Sari la conținut

Bulgară motocicleta din Balcani


xyligan_s_balkan
 Share

Postări Recomandate

Bună, colegi, salutări din Bulgaria! Eu folosesc Google pentru traducere Âşi îmi cer scuze pentru inexactități. Numele meu este Miroslav, iar acum va prezentam o motociclete marca că eu cred că nu Âştiu. Acestea sunt motociclete bulgară din Balcani.

În anii socialismului, Bulgaria ia calea de utilaje grele. Parelelno cheltuit zeci de proceduri, cu toate acestea, în curs de dezvoltare în industria noastră grele Âşi a fost în măsură să propună o pur "civil", produs pentru oameni - motociclete balcanice. Lipsa evidentă de vehicule de persoane sugerează că utilizarea acestei producții atractive în țara noastră ar fi cu totul adecvat Âşi fezabil. Astfel sa nascut ideea de mama si accesibile maselor motocicleta.

Home motocicleta de producție

Primul prototip al unei motociclete, "balcanice" se bazează în mare parte pe un modele de 250 cc DKW - DKW RT 250 Âşi a fost prezentat la al 17-lea Târg Internațional Exemplu în Plovdiv în 1956, după aproximativ un an începând din Lovech Âşi de producție de serie sub numele de Balcani M1 http://images10.snimka.bg/001201476-big.jpg

Managerul de proiect este Prof. Dimitar Damyanov, care în avioinzhenerstvo începutul anilor 50 se termină în Sofia Politehnic din Prof. Tzvetan Lazarov Âşi facă exact ca fabrica specializata în industria aerospațială. În poponeataând, cu toate acestea, CEMA a decis că Bulgaria trebuie să se oprească propria aeronavă Âşi ing. Damjanov a fost însărcinată să stea la capul de proiect, echipa lui vin Âşi în alte ingineri Âşi tehnicieni cu înaltă calificare implicate în producția de jet de acasă.

Motocicleta este echipat cu un motor de 12 CP, realizate in fabrica 12, Sofia Âşi la începutul producției sale să suporte VMZ (Moto Velo-plantă).

Primele 100 de motociclete din Balcanii de M1-250 au fost finalizate la sfârÂşitul lunii decembrie 1957 Âşi în 1958 Âşase persoane de la 14 lasand o fabrica specializata in Cehoslovacia - trei dintre ele participa la unul din fabrica de biciclete din țară, Âşi trei sunt instruiți în fabrici de motociclete Jawa i CZ.

similitudini evidente tehnice Âşi de design cu motocicleta german, cu toate acestea, nu cu mult timp după ce a dus la proteste de DKW Âşi inginerii bulgari sunt obligați să restilizirat apariția balcanice 250 câteva luni după începerea producției. În modelul de modernizare este introdus Âşi pe partea crom capacul rezervorului, care este construit logo-ul nou. http://vbox7.com/play:a6a3cd8b plus scaune stilistice schimba după Balcanii de 250 deja fuzionat, Âşi cutie de scule Âşi bateria sunt încorporate în coajă simplificată estetice.

Următorul în gama de producție este model din Balcanii de motocicleta bulgar 250 ° C (sport) Âşi este prezentată la târgul de la Plovdiv, care se reflectă în ziarul "Auto Moto (br.8-1958 p., Cool:

"Ca si modelul precedent (cel care este vândut acum), si este echipat cu un singur motor cilindru doi timpi de 250 cc 12.5 CP Cu toate acestea, în structurile de făcut multe schimbări Âşi îmbunătățiri. De exemplu, un far nou , a modificat rezervor, coajă de la partea din spate este un nou set de scaune noi caracteristica a acestui model este noua suspensie spate.. Consumul de carburant 3.3 l/100 km.

Este interesant de observat că chiar Âşi în această bicicletă 1958 bulgară "balcanic" (care a facut seria din 1957 documentația tehnică a fabricii de biciclete în gr.Harkov, URSS) Âşi 250 motociclete cc participa cu stand propriu expoziție specială de la Bruxelles.

Extinderea programului de producție

În 1959, pe baza modelului de producție este dezvoltată Âşi încărcător trikola, care este, de asemenea reprezentate în paginile ziarului "Auto Moto" (Ediția 2-1960.str.6): http://prikachi.com/files / 842773h.jpg

"Recent, Plant 14 în Lovech produce un model de test mototrikolka echipate cu motoare 250 cc Vitosha Ea are patru viteze Âşi atinge o viteză de 70 km / h. Acesta este de combustibil poate transporta doi oameni si 400 de încărcare kg. La 3.5 l/100 km de Management a curselor de motociclete. roată este prototip Există, de asemenea, schimbări în comenzi.. aprindere este o pârghie de mână. rezervorul este situat între cabină Âşi corp. Corpul de marfă este facut din metal, voluminoase si usor. acoperită cu prelate, care protejează marfa în vreme rea. "

