Sari la conținut

Informatii despre motor in 2 timpi


Postări Recomandate

Am pus topicul asta si pe categoria de cross, dar nu mi-a raspuns nimeni, asa ca m-am gandit ca am mai mult noroc aici ...

 

Sunt pe cale sa cumpar o Gilera RX 125 Arizona din 1986 ... destul de veche, dar functionala. Nu am vazut-o fizic, dar cunosc persoana de la care o iau, si pot sa zic ca am ceva incredere.

Totusi, eu nu ma pricep prea mult la motoarele de cross si mai ales la cele in 2 timpi.

Tot ce vreau e sa-mi spuneti ceva informatii / detalii la ce ar trebui sa fiu atent ... eventual ce "bube" au aceste motoare in 2T in general, si poate cineva cunoaste chiar acest motor de gilera ... eventual daca se mai gasesc seturi si alte piese pentru motorul asta ...

Orice informatie este binevenita.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

gasesti seturi, stai linisit. motoarele n-au nici o buba in special, te sfatuiesc totusi sa renunti la pompa de ulei si sa mergi pe amestec, e mult mai sigur asa. daca porneste bine si nu bate nimic in el ia-l si distreaza-te cu el. incearca sa nu-l tii la turatii constante prea mult si sa-i dai maxim destul de des, in sarcina, asa eviti glazurarea cilindrului. in rest ce sa spun? ce te intereseaza mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti seturi, stai linisit. motoarele n-au nici o buba in special, te sfatuiesc totusi sa renunti la pompa de ulei si sa mergi pe amestec, e mult mai sigur asa. daca porneste bine si nu bate nimic in el ia-l si distreaza-te cu el. incearca sa nu-l tii la turatii constante prea mult si sa-i dai maxim destul de des, in sarcina, asa eviti glazurarea cilindrului. in rest ce sa spun? ce te intereseaza mai exact?

Pai, nu stiu nici eu ce ma intereseaza in mod special ... asta cu glazuirea spre exemplu n-o stiam, nici cu turatia constanta ... nici ca au pompa de ulei, stiam de amestec benzina/ulei ...

Eu am mai mers cu un cross kawasaki kx de 250 o data, in proba ... mi-a placut enorm, dar era aproape nou ... nu era nici al meu, deci n-aveam prea multe motive de ingrijorare ...

Ce vreau eu sa iau e din 86 ... aici specificatiile: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/gil...125_arizona.htm Nu stiu daca are pompa de ulei ... nu scrie.

Uite, referitor la pornit, in princicpiu si cand e rece si cand e cald, ar trebui s-o ia la prima pedala .. nu ?

N-am cum sa stiu starea segmentilor, ca oricum scoate fum albastru rezultat din amestec ... bataia ar fi singurul lucru de care as putea sa-mi dau seama ca are ceva la ambielaj ...

Merci de info, lasam discutia sa curga, si poate imi mai vin intrebari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele 2T sunt usor de intretinut si de reparat. Adica e ceva normal sa schimbi setul la ceva ani, si nu e nici o filozofie, il schimbi si-n padure daca ai scule la tine.

Motorul 2T e banal.

 

Eu m-as uita la cutie sa fie ok, sa nu sara din viteze sau sa nu intre.. in rest totul se repara relativ usor daca ai mana formata.

 

Pornitul din prima nu e un criteriu, e de-ajuns sa fie frig afara sau benzina naspeta ramasa in carb, sau relanti-ul prea mare/mic sau socul tras/netra aiurea.

Cineva care a mai vazut macar o drujba si stie micile tips&tricks (de exemplu io) (remarci modestia) iti porneste un motor 2T in 2 timpi si 3 miscari. ;)

 

Daca e ok, go for it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele 2T sunt usor de intretinut si de reparat. Adica e ceva normal sa schimbi setul la ceva ani, si nu e nici o filozofie, il schimbi si-n padure daca ai scule la tine.

Motorul 2T e banal.

 

Eu m-as uita la cutie sa fie ok, sa nu sara din viteze sau sa nu intre.. in rest totul se repara relativ usor daca ai mana formata.

 

Pornitul din prima nu e un criteriu, e de-ajuns sa fie frig afara sau benzina naspeta ramasa in carb, sau relanti-ul prea mare/mic sau socul tras/netra aiurea.

Cineva care a mai vazut macar o drujba si stie micile tips&tricks (de exemplu io) (remarci modestia) iti porneste un motor 2T in 2 timpi si 3 miscari. ;)

 

Daca e ok, go for it!

:banana:) modestie curata :banana:

Am umblat cu drujba ... nu cred ca ma incurc sa-l pornesc ... singura chestie e zgomototul care ma seaca la polizoarele astea in 2 timpi ... aproape ca-mi curge ceara din urechi cand le aud :banana:

E simplut, intr-adevar motorul, da' daca nu am pus mana in viata mea pe unu, nu pot sa zic ca stiu .. teoria e teorie ...

Bun, in pricncipiu mi-am facut o parere ... o sa ma duc peste 2 saptamani sa-l vad si iau si banii in buzunar ... daca suna bine il iau ...

Mai am o intrebare ..

Cam cat ar costa groso-modo o segmentare cu tot cu schimb de piston ? .. in cazul in care bate, sa zicem, si l-ar lasa la pret mai mic. (e vorba de 300 euro - pretul lui) Ca sa stiu daca-l iau si cu bataie sau nu ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul meu enduro a fost o Arizona tot de 125, avea si pornire la automat, am fost multumit de ea dar probleme sunt cu piesele deoarece este un model vechi. De exemplu pinioane mi-am fabricat ca n-am gasit, dar am facut treaba buna pentru ca are transmisia prea lunga si nu prea are putere. Consuma relativ putin se raceste destul de bine, daca o prinzi ieftina eu zic s-o iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...