Sari la conținut

Chopper - Cruiser Made In Europa


ravenshield
 Share

Postări Recomandate

Salut. Nu cunosc de aceea intreb. Exista? Ati vazut - incercat? Ma macina un gand :angryfire:

 

Sa nu uit: ma intereseaza modelele de serie, nu unicate.

Editat de ravenshield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de Triumph n-am vazut nimic care sa se compare cu Honda mea. ;) ; Sunt cam dezamagit de treaba asta :angryfire: . Avand in vedere ca are 10 ani, oare cum o sa ma descurc de piese pentru ea? :angryfire:

 

DMW tu de unde iti faci rost de piese? Parca vad ca Honda retrage acus suportul pentru VT 600C :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nevada si California n-au nici o legatura cu Breva (nu vad cum ar avea, dat fiind ca Nevada a aparut in '89, iar California si mai demult, in '72; prima Breva a aparut in 2003). Ele sunt construite pe baza batranelor cadre desenate de Lino Tonti acum 35 de ani. Ce s-a schimbat notabil intre timp e roata spate (17" in loc de 18"), rezervorul+saua ('conturate' fata de 'drepte') si (evident) injectia.

Moto Guzzi California II - 1981

Moto Guzzi California Vintage - 2006

 

Observi vreo asemanare ? :angryfire:

 

Cat despre BMW, R1200CL e considerata drept una din motocicletele cu cel mai hidos muyan, din cauza farurilor. In general, cruiserele BMW au chestia aia cu "love/hate". Boxerul de pe C/CL are cuplu bun (98@3000), insa i-ar cam trebui o remapare mai agresiva a injectiei, pentru ca e totusi vorba de o motocicleta de 240 kg (300 - CL). 61@5000 sunt cam putini.

 

Edit: gramatica asta...

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o prezentare acum ceva timp in Motolife a unui Guzzi cruiser, cred ca Nevada, in care se spunea ca are motorul lui Breva, fata lui Breva, fata. Totul mai putin rezervor, aripi si indicatoare.

Se pot spune multe despre jurnalismul din Romania, insa faptul ca sufera de precizie crunta nu-i unul din ele.

Corect spus ar fi ca Breva (modelul de 750, cel de 1100/850 e cu totul alta motocicleta) e construita din piesele de Nevada ramase in fundul depozitului (plus cateva piese noi, ca sa nu fim chiar rai), ca sa scape mai repede de ele (pentru a face loc modelelor noi). Daca te uiti la Nevada Club (aparuta in 1998; pe bikez.com zice '99 deoarece motocicletele europene ajung in USA abia dupa un an) si o compari cu Breva 750 (2003), se vede clar lucrul asta. Cat despre incarnarea curenta (incorect spus, deoarece productia a fost sistata in 2005) a motorului de 750, el e tocmai din 1985 (V75).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chopper-cruiserele europene sunt, pt mine, dezamagitoare la capitolul design.

Moto Guzzi Nevada, California etc este scurt in draci (Breva cu alt rezervor).

Iar Bmw e de pe marte. Adica e urat. Parerea mea. Ca tehnologic vorbind e scula de scula, partea a doua...

 

 

 

Nu-mi place BMW de nici o culoare. M-am uitat la pozele lui si arata, nu-mi dau seama a ce :angryfire:. Da' partea cu tehnologia suna interesant. Unde pot vedea pe net o recenzie demna de luat in seama la motoru asta? [in afara de bikez.com]???

Editat de ravenshield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...