În aprilie 1960 un jurnalist de la ziarul "Auto Moto Philip Damov vizitat Plant 14 si a vorbit cu directorul Stefan Bogoslovov Âşi Ch. Dr. ing. designer Karlov pentru proiecte viitoare de plante. În raportul său "Pentru producția internă" (cuprinse în "Auto Moto" br.4 1960, p.3), autorul constată că la scurt timp de aÂşteptat să treacă de producție matotsikletnoto de asamblare pe banda rulanta. În conversație vorbesc despre twin http://prikachi.com/files/816211V.jpg murdărie balcanice, (!) Ceea ce se face numai într-un singur exemplar, dar producția sa de masă este avută în vedere. (Din păcate) http://prikachi.com/files/816209q.jpg

O alta veste interesantă este că la începutul anului respectiv Âşi a făcut mai multe copii ale scuter nou prototip din Balcani 50, care trece prin diverse teste Âşi producția de masă tyahnota este programată pentru anul viitor. În legătură cu noul model, Eng Karlov explică:

"Să începem cu motorul, un singur cilindru doi timpi de tip MD-50, care este fabricat în Plant 12 în Sofia ei volum. De lucru este de 49 de metri cubi. La rata de compresie 01:7 oferă o putere maximă de CP la 5500 rpm 2.3 / ambreiaj Multidisc min este, ulei de motor are trei viteze.. Toate acestea fac posibil să se dezvolte un scuter design modern proiectat pentru două persoane. construcție a balcanice scuter-50-cadru este din oțel presat. suspensiei fata cu cauciuc elemente - care acționează eficient Âşi simplu, este schupeshta telescoape spate furculiță rezervorul deține 6 litri de combustibil (aceasta oferă o miÂşcare autonomie buna, deoarece testul dovada scuter noastră a demonstrat un consum mediu de combustibil la 1.5 L/100 km de drum). . avute în vedere dimensiunea pneurilor 2.50 X 23 Âşa pentru două persoane.. Există un picior pliere revine pentru a doua persoană. scuter cu pedale. Circuit în carcasa staniu. tamburi de frână cu un diametru de 120 mm. furniza bun de frânare. greutate prototip este de 62 kg. " http://prikachi.com/files/816214L.jpg Designul exterior al scuter bulgar primele 50-cc din Balcanii de MAP-50 aproape complet repetă liniile de Viki celebrul model vest german, produs la sfarsitul anilor 50. Singura excepție este forma rezervorului.

În modelul de serie au fost furnizate de modificări pe front, unde ghidonul Âşi farul care urmează să fie modelat mai estetic. http://prikachi.com/files/816218V.jpg

1960 în 12 Âşi Plant Plant 14 produse 10 626 motoare cu combustie internă, motocicleta din Balcanii de 7530 250 3104 75 000 camion Âşi biciclete.

În ceea ce priveÂşte perspectivele în 1961 de experți Âşi Dragnev Raichev de Comisia pentru industrie nota:

"Motocicleta, fabricat in 1961 va ajunge la cifra de 9000.

Acorduri sunt, de asemenea, unele industrii noi, prototipuri din care au fost făcute anul trecut Âşi testate. Acesta este noul scuter bulgară Âşi tractoare.

Planul pentru 1961 este proiectat să fie construită 5000. Balkan scuter-50 (Plant 12 Âşi Plantelor 14) Âşi tractor 400 Levskigrad (numele vechi al Shumen).

Interes pentru cititorii Auto Moto va reprezenta faptul că o proporție semnificativă a producției autohtone constructoare de maÂşini în acest an este pentru export. Mai mult de un sfert din el sau doar 27,7 la sută vor fi exportate în țări diferite.

New Balkan scuter-50, care în 1961 este proiectat pentru a produce 5000 de unități vor fi fabricate într-o fabrică de 12 - Sofia (motor) Âşi Fabrica de 14 - Lovech (frame).

Planul pentru 1961 trebuie să fie făcute de motociclete din Balcanii de 9000 la 250 C, Âşi 5000 balcanice scuter-50, a căror producție în masă programate să înceapă în luna iunie a aceluiaÂşi an.

Până în prezent au făcut teste extensive de scuter acea zi au fost acoperite cu privire la 150-200 km pe terenuri diferite. Normal consumul de combustibil, care au arătat o km 1.6-1.8 / 100 la o viteza de 60 mph. grup constructive dezvoltă Âşi se pregăteÂşte pentru producția de serie proces prototipuri de biciclete pentru copii. În 1960-1963, scuter oerioda Balcanii de produse în două serii - MP-1 Âşi MAP-2. A doua modificare s-au schimbat unele detalii externe cum ar fi far.

În 1963 o serie de cruci făcute motociclete cu motor de 350 cc, o paralelă la serial scuter Balkan-50 dezvoltarea continuă a soiului sale sportive, sub conducerea lui Ivan Kalchev.

"În acest an, la Plant 14 - Lovech, va produce 5000 motociclete balcanice-250, biciclete 13 000 scutere din Balcanii de 50 Âşi 15.000.

schimbare Sashestveno în structura de motociclete din Balcani-250 va avea. Vor fi extinse numai furca spate pentru a da o mai mare stabilitate la viraje. Scaunul se va face in noua forma.

