yamaha nu se prea strica, mai ales acest model. Cred ca la acest capitol, ambele modele sunt cam la fel. Bine ar fi sa faci un studiu de piata, pe cateva repere, ca sa vezi eventualele diferente de pret. In ceea ce priveste greutatea, clar, XT este mai usoara, 156 kg la gol, fata de 167 (daca nu ma inseala memoria), in cazul Dominatorului, ceea ce il face mai dezirabil in off road. De altfel in off road se vede factorul fun al acestei motorete. Are o ciclistica super si este foarte manevrabila, astfel ca poate face foarte multe, cu conditia ca si cel de la ghidon sa se priceapa. Poti face foarte bine si turing cu ea, mai ales pe drumuri neamenajate. Totusi are unele limite. In primul rand nu are protectie aerodinamica, astfel ca iei tot curentul de aer in piept. Vara cand fierbi in costum, orice adiere de vant e bine venita, dar toamna, la temperaturi mai scazute, cand vii din tura cu dintii inclestati, nu mai este la fel de ok... insa se rezolva cu echipament corespunzator. Plus ca la viteze de peste 100 km/h te face parapanta (mai ales daca ai dimensiuni mai generoase) si iti cam intinde mainile. O solutie ar fi sa ii montezi un parbriz, cand intentionezi sa faci astfel de ture. O alta limita la turele mai lungi pe asfalt, o reprezinta saua, care iti chinuie fundul, mai ales daca esti putin mai greu. Eu dupa o tura de vreo 1500 km, am evitat vreo doua zile sa stau pe scaun... . Bine, eu am vreo 110 kg.. asa ca... Pasager poti sa iei, cu conditia ca amandoi sa fiti mai maruntei, altfel este mai dificil, din cauza spatiului redus, mai ales daca ai si ceva bagaj. De altfel sarcina utila maxim admisa e in jur de 180 kg. La capitolul turing, Dominatorul cred ca este mai potrivit. Consumul este bun, in jur de 4 la suta, cu bagaj, dar mers cuminte, 95-110 km/h in afara localitatii. La capitolul fiabilitate nu vei avea probleme, daca iei de la inceput o mobra in mintile ei. Daca ii dai ulei, benzina, schimbi consumabile, te va duce mult si bine, fara sa simti la buzunar alte cheltuieli cu reparatiile. Este un model care poate indura multe si te aduce acasa. Racirea cu aer nu este o problema, contrar parerilor unora de pe aici. Nu trebuie uitat ca bunicuta modelului XT 600, XT 500, castiga primele editii ale Dakarului. Si avea racire pe aer... Motoarele astea sunt concepute sa functioneze mai "fierbinti", au anumite tolerante, etc, dar trebuie sa le dai un ulei adecvat, care sa nu se faca limonada la temperaturi mai mari. Eu de pilda folosesc un un ulei 10W50 si nu am avut probleme, chiar la temperaturi de 35 de grade. Ca sa concluzionez, daca vei opta pt un XT 600 E, vei avea o motocicleta funny, fiabila, ieftina la intretinere, care te va satisface, in special in escapadele pe drumuri neamenajate si in cele soft enduro. Altfel spus, este o foarte buna motocicleta de "adventure", care se descurca acceptabil spre rezonabil si in turingul pe sosea. Cam toate review-urile din revistele romanesti si straine sau de pe net, ii sunt favorabile. Chiar intr-un numar mai vechi din Motociclismo (nu mai retin care, dar il pot cauta) a fost publicat un comparativ intre xt600 si modelelele mai recente din seria XT (XT660 R si XTZ 660) si s-a tinut f. bine.. Pt. informatii despre XT-uri (intretinere, reparatii, etc) vezi si aici: http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum Indiferent ce vei achizitiona, dintre aceste doua modele, daca nu ai facut-o deja, nu o sa iti para rau. Iti doresc bafta si sa auzim de bine. Asta da sfat formulat calumea , inca nu am achizitionat nimic , pandesc piata toata ziua sa vad ce va cadea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Asta da sfat formulat calumea , inca nu am achizitionat nimic , pandesc piata toata ziua sa vad ce va cadea. In regula, asteptam vesti. Ca sugestie, chiar daca iti este putin peste mana, din cauza distantei (dupa nr. de inmatriculare, inteleg ca esti din Tulcea), orienteaza-te pe piata din Ardeal si Banat. Pe acolo intra cele