cezarzanf Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Salut. Acum o luna am cumparat o Honda CBR f3. Cauciucul fata era marca Pirelli dar era tocit rau. Am cumparat un cauciuc nou din magazin produs anul 2010 dupa ce scrie pe acte si la DOT. Modelul este Pirelli 120/60ZR17 Diablo. Pe spate am de 170 Pirelli Strada nou nout dar anul este 2007 pe la jumatatea anului. 3 intrebari imi sunt in minte acum - cel din spate trebuie schimbat totusi? - modelul de pe fata este ok pentru motorul meu? - am inteles ca anvelopele Pirelli se incalzesc mai greu. Este problema cu modelele pe care le am eu? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Din cauza dot-ului nu trebuie schimbat, inca isi pastreaza proprietatile pentru care a fost construit, dar in privinta dimensiunile de talon ale F3-ului, pe spate trebuie sa ai 160/60/17, si nu 170, fapt ce mai mult sau mai putin influenteaza ciclistica mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) Din cauza dot-ului nu trebuie schimbat, inca isi pastreaza proprietatile pentru care a fost construit, dar in privinta dimensiunile de talon ale F3-ului, pe spate trebuie sa ai 160/60/17, si nu 170, fapt ce mai mult sau mai putin influenteaza ciclistica mobrei. wikipedia a scris: "DOT code: All tires for use in the USA have the DOT code, as required by the Department of Transportation (DOT). It specifies the company, factory, mold, batch, and date of production (2 digits for week of the year plus 2 digits for year; or 2 digits for week of the year plus 1 digit for year for tires made prior to 2000). Although not law, tire manufacturers do not suggest using a "new" tire that has been sitting on the shelf for more than 6 years."....fara DOT, legal nu au voie sa vanda gume pentru strada, daca nu sunt agreate de acest depatament. Daca a fost pastrat in conditii optime e in regula sa fie si din 2007, dar daca tot dai bani...e bine sa fie cat mai recent fabricat. Editat Ianuarie 9, 2011 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 daca e pastrat in conditii optime un cauciuc tine 5 ani. daca nu, maxim 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Acum depinde si ce vrei sa faci cu motocicleta si de stilul de mers. Cacuicurile mentionate de tine sunt mai mult de touring decat de sport adica rezista la destul de multi km in detrimentul aderentei. Acum ca idee pirelli fabrica si cauciucuri care se incalzesc extrem de repede cum ar fi diablo supercorsa si este extrem de aderent, tinand cont ca pirelli livreaza cauciucuri ptr worldsbk si decat la clasa superbike se folosesc slick-uri in rest sunt cauciucuri pe care le poti cumpara de la magazin si folosi pe strada. Cat despre an, totusi 2007 este un pic cam mult, in situatia in care vrei sa mergi mai sportiv, oricum de recomandat ar fi ca ambele cauciucuri sa fie aceeasi marca si acelasi tip si cat mai apropiate ca fabricatie si uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Ianuarie 9, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) Sportiv nu pot sa merg. Nu stiu si nu imi sta in caracter. Am sa ma mai dau la ea uneori da in general merg cam 120-130km/h. Asta cu fostul motor. Oricum nu sunt genul care sa merga teava cu 200. Si curbele le iau incet nu in viteza. Nu fac concurs, nu am experienta necesara si merg si cu pasager foarte mult asa ca e exclus. Dar totusi sa fie ok pe aplecat normal pe curbe si sa aiba aderenta la drum ma intereseaza ca e viata mea si a pasagerului in joc. Unu este 2010 (fata) si spatele este 2007. Nu e niciunul uzat. Cel de pe fata nici macar nu e montat momentan si cel de pe spate abia a facut vreo 150km. Stiu ca cele Pirelli se incalzesc mai greu decat cele normale.Incalzirea este necesara la orice cauciuc. Chiar daca la acestea dureaza mai mult. Cand am venit pe ea nu am mers cu viteza caci cel de pe fata este destul de tocit plus ca era si frig (cam 5-7 grade) si cauciucurile erau reci. Acesta este cauciucul spate Uploaded with ImageShack.us Mesaj completat Spatele este Strada ca m-am uitat mai atent azi Pe fata scrie doar Pirelli si atat Pe stickerul lipit de cauciuc scrie asa: 120/60zr1/m/ctl(55w) DIABLF MENGE 2 Bine, mai scrie adresa de unde vine...etc. Da nu cred ca e important. Editat Ianuarie 9, 2011 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Mergi la RAR cu ea ? Am vazut ca ai scris ca ai cumparat-o acum o luna, daca da, atunci va trebui sa schimbi anvelopa spate fiindca cred ca n-o sa-ti dea ''aviz'' favorabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Mergi la RAR cu ea ? Am vazut ca ai scris ca ai cumparat-o acum o luna, daca da, atunci va trebui sa schimbi anvelopa spate fiindca cred ca n-o sa-ti dea ''aviz'' favorabil. la identificare la RAR nu ai intereseaza gumele & stuff! poate la ITP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 ba-i intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Ianuarie 10, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2011 Nu merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 M-am tot uitat pe bikeshop în ultima perioadă Âşi am văzut destul de mulți care vând cauciucuri second la prețuri destul de ok. De unde au atâtea gume pe care le pot vinde atât de ieftin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Ianuarie 10, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2011 Depinde de anul de fabricatie. CU cat e mai vechi cu atat le cumpara mai ieftin de afara. Mare grija la ce cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 sunt multi ca mine si in tara si in afara care atunci cand isi schimba gumele nu le schimba ca-s tocite ci pentru ca nu mai ofera aderenta pe care o ofereau la inceput. eu unul daca nu dau burnout le las la service. oricum fata ramane la service tot timpul. si trec prin 2-3 perechi de gume noi pe an... anul asta de exemplu am avut qualifier rr, power pure si acum de abia ce am incaltat-o cu qualifier 2. sigur macar una din gumele vechi a ajuns la vreunul pe motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Depinde de anul de fabricatie. CU cat e mai vechi cu atat le cumpara mai ieftin de afara. Mare grija la ce cumperi. ÂŞtiam asta, alta era întrebarea. Răspunsul e mai sus. Mai citisem pe forum că le iau Âşi de la circuite, ce mai rămâne pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.