Pentru prima dată în acest an este de aÂşteptat să fie organizate în Plant 14 - Lovech, auto-conținută zonă pentru producția de piese de schimb pentru motociclete Âşi scutere Mountain "(Ziarul" Auto Moto "No. 1, 1964, p.6-7).

Prezentare Âşi succes comercial de peste mări

În septembrie 1960, motociclete Âşi scutere noi din Balcani îÂşi prezintă stand propriu mari în Plovdiv, cu excepția cazului în care toate modelele sunt expuse Âşi trei medalii de aur câÂştigate de Balkan cruci în luna iunie a aceluiaÂşi godinav Erfrut, RDG. (Auto Moto, problema 9-1960, p. 4 Âşi 10). O lună mai târziu, din Balcanii de a participa la o expunere mare la Targul Tehnic în Brno:

"Trebuie menționat că expoziția bulgar de diferite modele de motociclete balcanice-250 model murdărie C 250 din Balcanii de biciclete, camioane Âşi mai mult chestiune de interes considerabil în rândul lucrătorilor cehoslovace au oprit cu mult înainte de motociclete si camioane -.. O realizare frumos ale noastre industriei socialiste tineri. " (Auto Moto, emite 10 - 1960,. P. 9)

La acel moment din Balcanii de biciclete deja exportate în diverse vechi din America Centrală, Nicaragua si Cuba Âşi în unele țări africane. Clientii fabricii sunt două țări vecine din Balcani, Grecia Âşi Turcia.

În aprilie 1963 o cantitate este exportată motociclete din Balcanii de C-250 în Guineea, în cazul în care suprafața de tablă Âşi piese din cauciuc Âşi alte materiale este supusă unui tratament special, ceea ce face mai rezistente la efectele schimbărilor climatice în țara specifice din Africa .

Acestea sunt două modele, care a lansat mototsikletostroene atractive, dar, din păcate, de scurtă durată Bulgaria. În 60 de ani, pe baza de opțiuni de serie sunt realizate zeci de îmbunătățiri care vkklyuchvat Âşi restilizatsiya grave Âşi moderniza aspectul. În conformitate târziu 60 de serie este fortificată cu un slim 75 cc motocicletă, care va încerca din nou mai târziu pentru a găsi informații detaliate Âşi cuprinzătoare, precum Âşi pentru celelalte 50 de motociclete cc din Balcani. Încetarea producției de 250 cc motociclete în 1971 Âşi oprire finală de producție motocicleta noastre în 1975 a produs un total de 271,562 de unități de toate modelele Âşi modificări.

Mesaj completat

Acesta este al meu din Balcanii de 250 M1, fabricate în 1958, 261 de numere consecutive. Motorul este un singur cilindru, motorul pe benzina de volum 247.3 cm cubi Âşi putere de 12 cai putere la 4800 rpm. 017653844.jpg

 

 

ÂŞi acest lucru este un forum pentru fanii din Balcani http://balkan-motors.ovo.bg/

Editat de xyligan_s_balkan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari din romania ;), daca tot te-ai chinuit sa traduci si ne-ai chinuit si ochii nostrii cu google al tau...am zis sa itit raspunda cineva.E frumoasa motocicleta, la noi nu prea au patruns aceste modele asa ca....sa va bucurati voi acolo de ele :banana:. Daca mai ai motociclete sau preteni de-ai tai...baga niste poze cu voi sa vedem si noi ce mai fac fratii nostrii de peste Dunare :banana:.Nu e de noi forumul ala...al vostru cu literele alea ciudate.

 

Numai bine....

Editat de master_alexut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flicitari Miroslav pentru expunerea ta interesanta,si aprecirei deosebinte mai ales pentru munca depusa ,nefiind vorbitor de romana.

Despre motocicleta din dotare ,sa o satapanesti sanatos si la cat mai multi km,fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună, colegi, salutări din Bulgaria! Eu folosesc Google pentru traducere Âşi îmi cer scuze pentru inexactități. Numele meu este Miroslav, iar acum va prezentam o motociclete marca că eu cred că nu Âştiu. Acestea sunt motociclete bulgară din Balcani.

În anii socialismului, Bulgaria ia calea de utilaje grele. Parelelno cheltuit zeci de proceduri, cu toate acestea, în curs de dezvoltare în industria noastră grele Âşi a fost în măsură să propună o pur "civil", produs pentru oameni - motociclete balcanice. Lipsa evidentă de vehicule de persoane sugerează că utilizarea acestei producții atractive în țara noastră ar fi cu totul adecvat Âşi fezabil. Astfel sa nascut ideea de mama si accesibile maselor motocicleta.