mai multe dintre motorete in tara si sunt baieti care din asta traiesc. Ai sanse mai mari sa gasesti motoare nerulate sau putin rulate in tara, in conditii tehnice foarte bune. Poti gasi chiar neinmatriculate in Romania. Tzeapa poti sa iei oriunde, dar totusi, acolo oamenii par mai seriosi. Am adus doua motoare achizitionate de acolo si totul a fost super ok. Pentru XT, poti sa obtii informatii de calitate de la doi baieti din zona ta: Bogdan Domusciuc (lebadake, pe acest site) si Mititelu Raileanu Cristian (Cristi Mic). Ii gasesti pe forumul al carui link ti l-am dat. Baietii stiu cam tot ce se poate despre mecanica si intretinerea modelelor din gama XT, XTZ... Vei gasi si aici si acolo postari foarte pertinente puse de ei. Ia legatura cu ei si vei primi multe lamuriri. Daca mai doresti unele lamuriri, poti da un PM. In limita umilelor mele cunostinte, voi incerca sa ti le ofer. Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 In regula, asteptam vesti. Ca sugestie, chiar daca iti este putin peste mana, din cauza distantei (dupa nr. de inmatriculare, inteleg ca esti din Tulcea), orienteaza-te pe piata din Ardeal si Banat. Pe acolo intra cele mai multe dintre motorete in tara si sunt baieti care din asta traiesc. Ai sanse mai mari sa gasesti motoare nerulate sau putin rulate in tara, in conditii tehnice foarte bune. Poti gasi chiar neinmatriculate in Romania. Tzeapa poti sa iei oriunde, dar totusi, acolo oamenii par mai seriosi. Am adus doua motoare achizitionate de acolo si totul a fost super ok. Pentru XT, poti sa obtii informatii de calitate de la doi baieti din zona ta: Bogdan Domusciuc (lebadake, pe acest site) si Mititelu Raileanu Cristian (Cristi Mic). Ii gasesti pe forumul al carui link ti l-am dat. Baietii stiu cam tot ce se poate despre mecanica si intretinerea modelelor din gama XT, XTZ... Vei gasi si aici si acolo postari foarte pertinente puse de ei. Ia legatura cu ei si vei primi multe lamuriri. Daca mai doresti unele lamuriri, poti da un PM. In limita umilelor mele cunostinte, voi incerca sa ti le ofer. Sa auzim de bine. Stiu despre cine vorbesti (ms dar nu ),cat despre Ardeal si Banat este o idee buna dar mult prea departe.In orice caz eu veghez sa vad ce apare , va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 cu pasager prin padure nu prea ai cum asa pe un drum (macadam) mai merge eu as alege in locul tau kawasaki klr...eu am kawasaki kx si is foarte multumit de el numa ca sunt cross si nu ai cum sa cari cu el pasager nu ai scarite pentru pasager...numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 cu pasager prin padure nu prea ai cum asa pe un drum (macadam) mai merge eu as alege in locul tau kawasaki klr...eu am kawasaki kx si is foarte multumit de el numa ca sunt cross si nu ai cum sa cari cu el pasager nu ai scarite pentru pasager...numa bine Un KLR bun (varianta C, fara plasticaraie prea multa) nu se incadreaza in buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
huuk Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Stiu despre cine vorbesti (ms dar nu ),cat despre Ardeal si Banat este o idee buna dar mult prea departe.In orice caz eu veghez sa vad ce apare , va tin la curent. Eu am achizitionat de o saptamana o YAMAHA XT 600 E si astazi am iesit cu ea pe drum forestier. Am fost foarte multumit, s-a comportat impecabil, stabila si multa putere disponibila. Fata de Dominator mi se pare mai usoara si mai pretabila la mers off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 XT-ul a participat ani de zile la Dakar fiind cea mai fiabila, stiati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Eu am achizitionat de o saptamana o YAMAHA XT 600 E si astazi am iesit cu ea pe drum forestier. Am fost foarte multumit, s-a comportat impecabil, stabila si multa putere disponibila. Fata de Dominator mi se pare mai usoara si mai pretabila la mers off-road. Pai normal, XTul n-are nimic in fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.