Home motocicleta de producție

Primul prototip al unei motociclete, "balcanice" se bazează în mare parte pe un modele de 250 cc DKW - DKW RT 250 Âşi a fost prezentat la al 17-lea Târg Internațional Exemplu în Plovdiv în 1956, după aproximativ un an începând din Lovech Âşi de producție de serie sub numele de Balcani M1 http://images10.snimka.bg/001201476-big.jpg

Managerul de proiect este Prof. Dimitar Damyanov, care în avioinzhenerstvo începutul anilor 50 se termină în Sofia Politehnic din Prof. Tzvetan Lazarov Âşi facă exact ca fabrica specializata în industria aerospațială. În poponeataând, cu toate acestea, CEMA a decis că Bulgaria trebuie să se oprească propria aeronavă Âşi ing. Damjanov a fost însărcinată să stea la capul de proiect, echipa lui vin Âşi în alte ingineri Âşi tehnicieni cu înaltă calificare implicate în producția de jet de acasă.

Motocicleta este echipat cu un motor de 12 CP, realizate in fabrica 12, Sofia Âşi la începutul producției sale să suporte VMZ (Moto Velo-plantă).

Primele 100 de motociclete din Balcanii de M1-250 au fost finalizate la sfârÂşitul lunii decembrie 1957 Âşi în 1958 Âşase persoane de la 14 lasand o fabrica specializata in Cehoslovacia - trei dintre ele participa la unul din fabrica de biciclete din țară, Âşi trei sunt instruiți în fabrici de motociclete Jawa i CZ.

similitudini evidente tehnice Âşi de design cu motocicleta german, cu toate acestea, nu cu mult timp după ce a dus la proteste de DKW Âşi inginerii bulgari sunt obligați să restilizirat apariția balcanice 250 câteva luni după începerea producției. În modelul de modernizare este introdus Âşi pe partea crom capacul rezervorului, care este construit logo-ul nou. http://vbox7.com/play:a6a3cd8b plus scaune stilistice schimba după Balcanii de 250 deja fuzionat, Âşi cutie de scule Âşi bateria sunt încorporate în coajă simplificată estetice.

Următorul în gama de producție este model din Balcanii de motocicleta bulgar 250 ° C (sport) Âşi este prezentată la târgul de la Plovdiv, care se reflectă în ziarul "Auto Moto (br.8-1958 p., Cool:

"Ca si modelul precedent (cel care este vândut acum), si este echipat cu un singur motor cilindru doi timpi de 250 cc 12.5 CP Cu toate acestea, în structurile de făcut multe schimbări Âşi îmbunătățiri. De exemplu, un far nou , a modificat rezervor, coajă de la partea din spate este un nou set de scaune noi caracteristica a acestui model este noua suspensie spate.. Consumul de carburant 3.3 l/100 km.

Este interesant de observat că chiar Âşi în această bicicletă 1958 bulgară "balcanic" (care a facut seria din 1957 documentația tehnică a fabricii de biciclete în gr.Harkov, URSS) Âşi 250 motociclete cc participa cu stand propriu expoziție specială de la Bruxelles.

Extinderea programului de producție

În 1959, pe baza modelului de producție este dezvoltată Âşi încărcător trikola, care este, de asemenea reprezentate în paginile ziarului "Auto Moto" (Ediția 2-1960.str.6): http://prikachi.com/files / 842773h.jpg

"Recent, Plant 14 în Lovech produce un model de test mototrikolka echipate cu motoare 250 cc Vitosha Ea are patru viteze Âşi atinge o viteză de 70 km / h. Acesta este de combustibil poate transporta doi oameni si 400 de încărcare kg. La 3.5 l/100 km de Management a curselor de motociclete. roată este prototip Există, de asemenea, schimbări în comenzi.. aprindere este o pârghie de mână. rezervorul este situat între cabină Âşi corp. Corpul de marfă este facut din metal, voluminoase si usor. acoperită cu prelate, care protejează marfa în vreme rea. "

În aprilie 1960 un jurnalist de la ziarul "Auto Moto Philip Damov vizitat Plant 14 si a vorbit cu directorul Stefan Bogoslovov Âşi Ch. Dr. ing. designer Karlov pentru proiecte viitoare de plante. În raportul său "Pentru producția internă" (cuprinse în "Auto Moto" br.4 1960, p.3), autorul constată că la scurt timp de aÂşteptat să treacă de producție matotsikletnoto de asamblare pe banda rulanta. În conversație vorbesc despre twin http://prikachi.com/files/816211V.jpg murdărie balcanice, (!) Ceea ce se face numai într-un singur exemplar, dar producția sa de masă este avută în vedere. (Din păcate) http://prikachi.com/files/816209q.jpg

O alta veste interesantă este că la începutul anului respectiv Âşi a făcut mai multe copii ale scuter nou prototip din Balcani 50, care trece prin diverse teste Âşi producția de masă tyahnota este programată pentru anul viitor. În legătură cu noul model, Eng Karlov explică:

"Să începem cu motorul, un singur cilindru doi timpi de tip MD-50, care este fabricat în Plant 12 în Sofia ei volum. De lucru este de 49 de metri cubi. La rata de compresie 01:7 oferă o putere maximă de CP la 5500 rpm 2.3 / ambreiaj Multidisc min este, ulei de motor are trei viteze.. Toate acestea fac posibil să se dezvolte un scuter design modern proiectat pentru două persoane. construcție a balcanice scuter-50-cadru este din oțel presat. suspensiei fata cu cauciuc elemente - care acționează eficient Âşi simplu, este schupeshta telescoape spate furculiță rezervorul deține 6 litri de combustibil (aceasta oferă o miÂşcare autonomie buna, deoarece testul dovada scuter noastră a demonstrat un consum mediu de combustibil la 1.5 L/100 km de drum). . avute în vedere dimensiunea pneurilor 2.50 X 23 Âşa pentru două persoane.. Există un picior pliere revine pentru a doua persoană. scuter cu pedale. Circuit în carcasa staniu. tamburi de frână cu un diametru de 120 mm. furniza bun de frânare. greutate prototip este de 62 kg. " http://prikachi.com/files/816214L.jpg Designul exterior al scuter bulgar primele 50-cc din Balcanii de MAP-50 aproape complet repetă liniile de Viki celebrul model vest german, produs la sfarsitul anilor 50. Singura excepție este forma rezervorului.

În modelul de serie au fost furnizate de modificări pe front, unde ghidonul Âşi farul care urmează să fie modelat mai estetic. http://prikachi.com/files/816218V.jpg

1960 în 12 Âşi Plant Plant 14 produse 10 626 motoare cu combustie internă, motocicleta din Balcanii de 7530 250 3104 75 000 camion Âşi biciclete.

În ceea ce priveÂşte perspectivele în 1961 de experți Âşi Dragnev Raichev de Comisia pentru industrie nota:

"Motocicleta, fabricat in 1961 va ajunge la cifra de 9000.

Acorduri sunt, de asemenea, unele industrii noi, prototipuri din care au fost făcute anul trecut Âşi testate. Acesta este noul scuter bulgară Âşi tractoare.

Planul pentru 1961 este proiectat să fie construită 5000. Balkan scuter-50 (Plant 12 Âşi Plantelor 14) Âşi tractor 400 Levskigrad (numele vechi al Shumen).

Interes pentru cititorii Auto Moto va reprezenta faptul că o proporție semnificativă a producției autohtone constructoare de maÂşini în acest an este pentru export. Mai mult de un sfert din el sau doar 27,7 la sută vor fi exportate în țări diferite.

New Balkan scuter-50, care în 1961 este proiectat pentru a produce 5000 de unități vor fi fabricate într-o fabrică de 12 - Sofia (motor) Âşi Fabrica de 14 - Lovech (frame).

Planul pentru 1961 trebuie să fie făcute de motociclete din Balcanii de 9000 la 250 C, Âşi 5000 balcanice scuter-50, a căror producție în masă programate să înceapă în luna iunie a aceluiaÂşi an.

Până în prezent au făcut teste extensive de scuter acea zi au fost acoperite cu privire la 150-200 km pe terenuri diferite. Normal consumul de combustibil, care au arătat o km 1.6-1.8 / 100 la o viteza de 60 mph. grup constructive dezvoltă Âşi se pregăteÂşte pentru producția de serie proces prototipuri de biciclete pentru copii. În 1960-1963, scuter oerioda Balcanii de produse în două serii - MP-1 Âşi MAP-2. A doua modificare s-au schimbat unele detalii externe cum ar fi far.

În 1963 o serie de cruci făcute motociclete cu motor de 350 cc, o paralelă la serial scuter Balkan-50 dezvoltarea continuă a soiului sale sportive, sub conducerea lui Ivan Kalchev.

"În acest an, la Plant 14 - Lovech, va produce 5000 motociclete balcanice-250, biciclete 13 000 scutere din Balcanii de 50 Âşi 15.000.

schimbare Sashestveno în structura de motociclete din Balcani-250 va avea. Vor fi extinse numai furca spate pentru a da o mai mare stabilitate la viraje. Scaunul se va face in noua forma.

Pentru prima dată în acest an este de aÂşteptat să fie organizate în Plant 14 - Lovech, auto-conținută zonă pentru producția de piese de schimb pentru motociclete Âşi scutere Mountain "(Ziarul" Auto Moto "No. 1, 1964, p.6-7).

Prezentare Âşi succes comercial de peste mări

În septembrie 1960, motociclete Âşi scutere noi din Balcani îÂşi prezintă stand propriu mari în Plovdiv, cu excepția cazului în care toate modelele sunt expuse Âşi trei medalii de aur câÂştigate de Balkan cruci în luna iunie a aceluiaÂşi godinav Erfrut, RDG. (Auto Moto, problema 9-1960, p. 4 Âşi 10). O lună mai târziu, din Balcanii de a participa la o expunere mare la Targul Tehnic în Brno:

"Trebuie menționat că expoziția bulgar de diferite modele de motociclete balcanice-250 model murdărie C 250 din Balcanii de biciclete, camioane Âşi mai mult chestiune de interes considerabil în rândul lucrătorilor cehoslovace au oprit cu mult înainte de motociclete si camioane -.. O realizare frumos ale noastre industriei socialiste tineri. " (Auto Moto, emite 10 - 1960,. P. 9)

La acel moment din Balcanii de biciclete deja exportate în diverse vechi din America Centrală, Nicaragua si Cuba Âşi în unele țări africane. Clientii fabricii sunt două țări vecine din Balcani, Grecia Âşi Turcia.

În aprilie 1963 o cantitate este exportată motociclete din Balcanii de C-250 în Guineea, în cazul în care suprafața de tablă Âşi piese din cauciuc Âşi alte materiale este supusă unui tratament special, ceea ce face mai rezistente la efectele schimbărilor climatice în țara specifice din Africa .

Acestea sunt două modele, care a lansat mototsikletostroene atractive, dar, din păcate, de scurtă durată Bulgaria. În 60 de ani, pe baza de opțiuni de serie sunt realizate zeci de îmbunătățiri care vkklyuchvat Âşi restilizatsiya grave Âşi moderniza aspectul. În conformitate târziu 60 de serie este fortificată cu un slim 75 cc motocicletă, care va încerca din nou mai târziu pentru a găsi informații detaliate Âşi cuprinzătoare, precum Âşi pentru celelalte 50 de motociclete cc din Balcani. Încetarea producției de 250 cc motociclete în 1971 Âşi oprire finală de producție motocicleta noastre în 1975 a produs un total de 271,562 de unități de toate modelele Âşi modificări.

Mesaj completat

Acesta este al meu din Balcanii de 250 M1, fabricate în 1958, 261 de numere consecutive. Motorul este un singur cilindru, motorul pe benzina de volum 247.3 cm cubi Âşi putere de 12 cai putere la 4800 rpm. 017653844.jpg

 

 

ÂŞi acest lucru este un forum pentru fanii din Balcani http://balkan-motors.ovo.bg/

sunt posesorul unui BALKAN din 1969.Poate fi vazut pe BIKE SHOP sub numele de Simson Balkan

Mesaj completat

Bună, colegi, salutări din Bulgaria! Eu folosesc Google pentru traducere Âşi îmi cer scuze pentru inexactități. Numele meu este Miroslav, iar acum va prezentam o motociclete marca că eu cred că nu Âştiu. Acestea sunt motociclete bulgară din Balcani.

În anii socialismului, Bulgaria ia calea de utilaje grele. Parelelno cheltuit zeci de proceduri, cu toate acestea, în curs de dezvoltare în industria noastră grele Âşi a fost în măsură să propună o pur "civil", produs pentru oameni - motociclete balcanice. Lipsa evidentă de vehicule de persoane sugerează că utilizarea acestei producții atractive în țara noastră ar fi cu totul adecvat Âşi fezabil. Astfel sa nascut ideea de mama si accesibile maselor motocicleta.

Home motocicleta de producție

Primul prototip al unei motociclete, "balcanice" se bazează în mare parte pe un modele de 250 cc DKW - DKW RT 250 Âşi a fost prezentat la al 17-lea Târg Internațional Exemplu în Plovdiv în 1956, după aproximativ un an începând din Lovech Âşi de producție de serie sub numele de Balcani M1 http://images10.snimka.bg/001201476-big.jpg

Managerul de proiect este Prof. Dimitar Damyanov, care în avioinzhenerstvo începutul anilor 50 se termină în Sofia Politehnic din Prof. Tzvetan Lazarov Âşi facă exact ca fabrica specializata în industria aerospațială. În poponeataând, cu toate acestea, CEMA a decis că Bulgaria trebuie să se oprească propria aeronavă Âşi ing. Damjanov a fost însărcinată să stea la capul de proiect, echipa lui vin Âşi în alte ingineri Âşi tehnicieni cu înaltă calificare implicate în producția de jet de acasă.

Motocicleta este echipat cu un motor de 12 CP, realizate in fabrica 12, Sofia Âşi la începutul producției sale să suporte VMZ (Moto Velo-plantă).

Primele 100 de motociclete din Balcanii de M1-250 au fost finalizate la sfârÂşitul lunii decembrie 1957 Âşi în 1958 Âşase persoane de la 14 lasand o fabrica specializata in Cehoslovacia - trei dintre ele participa la unul din fabrica de biciclete din țară, Âşi trei sunt instruiți în fabrici de motociclete Jawa i CZ.

similitudini evidente tehnice Âşi de design cu motocicleta german, cu toate acestea, nu cu mult timp după ce a dus la proteste de DKW Âşi inginerii bulgari sunt obligați să restilizirat apariția balcanice 250 câteva luni după începerea producției. În modelul de modernizare este introdus Âşi pe partea crom capacul rezervorului, care este construit logo-ul nou. http://vbox7.com/play:a6a3cd8b plus scaune stilistice schimba după Balcanii de 250 deja fuzionat, Âşi cutie de scule Âşi bateria sunt încorporate în coajă simplificată estetice.

Următorul în gama de producție este model din Balcanii de motocicleta bulgar 250 ° C (sport) Âşi este prezentată la târgul de la Plovdiv, care se reflectă în ziarul "Auto Moto (br.8-1958 p., Cool:

"Ca si modelul precedent (cel care este vândut acum), si este echipat cu un singur motor cilindru doi timpi de 250 cc 12.5 CP Cu toate acestea, în structurile de făcut multe schimbări Âşi îmbunătățiri. De exemplu, un far nou , a modificat rezervor, coajă de la partea din spate este un nou set de scaune noi caracteristica a acestui model este noua suspensie spate.. Consumul de carburant 3.3 l/100 km.

Este interesant de observat că chiar Âşi în această bicicletă 1958 bulgară "balcanic" (care a facut seria din 1957 documentația tehnică a fabricii de biciclete în gr.Harkov, URSS) Âşi 250 motociclete cc participa cu stand propriu expoziție specială de la Bruxelles.

Extinderea programului de producție

În 1959, pe baza modelului de producție este dezvoltată Âşi încărcător trikola, care este, de asemenea reprezentate în paginile ziarului "Auto Moto" (Ediția 2-1960.str.6): http://prikachi.com/files / 842773h.jpg

"Recent, Plant 14 în Lovech produce un model de test mototrikolka echipate cu motoare 250 cc Vitosha Ea are patru viteze Âşi atinge o viteză de 70 km / h. Acesta este de combustibil poate transporta doi oameni si 400 de încărcare kg. La 3.5 l/100 km de Management a curselor de motociclete. roată este prototip Există, de asemenea, schimbări în comenzi.. aprindere este o pârghie de mână. rezervorul este situat între cabină Âşi corp. Corpul de marfă este facut din metal, voluminoase si usor. acoperită cu prelate, care protejează marfa în vreme rea. "

În aprilie 1960 un jurnalist de la ziarul "Auto Moto Philip Damov vizitat Plant 14 si a vorbit cu directorul Stefan Bogoslovov Âşi Ch. Dr. ing. designer Karlov pentru proiecte viitoare de plante. În raportul său "Pentru producția internă" (cuprinse în "Auto Moto" br.4 1960, p.3), autorul constată că la scurt timp de aÂşteptat să treacă de producție matotsikletnoto de asamblare pe banda rulanta. În conversație vorbesc despre twin http://prikachi.com/files/816211V.jpg murdărie balcanice, (!) Ceea ce se face numai într-un singur exemplar, dar producția sa de masă este avută în vedere. (Din păcate) http://prikachi.com/files/816209q.jpg

O alta veste interesantă este că la începutul anului respectiv Âşi a făcut mai multe copii ale scuter nou prototip din Balcani 50, care trece prin diverse teste Âşi producția de masă tyahnota este programată pentru anul viitor. În legătură cu noul model, Eng Karlov explică:

"Să începem cu motorul, un singur cilindru doi timpi de tip MD-50, care este fabricat în Plant 12 în Sofia ei volum. De lucru este de 49 de metri cubi. La rata de compresie 01:7 oferă o putere maximă de CP la 5500 rpm 2.3 / ambreiaj Multidisc min este, ulei de motor are trei viteze.. Toate acestea fac posibil să se dezvolte un scuter design modern proiectat pentru două persoane. construcție a balcanice scuter-50-cadru este din oțel presat. suspensiei fata cu cauciuc elemente - care acționează eficient Âşi simplu, este schupeshta telescoape spate furculiță rezervorul deține 6 litri de combustibil (aceasta oferă o miÂşcare autonomie buna, deoarece testul dovada scuter noastră a demonstrat un consum mediu de combustibil la 1.5 L/100 km de drum). . avute în vedere dimensiunea pneurilor 2.50 X 23 Âşa pentru două persoane.. Există un picior pliere revine pentru a doua persoană. scuter cu pedale. Circuit în carcasa staniu. tamburi de frână cu un diametru de 120 mm. furniza bun de frânare. greutate prototip este de 62 kg. " http://prikachi.com/files/816214L.jpg Designul exterior al scuter bulgar primele 50-cc din Balcanii de MAP-50 aproape complet repetă liniile de Viki celebrul model vest german, produs la sfarsitul anilor 50. Singura excepție este forma rezervorului.

În modelul de serie au fost furnizate de modificări pe front, unde ghidonul Âşi farul care urmează să fie modelat mai estetic. http://prikachi.com/files/816218V.jpg

1960 în 12 Âşi Plant Plant 14 produse 10 626 motoare cu combustie internă, motocicleta din Balcanii de 7530 250 3104 75 000 camion Âşi biciclete.

În ceea ce priveÂşte perspectivele în 1961 de experți Âşi Dragnev Raichev de Comisia pentru industrie nota:

"Motocicleta, fabricat in 1961 va ajunge la cifra de 9000.

Acorduri sunt, de asemenea, unele industrii noi, prototipuri din care au fost făcute anul trecut Âşi testate. Acesta este noul scuter bulgară Âşi tractoare.

Planul pentru 1961 este proiectat să fie construită 5000. Balkan scuter-50 (Plant 12 Âşi Plantelor 14) Âşi tractor 400 Levskigrad (numele vechi al Shumen).

Interes pentru cititorii Auto Moto va reprezenta faptul că o proporție semnificativă a producției autohtone constructoare de maÂşini în acest an este pentru export. Mai mult de un sfert din el sau doar 27,7 la sută vor fi exportate în țări diferite.

New Balkan scuter-50, care în 1961 este proiectat pentru a produce 5000 de unități vor fi fabricate într-o fabrică de 12 - Sofia (motor) Âşi Fabrica de 14 - Lovech (frame).

Planul pentru 1961 trebuie să fie făcute de motociclete din Balcanii de 9000 la 250 C, Âşi 5000 balcanice scuter-50, a căror producție în masă programate să înceapă în luna iunie a aceluiaÂşi an.

Până în prezent au făcut teste extensive de scuter acea zi au fost acoperite cu privire la 150-200 km pe terenuri diferite. Normal consumul de combustibil, care au arătat o km 1.6-1.8 / 100 la o viteza de 60 mph. grup constructive dezvoltă Âşi se pregăteÂşte pentru producția de serie proces prototipuri de biciclete pentru copii. În 1960-1963, scuter oerioda Balcanii de produse în două serii - MP-1 Âşi MAP-2. A doua modificare s-au schimbat unele detalii externe cum ar fi far.

În 1963 o serie de cruci făcute motociclete cu motor de 350 cc, o paralelă la serial scuter Balkan-50 dezvoltarea continuă a soiului sale sportive, sub conducerea lui Ivan Kalchev.

"În acest an, la Plant 14 - Lovech, va produce 5000 motociclete balcanice-250, biciclete 13 000 scutere din Balcanii de 50 Âşi 15.000.

schimbare Sashestveno în structura de motociclete din Balcani-250 va avea. Vor fi extinse numai furca spate pentru a da o mai mare stabilitate la viraje. Scaunul se va face in noua forma.

Pentru prima dată în acest an este de aÂşteptat să fie organizate în Plant 14 - Lovech, auto-conținută zonă pentru producția de piese de schimb pentru motociclete Âşi scutere Mountain "(Ziarul" Auto Moto "No. 1, 1964, p.6-7).

Prezentare Âşi succes comercial de peste mări

În septembrie 1960, motociclete Âşi scutere noi din Balcani îÂşi prezintă stand propriu mari în Plovdiv, cu excepția cazului în care toate modelele sunt expuse Âşi trei medalii de aur câÂştigate de Balkan cruci în luna iunie a aceluiaÂşi godinav Erfrut, RDG. (Auto Moto, problema 9-1960, p. 4 Âşi 10). O lună mai târziu, din Balcanii de a participa la o expunere mare la Targul Tehnic în Brno:

"Trebuie menționat că expoziția bulgar de diferite modele de motociclete balcanice-250 model murdărie C 250 din Balcanii de biciclete, camioane Âşi mai mult chestiune de interes considerabil în rândul lucrătorilor cehoslovace au oprit cu mult înainte de motociclete si camioane -.. O realizare frumos ale noastre industriei socialiste tineri. " (Auto Moto, emite 10 - 1960,. P. 9)

La acel moment din Balcanii de biciclete deja exportate în diverse vechi din America Centrală, Nicaragua si Cuba Âşi în unele țări africane. Clientii fabricii sunt două țări vecine din Balcani, Grecia Âşi Turcia.

În aprilie 1963 o cantitate este exportată motociclete din Balcanii de C-250 în Guineea, în cazul în care suprafața de tablă Âşi piese din cauciuc Âşi alte materiale este supusă unui tratament special, ceea ce face mai rezistente la efectele schimbărilor climatice în țara specifice din Africa .

Acestea sunt două modele, care a lansat mototsikletostroene atractive, dar, din păcate, de scurtă durată Bulgaria. În 60 de ani, pe baza de opțiuni de serie sunt realizate zeci de îmbunătățiri care vkklyuchvat Âşi restilizatsiya grave Âşi moderniza aspectul. În conformitate târziu 60 de serie este fortificată cu un slim 75 cc motocicletă, care va încerca din nou mai târziu pentru a găsi informații detaliate Âşi cuprinzătoare, precum Âşi pentru celelalte 50 de motociclete cc din Balcani. Încetarea producției de 250 cc motociclete în 1971 Âşi oprire finală de producție motocicleta noastre în 1975 a produs un total de 271,562 de unități de toate modelele Âşi modificări.

Mesaj completat

Acesta este al meu din Balcanii de 250 M1, fabricate în 1958, 261 de numere consecutive. Motorul este un singur cilindru, motorul pe benzina de volum 247.3 cm cubi Âşi putere de 12 cai putere la 4800 rpm. 017653844.jpg

 

 

ÂŞi acest lucru este un forum pentru fanii din Balcani http://balkan-motors.ovo.bg/

sunt posesorul unui BALKAN din 1969.Poate fi vazut pe BIKE SHOP sub numele de Simson Balkan .Este noua ,are numai 780 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...